Gaat ook wel een beetje heel erg mijlenver oftopic worden dan....quote:Op woensdag 6 april 2011 14:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dit meen je niet serieus. Ik zit hier niet om de privéperikelen van anderen te lezen.
Klopt , ik zal wel lekker ontopic blijvenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:49 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Gaat ook wel een beetje heel erg mijlenver oftopic worden dan....
Ik weet dat de streams weer traanverwekkend zijn, maar zo erg is het ook weer niet...
Ik wist wel dat je mijn commentaar kon waarderenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:49 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Klopt , ik zal wel lekker ontopic blijven
ik had geen streams aan sorryquote:Op woensdag 6 april 2011 14:49 schreef Blackprinces het volgende:
geen orginele topictitel ........
terwijl karim omringd wordt door schapen
Dit hoort toch meer in Relaties & Psychologiequote:Op woensdag 6 april 2011 14:45 schreef trollie67 het volgende:
ik spreek me niet tegen bee....een vent die mij heeft bedrogen..maar zo veel vrouwen die probeerden hem te versieren terwijl ze zogenaamd mijn vriendinnen waren....
oh vandaar, nou ja echt veel orgineels is er op dit moment ook niet over te verzinnen hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 14:51 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik had geen streams aan sorry
hahaha kon niet he...ik wou er nog wel een kerk achterzettenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:50 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
OMG![]()
![]()
ik mis de kerkschoenen hahahaha,
grandioos !
De persconferentie wordt achter de Streamlock 2.0 uitgevoerdquote:Op woensdag 6 april 2011 14:52 schreef Blackprinces het volgende:
ze krijgen wel lang de tijd voor de opdracht he?
edit: en dat we mogen meekijken ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |