De Blackberryquote:Op woensdag 6 april 2011 13:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
wat kan welk ding, ik snap je niet
De meeste gebruiken hem inderdaad voor particulier gebruik, dan haal je nooit het maximale uit zo'n Blackberryquote:Op woensdag 6 april 2011 13:28 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
De mensen die dat ding zo super vinden hebben geen flauw benul wat dat ding allemaal kanZelfde geldt voor bijna iedereen die ik ken die een Android phone heeft
Android all the wayquote:Op woensdag 6 april 2011 13:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
De meeste gebruiken hem inderdaad voor particulier gebruik, dan haal je nooit het maximale uit zo'n Blackberry
Ik wil zelf nooit meer wat anders dan een iPhone eigenlijk
Ook niets liever dan iPhone, maar moet een nieuwe. Deze is aan vervanging toequote:Op woensdag 6 april 2011 13:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
De meeste gebruiken hem inderdaad voor particulier gebruik, dan haal je nooit het maximale uit zo'n Blackberry
Beide, ideaalquote:Op woensdag 6 april 2011 13:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mensen met dure telefoonsquote:Op woensdag 6 april 2011 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beide, ideaal
Ik kan niet omgaan met een touchscreen, daarom is een iPhone voor mij geen optie. En ik vind het kreng veel te duur.
Je betaalt er voor, maar dan heb je een toestel wat altijd werkt en serieus nooit vast loopt !quote:Op woensdag 6 april 2011 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beide, ideaal
Ik kan niet omgaan met een touchscreen, daarom is een iPhone voor mij geen optie. En ik vind het kreng veel te duur.
Foto kopen?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waarom, ik heb nog nooit een foto van dat mens gezien!
Ik ga binnenkort ook voor een sim only abonnement. Mijn android is wat aan de trage kant, maar ik doe er eigenlijk te weinig mee om weer voor een nieuwe te gaan.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mensen met dure telefoons
Mijne was 25 euro
Alles wat ik nodig heb, staat op de BB.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je betaalt er voor, maar dan heb je een toestel wat altijd werkt en serieus nooit vast loopt !
Plus dat er zo super veel voor te krijgen is, betreffende software maar ook accessoires
Ik denk de HDquote:Op woensdag 6 april 2011 13:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waar kan ik meer voor vangen, de HD of nokia N8?
Stem maar op mijquote:Op woensdag 6 april 2011 13:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waarom, ik heb nog nooit een foto van dat mens gezien!
gebeurt niet zo vaak hoor.. zal je niet teveel verwarrenquote:Op woensdag 6 april 2011 13:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Whutttttttteen goed nummertje van Knetter
?!?!?!
Pics van je jurkje + bier + tietenquote:Op woensdag 6 april 2011 13:42 schreef Samzz het volgende:
Damn, wat een lekker weerZonnebrillen, jurkjes en bier weer
Dat dusquote:Op woensdag 6 april 2011 13:42 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen bierquote:Op woensdag 6 april 2011 13:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Pics van je jurkje + bier + tieten
Kom maar langsquote:Op woensdag 6 april 2011 13:42 schreef Samzz het volgende:
Ik snap maar de helft van mn androidquote:
Ah joh! Gewoon eindeloos blijven klotenquote:Op woensdag 6 april 2011 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap maar de helft van mn android![]()
Had ik hem eindelijk door besloot Ezechielk om iets te veranderen op mn foon. Nu snap ik er weer niks van
Ik heb geen cameraquote:Op woensdag 6 april 2011 13:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
De andere twee alleen voldoen ook
Ik zie Ez gelukkig vrij regelmatig en dan heb ik wel weer een lijstje van hoe moet dat of datquote:Op woensdag 6 april 2011 13:46 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Ah joh! Gewoon eindeloos blijven klotenzo heb ik het geleerd
Kan ik wel een keertje doen als ik een fatsoenlijke microfoon heb, en die koop ik misschien als het DJ'en me bevalt.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
wie maakt er een jingle voor miiijj ik heb alleen nog maar toon
'k heb alleen maar die van 'wordt jij ook zo heet van onz radio?'quote:Op woensdag 6 april 2011 13:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
wie maakt er een jingle voor miiijj ik heb alleen nog maar toon
Ik heb geen cam op kantoorquote:Op woensdag 6 april 2011 13:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kom in de tinychat
Tevens is deze aangevraagd
of die van toon maar dan van space invaders.. is het een user? is het een kloon? nee... het is een alienquote:Op woensdag 6 april 2011 13:50 schreef ToT het volgende:
Zou wel leuk zijn om space invaders-geluidjes te laten horen, en dan zeggen: "Space invaders op Onzin radio" of zo.
Dan rijmt het niet meer!quote:Op woensdag 6 april 2011 13:51 schreef andreas612 het volgende:
[..]
of die van toon maar dan van space invaders.. is het een user? is het een kloon? nee... het is een alien
boeiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:48 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'k heb alleen maar die van 'wordt jij ook zo heet van onz radio?'
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:51 schreef andreas612 het volgende:
Ouch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jaaaaquote:Op woensdag 6 april 2011 13:51 schreef andreas612 het volgende:
[..]
of die van toon maar dan van space invaders.. is het een user? is het een kloon? nee... het is een alien
die moet je ook met je mond maken..quote:Op woensdag 6 april 2011 13:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
jaaaa
alleen ik kan geen coole effectjes enzo
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:54 schreef andreas612 het volgende:
[..]
die moet je ook met je mond maken..zo van: tsjuuu bleep bleep.. poiejf..enzo
Ja dit nummer is bijna afgelopenquote:Op woensdag 6 april 2011 13:55 schreef andreas612 het volgende:
zeg toon, wel zeggen wanneer je gereed bent he, dan kan ik er gelijk in (nog 5min.. maar 'k denk 'k zeg het maar ff)
topquote:Op woensdag 6 april 2011 13:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja dit nummer is bijna afgelopen
Denk nog 2 minuutjes
en de jingle kutquote:Op woensdag 6 april 2011 13:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja dit nummer is bijna afgelopen
Denk nog 2 minuutjes
doe maar nietquote:Op woensdag 6 april 2011 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
wilde gij ook ene jingle van mij
wel geluid maar ik zag de reacties op de jingle toen ik hem nog niet hoordequote:Op woensdag 6 april 2011 14:01 schreef andreas612 het volgende:
[..]
geen geluid? moet je 'm ff refreshen
ow, naja.. beetje vreemd, als ik de radio aan heb staan, en ik start VDJ op, dan hoor ik niks van VDJ.. pas als ik eerst itunes afsluit en dan VDJ opstart hoor ik wat, hij kan kennelijk geen 2 dingen te gelijkquote:Op woensdag 6 april 2011 14:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wel geluid maar ik zag de reacties op de jingle toen ik hem nog niet hoordeen jouw vraag voor geluid toen ik toon nog hoorde
zit gwoon op een faalpcquote:Op woensdag 6 april 2011 14:03 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ow, naja.. beetje vreemd, als ik de radio aan heb staan, en ik start VDJ op, dan hoor ik niks van VDJ.. pas als ik eerst itunes afsluit en dan VDJ opstart hoor ik wat, hij kan kennelijk geen 2 dingen te gelijk
quote:
of vrouwelijk.. hij zij heeft namelijk een eigen wilquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Goede achtergrond muziek voor huiswerk
naja.. 't is trancequote:Op woensdag 6 april 2011 14:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dit is muziek voor de wat ruigere festivals hoor
Nee johquote:Op woensdag 6 april 2011 14:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dit is muziek voor de wat ruigere festivals hoor
Je hebt het over ruige festivals.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Bij ons 'in de club' draaien ze dit niet hoor
bij ons draaien ze af en toe hardstyle..quote:Op woensdag 6 april 2011 14:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Bij ons 'in de club' draaien ze dit niet hoor
Ik ookquote:
Tuurlijk wel. Maar niet naar tenten waar deze muziek veel wordt gedraaid.quote:
Morgen willen Spees en ik weer om dezelfde tijd draaien als vandaag sil voes plaisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb geduld mijn zoonquote:Op woensdag 6 april 2011 14:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zet hem net weer aan en het is idd ook niet mijn muziek.
Veel maakt het niet uit, moet 't archief geen verhuizen, dus ik kan sowieso niet luisterenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zet hem net weer aan en het is idd ook niet mijn muziek.
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Morgen willen Spees en ik weer om dezelfde tijd draaien als vandaag sil voes plaisHad ik al gemeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan wordt het een beetje lastig dat ik je zoon ben, of je moet wel HEUL erg jong geneukt hebben, dan zou je 48 kunnen zijn!quote:
dudequote:Op woensdag 6 april 2011 14:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan wordt het een beetje lastig dat ik je zoon ben, of je moet wel HEUL erg jong geneukt hebben, dan zou je 48 kunnen zijn!
Ik kan me die quote niet echt herinneren van hem!quote:Op woensdag 6 april 2011 14:23 schreef andreas612 het volgende:
[..]
dudeik deed gendalf na, zo goed dan?
hij zei het ook heul snelquote:Op woensdag 6 april 2011 14:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan me die quote niet echt herinneren van hem!
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:23 schreef andreas612 het volgende:
voor alle negerts onder ons.. volgende uur is de beste hiphop die er is
Ik niet want ik kom uit brabantquote:Op woensdag 6 april 2011 14:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zaterdag wordt trouwens echt een brute avond om pre-uitgaan naar te luisteren!
http://onzinradio.nl/rooster/
Kom op mensen, wie vult Dalando, mij en EggsTC aan met muziek rond hetzelfde genre?!
volgens mij draaien er niet heel veel happy hardcore oidquote:Op woensdag 6 april 2011 14:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kom op mensen, wie vult Dalando, mij en EggsTC aan met muziek rond hetzelfde genre?!
Ik wil wel voor wat afwisseling zorgen met wat brute ondraaglijke metal?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nee, daarom heb ik een gruwelijke mix van een uur gefixtquote:Op woensdag 6 april 2011 14:28 schreef andreas612 het volgende:
[..]
volgens mij draaien er niet heel veel happy hardcore oid
wasdaquote:Op woensdag 6 april 2011 14:30 schreef andreas612 het volgende:
krijg zaterdag m'n X7 binnen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ga zelf live mixenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, daarom heb ik een gruwelijke mix van een uur gefixt!
Maar ik bedoel, vul ons aan met electronische uitgaansmuziek!
beste mp3 speler die er isquote:
And then you puked your guts all over them?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:31 schreef andreas612 het volgende:
yesterday I was drunk with some chicks in a club
gelukkig nooit gebeurdquote:Op woensdag 6 april 2011 14:33 schreef ToT het volgende:
[..]
And then you puked your guts all over them?
kijk nog 's een keerquote:Op woensdag 6 april 2011 14:41 schreef ToT het volgende:
[..]
En jij moet zo nodig weer de stilte verbreken!
It was meeeeeequote:Op woensdag 6 april 2011 14:41 schreef ToT het volgende:
[..]
En jij moet zo nodig weer de stilte verbreken!
iedereen zal wel naar school/werk moeten of in een ambulance liggenquote:
hoedat zo?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
iedereen zal wel naar school/werk moeten of in een ambulance liggen
beter dan 538, geef toequote:Op woensdag 6 april 2011 14:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het is niet echt heel bijzondere muziek. Niet slecht, maar ook niet bijzonder.
weeknie dat kon ik bedenken als reden om niet te luisterenquote:
lolquote:Op woensdag 6 april 2011 14:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weeknie dat kon ik bedenken als reden om niet te luisteren
Dat doe ik toch ook tijdens het mixxen hark, stelt niets voor met die programma'squote:Op woensdag 6 april 2011 14:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ook bier drinken en chatten en trollen
hmm ja.. maar niet per defenitie beter dan 3fm.. het is gewoon chille muziek.. maar niet echt ik ga los muziek ofzoquote:
Dat kan ik ook tijdens het livemixen.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ook bier drinken en chatten en trollen
Zo'n Mac besturen kost al mijn concentratiequote:Op woensdag 6 april 2011 14:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat doe ik toch ook tijdens het mixxen hark, stelt niets voor met die programma's
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zo'n Mac besturen kost al mijn concentratie
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zo'n Mac besturen kost al mijn concentratie
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:49 schreef andreas612 het volgende:
ik zal dan ook luisteren, morgen ook vrij
c'mon danquote:
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2011 14:56:49 ]
heb heel weinig van X to the Z atm, komt voornamelijk omdat een rukker niet voldoende geseed heeft op TPB waardoor de collectie van X to the Z nu vastzit op 93.6%quote:Op woensdag 6 april 2011 14:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heb je ook Paparazzi van Xzibit![]()
?!?
Kan je die niet los downloadenquote:Op woensdag 6 april 2011 15:00 schreef andreas612 het volgende:
[..]
heb heel weinig van X to the Z atm, komt voornamelijk omdat een rukker niet voldoende geseed heeft op TPB waardoor de collectie van X to the Z nu vastzit op 93.6%
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
hoe bedoel je los?quote:Op woensdag 6 april 2011 15:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kan je die niet los downloaden?
Echt zo'n bazennummer
quote:
Okquote:Op woensdag 6 april 2011 15:03 schreef andreas612 het volgende:
vind je het erg als ie de volgende keer komt? als ik dingen buiten VDJ aan gaat zetten ga ik geheid falen
Ik moest echt hardop lachen, ben ik nu slecht?quote:
Ik vond je al niet meer lief toen je over brabant accent begonquote:Op woensdag 6 april 2011 15:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jij vindt me nu niet lief meer zeker?
Daar doelde ik dus ook opquote:Op woensdag 6 april 2011 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vond je al niet meer lief toen je over brabant accent begon
Je bent nu ook gedaald in mijn waardering kerel. Je moet het wel goed maken nu.quote:
Een jingle voor jouw show makenquote:Op woensdag 6 april 2011 15:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maak het maar goed met een jingle![]()
Haha is goed, op Defqon.1 okquote:Op woensdag 6 april 2011 15:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je bent nu ook gedaald in mijn waardering kerel. Je moet het wel goed maken nu.
Jaquote:Op woensdag 6 april 2011 15:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Een jingle voor jouw show maken?
Akkoord.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Haha is goed, op Defqon.1 ok?
Meteen voor draakje als je toch bezig bent.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Een jingle voor jouw show maken?
quote:Op woensdag 6 april 2011 15:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hihi die vent op de dam is zeker naar burning man festival geweest
Ok, jullie krijgen ze vanavondquote:Op woensdag 6 april 2011 15:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Meteen voor draakje als je toch bezig bent.
Een met klaphark, een met halfje en een met tumtummetje
Wil jij er eentje van mijquote:Op woensdag 6 april 2011 15:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wil jij er dan ook een voor mij maken Koelkast?
Ooh stuur maar gewoon alleen iets gesproken, dan fix ik of Koelkast wel effectenquote:Op woensdag 6 april 2011 15:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wil jij er eentje van mij![]()
Ik kan alleen geen coole effectjes enzeau
Wat moet ik zeggenquote:Op woensdag 6 april 2011 15:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh stuur maar gewoon alleen iets gesproken, dan fix ik of Koelkast wel effecten
wattesquote:Op woensdag 6 april 2011 15:15 schreef Patje1987 het volgende:
Ik wil een jingle voor The Conflict spees
ik wil een lekker wijf.. maarja dat gaat ook niet gebeurenquote:Op woensdag 6 april 2011 15:15 schreef Patje1987 het volgende:
Ik wil een jingle voor The Conflict spees
Ik ben er toch alquote:Op woensdag 6 april 2011 15:15 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ik wil een lekker wijf.. maarja dat gaat ook niet gebeuren
Uhm doe maar iets dat ik een halfje ben, dat ik mijn smoel moet houden over je Brabo accent en dat mijn eigen Amsterdams accent vreselijk is, ofzoquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 15:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Uhm doe maar iets dat ik een halfje ben, dat ik mijn smoel moet houden over je Brabo accent en dat mijn eigen Amsterdams accent vreselijk is, ofzo?
checkt foboquote:
wma of mp3?quote:Op woensdag 6 april 2011 15:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Uhm doe maar iets dat ik een halfje ben, dat ik mijn smoel moet houden over je Brabo accent en dat mijn eigen Amsterdams accent vreselijk is, ofzo?
Ik wil een jinglequote:
wat is the conflict of ben ik een dombo.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik wil een jingle
voor The Conflict
Spees
Hoi Domboquote:Op woensdag 6 april 2011 15:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
wat is the conflict of ben ik een dombo.
Of je zet ff neer wat ik letterlijk moet zeggen zodat ik het niet hoef te snappen
dat laatste wordt moeilijkquote:Op woensdag 6 april 2011 15:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoi Dombo
"Je luister nu naar The Conflict"
Greotnjsn
ooh hoe niet liefquote:Op woensdag 6 april 2011 15:16 schreef andreas612 het volgende:
[..]
checkt fobo
ik val niet op snorren
hahaquote:Op woensdag 6 april 2011 15:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Andreas wat wil jij, ik ben nu toch bezig
kan je doenquote:
ik ben al klaarquote:Op woensdag 6 april 2011 15:24 schreef andreas612 het volgende:
[..]
hahageen idee verzin maar wat leuks als je tijd over hebt
quote:Op woensdag 6 april 2011 15:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Op deze track heb ik vroeger wel chimeids gehosseld vriend !
Picsquote:
Okquote:
Heul niet!quote:Op woensdag 6 april 2011 15:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit soort muziek wordt te weinig gedraaid op onzinradio
dat kanquote:Op woensdag 6 april 2011 15:28 schreef Zokunen het volgende:
Heya
Dit is andreas toch?
Het vorige uurtje was wel baas
Dit is gewoon niet mijn smaak
Wat?quote:
Wat?erpomptang?quote:
als je 'm ergens upload, kan je de link wel in een DM/PM zettenquote:Op woensdag 6 april 2011 15:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
O andreas waar moet je jingle heen?
Haha ze stelen je portefeuille en neuken je vriendin. Fijne vakantie.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb een vakantie uitgezocht![]()
!!
Nooit gedacht ooit naar Marokko te gaan
quote:Op woensdag 6 april 2011 15:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha ze stelen je portefeuille en neuken je vriendin. Fijne vakantie.
Eeej meissiequote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 15:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
verkapte ik heb een jingle van spees post
me 2quote:Op woensdag 6 april 2011 15:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Eeej meissie![]()
Weer eens wat anders op onzinradio hevind dit heerlijk
quote:Op woensdag 6 april 2011 15:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
me 2de enige die ook nog wel zoiets draait is viro
![]()
ben lekker aan het genieten hier
Army of the Pharaohsquote:Op woensdag 6 april 2011 15:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Chille muziek![]()
![]()
Heb je ook iets van Jedi Mind Tricks of Army of the Pharaohs?
vorige week of die week ervoor ofzo.. iig wel poosje geleden jaquote:Op woensdag 6 april 2011 15:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]ik ook... zo kom ik de tijd wel door
![]()
Maar is lang geleden toch dat viro heeft gedraaid?
Maarree me bezoek is er... spreek je laterquote:Op woensdag 6 april 2011 15:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vorige week of die week ervoor ofzo.. iig wel poosje geleden ja
quote:Op woensdag 6 april 2011 15:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
What what?! Wij hebben ons laten doen door een beachboy, mét urine...
die clip is inderdaad geniaalquote:Op woensdag 6 april 2011 15:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gravel pit![]()
Ik vond die clip vroeger altijd super stoer, met die ninjas
Knetter jinglequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |