abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 april 2011 @ 14:40:05 #1
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_95119947
Ja hoor, tis weer zover. Bijna een jaartje relatie en ik (28) ben het alweer zat :')

Hij leek zo leuk en lief en betrouwbaar in het begin en na een half jaartje trok hij bij mij in. Leuk en lief is hij nog steeds. Maar ondertussen is hij veranderd van iemand die af en toe een sigaretje opsteekt, naar een regelrechte luie stoner. En dat betekent dat ik nu ook voortdurend zijn stoner vrienden over de vloer heb en mijn huis (waarvoor ik de rekeningen betaal) continue naar wiet stinkt. Party bij mij thuis? Leuk! En op zich heb ik helemaal geen probleem met drugs; doe wat je leuk vindt ^O^ Maar ik hoef er geen relatie mee en een party waar iedereen compleet stoned elkaar zonder een woord zit aan te staren zijn gewoon loeisaai :Z

Nog een paar voorbeelden...

Hij maakt continu valse beloftes, vooral m.b.t. geld. Zo heb ik meer dan twee maanden lang letterlijk niets extra uit kunnen geven omdat een zware energierekening op de deurmat viel. Meneer zou helpen, maar ondertussen blijft hij wel elke week CD's en kleding kopen, inclusief een dure boxset van 50 euro en uiteraard bleef hij zo'n 20-40 euro per week aan wiet besteden. Ter vergelijking: ikzelf heb 5 maanden lang geen nieuwe kleding gekocht en heb zelfs een maandje onverzekerd rondgereden omdat ik het simpelweg niet kon betalen. Ik heb hem hier uiteraard regelmatig aan herinnerd maar hij weet zich er altijd uit te lullen..

Ik werk fulltime. Meneer werkte in het begin ook fulltime, maar is nu zijn baan aan het verpesten door regelmatig een dag thuis te blijven als hij daar zin in heeft. :{ En dat terwijl hij gedurende de winter al 3 maanden thuis heeft gezeten omdat het werk stil lag. Een tijdelijke baan zoeken? waarom zou je als je vriendin de rekeningen toch wel betaald. En als ik dan thuiskom ligt hij op de bank/in bed te slapen terwijl de keuken volstaat met vieze vaat met zijn kruimels/etensresten in alle hoeken en gaten. Lekker, dat mag ik dan weer gaan opruimen want meneer ziet niet wat er schoongemaakt moet worden (maar dit is geloof ik een standaard mannenkwaal ;) )

Verder praat hij al sinds onze ontmoeting over het halen van zijn rijbewijs, wat erg nodig is voor zijn werk, maar gaf onlangs toe dat hij daar nog steeds niet aan begonnen is omdat hij bang is voor het verkeer (hij is 27....) }:| :|W

Kortom, loser! Hij is gewoon niet meer de persoon op wie ik verliefd werd en ik ben het zat om de enige verantwoordelijke te zijn. Ik begin ook ernstige overeenkomsten te zien tussen mij en zijn moeder :o

Het probleem? Ik kan de knoop maar niet doorhakken want ondanks dat ik weet dat ik zo niet verder kan leven, geniet ik wel van zijn gezelschap en kan ik met hem lachen (zolang hij niet stoned is, want dan komt er geen woord uit). Maar ik zie ook dat hij nooit zal veranderen en dat ik daar doodongelukkig van ga worden als ik hiermee verder ga.

Iemand die mij ff op zijn Fok!s kan vertellen dat ik mijn vinger uit mijn neus moet halen en hem het huis uit moet schoppen? :@ Andere meningen zijn ook welkom :)
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
  PR/Manusje van alles woensdag 6 april 2011 @ 14:42:08 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_95120034
Print het eerste deel van dit topic uit. *O*
Zet z'n spullen voor de deur. *O*
Verkoop z'n spullen. *O*
Zeg tegen hem dat hij morgen weg moet zijn. *O*
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! İyvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 6 april 2011 @ 14:43:38 #3
341159 WinterBreeze
blaast zachtjes in je nek
pi_95120111
Er zijn twee opties: schop 'm eruit of verander van meeroker in een stoner.
Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
pi_95120148
Dat je het zo ver hebt laten komen zeg.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  Forum Admin woensdag 6 april 2011 @ 14:46:24 #5
35723 crew  GGMM
pi_95120224
quote:
11s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:44 schreef MouzurX het volgende:
En dan toch die vent de schuld geven.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 6 april 2011 @ 14:47:02 #6
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_95120254
Ditch ditch ditch.

Flikker op zeg, af en toe in het rood staan is 1 ding, maar gewoon een luie uitvreter zijn die geen enkele verantwoording draagt... :{
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 6 april 2011 @ 14:47:24 #7
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_95120270
Thuis blijven en dan ook nog 's thuis geen flikker uitvoeren? Dat zou voor mij al een hele goede reden om hem de deur uit te trappen :{
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_95120274
Kutblowers ook altijd.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 6 april 2011 @ 14:48:13 #9
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_95120301
quote:
11s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:44 schreef MouzurX het volgende:
Ik ben erg tolerant .. :') Als ik kon roken zou ik vast ook een stoner zijn :D
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
  woensdag 6 april 2011 @ 14:48:37 #10
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_95120320
Overigens hebben jullie kennelijk geen goede verdeling gemaakt over de betaling van de vaste lasten als hij er van uit gaat dat jij wel betaald als hij dat niet doet.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 6 april 2011 @ 14:48:39 #11
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_95120322
Dumpen, en voortaan langer wachten dan een half jaartje voordat je gaat samenwonen _O-
pi_95120329
quote:
6s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:40 schreef JX het volgende:
Ja hoor, tis weer zover. Bijna een jaartje relatie en ik (28) ben het alweer zat :')
Lozen dus.

quote:
Hij leek zo leuk en lief en betrouwbaar in het begin en na een half jaartje trok hij bij mij in. Leuk en lief is hij nog steeds. Maar ondertussen is hij veranderd van iemand die af en toe een sigaretje opsteekt, naar een regelrechte luie stoner. En dat betekent dat ik nu ook voortdurend zijn stoner vrienden over de vloer heb en mijn huis (waarvoor ik de rekeningen betaal) continue naar wiet stinkt. Party bij mij thuis? Leuk! En op zich heb ik helemaal geen probleem met drugs; doe wat je leuk vindt ^O^ Maar ik hoef er geen relatie mee en een party waar iedereen compleet stoned elkaar zonder een woord zit aan te staren zijn gewoon loeisaai :Z
Lozen dus.

quote:
Nog een paar voorbeelden...
Lozen dus.

quote:
Hij maakt continu valse beloftes, vooral m.b.t. geld. Zo heb ik meer dan twee maanden lang letterlijk niets extra uit kunnen geven omdat een zware energierekening op de deurmat viel. Meneer zou helpen, maar ondertussen blijft hij wel elke week CD's en kleding kopen, inclusief een dure boxset van 50 euro en uiteraard bleef hij zo'n 20-40 euro per week aan wiet besteden. Ter vergelijking: ikzelf heb 5 maanden lang geen nieuwe kleding gekocht en heb zelfs een maandje onverzekerd rondgereden omdat ik het simpelweg niet kon betalen. Ik heb hem hier uiteraard regelmatig aan herinnerd maar hij weet zich er altijd uit te lullen..
Lozen dus.

quote:
Ik werk fulltime. Meneer werkte in het begin ook fulltime, maar is nu zijn baan aan het verpesten door regelmatig een dag thuis te blijven als hij daar zin in heeft. :{ En dat terwijl hij gedurende de winter al 3 maanden thuis heeft gezeten omdat het werk stil lag. Een tijdelijke baan zoeken? waarom zou je als je vriendin de rekeningen toch wel betaald. En als ik dan thuiskom ligt hij op de bank/in bed te slapen terwijl de keuken volstaat met vieze vaat met zijn kruimels/etensresten in alle hoeken en gaten. Lekker, dat mag ik dan weer gaan opruimen want meneer ziet niet wat er schoongemaakt moet worden
Lozen dus.

quote:
(maar dit is geloof ik een standaard mannenkwaal ;) )
Bullshit.

quote:
Verder praat hij al sinds onze ontmoeting over het halen van zijn rijbewijs, wat erg nodig is voor zijn werk, maar gaf onlangs toe dat hij daar nog steeds niet aan begonnen is omdat hij bang is voor het verkeer (hij is 27....) }:| :|W
Lozen dus.

quote:
Kortom, loser! Hij is gewoon niet meer de persoon op wie ik verliefd werd en ik ben het zat om de enige verantwoordelijke te zijn. Ik begin ook ernstige overeenkomsten te zien tussen mij en zijn moeder :o
Lozen dus.

quote:
Het probleem? Ik kan de knoop maar niet doorhakken want ondanks dat ik weet dat ik zo niet verder kan leven, geniet ik wel van zijn gezelschap en kan ik met hem lachen (zolang hij niet stoned is, want dan komt er geen woord uit). Maar ik zie ook dat hij nooit zal veranderen en dat ik daar doodongelukkig van ga worden als ik hiermee verder ga.
Lozen dus.

quote:
Iemand die mij ff op zijn Fok!s kan vertellen dat ik mijn vinger uit mijn neus moet halen en hem het huis uit moet schoppen? :@ Andere meningen zijn ook welkom :)
Lozen dus.

Samenvatting: lozen en niet elke man is een onattent, lui, werkschuw en vies varken.
  Forum Admin woensdag 6 april 2011 @ 14:49:19 #13
35723 crew  GGMM
pi_95120347
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:48 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Lozen dus.

[..]

Lozen dus.

[..]

Lozen dus.

[..]

Lozen dus.

[..]

Lozen dus.

[..]

Bullshit.

[..]

Lozen dus.

[..]

Lozen dus.

[..]

Lozen dus.

[..]

Lozen dus.

Samenvatting: lozen en niet elke man is een onattent, lui, werkschuw en vies varken.
Moet dat zo?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_95120352
Neem zelf een beslissing.
pi_95120360
quote:
15s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:49 schreef GGMM het volgende:

[..]

Moet dat zo?
En jij quote het nog ff ook.
  woensdag 6 april 2011 @ 14:49:59 #16
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_95120369
RAUS RAUS RAUS
Ok stelletje hokboeren
pi_95120372
Hmm, dit verhaal komt me bekend voor van iemand die een relatie had met een stoner. Volgens mij kun je het beste het uitmaken, hem je huis uit flikkeren, en doorgaan met je leven met een hoop zorgen minder.
  woensdag 6 april 2011 @ 14:50:25 #18
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_95120396
quote:
6s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:40 schreef JX het volgende:
Haha TS heeft haar vinger in haar neus en durft haar vriend er niet uit te schoppen.

Zoiets?

Of:
Als je mij belt dan spreken we af voor jou deur, komen we zoenend en elkaar de kleren van het lijf scheurend je huis binnen waarna ja me oraal bevredigt in de hal. Hierna til ik je over mijn Fok!-genots-knots-van-28-cm heen en loop ik, terwijl je mij vurig berijdt, de kamer in waarin jou (op dat moment nog) vriend zich begeeft. Ik gooi je over de dichtstbijzijnde stoel heen (we doen net alsof we hem niet zien) en we bonken rustig verder, net zolang tot jouw vriend uit zijn roes wakker wordt en begint te protesteren. Ik neem nu even pauze en kijk hem vragend aan, waarna jij achterom kijkt en zegt... Ow, das mijn ex. Let maar niet op hem. En we weer vrolijk verder gaan.

Dat moet de boodschap wel over brengen denk ik. Op z'n Fok!'s... O+
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 6 april 2011 @ 14:50:36 #19
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_95120404
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:50 schreef CasB het volgende:
Hmm, dit verhaal komt me bekend voor van iemand die een relatie had met een stoner. Volgens mij kun je het beste het uitmaken, hem je huis uit flikkeren, en doorgaan met je leven met een hoop zorgen minder.
Het lijkt niet zozeer te liggen aan een relatie met een stoner, maar aan samenwonen met een stoner.
  woensdag 6 april 2011 @ 14:51:22 #20
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_95120428
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:48 schreef JX het volgende:

[..]

Ik ben erg tolerant .. :') Als ik kon roken zou ik vast ook een stoner zijn :D
Laat dan geen misbruik maken van je tolerantie, zet hem gewoon het huis uit als je het zat bent.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_95120438
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:50 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Het lijkt niet zozeer te liggen aan een relatie met een stoner, maar aan samenwonen met een stoner.
Fout.

Het ligt aan het feit dat die vent een luie donder is, heeft helemaal niets met blowen te maken.
pi_95120473
quote:
15s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:49 schreef GGMM het volgende:

[..]

Moet dat zo?
Ja, dat moet zo. TS ziet kennelijk niet in dat iedere alinea al een reden tot dumpen is.
  woensdag 6 april 2011 @ 14:53:02 #23
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_95120480
Hij maakt continu valse beloftes.

dus ook liegen. Dumpen die hap :)

shit :'), wij hebben veel overeenkomsten van wat er in je fobo staat
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
  woensdag 6 april 2011 @ 14:53:11 #24
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_95120484
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:51 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Fout.

Het ligt aan het feit dat die vent een luie donder is, heeft helemaal niets met blowen te maken.
Van dagelijks blowen word je vanzelf een luie donder.
  woensdag 6 april 2011 @ 14:53:25 #25
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_95120496
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Fout.

Nou, het een kan het ander anders behoorlijk versterken hoor. Wetenschappelijk bewezen; het Mañana effect.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')