Als je geen wilskracht hebt wel ja.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:53 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Van dagelijks blowen word je vanzelf een luie donder.
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:50 schreef SicSicSics het volgende:
Of:
Als je mij belt dan spreken we af voor jou deur, komen we zoenend en elkaar de kleren van het lijf scheurend je huis binnen waarna ja me oraal bevredigt in de hal. Hierna til ik je over mijn Fok!-genots-knots-van-28-cm heen en loop ik, terwijl je mij vurig berijdt, de kamer in waarin jou (op dat moment nog) vriend zich begeeft. Ik gooi je over de dichtstbijzijnde stoel heen (we doen net alsof we hem niet zien) en we bonken rustig verder, net zolang tot jouw vriend uit zijn roes wakker wordt en begint te protesteren. Ik neem nu even pauze en kijk hem vragend aan, waarna jij achterom kijkt en zegt... Ow, das mijn ex. Let maar niet op hem. En we weer vrolijk verder gaan.
Dat moet de boodschap wel over brengen denk ik. Op z'n Fok!'s...
Wat voor kans geven? De gast is een faler, "dump that zero and get yourself a hero"quote:Op woensdag 6 april 2011 14:55 schreef Cat_Tank het volgende:
TS is op zijn Dr. Phil'seen enabler. Heeft het te ver laten komen waar ze inderdaad eerder voet bij stuk had moeten houden. Maar ik herken het toegeven en inslikken heel erg, het is lang zo makkelijk nog niet iemand van wie je houdt echt zomaar het huis uit te gooien.
Wat is mis in de OP is of hem echt heel duidelijk gemaakt hebt dat het afgelopen moet zijn zo. Je kan proberen hem nog een kans te geven als je nog niet eerder er echt goed over gepraat hebt samen en hem dan nog één kans geven. Als je dat al wel gedaan hebt, zou ik hem toch echt kicken. Liever vandaag dan morgen zo te lezen
Daar heb je zeker een puntquote:Op woensdag 6 april 2011 14:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat voor kans geven? De gast is een faler, "dump that zero and get yourself a hero"
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Als je mij belt dan spreken we af voor jou deur, komen we zoenend en elkaar de kleren van het lijf scheurend je huis binnen waarna ja me oraal bevredigt in de hal. Hierna til ik je over mijn Fok!-genots-knots-van-28-cm heen en loop ik, terwijl je mij vurig berijdt, de kamer in waarin jou (op dat moment nog) vriend zich begeeft. Ik gooi je over de dichtstbijzijnde stoel heen (we doen net alsof we hem niet zien) en we bonken rustig verder, net zolang tot jouw vriend uit zijn roes wakker wordt en begint te protesteren. Ik neem nu even pauze en kijk hem vragend aan, waarna jij achterom kijkt en zegt... Ow, das mijn ex. Let maar niet op hem. En we weer vrolijk verder gaan.
Dat moet de boodschap wel over brengen denk ik. Op z'n Fok!'s...
Dat is wat ze al de hele tijd doet "ah ja het is niet zo erg .. laat ik hem maar een kans geven"quote:Op woensdag 6 april 2011 14:58 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Daar heb je zeker een puntMaar TS geeft aan dat ze nog twijfelt. Dan zou je één kans kunnen overwegen, kijken of ie er nog moeite voor doet. Als ie dan nog niets doet dan is TS zo boos dat ze voor plan B gaat:
[..]
Ts moet gewoon 360 graden draaien en weglopen.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat is wat ze al de hele tijd doet "ah ja het is niet zo erg .. laat ik hem maar een kans geven"
TS is duidelijk ongelukkig met hem en hij zal echt niet 90 graden draaien.
Waarom niet? Mensen zijn voor minder gestopt met blowen hoor.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat is wat ze al de hele tijd doet "ah ja het is niet zo erg .. laat ik hem maar een kans geven"
Dan loopt ze tegen hem opquote:Op woensdag 6 april 2011 15:04 schreef wise het volgende:
[..]
Ts moet gewoon 360 graden draaien en weglopen.
Ik hoop dat dit sarcastisch bedoeld isquote:Op woensdag 6 april 2011 15:04 schreef wise het volgende:
[..]
Ik denk dat een flinke wake up call misschien nog wel helpt. Maar goed, dat weet alleen TS. Zij kent hem, zij weet wel of het zin heeft ja of nee.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 april 2011 15:04 schreef wise het volgende:
[..]
Of hij draait 450 graden, dat schijnt echt fantastisch te zijn.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:04 schreef wise het volgende:
[..]
Of 4500-quote:Op woensdag 6 april 2011 15:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of hij draait 450 graden, dat schijnt echt fantastisch te zijn.
Dan kan ik hem Exorcist-style het huis uit zettenquote:
"LET JESUS FUCK YOU! LET JESUS FUCK YOU!"quote:Op woensdag 6 april 2011 15:10 schreef JX het volgende:
[..]
Dan kan ik hem Exorcist-style het huis uit zetten
Een exor-exit.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:10 schreef JX het volgende:
[..]
Dan kan ik hem Exorcist-style het huis uit zetten
Dank jequote:Op woensdag 6 april 2011 15:19 schreef Silenus het volgende:
Haha, dat je nog twijfelt. Dat je met zo'n loser samenwoont maakt jou ook een beetje tot een loser TS, sorry dat ik het zeg.
Je komt verder vrij normaal/leuk over dus raar is het wel.
Dat laatste is natuurlijk nogal een understatement. Je laat niet alleen over je heenlopen, hij rijdt met een stoomwals over je heen, springt dan een half uur op je gezicht en draait er vervolgens nog een dampende keutel op.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:25 schreef JX het volgende:
Het lijkt erop dat hij begonnen is met meer en meer blowen zodra hij merkte dat ik gemakkelijk over mij heen laat lopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |