Vier keer achter elkaar (inclusief OP). Misschien hebben ze zich vergist. We kunnen zeggen dat ze opnieuw mogen stemmen.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:17 schreef Arth_NL het volgende:
12 pts. Duitsland
10 pts. IJsland
08 pts. Servië
07 pts. Moldavië
06 pts. Frankrijk
05 pts. Italië
04 pts. Zwitserland
03 pts. Denemarken
02 pts. Noorwegen
01 pnt. Roemenië
Drie keer dezelfde punten?
Je moet ze weghalen en ze een PM sturen dat ze opnieuw moeten stemmen. Zo ben je er zeker van dat het toeval is.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:17 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Bedankt, ook deze punten zijn er weer bij geteld!
Ik had het zelf ook al gezien dat er zoveel keer hetzelfde is gestemd. Maar blijkbaar was dat puur toeval. Ik kan ze wel weghalen? Want ik vind het zelf ook niet echt logisch!
Maar de OP en de allereerste reactie is maar voor 1 keer geteld want dat is 2x hetzelfde van mijzelf.
Patje1987 en Hephaistos is wel 2x geteld dus in totaal is er voor 3 keer hetzelfde gestemd.
Zeggen jullie het maar, moet ik de punten weghalen of zo laten staan?
Ook een PM of iets gestuurd? Anders stemmen ze helemaal niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:53 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Bedankt voor het meedenken, het is nu veranderd en de andere punten zijn ongeldig verklaard!
Lijkt mij niet iemand die ook maar één liedje geluisterd heeftquote:Op donderdag 7 april 2011 22:24 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Dat is weer dezelfde puntentelling?
Dat kloptquote:Op donderdag 7 april 2011 22:24 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Dat is weer dezelfde puntentelling?
Welke lol?quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:48 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Ik zie het nut van de lol eigenlijk ook niet
Oh, dat. We zouden iedereen die nog nooit serieus wat gepost heeft in ESF niet mee kunnen laten doen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:48 schreef luchtverkeersleider het volgende:
De lol van elke keer dezelfde punten gaan geven, terwijl je geen 1 liedje kent
Ik dacht dat ik ergens een foutje had, jij had bij een paar landen een verkeerd aantal punten opgeschreven. Bij Spanje bijvoorbeeld, daar had je de punten van het "hetzelfdestemmen" er niet afgehaald. Dus hanteer deze maar. Ik heb alles nog een keer goed opgeteld.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |