Ja ik begreep al dat het daar weinig verdienen is, dat houdt me ook tegen om er heen te gaan. Buiten een stap vooruit in mn carriėre, wil ik ook kunnen sparen op mn buitenland avontuur.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik verdien voor Nederlandse begrippen erg weinig, maar meer dan genoeg voor Malta
Exclusief. Maar ook dat is betaalbaar hier.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja ik begreep al dat het daar weinig verdienen is, dat houdt me ook tegen om er heen te gaan. Buiten een stap vooruit in mn carriėre, wil ik ook kunnen sparen op mn buitenland avontuur.
Is die 400 trouwens incl of excl G/W/E?
ik heb niks te verliezenquote:Op woensdag 6 april 2011 16:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Exclusief. Maar ook dat is betaalbaar hier.
Ik heb geen carriere, en die wil ik ook niet. Geprobeerd, en het heeft meer gekost dan dat ik wou.
Ik weet niet wat voor opleiding je hebt? Er zijn geloof ik wel expatsites voor hoger opgeleiden.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb niks te verliezenEn ik wil iets meer dan CSA
Community-supported agriculture?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb niks te verliezenEn ik wil iets meer dan CSA
Customer Service Agentquote:Op woensdag 6 april 2011 16:16 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Community-supported agriculture?
International Marketing, 1 jaar bij de ABN gewerkt en twee jaar voor mezelf.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor opleiding je hebt? Er zijn geloof ik wel expatsites voor hoger opgeleiden.
En met die opleiding kun je niks vinden?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Customer Service Agent
[..]
International Marketing, 1 jaar bij de ABN gewerkt en twee jaar voor mezelf.
Lastigquote:Op woensdag 6 april 2011 16:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En met die opleiding kun je niks vinden?
Hmmm, dat had ik niet gedacht. In NL misschien, maar verder...quote:Op woensdag 6 april 2011 16:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lastiger is weinig werk op dit gebied, ik wil ook echt in de marketing werken.
Overigens heb ik bij de ABN wat anders gedaan, niet marketing gerelateerd.
Ik doe niet wat Yuki doet. Ik speel poker de helft van de tijdquote:
ooh super, heeft niet heel veel haast, zo snel was ik er ook niet meequote:Op woensdag 6 april 2011 16:30 schreef Barbusse het volgende:
En ik zal zo je mail beantwoorden, Peu!
Niets ten nadele van haar, maar jaquote:
Ik vind het zeer vermakelijk werk. Niet dat ik het altijd zal blijven doen.quote:
ik ookquote:
Om mijn nieuwe flatje of wat anders?quote:
om wat andersquote:Op woensdag 6 april 2011 16:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Om mijn nieuwe flatje of wat anders?
Stel em gerust opnieuw, ik heb namelijk geen zin om terug te lezen welke vraag ik gemist zou hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |