abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95441556
Ik hoop sowieso dat je al je geld terugkrijgt! Het zou fnuikend zijn voor je huidige instelling als dat niet zo is, wellicht dat een volgende relatie dan geen gebruik van je kan maken!
  woensdag 13 april 2011 @ 14:04:50 #202
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_95441656
quote:
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
TS past anders wel goed bij haar partner :')

Als hij jou niet had, had ie honger geleden en niemand die daarom gaf. Oorzaak > gevolg doet leren, van jou leert ie niks TS, want je geeft telkens toe. Zie het zo: holbewoner heeft het koud > zoekt hout maakt vuur. TS haar vriend heeft honger > TS regelt het wel ondanks geklaag en gezeur. Zijn houding is jouw schuld TS, live with it or don't. Niet klagen als je het blijft accepteren: je MOET niet met hem leven hoor :O
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_95442470
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 13:09 schreef JX het volgende:

[..]

Er is inderdaad een communicatieprobleem, want als ik begin over problemen geeft hij geen antwoord en begint snel over iets anders of doet er lacherig over. We hebben weinig discussies en als we ze hebben ben ik altijd degene die het inzet, waardoor ik mezelf een zeikwijf begin te voelen. :{

En gisteravond wilde hij wéér geld lenen terwijl ik hem afgelopen weekend dus al 100 had geleend waarmee hij de hele week zou uitzitten tot hij zijn nieuwe bankpasje krijgt eind deze week. Hij zou daarvan alleen het verjaarsdagscadeau voor zijn vader, zijn reiskosten en lunch van hoeven betalen maar het is dus alweer op. Ik heb hem daarom even flink terecht gewezen en uitgelegd dat hij moet leren voorzichtiger met zijn geld te zijn en hem eraan herinnerd dat hij het zou gebruiken voor alleen het hoognodige. Ik vermoed dat hij er weer wiet van heeft gekocht want dat zat hij gister wel weer mooi te smoken :{ Nu voel ik me helemaal z'n moeder ;(

Edit: te snel op invoeren gedrukt :P
Tja... ik twijfel dan toch sterk aan jouw vermogen om aan je vriend over te brengen wat je in dit topic wel lukt. Als je echt wilt, dan kun je wel zorgen dat hij luistert. En dan kun je hem ook duidelijk maken dat je hem zat bent zoals hij nu is. Levert dat geen reactie op, dan is hij waarschijnlijk hersendood oid -> daad bij het woord voegen en dan ben je er sowieso van verlost. :)

Je gaat sowieso te gespannen en geïrriteerd een discussie in als je vooraf denkt "hij vindt me vast weer een zeur," dan kom je waarschijnlijk ook echt zo over -> kan alleen tot ruzie leiden en niet tot een constructief gesprek. :N Op die manier kun je nooit écht je hart luchten, en eindig je op een online forum waar je alles eruit gooit :')

Edit: nog afgezien van het voorgaande lijkt jullie relatie te lijden onder een ernstig gebrek aan onderhoud in het algemeen. Wanneer hebben jullie voor het laatst even een dagje voor elkaar genomen? Ik krijg meer de indruk van een oud en getrouwd stel dan van een jong koppel wat nog geen half jaar samen woont? Maar dat is deel twee van de therapie :')

[ Bericht 7% gewijzigd door VanHelsing op 13-04-2011 14:29:43 ]
  woensdag 13 april 2011 @ 14:45:13 #204
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_95443540
Stop eens met geld lenen, en stop eens met uberhaupt energie steken in die dewd..

Je beloont hem elke keer voor zn kutgedrag, en trekt de verantwoordelijkheid steeds weer naar jouzelf toe.
  woensdag 13 april 2011 @ 20:12:21 #205
30252 Soempie
Procreating
pi_95459237
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 13:46 schreef JX het volgende:

Maar ja, dan is er vast altijd wel weer een vriend of collega die hem helpt. Dus of hij het ooit zal leren? Denk het niet! :N

Laat hem dan ook maar aankloppen bij anderen en kijk hoe snel zij het zat zijn. Ben jij er in elk geval vanaf.

Je wilt bij hem weg, maar door hem geld te lenen moet je het beëindigen van de relatie uitstellen. En toch leen je hem keer op keer geld. Dat is toch ontzettend krom?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_95461973
TS, ik zit enorm krap bij kas. Kan ik effe pinnen... eeuh.. geld bij jou lenen bedoel ik.
Ik beloof dat ik terug betaal. Echt waar!

Denk ik..

Wanneer krijg ik mijn geld?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  woensdag 13 april 2011 @ 20:57:09 #207
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_95462133
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 20:54 schreef Mr_Belvedere het volgende:
TS, ik zit enorm krap bij kas. Kan ik effe pinnen... eeuh.. geld bij jou lenen bedoel ik.
Ik beloof dat ik terug betaal. Echt waar!

Denk ik..

Wanneer krijg ik mijn geld?
Volgens mij moet je dan eerst een half jaar blowend op de bank zitten
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_95462324
quote:
6s.gif Op woensdag 13 april 2011 20:57 schreef jogy het volgende:

[..]

Wel eerst een nieuwe bank graag. TS, wanneer gaan we naar IKEA? En naar de pinautomaat?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_95463207
Ik heb zo'n relatie 5 jaar volgehouden (waarvan hij na 2,5 jaar oo in een luie initiatiefloze zak veranderde), eerste serieuze, naief and such. Duurde zo lang omdat er beterschap werd beloofd en tijdig volgehouden waardoor ik elke keer weer werd bevestigd, 'hij is wel lief..'
Na 5 jaar ging t bord voor mn kop ein-de-lijk stuk, ik ben weggegaan met weinig gevoel voor eigenwaarde en schulden.

Maar.. Ik heb er van geleerd, en hij is een stuk volwassener bij zijn huidige vriendin, die fout maken we niet nog eens.

Mijn advies: dumpen, liever gisteren dan morgen! Wat is een half jaar shit op 1 jaar?
  woensdag 13 april 2011 @ 21:48:05 #210
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_95465332
quote:
Het probleem? Ik kan de knoop maar niet doorhakken want ondanks dat ik weet dat ik zo niet verder kan leven, geniet ik wel van zijn gezelschap en kan ik met hem lachen (zolang hij niet stoned is, want dan komt er geen woord uit). Maar ik zie ook dat hij nooit zal veranderen en dat ik daar doodongelukkig van ga worden als ik hiermee verder ga.
En gij hebt uw antwoord ;).

Daar is het gat van de deur en hij kan gaan. Mannen met valse beloftes, zo snel mogelijk weg bezuinigen...!
Er was eens....
pi_95579993
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 21:48 schreef Maitje het volgende:

[..]

En gij hebt uw antwoord ;).

Daar is het gat van de deur en hij kan gaan. Mannen met valse beloftes, zo snel mogelijk weg bezuinigen...!
Nee deze relatie duurt nog wel 5 jaar. Ze vindt het veels te lekker om een reddende moeder te zijn, plus hij kan natuurlijk erg goed neuken.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_95596184
Ben wel benieuwd wat je gaat doen met je vent. Sterkte iig.
  zaterdag 16 april 2011 @ 22:31:23 #213
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_95599038
quote:
6s.gif Op woensdag 13 april 2011 20:57 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik wil wel bij ts op de bank kruipen :Y
  zaterdag 16 april 2011 @ 23:03:06 #214
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_95600850
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 april 2011 14:02 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee deze relatie duurt nog wel 5 jaar. Ze vindt het veels te lekker om een reddende moeder te zijn, plus hij kan natuurlijk erg goed neuken.
Nope, niet eens ;(

Anyway, vandaag zijn we precies 1 jaar bij elkaar (wat hij weet) en waar is meneer? Bij zijn stoner vrienden.. en hij heeft net gesmssed dat hij daar blijft slapen. :{ Over 1 uur, als ik zeker weet dat hij niemand kan vinden om hem een lift te geven naar mijn huis (te stoned/drunk), gaat mijn smsje de deur uit dat de relatie voorbij is. Ben benieuwd, hoop dat ik het kan weerstaan om hem terug te nemen..
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
  zaterdag 16 april 2011 @ 23:06:31 #215
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_95601040
Je hebt iig een klein leger fokkers om je op dit spoor te houden.

Maar tof ook om zoiets symbolisch als een verjaardag van een relatie door te brengen met je junkievrienden...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_95601232
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 23:03 schreef JX het volgende:

[..]

Nope, niet eens ;(

Anyway, vandaag zijn we precies 1 jaar bij elkaar (wat hij weet) en waar is meneer? Bij zijn stoner vrienden.. en hij heeft net gesmssed dat hij daar blijft slapen. :{ Over 1 uur, als ik zeker weet dat hij niemand kan vinden om hem een lift te geven naar mijn huis (te stoned/drunk), gaat mijn smsje de deur uit dat de relatie voorbij is. Ben benieuwd, hoop dat ik het kan weerstaan om hem terug te nemen..
you're doing the right thing!
pi_95603830
quote:

[..]

Nope, niet eens ;(

Ik heb net Leaving Las Vegas gezien, net jouw situatie, alleen jij tippelt niet, das het enige verschil :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_95603911
KICK HIM - WAIT FOR IT- OUT
  zaterdag 16 april 2011 @ 23:55:58 #219
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_95603991
Tering, ik dacht dat ik naïef en makkelijk om overheen te lopen was, maar het kan blijkbaar nog erger. -O-
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zaterdag 16 april 2011 @ 23:57:41 #220
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_95604081
Nog 6 minuten....
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  zondag 17 april 2011 @ 00:09:39 #221
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_95604656
En?
  zondag 17 april 2011 @ 00:11:02 #222
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_95604734
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 23:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Tering, ik dacht dat ik naïef en makkelijk om overheen te lopen was, maar het kan blijkbaar nog erger. -O-
:Y

Bericht is iig verstuurd.
pi_95604744
quote:

[..]

Nope, niet eens ;(

Meen je dat nou? Je dumpt iemand met wie je samenwoont per SMS op een moment waarop je zeker weet dat hij niet in staat is om je face-to-face te confronteren? :') Zeg me dat ik iets mis, want dit is gewoon triest? :')
  zondag 17 april 2011 @ 00:12:07 #224
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_95604777
Hij is ook niet echt het toonbeeld van attendheid en beschaving...
  zondag 17 april 2011 @ 00:13:05 #225
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_95604835
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 00:11 schreef VanHelsing het volgende:

[..]

Meen je dat nou? Je dumpt iemand met wie je samenwoont per SMS op een moment waarop je zeker weet dat hij niet in staat is om je face-to-face te confronteren? :') Zeg me dat ik iets mis, want dit is gewoon triest? :')
Het was de bedoeling om het vanavond face to face te bespreken, maar hij neemt niet eens de moeite om thuis te zijn als we precies 1 jaar samen zijn. Ik weet dat het triest is, maar ik wil het gewoon niet langer meer uitstellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')