abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95164123
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 11:33 schreef ramakandra het volgende:

[..]

ik deed weken m'n best om de relatie op goede rails te krijgen :')
uiteindelijk lukte dat niet, dus ging ik blowen om nog een beetje lol te hebben
maar goed, dat wist je al want je kent mij als geen ander... van wat ik zo opmaak uit je posts iig
De relatie verbreken was geen optie?

Mensen die slechte relaties gebruiken als rechtvaardiging voor hun drugsgebruik. Persoonlijk vind ik een joint op zijn tijd gewoon erg lekker. :9
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_95164378
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:03 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

De relatie verbreken was geen optie?

Mensen die slechte relaties gebruiken als rechtvaardiging voor hun drugsgebruik. Persoonlijk vind ik een joint op zijn tijd gewoon erg lekker. :9
ik was verliefd en ze hield me voor op den duur te verbeteren, dus de relatie meteen verbreken was voor mij geen optie. ik ben niet zo'n mietje die gelijk opgeeft omdat het even tegenzit.

maar ja uiteindelijk heb ik het dus wel uitgemaakt, dus wat is je probleem? dat ik de relatie als excuus gebruik? ik blow nu nog steeds wel eens terwijl ik niet meer met die ex zit... ja nu ff in dit topic, rede moge me inmiddels wel duidelijk zijn.
  donderdag 7 april 2011 @ 13:23:27 #103
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_95164916
Is het ook, maar blowen is en zal nooit een oplossing zijn om problemen op te lossen, thats all i'm saying.
pi_95165242
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:23 schreef Swiffer het volgende:
Is het ook, maar blowen is en zal nooit een oplossing zijn om problemen op te lossen, thats all i'm saying.
ok, excuses voor mijn uitval eerder. drugs lossen idd niks op, wilde ook alleen maar zeggen dat een vriendin wel invloed kan hebben op het gebruik. voor mij had het al gescheeld als mijn ex moeite had gedaan om erover te praten. anyway, ff OT: het is al gezegd, maar praten hierover of dumpen zijn eigenlijk de enige keuzes die TS heeft.
  donderdag 7 april 2011 @ 13:37:42 #105
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_95165542
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 10:55 schreef ramakandra het volgende:

[..]

een beetje schijnheilig lopen preken is wel heel erg volwassen dan?
Neger, alsjeblieft.

Als jij vindt dat iemand anders schuldig is aan hoe jij je voelt, wat in een relatie best realistisch is, dan werkt het alleen als je daar samen aan werkt. Als je alleen maar meer gaat blowen zou ik eerst hulp zoeken voor jezelf.

Man up a little.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 7 april 2011 @ 13:40:55 #106
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_95165659
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:23 schreef Swiffer het volgende:
Nee... De meeste oplossingen zijn ook meer verschuif cq verdeel manoeuvres dan daadwerkelijke oplossingen. Emulsies zo je wilt :P
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
pi_95165808
quote:
10s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:37 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Neger, alsjeblieft.

Als jij vindt dat iemand anders schuldig is aan hoe jij je voelt, wat in een relatie best realistisch is, dan werkt het alleen als je daar samen aan werkt. Als je alleen maar meer gaat blowen zou ik eerst hulp zoeken voor jezelf.

Man up a little.
gast, denk je nou echt dat ik niet aan die problemen heb proberen te werken? :')
  donderdag 7 april 2011 @ 14:26:49 #108
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_95167485
Bitchfight *O*

Bedankt voor alle reacties, het helpt echt om andere meningen te horen :)

Ik ben er overigens weer ingetuind met de boodschappen eergisteren :@ We gingen met z'n 3-en en alles werd in 1 karretje gestopt terwijl vriendjelief beloofde dat hij zijn + broertjes deel zou betalen als ik het voorschoot, want hij had niet genoeg contanten bij zich. Dit was al nadat ik gezegd had niet voor zijn broertjes eten te gaan betalen en dat hij daar zelf voor moest zorgen.

Aan de kassa haalde hij vervolgens wel tabak van zijn eigen geld maar hij heeft tot nu toe het beloofde deel voor de boodschappen nog niet teruggegeven. Ik wilde hem een kans geven om daar zelf aan te denken zonder herinnering, maar de belofte is nog niet nagekomen. En aangezien hij vanochtend weer geld heeft moeten lenen voor de bus naar werk denk ik dat hij dat ook nooit van plan was..

Daartegenover heeft hij gister wel ineens de badkamer brandschoon gemaakt. En terwijl ik naar huisjes aan het kijken was ivm verhuisplannen grapte hij iets in de trant van "wil je wel dat ik meeverhuis?". Ik heb een antwoord ontweken aangezien het broertje erbij zat, maar hij is dus niet helemaal oblivious oO<

Ik kijk er toch heel erg tegenop om de confrontatie aan te gaan. De gedachte aan een breakup per sms vloog door mijn hoofd aangezien hij dit weekend naar zijn ouders zal gaan (broertje gaat dan gelijk ook terug naar huis), om te zeggen dat hij daar dan gelijk kan blijven, maar dat is gewoon te fout. Ziet ernaar uit dat zondag pas D-day wordt.

En bedankt voor alle aanbiedingen, maar ik denk dat ik hierna weer lekker ga genieten van de vrijheid :* Het bewijst maar weer dat ik beter af ben zonder relatie :Y)
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
  donderdag 7 april 2011 @ 14:30:02 #109
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_95167627
Te fout? Ja en nee. Anders kom je dr misschien nooit vanaf.
pi_95168005
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:26 schreef JX het volgende:
Het bewijst maar weer dat ik beter af ben zonder relatie :Y)
in dit geval wel ja.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_95168962
Als je dit even doet:

quote:
Ik kijk er toch heel erg tegenop om de confrontatie aan te gaan.
dan komt de beloning meteen:

quote:
ik denk dat ik hierna weer lekker ga genieten van de vrijheid :*
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_95169178
quote:

Ik kijk er toch heel erg tegenop om de confrontatie aan te gaan. De gedachte aan een breakup per sms vloog door mijn hoofd aangezien hij dit weekend naar zijn ouders zal gaan (broertje gaat dan gelijk ook terug naar huis), om te zeggen dat hij daar dan gelijk kan blijven, maar dat is gewoon te fout. Ziet ernaar uit dat zondag pas D-day wordt.

Die gast maakt gewoon KEIHARD MISBRUIK VAN JE. Wanneer dringt dit tot je door. Dat ie straks bij zijn pappie zit is DE UITGELEZEN kans ervanaf te komen, ik zeg; doen!

Trouwens naar je centen kun je fluiten... dat wist je waarschijnlijk al :').

Per sms is overigens niet nodig, gewoon face to face zeggen dat je hem aan de kant zet en niet luisteren naar zijn zoetsappige smeekbedes, verbeterbeloftes etc etc etc. Zorg goed voor jezelf meid, je verdient zoveel beter dan dit schorriemorrie.
  donderdag 7 april 2011 @ 15:05:16 #113
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_95169312
Als je het per sé persoonlijk wil doen dan moet je de confrontatie aangaan voor hij weg is. Dat is om meerdere redenen beter. Je bent een lieverd, maar je doet zo jezelf tekort en je bent allerminst onredelijk.
  donderdag 7 april 2011 @ 15:27:59 #114
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_95170329
Idd, the sooner the better, en het liefst voor hij weg is.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_95170892
Gewoon een harde schop onder z'n reet.
Met de vervoeging, kom maar terug als je een leven heb lul.
pi_95187235
Over 3 jaar zitten die twee nog bij elkaar. Sommige vrouwen :')
  donderdag 7 april 2011 @ 21:15:23 #117
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_95187778
Dude hij berooft je gewoon. Hoe onrespectvol.
pi_95187915
quote:
En bedankt voor alle aanbiedingen, maar ik denk dat ik hierna weer lekker ga genieten van de vrijheid :* Het bewijst maar weer dat ik beter af ben zonder relatie :Y)
Maar ik blow heulemaal niet! :o
  Forum Admin donderdag 7 april 2011 @ 21:48:50 #119
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_95190607
Leg een zakkie haze neer met daarin een briefje dat hij de vinketering kan krijgen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 8 april 2011 @ 08:29:59 #120
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_95205673
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:05 schreef EviL_AleX het volgende:
Als je het per sé persoonlijk wil doen dan moet je de confrontatie aangaan voor hij weg is. Dat is om meerdere redenen beter. Je bent een lieverd, maar je doet zo jezelf tekort en je bent allerminst onredelijk.
Jezus kerel... Iets minder ideale schoonzoon aub, de troetelbeertjes staan hier collectief over hun nek te gaan...
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
pi_95213435
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 08:29 schreef Transport_Ink het volgende:

[..]

Jezus kerel... Iets minder ideale schoonzoon aub, de troetelbeertjes staan hier collectief over hun nek te gaan...
_O-
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
  vrijdag 8 april 2011 @ 13:12:13 #122
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_95214533
Dus... tijd voor het back-up plan!? 8-)

Maar serieus JX, je kan het het nog uren, dagen, weken voor je uit schuiven, maar makkelijker wordt het nooit. Als je het nu 'netjes' aanpakt kun je aangeven dat je vriend nu gezellig met zijn broer mee naar huis mag en niet meer terug hoeft te komen.

Ik zou niet eens de moeite nemen om uit te leggen waarom eigenlijk... Maar als je dat dan toch wil doen, doe het kort en bondig en ga geen discussie beginnen. Die win je namelijk toch niet van professionele blowers die niet doorhebben dat ze iets verkeerd doen!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 8 april 2011 @ 13:14:31 #123
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_95214610
Hoezo heb je hier fok voor nodig?
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_95215105
quote:
Bitchfight *O*

Bedankt voor alle reacties, het helpt echt om andere meningen te horen :)

Ik ben er overigens weer ingetuind met de boodschappen eergisteren :@ We gingen met z'n 3-en en alles werd in 1 karretje gestopt terwijl vriendjelief beloofde dat hij zijn + broertjes deel zou betalen als ik het voorschoot, want hij had niet genoeg contanten bij zich. Dit was al nadat ik gezegd had niet voor zijn broertjes eten te gaan betalen en dat hij daar zelf voor moest zorgen.

Aan de kassa haalde hij vervolgens wel tabak van zijn eigen geld maar hij heeft tot nu toe het beloofde deel voor de boodschappen nog niet teruggegeven. Ik wilde hem een kans geven om daar zelf aan te denken zonder herinnering, maar de belofte is nog niet nagekomen. En aangezien hij vanochtend weer geld heeft moeten lenen voor de bus naar werk denk ik dat hij dat ook nooit van plan was..

Daartegenover heeft hij gister wel ineens de badkamer brandschoon gemaakt. En terwijl ik naar huisjes aan het kijken was ivm verhuisplannen grapte hij iets in de trant van "wil je wel dat ik meeverhuis?". Ik heb een antwoord ontweken aangezien het broertje erbij zat, maar hij is dus niet helemaal oblivious oO<

Beter zeg je het vóór dat die er heen gaat, scheelt voor jullie beide. Heb jij het hele weekend rust.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  vrijdag 8 april 2011 @ 13:30:27 #125
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_95215307
Godallesjezusmina, doe mij ook zo'n vriendin. Maar ok, junkiebroertje geef je even 10 euro en stuur je naar de supermarkt en als hij weg is ga je het gesprek aan met stonervriendje. Kort maar krachtig. Dit werkt niet, ga weg. Ik ben niet je moeder. Als junkiebroertje terugkomt kan hij mooi helpen inpakken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')