abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95216030
waren er nog maar vrouwen als JX die niet bij de eerste ruzie al direct gaan dumpen.
verder vind ik ook dat je die gast al teveel kansen hebt gegeven.
velen van ons moeten het met veel minder doen
  vrijdag 8 april 2011 @ 14:50:37 #127
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_95218099
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:26 schreef JX het volgende:
Bitchfight *O*

Bedankt voor alle reacties, het helpt echt om andere meningen te horen :)

Ik ben er overigens weer ingetuind met de boodschappen eergisteren :@ We gingen met z'n 3-en en alles werd in 1 karretje gestopt terwijl vriendjelief beloofde dat hij zijn + broertjes deel zou betalen als ik het voorschoot, want hij had niet genoeg contanten bij zich. Dit was al nadat ik gezegd had niet voor zijn broertjes eten te gaan betalen en dat hij daar zelf voor moest zorgen.

Aan de kassa haalde hij vervolgens wel tabak van zijn eigen geld maar hij heeft tot nu toe het beloofde deel voor de boodschappen nog niet teruggegeven. Ik wilde hem een kans geven om daar zelf aan te denken zonder herinnering, maar de belofte is nog niet nagekomen. En aangezien hij vanochtend weer geld heeft moeten lenen voor de bus naar werk denk ik dat hij dat ook nooit van plan was..

Daartegenover heeft hij gister wel ineens de badkamer brandschoon gemaakt. En terwijl ik naar huisjes aan het kijken was ivm verhuisplannen grapte hij iets in de trant van "wil je wel dat ik meeverhuis?". Ik heb een antwoord ontweken aangezien het broertje erbij zat, maar hij is dus niet helemaal oblivious oO<

Ik kijk er toch heel erg tegenop om de confrontatie aan te gaan. De gedachte aan een breakup per sms vloog door mijn hoofd aangezien hij dit weekend naar zijn ouders zal gaan (broertje gaat dan gelijk ook terug naar huis), om te zeggen dat hij daar dan gelijk kan blijven, maar dat is gewoon te fout. Ziet ernaar uit dat zondag pas D-day wordt.

En bedankt voor alle aanbiedingen, maar ik denk dat ik hierna weer lekker ga genieten van de vrijheid :* Het bewijst maar weer dat ik beter af ben zonder relatie :Y)
Zondag pas?

Meid, je komt leuk over. Je hebt je zaakjes op orde, zo te lezen ben je nog lief ook... En dan bungelt er zo een mongool aan.
Hij gaat toch naar zn ouders, mooi dan heeft hij gelijk onderdak. Je verdient beter, en door het uit te stellen word het echt niet makkelijker of leuker.
Knop omzetten en hem eruit knikkeren, je bent geen speelgoed.
pi_95250645
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:50 schreef Queen_Minny het volgende:

[..]

je bent geen speelgoed.
Dat ligt maar in welk opzicht je dat bekijkt ;)
  zaterdag 9 april 2011 @ 08:32:21 #129
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_95250683
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:30 schreef Swiffer het volgende:
Te fout? Ja en nee. Anders kom je dr misschien nooit vanaf.
Pfffff.... Niet te geloven.

Komt de sisterhood weer bovendrijven. De vrouw is altijd goed, de man slecht. Ja hoor meid, maak het lekker uit per sms.

De tering zeg, met recht het zwakke geslacht.
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
  zaterdag 9 april 2011 @ 08:36:25 #130
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_95250704
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:50 schreef Queen_Minny het volgende:

[..]

Zondag pas?

Meid, je komt leuk over. Je hebt je zaakjes op orde, zo te lezen ben je nog lief ook
Oh meid, laat me raden... Je hebt vast mensenkennis :')
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
pi_95250718
Niet om het een of ander Transport, als de TS daadwerkelijk zo een slappe hap is en reden geeft om veel te gaan blowen waarom stapt hij zelf dan niet gewoon op. Schijnbaar denkt hij er dan net zo over.
  zaterdag 9 april 2011 @ 08:40:46 #132
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_95250725
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 08:39 schreef muhahaha het volgende:
Niet om het een of ander Transport, als de TS daadwerkelijk zo een slappe hap is en reden geeft om veel te gaan blowen waarom stapt hij zelf dan niet gewoon op. Schijnbaar denkt hij er dan net zo over.
Oh, daar heb ik het niet eens over... Dat was meer bedoeld om de eenzijdigheid van de reacties ene beetje te doorbreken :)

Nee, dit gaat echt over dat uberdomme vooringenomen gelul van van die domme kakelkippen die wss in het dagelijks leven hun te dikke reet ook overal indraaien.
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
pi_95250769
Begrijp je punt wel, ze heeft zichzelf ook in de situatie gewerkt door haar mond te houden. Ben benieuwd of ze dit op weet te lossen :)
pi_95250776
Het is gemakkelijker om een relatie te beginnen dan er eentje te beeindigen! maar ik wens de TS succes met het er uit schoppen van deze stoner, stoners zijn niet erg zolang ze maar mee delen in het huishouden! :7
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zaterdag 9 april 2011 @ 08:49:27 #135
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_95250788
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 april 2011 08:48 schreef Chandler het volgende:
Het is gemakkelijker om een relatie te beginnen dan er eentje te beeindigen!
Dat hoef je TS niet te vertellen hoor, die gaat na een half jaartje rustig hokken met iemand die ze nauwelijks kent :D
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
  zaterdag 9 april 2011 @ 12:45:44 #136
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_95255669
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 08:49 schreef Transport_Ink het volgende:

[..]

Dat hoef je TS niet te vertellen hoor, die gaat na een half jaartje rustig hokken met iemand die ze nauwelijks kent :D
Waarom niet :) Ik ken mensen die na 3 weken al gingen hokken en die zijn al 7 jaar gelukkig!

We hebben overigens gisteren even goed gepraat waarbij ik heb uitgelegd dat ik mezelf tegenwoordig meer zijn moeder voel dan zijn vriendin, waar hij erg van op keek. Ik heb het nog niet uitgemaakt maar aangegeven erover te denken. Veel tijd om te praten hadden we niet, want ik moest naar een feest en hij ging naar zijn ouders. Als hij terugkomt praten we verder.

O ja, hij was gister ook nog eens zijn portomonnee kwijtgeraakt met daarin zijn bijdrage voor de rekeningen wat hij net gepind had, bankpasjes en alles.. *zucht* :N
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
  zaterdag 9 april 2011 @ 12:55:29 #137
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_95255933
Als ex stoner geef ik je het volgende advies:

Leg hem de situatie voor en geef aan dat het roken hem verandert in een drone. Als hij er niet mee kan/wil stoppen (en niet naar een blowtje in het weekend maar stoppen) -> jammer maar helaas, ga op zoek naar iets anders want veranderen doet hij dan toch niet meer.

Mensen die alleen in het weekend blowen zijn prima, maar van full time stoner naar weekend blower gaan heb ik nog nooit iemand in zien slagen.

-edit-

Om het typische fokgebash te voorkomen: ik spreek hier uit eigen ervaringen. Het zal best dat jullie voorbeelden kennen van hoe het wel kan, in mijn omgeving is dit niet zo. Smoken maakt lui en het is wel degelijk een verslaving.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_95260670
Zeg TS, wil je mijn vaat ook even doen? Ow en schiet even de boodschappen voor..

Dan maak ik het vanavond wel goed met mn Fok! lul van 30 cm...

Bvd

Godshand
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 9 april 2011 @ 15:28:29 #139
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_95261270
Je bent VEEEEEEEEEEEEEEEEEEL te aardig en tolerant. Het is niet makkelijk om de stap te zetten om hem eruit te knikkeren. Maar wil je zo je hele leven verder leven?
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
  zaterdag 9 april 2011 @ 21:55:14 #140
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_95277342
Ach weet je wat; respect voor TS dat ze mensen nog steeds zoveel kansen geeft, ik hoop alleen dat je (ts) niet op een gegeven moment doorslaat naar de andere kant omdat je te vaak mensen tegenkomt die er misbruik van maken. Probeer een middellijn te bewandelen wat dat betreft. Uiteindelijk zijn er wel mensen die jouw manier van omgaan met anderen wel waard zijn. Ik hoop voor je dat je hem vind of zelfs dat deze het wel is, who knows. Goeie zaak trouwens om hem duidelijkheid te verschaffen over hoe je op het moment in de relatie staat.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  zaterdag 9 april 2011 @ 22:18:33 #141
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_95278331
* EviL_AleX geeft TS een knuffel

;)
  zondag 10 april 2011 @ 05:11:11 #142
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_95290078

Dumpen die handel, hij heeft genoeg kansen gehad.
  zondag 10 april 2011 @ 08:03:33 #143
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_95290428
quote:
13s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:46 schreef GGMM het volgende:

[..]

En dan toch die vent de schuld geven.
Ja maar.. hij keek zo leuk en lief! _O- :Z
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_95290572
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 12:45 schreef JX het volgende:
O ja, hij was gister ook nog eens zijn portomonnee kwijtgeraakt met daarin zijn bijdrage voor de rekeningen wat hij net gepind had, bankpasjes en alles.. *zucht* :N
Een portomonee die magisch volgende week (als de rekeningen betaald zijn) weer opduikt ongetwijfeld.

Om maar heel direct zijn, je hebt zo te lezen een drugsverslaafde in huis die niet om jou maar alles om zijn verslaving geeft.....
pi_95322104
quote:

[..]

Waarom niet :) Ik ken mensen die na 3 weken al gingen hokken en die zijn al 7 jaar gelukkig!

We hebben overigens gisteren even goed gepraat waarbij ik heb uitgelegd dat ik mezelf tegenwoordig meer zijn moeder voel dan zijn vriendin, waar hij erg van op keek. Ik heb het nog niet uitgemaakt maar aangegeven erover te denken. Veel tijd om te praten hadden we niet, want ik moest naar een feest en hij ging naar zijn ouders. Als hij terugkomt praten we verder.

Over wat moet je dan nog nadenken? Grow some sheballs. Flikker hem uit je flat en neem je verlies. Je bent niet meer verliefd op hem, dat is te zien aan de manier hoe je over hem praat en past qua persoonlijkheid niet bij je. Verder liegt hij over zijn portemonnee en smoked hij veel te veel.

Moet ik een reclamevliegtuigje huren met de gigatekst "MAAK HET UIT", of heb je hem al door?
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_95323355
Ergens vind ik het wel grappig. JX moet wel heel erg veel geduld hebben met deze persoon.
Het is wel de ultieme vorm van dankbaarheid dat je een vriend hebt..

Plus je zegt dat je dingen hebt goedgepraat maar.. is er iets veranderd dan??
pi_95324366
quote:
Ergens heb ik wel zoiets van, zorg goed voor 'm, beter wiet dan coke/heroine. Hoe zou je reageren als je hem nu dumpt en iemand anders ontmoet, dan jaren later die gozer ergens toevallig tegenkomt en blijkt dat hij een dakloze junk is.

Wat vinden zijn ouders ervan, liegt hij erover tegen hen? Kun je hem misschien nog proberen te veranderen met wat zachte dwang door te dreigen het ze te vertellen. En ik weet niet of het zo is maar zijn vrienden zullen het wel niet zo leuk vinden als hij minder gaat blowen, dan kunnen ze het jou lastig maken omdat ze jou als oorzaak zien. Misschien doen ze nu nog niet moeilijk omdat je weinig bezwaar lijkt te maken en hij deels afhankelijk is van jou maar als jij hem probeert te veranderen zullen ze je dat vast niet in dank afnemen, krijg je misschien van die negatieve opmerkingen.
  zondag 10 april 2011 @ 23:51:55 #148
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_95326955
quote:
Op zondag 10 april 2011 23:00 schreef loop het volgende:
Ergens heb ik wel zoiets van, zorg goed voor 'm, beter wiet dan coke/heroine. Hoe zou je reageren als je hem nu dumpt en iemand anders ontmoet, dan jaren later die gozer ergens toevallig tegenkomt en blijkt dat hij een dakloze junk is.
Alleen is dat wel het gevolg vandie stoner zelf in het leven NA de verbreking, niet de verantwoordelijkheid van TS.

TS hoeft alleen voor zichzelf te zorgen, niet allemans zorgen te dragen. Ondersteunen is 1 ding, maar het ophangpunt zijn een tweede...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 11 april 2011 @ 00:22:37 #149
313006 MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
pi_95328176
Ben ik gemeen als ik ergens hoopte dat er al een post stond over hoe 't gegaan was? :@

Ik vind eigenlijk iedereen wel hard hier hoor, het blijft iemand waar ze een lange tijd een relatie mee heeft gehad, zo iemand stop je niet even zomaar uit de deur zonder enige opvang, tenminste - ik niet.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
pi_95328238
Ik zou bang worden van zo'n halve junk in je huis als ik een meisje was en op het punt stond hem te dumpen. Voor hetzelfde geld trimt hij je in elkaar uit wanhoop. En wie komt je dan redden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')