abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 april 2011 @ 14:59:13 #251
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_95621350
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 14:55 schreef Herushingu het volgende:

[..]

Geen naaktfoto's waar je je druk over maakt? :')
Gelukkig niet :D

Maar goed, als hij rare dingen gaat doen dan ken ik zelf ook wel wat lui die hem te grazen kunnen nemen, dus denk niet dat hij gekke dingen gaat proberen..
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_95621431
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 00:45 schreef JX het volgende:
Ik ben zeker zelf te verwijten
Quoted for Truth!
pi_95642339
Ik stopte met volgen toen ik de indruk kreeg dat je hem de zoveelste kans gaf...

Ben blij dat je toch nog wakker bent geworden zeker na dat stukje over zijn ouders. Zegt ook wel genoeg toch? Sterkte meid en hou ons op de hoogte :)
  zondag 17 april 2011 @ 23:35:14 #254
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_95649052
Hij is inmiddels thuisgekomen en we hebben gepraat, heel veel gepraat. Ik heb zo'n beetje alles genoemd wat ik in dit topic ook heb uitgelegd. Conclusie: hij gaat zijn eigen flat zoeken en leren met geld om te gaan etc. :) Hij beseft zelf ook dat hij op het moment teveel wiet/hash etc. gebruikt en heeft het er met een vriend over gehad die om dezelfde reden bijna zijn vriendin (+dochtertje) kwijtraakte.

Ik heb aangegeven dat ik geen toekomst voor ons samen zie en bang ben net zoals onze ouders te eindigen (mijn stiefvader is ook een wietrokende lapzwans die van mijn moeder leeft). Hij heeft beloofd te beteren en als dat echt gebeurd geef ik hem misschien nog wel een kans. Maar veel vertrouwen heb ik daar dus niet in ;)

De openheid van het gesprek was in elk geval een hele opluchting, ik heb er heel veel uit kunnen gooien waarvan ik voorheen te bang was om hem pijn mee te doen (zoals hem te vergelijken met zijn junkie vader). Ik besef daar ook mee dat ik me minder druk moet maken over iemand "pijn te doen" met wat mij dwars zit en dingen minder moet opkroppen.. Ja, ik heb nog veel te leren op sociaal gebied ;(

Thanks voor alle meningen en advies, heeft echt wel geholpen om andermans visie te horen!
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_95649160
Je laat nu toch de deur nog open. Als hij je dan met een ander ziet wordt hij echt razend I'll tell you...
  zondag 17 april 2011 @ 23:38:06 #256
108913 Godshand
guide4you
pi_95649207
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 23:35 schreef JX het volgende:
Hij is inmiddels thuisgekomen en we hebben gepraat, heel veel gepraat. Ik heb zo'n beetje alles genoemd wat ik in dit topic ook heb uitgelegd. Conclusie: hij gaat zijn eigen flat zoeken en leren met geld om te gaan etc. :) Hij beseft zelf ook dat hij op het moment teveel wiet/hash etc. gebruikt en heeft het er met een vriend over gehad die om dezelfde reden bijna zijn vriendin (+dochtertje) kwijtraakte.

Ik heb aangegeven dat ik geen toekomst voor ons samen zie en bang ben net zoals onze ouders te eindigen (mijn stiefvader is ook een wietrokende lapzwans die van mijn moeder leeft). Hij heeft beloofd te beteren en als dat echt gebeurd geef ik hem misschien nog wel een kans. Maar veel vertrouwen heb ik daar dus niet in ;)

De openheid van het gesprek was in elk geval een hele opluchting, ik heb er heel veel uit kunnen gooien waarvan ik voorheen te bang was om hem pijn mee te doen (zoals hem te vergelijken met zijn junkie vader). Ik besef daar ook mee dat ik me minder druk moet maken over iemand "pijn te doen" met wat mij dwars zit en dingen minder moet opkroppen.. Ja, ik heb nog veel te leren op sociaal gebied ;(

Thanks voor alle meningen en advies, heeft echt wel geholpen om andermans visie te horen!
Heel goed.

En mensen pijn doen, moet soms gewoon. Zo geef je grenzen aan.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_95649884
quote:

Uitstekend! :D Ben trots op je :P ;) Niks aan toe te voegen verder, zolang je hem maar niet terug neemt als hij niet overduidelijk (en blijvend) veranderd is (de tijd zal uitwijzen waar hij nog toe in staat is) :)
pi_95650696
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 23:37 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Je laat nu toch de deur nog open. Als hij je dan met een ander ziet wordt hij echt razend I'll tell you...
Hoezo, het is nu uit toch?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 18 april 2011 @ 00:20:00 #259
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_95650966
quote:
[quote]Ik heb aangegeven dat ik geen toekomst voor ons samen zie en bang ben net zoals onze ouders te eindigen (mijn stiefvader is ook een wietrokende lapzwans die van mijn moeder leeft). Hij heeft beloofd te beteren en als dat echt gebeurd geef ik hem misschien nog wel een kans. Maar veel vertrouwen heb ik daar dus niet in ;)
Hij is dus nog steeds jouw vriendje... dat je het weet :Y

quote:
Goed dat je dat zelf nu ook ziet... ^O^
[/quote]
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  maandag 18 april 2011 @ 00:22:33 #260
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_95651038
Goeie zaak, maar wat heb je nou letterlijk gezegd om duidelijk te maken dat het voorbij is? Want het lijkt inderdaad alsof hij eerder op voorwaardelijk is gezet. Uitspraken zijn op meerdere manieren uit te leggen he.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 18 april 2011 @ 08:52:08 #261
269313 SebasM
Lolmahahaha
pi_95655170
quote:
14s.gif Op maandag 18 april 2011 00:22 schreef jogy het volgende:
Goeie zaak, maar wat heb je nou letterlijk gezegd om duidelijk te maken dat het voorbij is? Want het lijkt inderdaad alsof hij eerder op voorwaardelijk is gezet. Uitspraken zijn op meerdere manieren uit te leggen he.
Hij is ook nog niet weg natuurlijk. Hij gaat een eigen flatje zoeken; weet je hoe lang dat duurt als je altijd stoned bent?
Only when the power of love is greater than the love for power, there will be peace
  maandag 18 april 2011 @ 09:39:28 #262
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_95656292
quote:
Hij heeft beloofd te beteren en als dat echt gebeurd geef ik hem misschien nog wel een kans. Maar veel vertrouwen heb ik daar dus niet in ;)
Zoals ik al zei: klinkt niet echt definitief. Beter had je hem gewoon eruit getrapt en zijn eigen leven laten uitzoeken, en dan over een half jaar eens voorzichtig kijken of ie nog leeft.
Dit kan nog rustig een jaar doorgaan.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_95656505
Impressive..
  maandag 18 april 2011 @ 09:51:01 #264
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_95656595
Waarom al die moeite? Waarom het niet gewoon uitmaken en iemand zoeken die niet de hele tijd zou kunnen terugvallen in junkie-gedrag?
  maandag 18 april 2011 @ 10:32:27 #265
342490 Herushingu
You knew it
pi_95657809
quote:
14s.gif Op maandag 18 april 2011 00:22 schreef jogy het volgende:
Ik lees het eerder van 'het is uit, maar als je je leven betert kunnen we het opnieuw proberen'. Geeft aan dat het vaagjes is (zoals het hier beschreven is in ieder geval). En als het vaag is en blijft en TS ontmoet een nieuw iemand is haar kersverse ex denk ik ook redelijk pissed. Da's het gevaar van een deur op een kier houden.
It is only when you refuse to give in with all your heart that you begin to transcend your humanity.
  maandag 18 april 2011 @ 13:30:45 #266
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_95664402
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 09:51 schreef Mishu het volgende:
Waarom al die moeite? Waarom het niet gewoon uitmaken en iemand zoeken die niet de hele tijd zou kunnen terugvallen in junkie-gedrag?
Liefde maakt blind ;( Afgezien van het shmoken en een totaal gebrek aan verantwoordelijkheidsgevoel is het wel iemand met wie ik ontzettend kan lachen en graag mee omga. O+ Heb tot nu toe nog geen leuker iemand ontmoet en hoewel dat natuurlijk wel kan gebeuren heb ik daar ff totaal geen behoefte aan.

Sorry voor de vaagheid :P

Technisch gezien komt het erop neer dat we voorlopig een pauze inlassen en apart gaan wonen. Hij heeft maximaal 6 weken om een eigen onderkomen te zoeken/zijn spullen te verhuizen want dan verhuis ik sowieso naar een ander flatje, waar ik dus lekker alleen ga wonen ;) De keuze is aan mij of we in deze pauze uit elkaar gaan of weer bij elkaar komen. Dat hangt af van zijn wil om te veranderen en of mijn mening nog veranderd als ik weer op mezelf woon.

[psycholomodus] Gezien mijn ervaringen met vorige relaties kun je pas na een tijdje alleenzijn realistisch terugkijken op een relatie, waarbij je dingen gaat beseffen die je tijdens de relatie niet inzag. Op dit moment ben ik bang dat ik zijn afwezigheid ga missen, maar als ik een tijdje op mezelf ben kan het heel goed mogelijk zijn dat ik juist van het alleen zijn ga genieten en niet meer terugwil, bijvoorbeeld. [/psycholomodus]

Hij zal dichtbij zijn werk gaan wonen, wat een uur/anderhalf uur reizen is, dus veel zullen we elkaar sowieso niet meer zien. Ik zal hem een beetje helpen met het zoeken van een woning als dat echt nodig is, maar er wordt geen cent meer uitgeleend en dat weet hij :)
pi_95668537
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 13:30 schreef JX het volgende:
maar er wordt geen cent meer uitgeleend en dat weet hij :)
Nog wel terug betaald? :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')