Echt, sommige mensenquote:Op woensdag 6 april 2011 15:07 schreef PBateman1978 het volgende:
CLASSIC
(TS heeft een luie vriend en wil van m af)
[..]
Omdat je dan een dag vrij bent. Daaromquote:Op woensdag 6 april 2011 15:07 schreef stbabylon het volgende:
Goddome (lief dagboek), nou moet ik gaan bewijzen dat die afspraak er was dat ik op maandag vrij ben als ik in Engeland werk. Als ik toch potdorie zeg dat die regeling er is, dan moet dat toch gewoon worden aangenomen! Waarom zou ik daar in Godesnaam over liegen!
Is een 4chan grapje volgens mij.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:07 schreef PBateman1978 het volgende:
CLASSIC
(TS heeft een luie vriend en wil van m af)
[..]
Gewoon doen, managers staan bekend om hun gevoel van humor, ok weliswaar 100% alleen hun eigen kutgrappen, maar toch!quote:Op woensdag 6 april 2011 15:10 schreef stbabylon het volgende:
Can you confirm that we have a compensation agreement that gives Jasper or ****** 1 day off for 5 days work in the UK?
Heb nu zo'n zin om te antwoorden: No ****, there's no such agreement, I thought I'd give it a shot and try to get away with 2 extra free days in the hope no one would notice /sarcasm
Bluf!quote:Op woensdag 6 april 2011 15:10 schreef stbabylon het volgende:
Can you confirm that we have a compensation agreement that gives Jasper or ****** 1 day off for 5 days work in the UK?
Heb nu zo'n zin om te antwoorden: No ****, there's no such agreement, I thought I'd give it a shot and try to get away with 2 extra free days in the hope no one would notice /sarcasm
Power corruptsquote:Op woensdag 6 april 2011 15:15 schreef stbabylon het volgende:
Rare is, voor hij afgelopen maandag mijn aanstuurder werd, vond ik het een enorm toffe gozer. Altijd lachen, veel lullen over series en films, die ook uitwisselen. Topgast. Maar hoe hij nu communiceert
quote:Op woensdag 6 april 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
Is bij jullie ook de zon doorgebroken?
Het is echt heerlijk weer
Het begint hier langzaam te komen, maar ja, ik zat dan ook in het Hoge Noorden.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
Is bij jullie ook de zon doorgebroken?
Het is echt heerlijk weer
Heb je de oldtimers aan het lopen ondertussen?quote:Op woensdag 6 april 2011 15:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zo lekker buiten aan de slag denk ik
Ja, die zijn met alles wat laterquote:Op woensdag 6 april 2011 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het begint hier langzaam te komen, maar ja, ik zat dan ook in het Hoge Noorden.
quote:Op woensdag 6 april 2011 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je de oldtimers aan het lopen ondertussen?
Nieuwe job?quote:Op woensdag 6 april 2011 15:42 schreef STING het volgende:
Vannacht gedroomd over dat ik een occasion aan het uitzoeken was
Binnenkort, bye bye lease-autoals alles goed gaat
Wil je mij er even buiten laten, dank jequote:Op woensdag 6 april 2011 15:44 schreef stbabylon het volgende:
WEL GODVERDOMME
Heb je een regeling dat je 4x9 werkt in de UK. Al bijna een half jaar. Je vraagt aan diegene waarmee je dat hebt afgesproken of hij dat even aan de ongelovige Thomas wil vertellen.
no-offence, maar waarom heb je dat niet gewoon zwart op wit staan?quote:Op woensdag 6 april 2011 15:44 schreef stbabylon het volgende:
WEL GODVERDOMME
Heb je een regeling dat je 4x9 werkt in de UK. Al bijna een half jaar. Je vraagt aan diegene waarmee je dat hebt afgesproken of hij dat even aan de ongelovige Thomas wil vertellen. Weet ook hij plots nergens meer van.
Verdomme 3 weken geleden nog met die knakker het er over gehad.
Mijn manager is er nu niet meer, dus ik stuur even niks meer naar de VK tot ik met hem heb gepraat, maar ik ben wel goed pissig
Mogelijk. Job offer van de klant waar ik nu zit gedetacheerd. Morgen onderhandelen over het salaris. Tweedehands auto is best prijzig in vergelijking met een lease auto (~7.500 euro p/jaar?)quote:
lijkt mij ook. even zijn antwoord afwachten.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
no-offence, maar waarom heb je dat niet gewoon zwart op wit staan?Bij zulke afspraken vraag ik altijd even of ze het in een mailtje willen zetten.
Tsja, lease auto is zo gek nog nietquote:Op woensdag 6 april 2011 15:46 schreef STING het volgende:
[..]
Mogelijk. Job offer van de klant waar ik nu zit gedetacheerd. Morgen onderhandelen over het salaris. Tweedehands auto is best prijzig in vergelijking met een lease auto (~7.500 euro p/jaar?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |