quote:Op donderdag 7 april 2011 07:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
Stem eens allemaal op utopie Dromenvangertje.
Dat kan niet, ik heb op je gestemd.quote:
Omdat ze gewoonquote:Op donderdag 7 april 2011 09:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu ik de FoBo van Kore gezien heb![]()
![]()
Hoe kan zij de meeste stemmen hebben![]()
![]()
Dat is misschien het beste, minder verwarrend enzo.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:46 schreef WhateverWhatever het volgende:
Zullen we dan maar gaan pollen mensen?
Dat is zo, ik zet hem terug..quote:Op donderdag 7 april 2011 12:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat kan niet, ik heb op je gestemd.
Dat wordt een proxyoorlog.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:46 schreef WhateverWhatever het volgende:
Zullen we dan maar gaan pollen mensen?
Ik maak een poll voor de vrouwen met 2 stemmen of meer en dito voor de heren.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:52 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dat wordt een proxyoorlog.![]()
Gewoon beste drie/vier door laten gaan en weer in het topic stemmon.
Slijmjurk. Wil je mod worden ofzo?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:55 schreef dockx het volgende:
Ik stem op smegmanus en Myraela.
Edit: Oh, dat mag niet meer..![]()
Niet bepaaldquote:Op donderdag 7 april 2011 13:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Slijmjurk. Wil je mod worden ofzo?
Jij verdient ook een stem, dus mijn vrouwenstem gaat naar jouquote:Op donderdag 7 april 2011 13:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Slijmjurk. Wil je mod worden ofzo?
Dan heb ik er al driequote:Op donderdag 7 april 2011 13:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij verdient ook een stem, dus mijn vrouwenstem gaat naar jou
Oh, oke, verstandigquote:Op donderdag 7 april 2011 13:03 schreef dockx het volgende:
[..]
Niet bepaald
Ik steek mijn energie liever in andere dingen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |