TS past anders wel goed bij haar partnerquote:Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
Tja... ik twijfel dan toch sterk aan jouw vermogen om aan je vriend over te brengen wat je in dit topic wel lukt. Als je echt wilt, dan kun je wel zorgen dat hij luistert. En dan kun je hem ook duidelijk maken dat je hem zat bent zoals hij nu is. Levert dat geen reactie op, dan is hij waarschijnlijk hersendood oid -> daad bij het woord voegen en dan ben je er sowieso van verlost.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:09 schreef JX het volgende:
[..]
Er is inderdaad een communicatieprobleem, want als ik begin over problemen geeft hij geen antwoord en begint snel over iets anders of doet er lacherig over. We hebben weinig discussies en als we ze hebben ben ik altijd degene die het inzet, waardoor ik mezelf een zeikwijf begin te voelen.![]()
En gisteravond wilde hij wéér geld lenen terwijl ik hem afgelopen weekend dus al 100 had geleend waarmee hij de hele week zou uitzitten tot hij zijn nieuwe bankpasje krijgt eind deze week. Hij zou daarvan alleen het verjaarsdagscadeau voor zijn vader, zijn reiskosten en lunch van hoeven betalen maar het is dus alweer op. Ik heb hem daarom even flink terecht gewezen en uitgelegd dat hij moet leren voorzichtiger met zijn geld te zijn en hem eraan herinnerd dat hij het zou gebruiken voor alleen het hoognodige. Ik vermoed dat hij er weer wiet van heeft gekocht want dat zat hij gister wel weer mooi te smokenNu voel ik me helemaal z'n moeder
![]()
Edit: te snel op invoeren gedrukt
Laat hem dan ook maar aankloppen bij anderen en kijk hoe snel zij het zat zijn. Ben jij er in elk geval vanaf.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:46 schreef JX het volgende:
Maar ja, dan is er vast altijd wel weer een vriend of collega die hem helpt. Dus of hij het ooit zal leren? Denk het niet!
Volgens mij moet je dan eerst een half jaar blowend op de bank zittenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:54 schreef Mr_Belvedere het volgende:
TS, ik zit enorm krap bij kas. Kan ik effe pinnen... eeuh.. geld bij jou lenen bedoel ik.
Ik beloof dat ik terug betaal. Echt waar!
Denk ik..
Wanneer krijg ik mijn geld?
Wel eerst een nieuwe bank graag. TS, wanneer gaan we naar IKEA? En naar de pinautomaat?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan eerst een half jaar blowend op de bank zitten
En gij hebt uw antwoordquote:Het probleem? Ik kan de knoop maar niet doorhakken want ondanks dat ik weet dat ik zo niet verder kan leven, geniet ik wel van zijn gezelschap en kan ik met hem lachen (zolang hij niet stoned is, want dan komt er geen woord uit). Maar ik zie ook dat hij nooit zal veranderen en dat ik daar doodongelukkig van ga worden als ik hiermee verder ga.
Nee deze relatie duurt nog wel 5 jaar. Ze vindt het veels te lekker om een reddende moeder te zijn, plus hij kan natuurlijk erg goed neuken.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:48 schreef Maitje het volgende:
[..]
En gij hebt uw antwoord.
Daar is het gat van de deur en hij kan gaan. Mannen met valse beloftes, zo snel mogelijk weg bezuinigen...!
Ik wil wel bij ts op de bank kruipenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan eerst een half jaar blowend op de bank zitten
Nope, niet eensquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee deze relatie duurt nog wel 5 jaar. Ze vindt het veels te lekker om een reddende moeder te zijn, plus hij kan natuurlijk erg goed neuken.
you're doing the right thing!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:03 schreef JX het volgende:
[..]
Nope, niet eens![]()
Anyway, vandaag zijn we precies 1 jaar bij elkaar (wat hij weet) en waar is meneer? Bij zijn stoner vrienden.. en hij heeft net gesmssed dat hij daar blijft slapen.Over 1 uur, als ik zeker weet dat hij niemand kan vinden om hem een lift te geven naar mijn huis (te stoned/drunk), gaat mijn smsje de deur uit dat de relatie voorbij is. Ben benieuwd, hoop dat ik het kan weerstaan om hem terug te nemen..
Ik heb net Leaving Las Vegas gezien, net jouw situatie, alleen jij tippelt niet, das het enige verschilquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:03 schreef JX het volgende:
[..]
Nope, niet eens![]()
Anyway, vandaag zijn we precies 1 jaar bij elkaar (wat hij weet) en waar is meneer? Bij zijn stoner vrienden.. en hij heeft net gesmssed dat hij daar blijft slapen.Over 1 uur, als ik zeker weet dat hij niemand kan vinden om hem een lift te geven naar mijn huis (te stoned/drunk), gaat mijn smsje de deur uit dat de relatie voorbij is. Ben benieuwd, hoop dat ik het kan weerstaan om hem terug te nemen..
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Tering, ik dacht dat ik naïef en makkelijk om overheen te lopen was, maar het kan blijkbaar nog erger.
Meen je dat nou? Je dumpt iemand met wie je samenwoont per SMS op een moment waarop je zeker weet dat hij niet in staat is om je face-to-face te confronteren?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:03 schreef JX het volgende:
[..]
Nope, niet eens![]()
Het was de bedoeling om het vanavond face to face te bespreken, maar hij neemt niet eens de moeite om thuis te zijn als we precies 1 jaar samen zijn. Ik weet dat het triest is, maar ik wil het gewoon niet langer meer uitstellen.quote:Op zondag 17 april 2011 00:11 schreef VanHelsing het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Je dumpt iemand met wie je samenwoont per SMS op een moment waarop je zeker weet dat hij niet in staat is om je face-to-face te confronteren?Zeg me dat ik iets mis, want dit is gewoon triest?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |