abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 20 mei 2011 @ 11:46:32 #201
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_97068253
Hmm.... Ik vond het niet zo'n geweldige finale eigenlijk. Althans, niet zo spannend als andere jaren, haha.

Ik zet het nog even in een spoiler, maar ik vroeg mij nog iets af..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_97068316
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 11:49:48 #203
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_97068362
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 11:48 schreef Tegan het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja, natuurlijk! :|W
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 20 mei 2011 @ 12:30:57 #204
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_97069881
Toch maar even in een spoiler voor mensen die hem nog niet gezien hebben
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
an urge to help mankind overcomes me
  vrijdag 20 mei 2011 @ 12:41:36 #205
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_97070289
Het was een hele andere finale als de voorgaande 2 jaren maar ik vond hem eigenlijk net zo sterk. Ja, niemand van de hoofdpersonen ging dood en er was geen schutter los in het ziekenhuis maar de drama was zeker aanwezig.

Ik vond het zo enorm zielig voor Meredith en Christina! Wel mooi dat ze nu ''samen'' in het huis zijn van Meredith. Ik snap Meredith's denkwijze heel goed dat de wereld niet zwart/wit is of goed/slecht ; maar snap Derek ook dat hij even pislink is. Maar ik vertrouw er op dat het wel goed komt met hen en Zola aangezien Shonda altijd heeft volgehouden dat Derek en Meredith niet meer uit elkaar zouden gaan. Ik zie het dus meer als een afkoelings-periode.

Christina en Owen is een ander verhaal.....wel heel blij dat Christina Christina blijft en gewoon duidelijk is wat ze wilt en dat is geen baby. Daar zou Owen begrip voor moeten hebben. Zou het niet erg vinden als hun gaan scheiden of iets dergelijks.

April als chief-resident zag ik eigenlijk al wel aankomen want ze was de enige kandidaat vorige week die nog enigszins logisch zou zijn. Ik zie haar niet Meredith en Alex commanderen maar ze is van de regeltjes en op zich zou ze het verder wel goed doen.

Lexie/Avery/Sloan kon me eigenlijk vrij weinig boeien want ik vind Lexie leuk met allebei. Maar ik denk dat ze een goed besluit hebben genomen om Mark haar los te laten.

Teddy...had van mij mogen vertrekken, maar ergens ook wel lief dat ze voor die patient ( naam kwijt ( ik weet alleen de acteur naam zelf, lol ) ) kiest. Zij ging na die ramp meteen naar hem toe ipv naar die Andrew dus dat maakte een hoop duidelijk.

Alex mag wel weer normaal worden al ben ik er een beetje gemixed over. Hij heeft wel het goede gedaan om Meredith's daden door te geven ; maar aan de andere kant....het was een vriendin die er altijd voor m was zoals Christina al zei. Die vriendin van m zien we niet meer terug omdat ze een rol heeft in Charlie's Angels volgend seizoen. Mooi zo.

Bailey...vond ik het saaiste van de aflevering met die vriend van d'r. Maar ze kan niet altijd geweldig zijn.

De ramp zelf was origineel gedaan. Een keer geen heleboel operaties maar dat ze mensen moesten inlichten. Was mooi gedaan!

Nu wachten tot september helaas! Van alle series die ik volg is dit tot nu toe de moeilijkste serie om op te wachten!

[ Bericht 3% gewijzigd door AlwaysHappy op 20-05-2011 13:03:58 ]
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_97071021
Jongens waarom spoilers...

Ik ben echt blij dat Owen en Cristina uit elkaar zijn *O* . Hopelijk blijft Owen nu helemaal weg. Goed dat Cristina het kind niet houdt, anders zou Shonda zo een karakter seven years in the making weggooien. Hopelijk doet ze dat niet begin volgend seizoen.

Mer en Derek komen wel weer bij elkaar. Maar Mer en Zola als team lijkt me ook wel tof O+. Zoals Mer tegen Zola zei "we're a strong team together" oid. En Alex' kamer kan mooi de nurcery worden nu.

En, ik hoop dat Teddy en Henry samen ook weg gaan :P.

Dat van Alex en Lucy wist ik vantevoren al dat het niet goed zou komen door die nieuwe pilot van die actrice, maar dit koppel had van mij wel weer bij elkaar mogen komen.

Verder gelukkig geen Arizona en Callie (en Mark). Sinds Callie zwanger was kan ik hun niet meer uitstaan.

Lexie en Avery begint op me te groeien. Zolang ze niet blijven met driehoeken (ofzo :P) met Mark erbij. Of Lexie met Mark, of met Avery. Niet de hele tijd wisselen.

Mark verdient dan wel een nieuwe love interest.

Ook April mag wel een goed verhaal krijgen volgend jaar :) .
pi_97071072
Ik mis opzich wel de echte drama hoor. Nu lijkt het net alsof het een gewone ep was ;( .
  vrijdag 20 mei 2011 @ 13:05:12 #208
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_97071163
Aflevering zat vol met echte drama naar mijn mening :) Geen groot bloedbad maar drama, op een hele andere manier wat ook wel eens mag!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_97071279
Alleen dat gewone drama zit in iedere ep. Ik hoopte iig nog op een schokkende cliffhanger. Like toen Addison ineens kwam.
pi_97072295
Moeten we nu tot september wachten om te weten of ze allemaal bij elkaar blijven?

Is Christina ook niet bang voor een nieuwe zwangerschap omdat die vorige buiten de baarmoeder was?
pi_97072445
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moeten we nu tot september wachten om te weten of ze allemaal bij elkaar blijven?
Ja. Seizoensfinale he.
quote:
Is Christina ook niet bang voor een nieuwe zwangerschap omdat die vorige buiten de baarmoeder was?
Nou, ze wilde sowieso geen kinderen.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 13:55:12 #212
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_97073319
Ooooohh, kak. Ik had het gekke idee dat de aflevering van vorige week de finale was en klikte zojuist op spoilers hier.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 14:49:30 #213
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_97075811
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:08 schreef Tegan het volgende:
Alleen dat gewone drama zit in iedere ep. Ik hoopte iig nog op een schokkende cliffhanger. Like toen Addison ineens kwam.
Ik snap je ja, maar imo bevatte deze aflevering toch meer drama dan een gewone aflevering, maar dat is voor ieder weer anders gok ik zo! :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_97090181
Aaargh, wachten tot september. :(
pi_97092858
Ik vond het een goede aflevering.
De meningen over de personages zijn hier nogal verdeeld.
Ik hoop dat Christina bij trekt en lekker dat kind met Owen neemt.
Lexie moet gewoon weer naar Mark.
Mer en Der, tja. Neem aan dat dat weer goed komt.
Verder blijf ik een fan van Alex, hij had chief moeten worden. Alhoewel April nog leuk kan worden volgend seizoen.

Op naar september.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 21:03:40 #216
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_97092972
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, teddy blijft :D geweldig.

Wel vet kut dit hele gezeik nu met Mer en Der... alhoewel ik enigszins er wel vertrouwen in heb dat het weer goedkomt.

Ik vind dat Christina een hele goeie keuze heeft gemaakt, die moet echt niet aan een kind beginnen. En owen is gewoon een lul :{w

Teddy O+
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_97095352
Ik vond er niets finalerigs aan :N
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_97097145
jammer dat Lucy eruit gaat. Begon net wat te worden met Alex.
En ze zag er leuk uit. Weer eens wat nieuws na little Grey.
In a world without fences, who needs Windows and Gates!
pi_97097840
O+ Ik vond Teddy nu eindelijk voor het eerst echt leuk. Ze heeft de goede keuze gemaakt, en die kus
pi_97098885
September duurt nog zo lang..... }:|

Ik hoopte eigenlijk wel dat Lucy een blijvertje was. Het begint toch bijna vermoeiend te worden dat alle relaties van Alex met zo'n drama aflopen.
En Zola is zo O+ . Echt dat gebabbel van haar toen Meridith haar door het huis droeg.
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_97100381
Ik ben ook blij dat Teddy blijft, ik vind haar echt een leuk en interessant personage en ik vind haar ook leuk met Henry (hoewel dat hele 'eerst een verstandshuwelijk en dan toch verliefd worden' natuurlijk wel een beetje voorspelbaar is, is het wel schattig).

Ik ben heel blij dat Cristina geen moeder wordt en dat ze dat ook echt zo duidelijk brengt. Het is niet vanwege haar carrière, of omdat ze er geen tijd voor heeft of wat dan ook - ze wil het gewoon niet, punt, en dat is haar goed recht. Owen heeft dat altijd geweten en dat hij dan toch met haar trouwde onder het mom van "ze draait later vast wel bij", zonder daar eens een goed gesprek over te hebben ofzo, is gewoon stom. Hij mag best balen dat dit kind er niet komt maar om dan Cristina eruit te gooien slaat echt nergens op, een ontzettende bitch move van hem. Maar goed, ik heb Owen altijd al te min gevonden voor Cristina, volgens mij begrijpt hij haar helemaal niet (dat laat dit debacle wel weer zien), dus hopelijk is het nu over en uit voor dat huwelijk.

Verder, god wat is Mark soms toch een creep. Het is vast lief bedoeld hoor, maar dat hele "ik laat je los, je mag van mij nu met Avery zijn, jullie hebben mijn zegen" is echt heel erg creepy. Lexie heeft zijn zegen niet nodig, laat haar gewoon haar eigen keuzes maken hé. Heel goed ook van Lexie dat ze hem daarop aansprak, "it's paternalistic and weird", damn right.
pi_97100876
Ik snap Owen eigenlijk wel.
Als het zo is dat ze allebei van elkaar wisten dat zij geen kinderen wil en hij wel, dan zijn ze toch allebei met de gedachte getrouwd van 'dat draait wel bij?'
  vrijdag 20 mei 2011 @ 23:16:34 #223
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_97100943
Christina en Meredith gaan even samenwonen waardoor Christina ziet dat een kind toch wel leuk is en Owen haar weer terugneemt met foetus, hoera! *O*

Die break tussen Lexie en Sloan heeft nu lang genoeg geduurd, run to Sloan little Grey, run to him. O+.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 23:26:03 #224
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_97101498
Ik was er al een beetje bang voor: waardeloze finale. Voorspelbaar en nog net niet saai. Voor een 'gewone' aflevering was ie aardig, maar niet bijzonder.

Waar sloeg dat hele verhaal rond dat kind op? Vanaf daar vlogen ze echt volkomen uit de bocht: al die tijd besteden aan de drama's van de wachtkamermensen, lange scenes waar nog geen dokter bij om de hoek kwam kijken (ja Lexie zat een beetje wezenloos op de achtergrond, had die niks beters te doen?). Zonde van de tijd, laat dan op z'n minst die operatie zien ofzo...
April als CR (en Alex door z'n eigen actie dus nét niet), Mer die er uiteindelijk wel mee wegkomt omdat het ineens om Adele blijkt te gaan, Cristina die dat kind uiteraard niet wil (jezus wat zat Owen te drammen), het was allemaal zo niet verrassend.
Enige boeiende scene (hoewel ook weinig verrassend) was die waarin Henri Teddy wegstuurde.

Ik heb het gevoel alsof dit nooit de finale zou zijn geweest als Shonda niet een paar maanden terug bedacht had de laatste twee afleveringen te schrappen ivm alle drukte (het zouden er eigenlijk gewoon 24 worden). Jammer hoor... maar desonandanks: op naar seizoen 8!

[ Bericht 0% gewijzigd door babette21 op 21-05-2011 00:13:13 ]
pi_97109316
Ik zat van de week ook eens random afleveringen terug te kijken en daar kwamen dus ook de eps voorbij waarbij iedereen van de shooting bijkwam. Die blijkt dus gewoon OOK van dit seizoen te zijn :o!

Het voelde echt als seizoeneeeeeen geleden! Dit was echt een kutseizoen met al die weken stop ertussen steeds. Ik heb er nooit echt lekker ingezeten :N
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_97112441
Was dit een finale? :')
Noot noot.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 12:15:59 #227
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_97112845
quote:
19s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 12:00 schreef Jojoortje het volgende:
Was dit een finale? :')
Nee, de finale speelt zich altijd in mei/juni af en dit was, volgens Mer's telefoon, op 12 april.... :P (Opnamedatum in beeld... pfff amateurs.... :') )

Trouwens.... als je ineens bedenkt dat je misschien wel eens zwanger zou kunnen zijn, maar óók zit te wachten op 1 tot mogelijk 200 ernstig gewonden nav een vliegtuigcrash die elk moment binnen kunnen komen.... dan is het best heel normaal toch, om even een uitgebreide echo te gaan laten maken?! (what happened to peeing on a stick...?!) (and yes Sheldon, this is sarcasm)
pi_97112887
Ik dacht ook al, wacht gewoon even met je man vertellen dat totdat je de 200 doden en gewonden verwerkt hebt...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_97113639
Ach, ik zou ook meteen even mijn man het vertellen. Maar die uitgebreide echo was raar idd. Maar dat was misschien om het gewoon zeker te weten. Simpele bloedtest had ze beter kunnen doen op zichzelf.
pi_97113977
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 12:15 schreef babette21 het volgende:
(and yes Sheldon, this is sarcasm)
_O_ _O-
pi_97121708
Pff ik vond het eigenlijk niets aan..weeeeer zwanger, boehoe..dat weten we nu wel.
pi_97134361
Ik vond het een prima aflevering.
pi_97135182
Zou Shonda haar verhaal hebben gebaseerd op de vliegtuigramp in Tripoli? Enige overlevende 1 kind...
pi_97136514
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 22:43 schreef octopussy het volgende:
Zou Shonda haar verhaal hebben gebaseerd op de vliegtuigramp in Tripoli? Enige overlevende 1 kind...
Daar moest ik ook aan denken inderdaad. Hoewel het voor dit meisje wel wat minder traumatisch zal zijn omdat haar familie tenminste niet in het vliegtuig zat (en ze die dus niet in één klap verloor).
pi_97140165
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 22:43 schreef octopussy het volgende:
Zou Shonda haar verhaal hebben gebaseerd op de vliegtuigramp in Tripoli? Enige overlevende 1 kind...
Het komt vaker voor dat er maar een overlevende is, en ook dat het en kind is.

http://listverse.com/2008(...)rs-of-a-plane-crash/
  zondag 22 mei 2011 @ 21:08:22 #236
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_97172657
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 23:26 schreef babette21 het volgende:
Ik was er al een beetje bang voor: waardeloze finale. Voorspelbaar en nog net niet saai. Voor een 'gewone' aflevering was ie aardig, maar niet bijzonder.

Waar sloeg dat hele verhaal rond dat kind op? Vanaf daar vlogen ze echt volkomen uit de bocht: al die tijd besteden aan de drama's van de wachtkamermensen, lange scenes waar nog geen dokter bij om de hoek kwam kijken (ja Lexie zat een beetje wezenloos op de achtergrond, had die niks beters te doen?). Zonde van de tijd, laat dan op z'n minst die operatie zien ofzo...
April als CR (en Alex door z'n eigen actie dus nét niet), Mer die er uiteindelijk wel mee wegkomt omdat het ineens om Adele blijkt te gaan, Cristina die dat kind uiteraard niet wil (jezus wat zat Owen te drammen), het was allemaal zo niet verrassend.
Enige boeiende scene (hoewel ook weinig verrassend) was die waarin Henri Teddy wegstuurde.

Ik heb het gevoel alsof dit nooit de finale zou zijn geweest als Shonda niet een paar maanden terug bedacht had de laatste twee afleveringen te schrappen ivm alle drukte (het zouden er eigenlijk gewoon 24 worden). Jammer hoor... maar desonandanks: op naar seizoen 8!
Vond het tenminste een keer origineel dat ze niet alleen maar operaties lieten zien maar een andere kant belichtten. Zeer goed gedaan ; en het gaf gewoon meer ruimte aan karakter ontwikkeling bij de hoofdpersonen :)

En over die datum op Mer's mobiel...tja, dat is de mobiel van Meredith zelf ; niet van Ellen Pompeo. Ik denk niet dat ze die gaan gebruiken voor de opnames, maar je weet nooit. Bovendien heeft Grey's nooit synchroom gelopen qua 1 seizoen = 1 jaar. ( Of ik snap je nu helemaal verkeerd ^^ )
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 22 mei 2011 @ 21:55:22 #237
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_97176331
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vond het tenminste een keer origineel dat ze niet alleen maar operaties lieten zien maar een andere kant belichtten. Zeer goed gedaan ; en het gaf gewoon meer ruimte aan karakter ontwikkeling bij de hoofdpersonen :)
Mijn punt is juist dat dit verhaaltje m.i. niets te maken had met de hoofdpersonen; normaal is er minstens één arts (emotioneel) bij betrokken of staan de situaties rond de patiënten symbolisch voor de situaties waarin de hoofdpersonen verkeren, maar ik kon de link nu maar moeilijk vinden. Ik vond het niet meer dan overdreven en sentimenteel Amerikaans drama. En ongeloofwaardig bovendien - sorry hoor, maar als je eigen familielid/geliefde net verongelukt is dan ga je écht niet op de familie van een ander zitten wachten. (waar sloeg het trouwens op dat alle artsen het slechte nieuws moesten vertellen? lijkt mij dat die wat beters te doen hebben en dit politiewerk is) Erg jammer, want dat heeft Greys helemaal niet nodig...

quote:
En over die datum op Mer's mobiel...tja, dat is de mobiel van Meredith zelf ; niet van Ellen Pompeo. Ik denk niet dat ze die gaan gebruiken voor de opnames, maar je weet nooit. Bovendien heeft Grey's nooit synchroom gelopen qua 1 seizoen = 1 jaar. ( Of ik snap je nu helemaal verkeerd ^^ )
Het zal niet de telefoon van Ellen zijn geweest, maar degene die over de voorwerpen e.d. gaat heeft gewoon zitten slapen en de telefoon niet goed ingesteld. Ik weet toevallig dat half april de laatste opname waren, maar daarnaast zijn er al genoeg aanwezingen geweest waaruit blijkt ze bij GA al verder in de tijd zijn (kijk o.a. naar Sofia; Callie raakte ergens voor de kerst zwanger (niet alleen onze kerst, ook die van hen - de boel was versierd!), Sofia werd in de aflevering van eind maart met 23 weken geboren en ging een aflevering later (begin mei) na een periode van 3 maanden naar huis... al met al in het bijna zomer in Seattle! ;) ).
Face it, ook bij ons heilige Grey's Anatomy worden weleens foutjes gemaakt... ;)
  zondag 22 mei 2011 @ 21:56:47 #238
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_97176446
Dat ze allemaal gingen wachten vond ik wel een beetje raar ja, :'). Wat boeit een ander mij op dat moment, weinig hoor.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_97176699
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 23:07 schreef lunapuella het volgende:

Ik ben heel blij dat Cristina geen moeder wordt en dat ze dat ook echt zo duidelijk brengt. Het is niet vanwege haar carrière, of omdat ze er geen tijd voor heeft of wat dan ook - ze wil het gewoon niet, punt, en dat is haar goed recht. Owen heeft dat altijd geweten en dat hij dan toch met haar trouwde onder het mom van "ze draait later vast wel bij", zonder daar eens een goed gesprek over te hebben ofzo, is gewoon stom. Hij mag best balen dat dit kind er niet komt maar om dan Cristina eruit te gooien slaat echt nergens op, een ontzettende bitch move van hem. Maar goed, ik heb Owen altijd al te min gevonden voor Cristina, volgens mij begrijpt hij haar helemaal niet (dat laat dit debacle wel weer zien), dus hopelijk is het nu over en uit voor dat huwelijk.
Owen verwachtte niet dat ze bij zou draaien, maar wilde simpelweg in de discussie meedoen.
Los van het feit dat ze het niet wil, is het niet alleen haar kind. Als zij de tijd had genomen om er 'over na te denken', rustig de woorden kon zoeken om hem duidelijk te maken dat ze het niet wilde om die en die en die redenen, en hij was daarbij betrokken geweest, dan krijg je een heel ander verhaal dan een eenmansbelissing 'nee'.

Ik ben qua ouderschap wel een beetje vergelijkbaar met Christina denk ik :') maar toch, als ik nu zwanger zou raken, zou mijn man daar zeker iets over te zeggen hebben. Hij weet ook héél duidelijk dat ik geen kinderen wil, hij wil ze zelf ook niet, máár omdat je in een relatie zit, getrouwd nog wel, maak je die beslissingen samen. Het gaat niet om het 'doordrammen' van jouw wensen, maar om het 'samen' idee.
Ja doei.
  zondag 22 mei 2011 @ 22:14:42 #240
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_97177732
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:55 schreef babette21 het volgende:

[..]

Mijn punt is juist dat dit verhaaltje m.i. niets te maken had met de hoofdpersonen; normaal is er minstens één arts (emotioneel) bij betrokken of staan de situaties rond de patiënten symbolisch voor de situaties waarin de hoofdpersonen verkeren, maar ik kon de link nu maar moeilijk vinden. Ik vond het niet meer dan overdreven en sentimenteel Amerikaans drama. En ongeloofwaardig bovendien - sorry hoor, maar als je eigen familielid/geliefde net verongelukt is dan ga je écht niet op de familie van een ander zitten wachten. (waar sloeg het trouwens op dat alle artsen het slechte nieuws moesten vertellen? lijkt mij dat die wat beters te doen hebben en dit politiewerk is) Erg jammer, want dat heeft Greys helemaal niet nodig...

[..]

Het zal niet de telefoon van Ellen zijn geweest, maar degene die over de voorwerpen e.d. gaat heeft gewoon zitten slapen en de telefoon niet goed ingesteld. Ik weet toevallig dat half april de laatste opname waren, maar daarnaast zijn er al genoeg aanwezingen geweest waaruit blijkt ze bij GA al verder in de tijd zijn (kijk o.a. naar Sofia; Callie raakte ergens voor de kerst zwanger (niet alleen onze kerst, ook die van hen - de boel was versierd!), Sofia werd in de aflevering van eind maart met 23 weken geboren en ging een aflevering later (begin mei) na een periode van 3 maanden naar huis... al met al in het bijna zomer in Seattle! ;) ).
Face it, ook bij ons heilige Grey's Anatomy worden weleens foutjes gemaakt... ;)
Ik ben het met je eens dat de situatie met al die gezinnen een beetje raar was omdat er geen dokter bij betrokken was ( naast Lexie die er met betraande ogen bij zat en April die af en toe langs kwam ). Maar verder vond ik het leuk gedaan, maar ik snap je standpunt :)

Qua die fouten..ja, ik weet dat in April de laatste opnames waren dus daar zou het goed van kunnen zijn. Maarja, wat ik ook al zei in mijn vorige post....Grey's loopt niet synchroom als in 1 jaar = 1 seizoen zoals bijvoorbeeld wel is bij Gossip Girl. Dat vind ik niet echt een foutje ; meer een kenmerk van de serie. Maar ik zeg ook niet dat de serie nooit fouten maakt...ik vind alleen de tijds-lijn niet echt een fout eerlijk gezegd.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 22 mei 2011 @ 23:12:17 #241
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_97181498
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:55 schreef babette21 het volgende:

[..]

Het zal niet de telefoon van Ellen zijn geweest, maar degene die over de voorwerpen e.d. gaat heeft gewoon zitten slapen en de telefoon niet goed ingesteld. Ik weet toevallig dat half april de laatste opname waren, maar daarnaast zijn er al genoeg aanwezingen geweest waaruit blijkt ze bij GA al verder in de tijd zijn (kijk o.a. naar Sofia; Callie raakte ergens voor de kerst zwanger (niet alleen onze kerst, ook die van hen - de boel was versierd!), Sofia werd in de aflevering van eind maart met 23 weken geboren en ging een aflevering later (begin mei) na een periode van 3 maanden naar huis... al met al in het bijna zomer in Seattle! ;) ).
Face it, ook bij ons heilige Grey's Anatomy worden weleens foutjes gemaakt... ;)
Hee, scherp opgemerkt! :D Zoiets zie ik dus helemaal noot :P

Ik vond trouwens de scene met de wachtende patiënten wél heel mooi. Was het enige dat echt emotie in mij losmaakte. Geen idee waarom, maar die vrouw die dan bleef wachten en dat de rest dat ook deed, dat vond ik gewoon mooi. En ik vind het altijd leuk als personages die maar 1 x in een aflevering voorkomen toch nog emotie weten op te wekken O+
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  maandag 23 mei 2011 @ 07:57:39 #242
208890 June.
Seriously?
pi_97187923
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:55 schreef babette21 het volgende:

Face it, ook bij ons heilige Grey's Anatomy worden weleens foutjes gemaakt... ;)
Ach, als je ook nog een beetje medisch onderlegd bent zul je merken dat er heel vaak geen zak van klopt :P
Shine bright like a diamond.
pi_97193164
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 07:57 schreef June. het volgende:

[..]

Ach, als je ook nog een beetje medisch onderlegd bent zul je merken dat er heel vaak geen zak van klopt :P
Haha ja ik start in September met de opleiding tot operatieassistent, ben benieuwd hoe ik dan naar de serie ga kijken :P
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  maandag 23 mei 2011 @ 12:01:10 #244
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_97193448
Ach ja met zes weken een hartje horen kloppen is ook bijzonder maar ach een kniesoor die daar over valt. Het blijft een tv serie waar de waarheid wordt omgebogen zodat het in het script past.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 23 mei 2011 @ 12:08:51 #245
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_97193703
Er is bijna geen enkele serie die compleet realistisch is, en ook Grey's is verre van realistisch natuurlijk. Alleen House M.D. vind ik nog wat erger ^^ E.R. vond ik altijd wel aardig realistisch overkomen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 23 mei 2011 @ 14:16:51 #246
208890 June.
Seriously?
pi_97199095
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 12:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
Er is bijna geen enkele serie die compleet realistisch is, en ook Grey's is verre van realistisch natuurlijk. Alleen House M.D. vind ik nog wat erger ^^ E.R. vond ik altijd wel aardig realistisch overkomen.
ER klopt ook wel (naar Amerikaanse standaarden dan), maar daar hebben ook artsen meegekeken en geschreven.
Shine bright like a diamond.
  maandag 23 mei 2011 @ 14:29:30 #247
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_97199619
Dat klopt ja ; maar bij Grey's ( een keer meegekregen in een interview op dvd ) hebben ze ook iemand in dienst die ze altijd raadplegen of bepaalde zaken wel realistisch zijn. Volgens mij schrijven ze nooit zaken die nooit gebeurd zijn of nooit kunnen gebeuren. Maar toch is de realiteit natuurlijk wel anders dan bij Grey's.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_97239697
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 14:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dat klopt ja ; maar bij Grey's ( een keer meegekregen in een interview op dvd ) hebben ze ook iemand in dienst die ze altijd raadplegen of bepaalde zaken wel realistisch zijn. Volgens mij schrijven ze nooit zaken die nooit gebeurd zijn of nooit kunnen gebeuren. Maar toch is de realiteit natuurlijk wel anders dan bij Grey's.
Klopt en ik las/zag ook eens ergens dat er wel eens artsen werden gebruikt omk de handen de filmen zodat ze handelingen er het meest natuurlijk uitzagen.

Maar het is wel wat jullie zeggen, geen enkele serie is 100% realistisch en Grey's komt volgens mij toch een stuk dichter in de buurt dan andere series. Als ik soms ziekenhuisscenes bij andere series zie (die verder niet om een ziekenhuis draaien) krijg ik echt lachkriebels :P
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 12:00:27 #249
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_97241896
Van die drie series is House ook wel degene die het minst om de medische zaken gaat denk ik.. En heb er vrij weinig verstand van dus zal fouten niet zo snel door hebben.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 14:29:19 #250
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_97246686
House M.D. focussed er juist enorm op. E.R. het meeste maar daarna wel House M.D. Daar gaat het vooral om de House-Cuddy relatie en de House-Wilson en verder is het een beetje patient van de week waar 90% van de aflevering om draait. House maakt een paar grapjes en lost het dan opeens wonderbaarlijk op door een collega of weet ik veel wie die een bepaalde opmerking maakt. Geen slechte serie maar dat het het minst op de medische kant stort....mwa. Grey's stort zich er het minste op denk ik, met al die liefdesverhoudingen ; en drama. Het is niet voor niets dat Grey's vooral als vrouwenserie genoemd word...draait om drama,liefdes, etc. De patienten zijn ( vooral in de latere seizoenen heb ik het idee ) een beetje bijzaak om het hoofdthema van de aflevering kracht bij te zetten. Maar zo zie ik het :) Terwijl House als ''mannen-programma'' word geziet door de vaak mannelijke grapjes en omdat het wat meer om de patienten draait ipv liefdesverhoudingen. Maar het word er gewoon zeer onrealistisch in beeld gebracht imo.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 15:46:02 #251
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_97249841
House draait juist alleen maar om house zelf, en zijn problemen.. Bij greys ook nog om de chirurgen en zo..
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 16:47:47 #252
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_97252564
House is in mijn mening per aflevering 10 % : House in conflict met Cuddy/Wilson/vicodin ; en de rest een beetje geraad naar de medische oorzaak totdat plotseling blijkt dat House het al wist of een briljante opmerking van iemand een lampje doet branden. Verder word er nauwelijks verhaal geschonken aan het liefdesleven van zijn team ( nauwelijks dus! ) en dus voornamelijk aan het conflict dat House met zichzelf heeft ; zijn ''humor'' om het team beet te nemen, en zijn kibbelende relatie met Cuddy en dus zeer uitgebreid de patient van de week.

Bij Grey's duiken ze de on-call room in ; allerlei liefdesdillema's en daar draait de serie voornamelijk om met de medische kant die de hoofdlijn van het leven van de chirurgen zelf versterkt. Vooral in latere seizoenen. Maar dat vind ik dan :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_97285970
Ik ben maar weer bij seizoen 1 begonnen omdat ik het wachten nu al te lang vind duren. :P
Bailey was echt zoveel leuker toen! Ze is nu alleen nog maar over Eli aan het kwijlen, ik mis the nazi...!
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_97287445
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 10:55 schreef Mry het volgende:
Bailey was echt zoveel leuker toen! Ze is nu alleen nog maar over Eli aan het kwijlen, ik mis the nazi...!
Ja, dat viel mij laatst ook op. Ze is veel zachter geworden. Een beetje menselijkheid is prima, maar die no-nonsense hardheid was ook wel erg prettig. Sowieso kan Bailey wel weer eens een echte verhaallijn gebruiken.
  woensdag 25 mei 2011 @ 11:54:44 #255
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_97287931
Sinds de geboorte van haar kind in 2x16/2x17 is ze steeds meer veranderd en zachter geworden. Ben de serie aan het her-kijken en dan valt dat goed op. De oude Bailey zou ook al veel eerder hebben ingegrepen bij de Izzie/Denny situatie eind seizoen 2, en was ze in seizoen 3 veel strenger voor haar geweest. En toen ze in seizoen 5 ook een paar keer heeft meegelopen met Arizona...dat heeft haar nog softer gemaakt, en die Charles die in haar handen is doodgegaan eind seizoen 6 bij die shooting ( als ik zijn naam goed heb ). Valt dus wel te verklaren, maar ik mis de oude Bailey soms ook. Ze mag wel weer een goede verhaallijn krijgen inderdaad.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_97307491
Ja het zou echt leuk zijn als ze weer een grotere (leuke) rol krijgt in seizoen 8!
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
  woensdag 25 mei 2011 @ 20:30:21 #257
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_97310324
Ik klink misschien als een groot Izzie-fan ( ben ik dan ook :p ) maar ik hoop ook dat zij weer een keer genoemd word in seizoen 8 of dat ze gewoon een keer terug komt voor een gastrol zoals Addison. Wil weten hoe het met haar gaat :(
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 25 mei 2011 @ 23:08:51 #258
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_97319357
Lijkt me lachen als Preston Burke terugkomt :D
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  woensdag 25 mei 2011 @ 23:09:39 #259
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_97319410
Izzy en Addison O+ O+ O+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 25 mei 2011 @ 23:17:58 #260
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_97319777
quote:
14s.gif Op woensdag 25 mei 2011 23:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Lijkt me lachen als Preston Burke terugkomt :D
Zou moeten kunnen nu T.R. Knight niet meer mee speelt in Grey's. Maar Shonda heeft gelijk dat ze m niet terug vraagt. Als die verhalen waar zijn tenminste dat hij T.R. beledigd heeft omdat hij homo is.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_97320785
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 23:17 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Zou moeten kunnen nu T.R. Knight niet meer mee speelt in Grey's. Maar Shonda heeft gelijk dat ze m niet terug vraagt. Als die verhalen waar zijn tenminste dat hij T.R. beledigd heeft omdat hij homo is.
Mwa, de beste man heeft dat geroepen tijdens een schreeuwpartij/ruzie met Patrick Dempsey, dus ik denk niet dat alles koek en ei is als hij nu terug komt. En maar goed ook, want ik vond Burke ontzettend vervelend.
  woensdag 25 mei 2011 @ 23:57:19 #262
162838 Asskimo
avoid boring people
pi_97321552
Ik vond Burke echt kicke.. Ze hebben imo geen goeie plaatsvervanger gevonden. Hahn was al 3x niks en Hunt gaat ermee door, maar ook niet echt je van het.
  donderdag 26 mei 2011 @ 00:15:57 #263
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_97322288
Ik vond hem echt geweldig. En dat van die ruzie, hij zal dat best geroepen hebben maar ik noem ook wel eens iemand een homo. Alleen nu valt iedereen er over omdat hij een televisiebekendheid is. Dat hij het vervolgens nog eens aanhaalde bij een awarduitreiking (staat me iets van bij?) was helaas niet zo slim van hem.

Maar het is inmiddels alweer een jaar of 3/4 geleden dus moet wel kunnen vind ik. Dan kunnen types als Teddy (met dat lange hoofd van d'r :') ) en April misschien oprotten.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_97328056
Zou wel leuk zijn als hij terug zou komen, beetje problemen tussen Hunt en Yang veroorzaken nu het huwelijk toch al half on the rocks is....
pi_97330726
quote:
99s.gif Op donderdag 26 mei 2011 00:15 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik vond hem echt geweldig. En dat van die ruzie, hij zal dat best geroepen hebben maar ik noem ook wel eens iemand een homo.
Dat maakt het niet echt beter hè. Jij zou dat natuurlijk ook niet moeten doen. :P

Ik vond Burke heel erg vervelend, maar dat was vooral vanwege die hele "I am PRESTON BURKE, why won't you let me love you?" speech van hem. :r
  donderdag 26 mei 2011 @ 11:30:43 #266
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_97330917
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 11:25 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Dat maakt het niet echt beter hè. Jij zou dat natuurlijk ook niet moeten doen. :P

Ik vond Burke heel erg vervelend, maar dat was vooral vanwege die hele "I am PRESTON BURKE, why won't you let me love you?" speech van hem. :r
Nee, natuurlijk niet. Maar wat ik bedoel te zeggen is dat het een beetje een loze kreet is geworden. Snap wel dat iemand die zelf homoseksueel is het niet leuk vind hoor, daar niet van. Maar ik vind dat net zoiets als schelden met kanker. Natuurlijk is het fout en moet je het niet doen, maar dat mensen hier echt boos om worden snap ik gewoon niet echt eerlijk gezegd. Maar goed, dat is mijn mening.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_97331549
quote:
99s.gif Op donderdag 26 mei 2011 11:30 schreef tostitomaatkaas het volgende:

Nee, natuurlijk niet. Maar wat ik bedoel te zeggen is dat het een beetje een loze kreet is geworden. Snap wel dat iemand die zelf homoseksueel is het niet leuk vind hoor, daar niet van. Maar ik vind dat net zoiets als schelden met kanker. Natuurlijk is het fout en moet je het niet doen, maar dat mensen hier echt boos om worden snap ik gewoon niet echt eerlijk gezegd. Maar goed, dat is mijn mening.
Door te schelden met homo geef je aan dat homoseksualiteit iets negatiefs is (anders scheld je er immers niet mee). Daarmee hou je, of je het zo bedoelt of niet, een klimaat in stand waarin het acceptabel is om homoseksualiteit als iets negatiefs en afwijkends te behandelen. Dat leidt er ook toe dat extremere uitingen van homohaat minder snel tegengehouden worden.
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:12:42 #268
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_97337561
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 11:47 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Door te schelden met homo geef je aan dat homoseksualiteit iets negatiefs is (anders scheld je er immers niet mee). Daarmee hou je, of je het zo bedoelt of niet, een klimaat in stand waarin het acceptabel is om homoseksualiteit als iets negatiefs en afwijkends te behandelen. Dat leidt er ook toe dat extremere uitingen van homohaat minder snel tegengehouden worden.
Amen. En ook ik mocht Burke absoluut niet ; vanaf de pilot al eigenlijk. Ik vond m gewoon niet sympathiek en geen perfecte combinatie met Christina. Seizoen 1-3 vond ik echt geweldig, behalve de verhaallijnen van Burke vaak. Al was Hahn nog vervelender! Dan vind ik Teddy nog de leukste hart-chirurg en een leuke actrice!

Ik zou Addison wel wat vaker terug willen zien ( van mij mag PP ( ik kijk het wel! ) wel stoppen na seizoen 5 zodat Addison weer terug kan komen in Grey's samen met Amelia ( zus van Derek ) of zo iets :) ) En Izzie is uiteraard welkom. Haar verhaal is gewoon zo afgeraffeld.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_97337669
1. Hahn voor de transfer
2. Burke
3. Hahn na de transfer :r
4. Teddy :N
5. Owen

Eigenlijk vind ik ze allemaal niets...
pi_97346766
Ik vind Teddy en Owen ook leuk overigens. Al vond ik de combinatie en de perikelen daarvan niet ok.
pi_97356473
Ik vond Burke echt cool :)
Zal in real life wel een ass zijn, maar goed...
Noot noot.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 12:33:55 #272
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_97378496
Ik mis George nog steeds ;(
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 27 mei 2011 @ 19:56:00 #273
168007 Chulaa
Kroketten regeren de wereld!
pi_97396008
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 11:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
Sinds de geboorte van haar kind in 2x16/2x17 is ze steeds meer veranderd en zachter geworden. Ben de serie aan het her-kijken en dan valt dat goed op. De oude Bailey zou ook al veel eerder hebben ingegrepen bij de Izzie/Denny situatie eind seizoen 2, en was ze in seizoen 3 veel strenger voor haar geweest. En toen ze in seizoen 5 ook een paar keer heeft meegelopen met Arizona...dat heeft haar nog softer gemaakt, en die Charles die in haar handen is doodgegaan eind seizoen 6 bij die shooting ( als ik zijn naam goed heb ). Valt dus wel te verklaren, maar ik mis de oude Bailey soms ook. Ze mag wel weer een goede verhaallijn krijgen inderdaad.
Charlie, Charley, Charly :') dunno :{w

quote:
17s.gif Op woensdag 25 mei 2011 23:09 schreef automatic_ het volgende:
Izzy en Addison O+ O+ O+
Hahn vind ik echt :r

Callie daarentegen *;

Meredith is saai geworden, en ze word oud lijkt wel... heb laatst seizoen een gekeken en dan zie je echt wel een vet groot verschil -O-
-Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
-From Belgium
  vrijdag 27 mei 2011 @ 20:02:36 #274
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_97396308
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 19:56 schreef Chulaa het volgende:

Meredith is saai geworden, en ze word oud lijkt wel... heb laatst seizoen een gekeken en dan zie je echt wel een vet groot verschil -O-
Joh, is ze ouder geworden in 7 jaar tijd? Bel de media! :P Ik vind t verschil bij haar wel meevallen eigenlijk...
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 20:26:15 #275
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_97397332
Ik vind Ellen Pompeo echt lelijk (nou ja, minder knap) geworden sinds ze 'n kind heeft... ze heeft zo'n dikke plofkop gekregen (los van het feit dat ze gewoon een overduidelijke veertiger is). :D Al hielp haar kapsel haar dit seizoen nou ook niet echt mee... :')
  vrijdag 27 mei 2011 @ 20:27:03 #276
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_97397354
Oh en Hahn moet met terugwerkende kracht dood. En Burke ook.... :r
pi_97569320
quote:
Patrick Dempsey stopt met Grey's Anatomy
Patrick 'McDreamy' Dempsey houdt het na het komende seizoen Grey's Anatomy voor gezien.

De acteur vertelt in een interview met de Italiaanse Vanity Fair dat het tijd is voor nieuwe projecten. "De show is een ontzettend mooi gedeelte van mijn leven geweest en het is bitterzoet om afscheid te nemen, maar ik zie het mezelf gewoon niet meer doen."

Het is de vraag of Ellen Pompeo, Sandra Oh, Justin Chambers en Chandra Wilson het voorbeeld van hun collega zullen volgen aangezien hun contracten binnenkort aflopen...

Bron
  woensdag 1 juni 2011 @ 06:22:18 #278
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_97571020
;(
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_97571120
Misschien een mooi moment om te zeggen we stoppen er helemaal mee?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 1 juni 2011 @ 07:26:10 #280
344469 Amsel
zonder t
pi_97571300
:o
pi_97572435
hoe zouden ze dat oplossen... meredith en hij zouden toch nooit meer uit elkaar gaan? Dus of hij gaat dood, of hij gaat buiten beeld voor dat kind zorgen oid.
pi_97572708
Ik denk idd dat hij of doodgaat of dat Meredith ook weggaat...
  woensdag 1 juni 2011 @ 09:29:08 #283
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_97572781
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 06:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien een mooi moment om te zeggen we stoppen er helemaal mee?
Daar ben ik het wel mee eens. Hoe tof ik Grey's ook vind, vaak gaat het helemaal nergens meer over en het is zonde om te zien hoe zo'n leuke serie aftakelt.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_97574056
http://uk.eonline.com/ube(...)g_Greys_Anatomy.html

Hier staat dat het nog niet zeker is..... Maar ja, hun contracten lopen wel af....
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:31:06 #285
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_97576068
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:24 schreef Suusje79 het volgende:
http://uk.eonline.com/ube(...)g_Greys_Anatomy.html

Hier staat dat het nog niet zeker is..... Maar ja, hun contracten lopen wel af....
Ik wou het net linken inderdaad.

Persoonlijk zou ik gewoon de hele serie stopzetten en dit seizoen als laatste seizoen beschouwen. 8 seizoenen is toch heel mooi? :) Maak er een mooi series finale event van en laat de overige karakters die nog een baan zoeken gewoon overstappen naar Addison in PP mits dat dan nog op de buis is ( Vooral voor Bailey en Callie en Mark zou dat niet raar zijn ).

Lexie zou ook de serie door kunnen zetten als hoofdpersoon en ze zou het ook aan kunnen maar ik betwijfel of dat goed is voor de kijkcijfers en serie zelf.

Als Derek gaat of als Meredith gaat wil ik ook dat ze allebei gewoon gaan. Zou t niet tof vinden als ze een van de 2 dood zouden laten gaan.

Zal Meredith vooral onwijs gaan missen als zij de serie verlaat / en / of de hele serie stopt.

Maar we zullen t wel horen aankomend seizoen. In ieder geval blij dat Shonda er rekening mee houd dat de originele karakters wel eens zouden kunnen vertrekken.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:37:01 #286
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_97576261
Ik snap Patrick Dempsey wel heel goed, want op een gegeven moment is het genoeg. Plus daarnaast als je niet de rest van je leven als dr McDreamy gezien wilt worden moet je er ook mee stoppen op een bepaald moment. En dat geldt natuurlijk ook voor McSteamy, Meredith, Alex en Christina.....
Als je nog een keer een andere rol wilt moet je bedenken of je verder wilt. Dat is toch hetzelfde met Bruni Heinke die in GTST Helen Helmink speelde; dis is nooit meer ergens anders aan de bak gekomen. En zo zijn er meer voorbeelden. En ik denk dat na 8 jaar hij sowieso nog wel even dr McDreamy blijft voor veel mensen.

Blijft het natuurlijk superenorm jammer. En ik denk ook dat ze goed moeten bedenken of ze nog verder willen....... want ja ongeveer elke uitzonderlijke ziekte die je kan bedenken is er al geweest, residents zijn goed terecht gekomen; veel liefdescombinaties hebben we gezien......

We gaan het zien.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_97577419
hij hoeft niet persee dood te gaan natuurlijk,
die tijdelijke break tussen meredith en hem zou ook gewoon voorgoed kunnen zijn, ik vraag me dan wel alleen af hoe ze dat op gaan lossen met het geadopteerde meisje, misschien neemt hij haar mee.
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:24:49 #288
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_97577807
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:12 schreef EilandjeOnline het volgende:
hij hoeft niet persee dood te gaan natuurlijk,
die tijdelijke break tussen meredith en hem zou ook gewoon voorgoed kunnen zijn, ik vraag me dan wel alleen af hoe ze dat op gaan lossen met het geadopteerde meisje, misschien neemt hij haar mee.
Shonda heeft talloze malen bevestigd dat ze gewoon bij elkaar blijven. De enige manier waarbij ze niet bij elkaar eindigen is als een van de twee dood gaat. Bevestigd in talloze interviews.

Misschien dat ze gewoon geen nieuw contract tekenen en dat ze toch gewoon doorgaan met de rest van de cast ; en dat Meredith/Derek soms langs kunnen komen voor een gastrol zoals Addison nu ook doet ( en wat izzie eigenlijk ook zou moeten doen! )
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:41:18 #289
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_97578277
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:37 schreef J-net het volgende:
Ik snap Patrick Dempsey wel heel goed, want op een gegeven moment is het genoeg. Plus daarnaast als je niet de rest van je leven als dr McDreamy gezien wilt worden moet je er ook mee stoppen op een bepaald moment. En dat geldt natuurlijk ook voor McSteamy, Meredith, Alex en Christina.....
Als je nog een keer een andere rol wilt moet je bedenken of je verder wilt. Dat is toch hetzelfde met Bruni Heinke die in GTST Helen Helmink speelde; dis is nooit meer ergens anders aan de bak gekomen. En zo zijn er meer voorbeelden. En ik denk dat na 8 jaar hij sowieso nog wel even dr McDreamy blijft voor veel mensen.

Blijft het natuurlijk superenorm jammer. En ik denk ook dat ze goed moeten bedenken of ze nog verder willen....... want ja ongeveer elke uitzonderlijke ziekte die je kan bedenken is er al geweest, residents zijn goed terecht gekomen; veel liefdescombinaties hebben we gezien......

We gaan het zien.
Nah, Dempsey speelde en speelt al in films, Sandra Oh ook. Ik zou eerder bang zijn dat Pompeo nergens meer aan de bak komt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:04:58 #290
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_97578987
mn derek :'(
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_97579891
Ik vind Grey's Anatomy geen Grey's Anatomy zonder Derek of Meredith, eigenlijk.
Vond het al jammer dat George en Izzie eruit gingen, die hoorden ook wel bij de begingroep.
Grey's is begonnen rondom Meredith Grey (zo zie ik het in ieder geval), ik zou het stom vinden als de focus ineens op Lexie zou liggen. Zo'n dragend personage vind ik haar niet.

Kortom, maak een prachtig laatste seizoen en nok er dan mee, als het klopt dat Patrick Dempsey ermee stopt. Hoe vervelend ik het ook vindt, want ik kijk er graag naar... Ook al vind ik de vroegere seizoenen veel leuker dan hoe ze tegenwoordig worden gemaakt (met uitzondering van de seizoensfinale van vorig jaar, want die was briljant).
Tralalalaaa
  woensdag 1 juni 2011 @ 14:20:15 #292
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_97581535
Vond eigenlijk alleen seizoen 4 en t begin van seizoen 5 wat minder, maar ik vind de serie qua kwaliteit niet echt minder momenteel dan de eerdere seizoenen. Denk dat het punt meer is dat de meeste verhalen ondertussen wel verteld zijn en dat ze de focus niet teveel moeten gaan verleggen. Ze deden het zo goed met de medische kant en de liefdesperikelen etc, die op de achtergrond ook meespeelden. Laatste jaren is dat wat omgedraaid en als ze dat blijven doen zal de kwaliteit wel minder worden ja, maar voor nu...nog steeds erg goed te pruimen. En dan doel ik niet alleen op de afleveringen met een groot schiet evenement of iets dergelijks.

Zal moeilijk worden, mits de serie stopt om Pompeo enzo in andere rollen te zien acteren. Met Katherine Heigl heb ik dat al. Speelt ze in gemiddelde romantische films en dan heb ik echt zo iets van.....ga terug naar Grey's, want daar hoor je thuis.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_97583412
Ja, idd laat ze (mits de serie persé door moet gaan) lekker samen verhuizen ofzo. Zou het echt niet tof vinden als een van de 2 overlijd en de andere in de serie blijft. Maar kan me voorstellen dat als Dempsey zegt dat hij stopt dat Pompeo dan ook makkelijker stopt, dat ze het een beetje van hem laat afhangen.
Dat Dempsey zou willen stoppen snap ik wel hij heeft ook genoeg filmaanbiedingen volgens mij maar de rest??
  woensdag 1 juni 2011 @ 15:33:25 #294
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_97583666
Ellen heeft wel eens gezegd dat ze wat meer tijd wil steken in haar dochtertje en man, maar uit haar meest recentste interview kreeg ik een beetje de indruk dat ze open staat voor nog een seizoen mits ze benaderd word en een goed geldbedrag krijgt. Einde van de dag blijft het haar baan namelijk.

Ik hoop gewoon dat ze alle twee blijven maar ik denk dat als de een blijft de ander ook gaat, of degene die gaat moet terugkomen in gastrollen een paar afleveringen per seizoen zodat hun huwelijk nog wel realistisch lijkt.

Wel benieuwd, dat als de serie een 9e seizoen krijgt welke originals bijtekenen en wie niet. Ik denk dat ik Alex het minste zal missen. De chief zei dat er vaak maar 2 zijn die de hele opleiding voltooien daar namelijk en ik dacht ook altijd dat dat Christina en Meredith zouden zijn, al leek t in S7 even alsof t Alex en Meredith waren doordat Christina tijdelijk stopte. Chief mag wel weg van mij, of Owen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_97592122
Dempsey gaat sowieso weg, dus wat jij zegt als mogelijkheid kan niet AH...
pi_97592458
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 19:20 schreef Tegan het volgende:
Dempsey gaat sowieso weg, dus wat jij zegt als mogelijkheid kan niet AH...
Dat is echt nog niet zeker. Iedereen citeert nu een interview in een Italiaans tijdschrift, maar dat kan natuurlijk gemakkelijk smeuïger opgeschreven zijn dan hij het eigenlijk zei. Zijn woordvoerder heeft het ook nog niet bevestigd. Bovendien kan er in de onderhandelingen altijd een hoop gebeuren, wie weet leggen ze een smak geld op tafel en wordt het ineens toch weer erg verleidelijk voor hem.
  woensdag 1 juni 2011 @ 19:55:14 #297
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_97593286
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 19:20 schreef Tegan het volgende:
Dempsey gaat sowieso weg, dus wat jij zegt als mogelijkheid kan niet AH...
Nee, het is niet zeker dat hij weg gaat. Hij is nog niet benaderd dus er is geen contract. Er is een verschil.

Bron : http://uk.eonline.com/ube(...)dempsey_leaving.html

Mogelijkheid kan dus zeker wel...
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 1 juni 2011 @ 20:07:31 #298
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_97593763
Heb een wat uitgebreidere OP gemaakt dus deze
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 1 juni 2011 @ 20:07:53 #299
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_97593775
kan mooi
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 1 juni 2011 @ 20:08:17 #300
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_97593795
dicht
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')