De relatie verbreken was geen optie?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:33 schreef ramakandra het volgende:
[..]
ik deed weken m'n best om de relatie op goede rails te krijgen
uiteindelijk lukte dat niet, dus ging ik blowen om nog een beetje lol te hebben
maar goed, dat wist je al want je kent mij als geen ander... van wat ik zo opmaak uit je posts iig
ik was verliefd en ze hield me voor op den duur te verbeteren, dus de relatie meteen verbreken was voor mij geen optie. ik ben niet zo'n mietje die gelijk opgeeft omdat het even tegenzit.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:03 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
De relatie verbreken was geen optie?
Mensen die slechte relaties gebruiken als rechtvaardiging voor hun drugsgebruik. Persoonlijk vind ik een joint op zijn tijd gewoon erg lekker.
ok, excuses voor mijn uitval eerder. drugs lossen idd niks op, wilde ook alleen maar zeggen dat een vriendin wel invloed kan hebben op het gebruik. voor mij had het al gescheeld als mijn ex moeite had gedaan om erover te praten. anyway, ff OT: het is al gezegd, maar praten hierover of dumpen zijn eigenlijk de enige keuzes die TS heeft.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:23 schreef Swiffer het volgende:
Is het ook, maar blowen is en zal nooit een oplossing zijn om problemen op te lossen, thats all i'm saying.
Neger, alsjeblieft.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:55 schreef ramakandra het volgende:
[..]
een beetje schijnheilig lopen preken is wel heel erg volwassen dan?
Nee... De meeste oplossingen zijn ook meer verschuif cq verdeel manoeuvres dan daadwerkelijke oplossingen. Emulsies zo je wiltquote:Op donderdag 7 april 2011 13:23 schreef Swiffer het volgende:
Is het ook, maar blowen is en zal nooit een oplossing zijn om problemen op te lossen, thats all i'm saying.
gast, denk je nou echt dat ik niet aan die problemen heb proberen te werken?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Neger, alsjeblieft.
Als jij vindt dat iemand anders schuldig is aan hoe jij je voelt, wat in een relatie best realistisch is, dan werkt het alleen als je daar samen aan werkt. Als je alleen maar meer gaat blowen zou ik eerst hulp zoeken voor jezelf.
Man up a little.
in dit geval wel ja.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:26 schreef JX het volgende:
Het bewijst maar weer dat ik beter af ben zonder relatie
dan komt de beloning meteen:quote:Ik kijk er toch heel erg tegenop om de confrontatie aan te gaan.
quote:ik denk dat ik hierna weer lekker ga genieten van de vrijheid
Die gast maakt gewoon KEIHARD MISBRUIK VAN JE. Wanneer dringt dit tot je door. Dat ie straks bij zijn pappie zit is DE UITGELEZEN kans ervanaf te komen, ik zeg; doen!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:26 schreef JX het volgende:
Ik kijk er toch heel erg tegenop om de confrontatie aan te gaan. De gedachte aan een breakup per sms vloog door mijn hoofd aangezien hij dit weekend naar zijn ouders zal gaan (broertje gaat dan gelijk ook terug naar huis), om te zeggen dat hij daar dan gelijk kan blijven, maar dat is gewoon te fout. Ziet ernaar uit dat zondag pas D-day wordt.
Maar ik blow heulemaal niet!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:26 schreef JX het volgende:
En bedankt voor alle aanbiedingen, maar ik denk dat ik hierna weer lekker ga genieten van de vrijheidHet bewijst maar weer dat ik beter af ben zonder relatie
Jezus kerel... Iets minder ideale schoonzoon aub, de troetelbeertjes staan hier collectief over hun nek te gaan...quote:Op donderdag 7 april 2011 15:05 schreef EviL_AleX het volgende:
Als je het per sé persoonlijk wil doen dan moet je de confrontatie aangaan voor hij weg is. Dat is om meerdere redenen beter. Je bent een lieverd, maar je doet zo jezelf tekort en je bent allerminst onredelijk.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:29 schreef Transport_Ink het volgende:
[..]
Jezus kerel... Iets minder ideale schoonzoon aub, de troetelbeertjes staan hier collectief over hun nek te gaan...
Beter zeg je het vóór dat die er heen gaat, scheelt voor jullie beide. Heb jij het hele weekend rust.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:26 schreef JX het volgende:
Bitchfight![]()
Bedankt voor alle reacties, het helpt echt om andere meningen te horen
Ik ben er overigens weer ingetuind met de boodschappen eergisterenWe gingen met z'n 3-en en alles werd in 1 karretje gestopt terwijl vriendjelief beloofde dat hij zijn + broertjes deel zou betalen als ik het voorschoot, want hij had niet genoeg contanten bij zich. Dit was al nadat ik gezegd had niet voor zijn broertjes eten te gaan betalen en dat hij daar zelf voor moest zorgen.
Aan de kassa haalde hij vervolgens wel tabak van zijn eigen geld maar hij heeft tot nu toe het beloofde deel voor de boodschappen nog niet teruggegeven. Ik wilde hem een kans geven om daar zelf aan te denken zonder herinnering, maar de belofte is nog niet nagekomen. En aangezien hij vanochtend weer geld heeft moeten lenen voor de bus naar werk denk ik dat hij dat ook nooit van plan was..
Daartegenover heeft hij gister wel ineens de badkamer brandschoon gemaakt. En terwijl ik naar huisjes aan het kijken was ivm verhuisplannen grapte hij iets in de trant van "wil je wel dat ik meeverhuis?". Ik heb een antwoord ontweken aangezien het broertje erbij zat, maar hij is dus niet helemaal oblivious![]()
Ik kijk er toch heel erg tegenop om de confrontatie aan te gaan. De gedachte aan een breakup per sms vloog door mijn hoofd aangezien hij dit weekend naar zijn ouders zal gaan (broertje gaat dan gelijk ook terug naar huis), om te zeggen dat hij daar dan gelijk kan blijven, maar dat is gewoon te fout. Ziet ernaar uit dat zondag pas D-day wordt.
En bedankt voor alle aanbiedingen, maar ik denk dat ik hierna weer lekker ga genieten van de vrijheidHet bewijst maar weer dat ik beter af ben zonder relatie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |