Alex die in het laatste filmpje Gerard nog even zijn beste vriend noemt, die knul had dus echt geen vrienden.quote:
Begin nu ook wel heel nieuwsgierig te worden ga je deze nog posten want was natuurlijk in de uitzending weer niks van zien. Alvast bedankt!!quote:
Als je alleen de Daily kijkt en de website leest denk je dat het de jo-show isquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:47 schreef kidami het volgende:
[..]
Begin nu ook wel heel nieuwsgierig te worden ga je deze nog posten want was natuurlijk in de uitzending weer niks van zien. Alvast bedankt!!
Dat moet na 03:30 uur NL tijd geweest zijn, toen ben ik gaan slapen, had voor die tijd niets gehoord van die 2.quote:Op zondag 17 april 2011 10:08 schreef stormiot het volgende:
En vannacht heeft Philip blijkbaar zijn liefde verklaart aan Jo. Is hier ook een filmpje van? Geen idee hoe laat dit was.
Als het goed is heb ik die.....quote:Op zondag 17 april 2011 10:07 schreef stormiot het volgende:
Vannacht rond 12 uur vertelde Mo op de bank iets aan Jo. Volgens mij vertelde ze dat ze met de sex het achterdeurtje heeft gebruikt. Klopt dat? Als dat zo is ga je dat toch niet vertellen op tv aan Jo :$ Echt niet slim. En nu maar denken dat NL het niet weet, Yeah right
Is hier een filmpje van? Het was rond 00.10 op UPC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |