Ik geef je hier wel gelijk in. Fok = Fok niet meerquote:Op donderdag 7 april 2011 15:49 schreef MartineMila het volgende:
typefout, whatever als er niks anders is om over te zeiken doen we maar daarover.
Ik heb jullie laten weten, ik dank de serieuze mensen voor de tips en meer heb ik niet nodig.
Zal hier in ieder geval niet meer voor de lol terugkomen want de sfeer is hier eeehmmm zeer laag. Maar voor jullie misschien normaal?
Als zelf een moderator zich erin mengt, fijne dag;)
Graag gedaanquote:Op donderdag 7 april 2011 15:49 schreef MartineMila het volgende:
typefout, whatever als er niks anders is om over te zeiken doen we maar daarover.
Ik heb jullie laten weten, ik dank de serieuze mensen voor de tips en meer heb ik niet nodig.
Zal hier in ieder geval niet meer voor de lol terugkomen want de sfeer is hier eeehmmm zeer laag. Maar voor jullie misschien normaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet overdrijven hoor. Er zijn genoeg subfora van FOK! waar je wel gewaardeerd en gerespecteerd wordt.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:49 schreef MartineMila het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |