daar W7 x64 al sinds de RC en het is echt een haast goddelijk OSquote:Op maandag 11 april 2011 20:04 schreef SosuaCafe het volgende:
Valt me op dat veel mensen nog aan Vista vastzitten. Win7 draait toch echt een stuk sneller en stabieler. Vooral x64.
Is alles wel verlicht?quote:Op maandag 11 april 2011 21:16 schreef mschol het volgende:
[..]
daar W7 x64 al sinds de RC en het is echt een haast goddelijk OS
back to minecraft: er spawnen @ random lijkt het wel beesten in mijn grot (die, zover ik zie, geheel gesloten is..) wel een begin van een waterval...
yup..quote:
Ah zo, ligt er gras?quote:Op maandag 11 april 2011 23:12 schreef mschol het volgende:
[..]
yup..
beesten as in: koeien, schapen e.d.
naja, ik heb alles voor de zekerheid na gelopen en alles is echt dicht.. dus ga gezellig verder de grot uitkammen..
moet alleen nog even een goed set trappen creeeren, nu wil ik nog wel eens verdwalen
yup.. en het gat is ook gevonden na een rondje aan de bovenkant..quote:
Als je Minecraft nog leuker wilt maken mag je Berend z'n server joinen. Multiplayer is veel leuker imo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:07 schreef mschol het volgende:
[..]
yup.. en het gat is ook gevonden na een rondje aan de bovenkant..
oeps..naja heb iig genoeg steen uitgehakt voor leuke bouwwerken
Ik heb je in een team gezet, geen idee welkquote:Op maandag 11 april 2011 23:50 schreef knappert_ het volgende:
aah, welk team heeft het miste leden?(anders random) daar wil ik wel bij in, Ook een nieuw IP of?
Het leuke is, wij zijn survival en PVP. Het main doel is survival. Daarna kan je via een portal naar onze PVP world. In de survival world staat pvp dus ook uit!quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:21 schreef Sitethief het volgende:
Ik heb eigenlijk niet zo'n zin in pvp. Ik vind het survival element in multiplayer (mobs/lava etc) heel tof, maar ben geen groot fan van pvp, of rifts. Ik bouw liever met een team van mensen aan mijnen/bouwwerken. Ik vraag me daarom af of Berends server dan wat voor mij is??
Hehe in je moet wel verplicht een team kiezen. Maakt niet uit of je wel of niet doet met PVPquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:27 schreef Sitethief het volgende:
Nou ja, Whitelist me maar, dan neem ik vanavond een kijkje, zelfde nick als hiero
Ik denk dat er nog wel wat veranderd moet worden aan die mod, voordat hij in Minecraft kan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:59 schreef dnbrainwash het volgende:
Van notch zijn blog;
"The piston mod might get added, but it will not be in time for 1.5"
Yeah zag het net in een Youtube reactiequote:Op dinsdag 12 april 2011 12:59 schreef dnbrainwash het volgende:
Van notch zijn blog;
"The piston mod might get added, but it will not be in time for 1.5"
haha eerderquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:05 schreef Berend. het volgende:
[..]
Yeah zag het net in een Youtube reactie
Ah mooiquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:11 schreef Berend. het volgende:
[ afbeelding ]
RPG achtig?
Na veel rondvragen vond iedereen dit wel een tof idee. Ik hoop dat de meeste mensen dit ook leuk vinden. Want vanaf nu zijn er levels in onze server. Je kan diamant hakken zonder level 20 te zijn, en ook geen diamanten pick axe gebruiken. Je moet dus wat moeite doen om level up's te gaan! Dit is dus een beetje RPG achtig. Natuurlijk zijn er meerdere levels, denk aan iron 10 bijv.
Wordt dat niet snel saai?
Nee het is natuurlijk wel een test. Mocht het niet tof zijn > weg. Maar ook worden de level's steeds hoger. Als de meeste mensen level 20 bijvoorbeeld zijn gaan we naar 30. Dan kan je dus bijvoorbeeld pas bij level 30 diamant hakken.
Wij wensen jullie veel plezier!
Hmm maar dan moet je eigenlijk ook meer diamond in de server doen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:12 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ah mooi
Nu is het ook zo dat je gewoon nooit een stenen of houten pickaxe gebruikt
Hmm? Zit je wel op de goede server? Want wij zien je niet onlinequote:Op dinsdag 12 april 2011 17:19 schreef Verbodsbord het volgende:
Is het nu eigenlijk een creative/rpg server geworden? Ik zie namelijk een hoop gebouwen staan enzo?
Het is vanalles eigenlijk. In ieder geval heel leukquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:19 schreef Verbodsbord het volgende:
Is het nu eigenlijk een creative/rpg server geworden? Ik zie namelijk een hoop gebouwen staan enzo?
Ik ben ook niet online, maar bijvoorbeeld in de header van je updates enzoquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:21 schreef Berend. het volgende:
[..]
Hmm? Zit je wel op de goede server? Want wij zien je niet online
Kom op TS
Ja het zijn gewoon huizen enzo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:22 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik ben ook niet online, maar bijvoorbeeld in de header van je updates enzo
wat kun je der mee dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:15 schreef Berend. het volgende:
Knappert? Als je wilt kan ik misschien de Pistons plugin voor je installeren op SMP. Speciaal voor SMP natuurlijk
Dit is echt kansloos..quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:40 schreef dnbrainwash het volgende:
Zo, voor de One Piece fan's
[ afbeelding ]
Je hoofd is kansloos.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit is echt kansloos..Alleen Mr. T is vet.
Maar Berend, dat RPG element lijkt me idd ook niks. Je verandert heel de basis van wat Minecraft eigenlijk is. Ik heb namelijk ook niet echt zin om moeite te doen om een lvl te halen alleen om Iron te hakken.
En wat Harre zegt, PVP lijd eronder dus ja. Maar ik heb het nog niet echt getest.
Nee PVP wordt er alleen maar beter van. Je krijgt verschil in sterkte van mensen, en dat is juist vetquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit is echt kansloos..Alleen Mr. T is vet.
Maar Berend, dat RPG element lijkt me idd ook niks. Je verandert heel de basis van wat Minecraft eigenlijk is. Ik heb namelijk ook niet echt zin om moeite te doen om een lvl te halen alleen om Iron te hakken.
En wat Harre zegt, PVP lijd eronder dus ja. Maar ik heb het nog niet echt getest.
Spannend hoor met dikke cheats spelen zonder mobs.quote:
QFT. Ik heb geen zin om mijn diamond tools niet te kunnen gebruiken tegen noobs die wel elke dag online zijn.quote:Op woensdag 13 april 2011 08:17 schreef maurisioo het volgende:
Tja.. Misschien is het voor de mensen die niet zo vaak spelen minder leuk. Zij kunnen nu namelijk niks.
Maar voor degene die wel gewoon elke dag online zijn, is het gewoon goed te doen.
dat weet je niet, aangezien de tijdspanne nergens wordt vastgelegd...quote:Op woensdag 13 april 2011 10:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Spannend hoor met dikke cheats spelen zonder mobs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |