Zondag pas?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:26 schreef JX het volgende:
Bitchfight![]()
Bedankt voor alle reacties, het helpt echt om andere meningen te horen
Ik ben er overigens weer ingetuind met de boodschappen eergisterenWe gingen met z'n 3-en en alles werd in 1 karretje gestopt terwijl vriendjelief beloofde dat hij zijn + broertjes deel zou betalen als ik het voorschoot, want hij had niet genoeg contanten bij zich. Dit was al nadat ik gezegd had niet voor zijn broertjes eten te gaan betalen en dat hij daar zelf voor moest zorgen.
Aan de kassa haalde hij vervolgens wel tabak van zijn eigen geld maar hij heeft tot nu toe het beloofde deel voor de boodschappen nog niet teruggegeven. Ik wilde hem een kans geven om daar zelf aan te denken zonder herinnering, maar de belofte is nog niet nagekomen. En aangezien hij vanochtend weer geld heeft moeten lenen voor de bus naar werk denk ik dat hij dat ook nooit van plan was..
Daartegenover heeft hij gister wel ineens de badkamer brandschoon gemaakt. En terwijl ik naar huisjes aan het kijken was ivm verhuisplannen grapte hij iets in de trant van "wil je wel dat ik meeverhuis?". Ik heb een antwoord ontweken aangezien het broertje erbij zat, maar hij is dus niet helemaal oblivious![]()
Ik kijk er toch heel erg tegenop om de confrontatie aan te gaan. De gedachte aan een breakup per sms vloog door mijn hoofd aangezien hij dit weekend naar zijn ouders zal gaan (broertje gaat dan gelijk ook terug naar huis), om te zeggen dat hij daar dan gelijk kan blijven, maar dat is gewoon te fout. Ziet ernaar uit dat zondag pas D-day wordt.
En bedankt voor alle aanbiedingen, maar ik denk dat ik hierna weer lekker ga genieten van de vrijheidHet bewijst maar weer dat ik beter af ben zonder relatie
Pfffff.... Niet te geloven.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:30 schreef Swiffer het volgende:
Te fout? Ja en nee. Anders kom je dr misschien nooit vanaf.
Oh meid, laat me raden... Je hebt vast mensenkennisquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:50 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Zondag pas?
Meid, je komt leuk over. Je hebt je zaakjes op orde, zo te lezen ben je nog lief ook
Oh, daar heb ik het niet eens over... Dat was meer bedoeld om de eenzijdigheid van de reacties ene beetje te doorbrekenquote:Op zaterdag 9 april 2011 08:39 schreef muhahaha het volgende:
Niet om het een of ander Transport, als de TS daadwerkelijk zo een slappe hap is en reden geeft om veel te gaan blowen waarom stapt hij zelf dan niet gewoon op. Schijnbaar denkt hij er dan net zo over.
Dat hoef je TS niet te vertellen hoor, die gaat na een half jaartje rustig hokken met iemand die ze nauwelijks kentquote:Op zaterdag 9 april 2011 08:48 schreef Chandler het volgende:
Het is gemakkelijker om een relatie te beginnen dan er eentje te beeindigen!
Waarom nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 08:49 schreef Transport_Ink het volgende:
[..]
Dat hoef je TS niet te vertellen hoor, die gaat na een half jaartje rustig hokken met iemand die ze nauwelijks kent
Een portomonee die magisch volgende week (als de rekeningen betaald zijn) weer opduikt ongetwijfeld.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:45 schreef JX het volgende:
O ja, hij was gister ook nog eens zijn portomonnee kwijtgeraakt met daarin zijn bijdrage voor de rekeningen wat hij net gepind had, bankpasjes en alles.. *zucht*
Over wat moet je dan nog nadenken? Grow some sheballs. Flikker hem uit je flat en neem je verlies. Je bent niet meer verliefd op hem, dat is te zien aan de manier hoe je over hem praat en past qua persoonlijkheid niet bij je. Verder liegt hij over zijn portemonnee en smoked hij veel te veel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:45 schreef JX het volgende:
[..]
Waarom nietIk ken mensen die na 3 weken al gingen hokken en die zijn al 7 jaar gelukkig!
We hebben overigens gisteren even goed gepraat waarbij ik heb uitgelegd dat ik mezelf tegenwoordig meer zijn moeder voel dan zijn vriendin, waar hij erg van op keek. Ik heb het nog niet uitgemaakt maar aangegeven erover te denken. Veel tijd om te praten hadden we niet, want ik moest naar een feest en hij ging naar zijn ouders. Als hij terugkomt praten we verder.
O ja, hij was gister ook nog eens zijn portomonnee kwijtgeraakt met daarin zijn bijdrage voor de rekeningen wat hij net gepind had, bankpasjes en alles.. *zucht*
Ergens heb ik wel zoiets van, zorg goed voor 'm, beter wiet dan coke/heroine. Hoe zou je reageren als je hem nu dumpt en iemand anders ontmoet, dan jaren later die gozer ergens toevallig tegenkomt en blijkt dat hij een dakloze junk is.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:45 schreef JX het volgende:
Alleen is dat wel het gevolg vandie stoner zelf in het leven NA de verbreking, niet de verantwoordelijkheid van TS.quote:Op zondag 10 april 2011 23:00 schreef loop het volgende:
Ergens heb ik wel zoiets van, zorg goed voor 'm, beter wiet dan coke/heroine. Hoe zou je reageren als je hem nu dumpt en iemand anders ontmoet, dan jaren later die gozer ergens toevallig tegenkomt en blijkt dat hij een dakloze junk is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |