Succes en als je Sol ziet, doe em de groetjesquote:Op woensdag 6 april 2011 16:30 schreef Trevland het volgende:
Ik ben maar eens richting rotjeknor naar de show van Jeff Dunham
Misschien dat ik zo nog wel mobiel post, Bis Later Lui![]()
Veel plezierquote:Op woensdag 6 april 2011 16:30 schreef Trevland het volgende:
Ik ben maar eens richting rotjeknor naar de show van Jeff Dunham
Misschien dat ik zo nog wel mobiel post, Bis Later Lui![]()
Doe ik zekerquote:Op woensdag 6 april 2011 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Succes en als je Sol ziet, doe em de groetjes
quote:Op woensdag 6 april 2011 16:31 schreef Symphonic het volgende:
http://www.zie.nl/video/o(...)twerker/m1gz1jpfi07h
Dan heb ik duidelijk niet de genen van mijn vader gekregen op dat gebiedquote:Koffiedrinken zit in de genen
BOSTON - Het verlangen naar koffie zit mensen in de genen. Amerikaanse wetenschappers hebben twee 'koffiegenen' ontdekt die het cafeïnegevoel van mensen beïnvloeden.
© ThinkStockDe onderzoekers hebben het DNA van 47.000 Amerikanen onderzocht. Ze vergeleken dat met hun cafeïnegebruik via koffie, thee, cola en andere voedingsmiddelen.
Deelnemers met een bepaalde genvariant consumeerden gemiddeld 40 milligram meer cafeïne per dag dan mensen met een genvariant voor een laag cafeïnegebruik. Een hoeveelheid van 40 milligram komt overeen met een glas cola of een bodempje koffie.
Cafeïne wordt in verband gebracht met een reeks gezondheidseffecten. Het beïnvloedt de slaap, de prestaties en de stemming. Het onderzoek door het nationale kankerinstituut met de universiteiten van Harvard en North Carolina is woensdag gepubliceerd in het vakblad PLoS Genetics.
ik lekker al thuisquote:
Ohja ... zoomerbanden moeten er nog opquote:Op woensdag 6 april 2011 16:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik lekker al thuis
Joepie, de banden zijn binnen
nog 2 dagen op deze PIEP banden + reserve band rijden
Nog 2 dagen netjes rijden
post je nou om te posten? en als ik ergens op reageer, reageer je zelf niet eens..quote:
voor het betere bochtenwerk??quote:Op woensdag 6 april 2011 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja ... zoomerbanden moeten er nog op
Wok?
o doet WOK ze vervangen bij je ?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja ... zoomerbanden moeten er nog op
Wok?
mijn ouders zijn ook koffie fanaten... maar geen koffie hier hoor!quote:Op woensdag 6 april 2011 16:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan heb ik duidelijk niet de genen van mijn vader gekregen op dat gebied.
geef nie hoorquote:
geef dat kwartje maar weer terug...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2011 16:46:04 ]
quote:Op woensdag 6 april 2011 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind de kleur zoooooo mooi
maar het is glas en ben bang dat ze breken
[ afbeelding ]Dat had ik er niet uitgehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er weer ff.![]()
[ afbeelding ]Ik vroeg me echt af wat het warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
ze zijn ook best prijzigquote:Op woensdag 6 april 2011 16:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat had ik er niet uitgehaald.
Ik ben er weer ff.
speciaal voor gestretchte gaatjesquote:Op woensdag 6 april 2011 16:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vroeg me echt af wat het warenMooi
[ afbeelding ]maar wat voor kleur is het dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |