Oh okequote:Op woensdag 6 april 2011 15:56 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Multiple Personality Disorder. Monique zei: Multiple Personality Syndrome, en daarna MPS-syndroom
Liet hij net zien en toen vroegen ze waarom hij er een onderbroek onder aan 'moest'. "Uuh, weet ik niet, misschien moeten jullie helemaal naakt" ofzo was zijn antwoordquote:Op woensdag 6 april 2011 15:56 schreef Darklight het volgende:
[..]
zijn 'vrouw'
Laura ziet alex echt niet meer staan als ze hier eenmaal uit is
[sarcasm mode on] Maar gelukkig maak je je er helemaal niet druk om [sarcasm-mode off].quote:Op woensdag 6 april 2011 15:52 schreef trollie67 het volgende:
[..]
je kijkt zelf en je doet je zelf aan..ik lees hier alleen nog maar mee..ik keek de eerste 2 uitzendingen..toen vond ik het al genoeg...toen 2 in de week..op dinsdag en donderdag...dat ook in de klote door dat stomme wicht bart die een lachbui kreeg omdat er iemand sext(hoe oud ben je dan..en ga maar lekker goed praten voor de jeugd om half 8 dat je moeten neuken als je 6 weken sexloos was...eikel!!!)..dus nu alleen nog maar donderdag kijken..in de hoop dat die botox non..lau en flipo er uit vliegt..en ik kijk niet om de reguliere tijd..want dan verdienen ze..ik betaal nog liever 50 eurocent om programma gemist te kijken zo dat ze kijkcijfers te kort komen in de live show
OMFG echt hè....quote:Op woensdag 6 april 2011 15:57 schreef Apie77 het volgende:
[..]
Liet hij net zien en toen vroegen ze waarom hij er een onderbroek onder aan 'moest'. "Uuh, weet ik niet, misschien moeten jullie helemaal naakt" ofzo was zijn antwoord
Die is voor flipje als hij donderdag weg moet !quote:Op woensdag 6 april 2011 15:58 schreef beequeen het volgende:
OMG, ik zag weer een geheime kamer op stream 3. Flashbox.
quote:Op woensdag 6 april 2011 15:58 schreef beequeen het volgende:
OMG, ik zag weer een geheime kamer op stream 3. Flashbox.
Voor 1 persoon. Faalex?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |