smakelijkquote:Op woensdag 6 april 2011 12:10 schreef Reksie1981 het volgende:
Zo, ik ga lunchen.
Veel plezier met Stef!
Hij gaat het wel met alex delen want hij wil dat Alex nog ff drukt vandaag als het kanquote:Op woensdag 6 april 2011 12:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat idee heb ik namelijk ook bij Gerard, want hij vroeg Maik ook of hij het met anderen mocht delen.
Die gunt hij misschien meer de kluis van Maik.
bij mij staat de stream ook stilquote:Op woensdag 6 april 2011 12:12 schreef superkokje het volgende:
heb goffer 3 zwarte gaten
[ afbeelding ]
ja onderste 2doen t niet inddquote:Op woensdag 6 april 2011 12:12 schreef superkokje het volgende:
heb goffer 3 zwarte gaten
[ afbeelding ]
Hoezo, onze held is officieel nog niet genomineerd!quote:Op woensdag 6 april 2011 12:06 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ik kon net nog niet op hem stemmen, dus ik denk dat hij 0 stemmen heeft
Staat toch dat dat vanavond tijdens de reguliere bekend wordt gemaakt?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:05 schreef Lauzer het volgende:
Staat Alex nou ook in de nominatie? staat toch nog niet op de site, maar wel vanwege die missie-faal van Lau?
Maar gisteravond hadden ze het er al openlijk over dat Alex ook is genomineerd.quote:Missie mislukt
5 april om 21.40
Laura’s falen heeft grote gevolgen voor Alex.
De Stem roept de bewoners bijeen. Hij is niet tevreden over Laura. Zij kreeg eerder deze week een missie. Laura moest Alex jaloers maken door intiem te worden met Karim. Een missie moet altijd geheim blijven, maar Laura maakte al snel duidelijk wat haar missie was aan sommige van haar medebewoners. De Stem was hier niet van gediend en waarschuwde Laura. Zij ging echter niet met haar missie door. Dit heeft grote gevolgen voor Alex maakt De Stem bekend.
Kijk morgenavond naar Secret Story op Net5 om te zien welke gevolgen er aan het falen van deze missie vast zitten.
haiquote:
Ik denk dat ze het doen als bij Guido en Stervio. Soort van Battle royal eerst Flip tegen Karim.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Staat toch dat dat vanavond tijdens de reguliere bekend wordt gemaakt?
[..]
Maar gisteravond hadden ze het er al openlijk over dat Alex ook is genomineerd.
wat moet zij nou in die uitzending..quote:Op woensdag 6 april 2011 12:16 schreef afca_oc het volgende:
Vanavond is de zus van Maik voor de tweede keer te gast in de uitzending. Zij heeft een belangrijke mededeling over de relatie van Maik en Monique. Uiteraard kun je ook weer vragen stellen, wie weet worden deze beantwoord! @ Secret Story NL
Hopelijk wordt niet zo tenenkrommend slecht als de vorige keer dat ze er was
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:16 schreef Stability het volgende:
kan iemand mij vertellen dat dit niet klopt aub?
komt van de sst site:
Poll
Wie is jouw favoriete SST man?
Alex 7%
Gerard 28%
Karim 21%
Maik 3%
Philip 41%
Klopt niet... Genialex staat veel te laag!quote:Op woensdag 6 april 2011 12:16 schreef Stability het volgende:
komt van de sst site:
Poll
Alex 7%
Gerard 28%
Karim 21%
Maik 3%
Philip 41%
Heb het ook gezien inddquote:Op woensdag 6 april 2011 12:16 schreef Stability het volgende:
komt van de sst site:
Poll
Alex 7%
Gerard 28%
Karim 21%
Maik 3%
Philip 41%
daar ging me hart weerquote:Op woensdag 6 april 2011 12:17 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Klopt niet... Genialex staat veel te laag!
die kan nog veel lagerquote:Op woensdag 6 april 2011 12:17 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Klopt niet... Genialex staat veel te laag!
herr flip komt dus gewoon vrolijk fluitend het huis weer in met een mega dosis zelfvertrouwen en kapsones omdat ie zogenaamd hoog in het percentage staat, gruwelllllllllllllllquote:
Dat zijn natuurlijk zijn kroegklanten. Maar die hebben toch geen geld om voor hem te bellen als het er op aankomtquote:Op woensdag 6 april 2011 12:16 schreef Stability het volgende:
komt van de sst site:
Poll
Alex 7%
Gerard 28%
Karim 21%
Maik 3%
Philip 41%
of juist geld over omdat hij niet achter de bar staatquote:Op woensdag 6 april 2011 12:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zijn natuurlijk zijn kroegklanten. Maar die hebben toch geen geld om voor hem te bellen als het er op aankomt
er zijn gewoon teveel van die bakvissen die alleen de uitzending kijken en niet streamen.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:19 schreef Stability het volgende:
[..]
herr flip komt dus gewoon vrolijk fluitend het huis weer in met een mega dosis zelfvertrouwen en kapsones omdat ie zogenaamd hoog in het percentage staat, gruwelllllllllllllll
Alleen bij anderen. Bij haar staat het sexyquote:Op woensdag 6 april 2011 12:19 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
de string boven de broek was toch hoerig volgens jo
verschrikkelijk he? wat een krijsstem heeft dat mens...en dat werkt op kantoor! je zou er toch stapelgek van worden als je met haar werkt 5 dagen per week van 8 tot 5?quote:
Nja Nja Njaquote:Op woensdag 6 april 2011 12:21 schreef Stability het volgende:
[..]
verschrikkelijk he? wat een krijsstem heeft dat mens...en dat werkt op kantoor! je zou er toch stapelgek van worden als je met haar werkt 5 dagen per week van 8 tot 5?
ze heeft een eigen kantoor (met geluidsdichten muren en deurenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:21 schreef Stability het volgende:
[..]
verschrikkelijk he? wat een krijsstem heeft dat mens...en dat werkt op kantoor! je zou er toch stapelgek van worden als je met haar werkt 5 dagen per week van 8 tot 5?
pzies ! zo zit het echt jaquote:Op woensdag 6 april 2011 12:20 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
er zijn gewoon teveel van die bakvissen die alleen de uitzending kijken en niet streamen.
Vinden jo sneu, en willen hem als nieuwe vriendje voor haar
Klopt !quote:Op woensdag 6 april 2011 12:21 schreef Stability het volgende:
[..]
en meyt die stem dan ook niog een poging wagen om te zingenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:21 schreef Stability het volgende:
[..]
ik kan me er iets bij voorstellen inddquote:Op woensdag 6 april 2011 12:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
ze heeft een eigen kantoor (met geluidsdichten muren en deuren)
ja daar heb je geen last van. hoewel...die lelijke kop zou ik ook niet elke dag willen zien hoor, word je bang van !quote:Op woensdag 6 april 2011 12:22 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Klopt !
Dan kan je beter samenwerken met Maik. Lekker rustig
Laptop met laptopstandaard blokkeert dat prima hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 12:23 schreef Stability het volgende:
[..]
ja daar heb je geen last van. hoewel...die lelijke kop zou ik ook niet elke dag willen zien hoor, word je bang van !
wat deed ie nou ook alweer, pensioenen ofzo??quote:Op woensdag 6 april 2011 12:23 schreef Stability het volgende:
[..]
ja daar heb je geen last van. hoewel...die lelijke kop zou ik ook niet elke dag willen zien hoor, word je bang van !
hij verkoopt pensioen verzekeringen ofzoiets...zal wel gewoon call center zijn aan zijn intelligentie te oordelenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:24 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
wat deed ie nou ook alweer, pensioenen ofzo??
Die gozer laat je toch niet meer binnen na die program??
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:24 schreef MargrietV het volgende:
Gaat over winden... ja ja. Mijn nieuwste windentruc is er een laten als Straatmadelief weer eens ongevraagd op schoot is gesprongen. Laat een reeksje knetters, zij gaat met neus richting staart en ik zeg... wat doe je het nu al weer en ze springt meteen van schoot haar mand in en gaat uitgebreid onder haar staart inspecteren. Ik deed dus echt niks!
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:24 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
Henry is wel een meeloper
quote:
Ze staat goffer de goffer bijna de hele dag voor die spiegel, half in haar blote tieten en reet.quote:
en haar kleding bestaat alleen uit smakeloze hobbezakken. Moet dat de zomermode worden? Dan ruk ik wel mijn kleding van 10 jaar geleden uit de kast.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze staat goffer de goffer bijna de hele dag voor die spiegel, half in haar blote tieten en reet.
ik stel een nieuwe missie voor : joanna, haal alle spiegels uit het huis weg en zet ze neer in het labyrinth...ook de vastgeschroefde spiegels !quote:Op woensdag 6 april 2011 12:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze staat goffer de goffer bijna de hele dag voor die spiegel, half in haar blote tieten en reet.
Ik vind er ook niks aan, ik sla Tofs wel over. En nu weer spiegels schoonmaken met die nep bos hout. Wat zullen ze genieten zeg, achter het glas.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:28 schreef MargrietV het volgende:
en haar kleding bestaat alleen uit smakeloze hobbezakkenl. Moet dat de zomermode worden? Dan ruk ik wel mijn kleding van 10 jaar geleden uit de kast.
Graag.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:28 schreef Stability het volgende:
ik stel een nieuwe missie voor : joanna, haal alle spiegels uit het huis weg en zet ze neer in het labyrinth...ook de vastgeschroefde spiegels !
ja en tussendoor wauwelen ze wat, maar snap er geen fuck van wat ze zeggenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:30 schreef Stability het volgende:
goffer, is het geklef en gesmak van lau en faal weg, hebben we weer twee smak en klef streams
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:30 schreef Stability het volgende:
goffer, is het geklef en gesmak van lau en faal weg, hebben we weer twee smak en klef streams
Ze wil gewoon Guido terug.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:21 schreef syllys het volgende:
Mo zit te wachten dat er mannen in het huis komen hahahaha
Nah je denkt toch niet dat Mo zich daar echt druk om maakt?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:33 schreef Blackprinces het volgende:
wanneer gaan ze daar nou eens echte beelden laten zien.
Wippende Mo en Maik, neuspeuterende bewoners.
Het echte roddelen en bekstekken.
Dan lullen ze wel even anders hoe ze op tv overkomen.....
Jij wil dus échte mensen zien.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:33 schreef Blackprinces het volgende:
wanneer gaan ze daar nou eens echte beelden laten zien.
Wippende Mo en Maik, neuspeuterende bewoners.
Het echte roddelen en bekstekken.
Dan lullen ze wel even anders hoe ze op tv overkomen.....
Misschien wil ze een baantje bij Cemsto, voor een zakcentje om Budha's voer uit de VS te kunnen importeren.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:33 schreef hypos het volgende:
[..]
Daar maakt ze dan ook veel gebruik van.
Nou die softy vraag aan de telefoon vond ze anders niet leuk hoor, ging gelijk steun zoeken bij Maik.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:33 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Nah je denkt toch niet dat Mo zich daar echt druk om maakt?
Dat hele mijn ouders/nederland is gewoon een spelletje van die voor een ton een vreemde in het huis neukende hoer alleen om stemmetjes te winnen...
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:34 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik ben vanmorgen wat drukjes geweest, maar heb wel gelezen dat Faalex waarschijnlijk manueel is afgewerkt door Lauwra.....
Belangrijker: Heb ik nog mooie Streamlocks gemist?
Een baan als actrice lijkt me wel wat voor haar,ze is best goed.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:34 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Misschien wil ze een baantje bij Cemsto, voor een zakcentje om Budha's voer uit de VS te kunnen importeren.
Nee ik kwam ook vol verwachting binnen rennen in de hoop nog wat van de sl mee te krijgen, maar niks hoor........quote:Op woensdag 6 april 2011 12:34 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik ben vanmorgen wat drukjes geweest, maar heb wel gelezen dat Faalex waarschijnlijk manueel is afgewerkt door Lauwra.....
Belangrijker: Heb ik nog mooie Streamlocks gemist?
Niet te geloven hè? Ze krijgt gewoon echt alles voor elkaar, dat kudtwijf. Bedankt Hummie.quote:
Moet ze dan niet uitdrukking op haar gezicht kunnen tonen, buiten dan de standaard botoxsmoel?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:36 schreef hypos het volgende:
[..]
Een baan als actrice lijkt me wel wat voor haar,ze is best goed.
Smakelijkquote:Op woensdag 6 april 2011 12:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee ik kwam ook vol verwachting binnen rennen in de hoop nog wat van de sl mee te krijgen, maar niks hoor........
Ga effe happie eten maken tussendoor
Ze mag een ouder persoon spelen,die lijken met die botexsmoelen allemaal opelkaarquote:Op woensdag 6 april 2011 12:37 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Moet ze dan niet uitdrukking op haar gezicht kunnen tonen, buiten dan de standaard botoxsmoel?
Deze kan ik niet helemaal volgen...quote:Op woensdag 6 april 2011 12:37 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Straatmadelief heeft in eigen tijd moeten drukken, Mini-bolus,
Drukken, grote boodschap in de Efteling. Bolus= net een gedraaide drol. Snappie?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:39 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Deze kan ik niet helemaal volgen...
Had ik maar het strategisch denkvermogen van Genialex, dan had ik hem misschien gesnapt....
In de rol van Connie Breukhoven?!quote:Op woensdag 6 april 2011 12:39 schreef hypos het volgende:
[..]
Ze mag een ouder persoon spelen,die lijken met die botexsmoelen allemaal opelkaar
die van mij ook, heb hem nog niet opgehangen maar ligt plat in de meterkast... hoezo?quote:
En ze kende blijkbaar de stem cq baas al voor sst? En haar moeder ook!quote:Op woensdag 6 april 2011 12:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet te geloven hè? Ze krijgt gewoon echt alles voor elkaar, dat kudtwijf. Bedankt
Hummie.
Hoezo dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:41 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
En ze kende blijkbaar de stem cq baas al voor sst? En haar moeder ook!
Vriendjespolitiek.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:41 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
dat was mij al langer duidelijkquote:Op woensdag 6 april 2011 12:41 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Dat wist ik al, Mo vertelde dat toch? Over die castingdag, dat Jo bij de club van Endemol zat.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:41 schreef skunkyxxl het volgende:
Ja die hoorde ik, maar is dat niet gewoon voortrekkerij? Medelijden? Is er letterlijk gezegd dat zij die mensen kent?quote:
Sharon zit nog op de kant, dus het water is nog niet weg door de Tsunamiquote:Op woensdag 6 april 2011 12:43 schreef danilel het volgende:
De ter waterlating van Joanna......
[ afbeelding ]
Precies; vriendjespolitiekquote:Op woensdag 6 april 2011 12:44 schreef MargrietV het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nepotisme
en alles is dus Nep
Dit dus!quote:Op woensdag 6 april 2011 12:44 schreef MargrietV het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nepotisme
en alles is dus Nep
ze zijn die stenen om haar nek vergeten om te doen bij haarquote:Op woensdag 6 april 2011 12:43 schreef danilel het volgende:
De ter waterlating van Joanna......
[ afbeelding ]
zie mijn laatste cap is toch een aardige steenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ze zijn die stenen om haar nek vergeten om te doen bij haar
yip, maar flip werd jaloers en sprong er daarna meteen bij....quote:Op woensdag 6 april 2011 12:46 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
jo ghaat n lex inpalmen...ze is toch singel
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ze zijn die stenen om haar nek vergeten om te doen bij haar
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:47 schreef bollokus het volgende:
[..]
zie mijn laatste cap is toch een aardige steen
klopt, was ook zo bij bijv. een servioquote:Op woensdag 6 april 2011 12:47 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Dat zie je vaak met de mensen die ze willen afvoeren. Krijgen geen privetijd meer van mamajo
Jurien ook niet, zat ik gister nog over na te denken. Die werd die hele dag niet meer in beeld genomen.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:48 schreef NenaLois het volgende:
[..]
klopt, was ook zo bij bijv. een servio
en aafkequote:Op woensdag 6 april 2011 12:48 schreef NenaLois het volgende:
[..]
klopt, was ook zo bij bijv. een servio
Zit godverdomme nog een patroon in ook!quote:Op woensdag 6 april 2011 12:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Jurien ook niet, zat ik gister nog over na te denken. Die werd die hele dag niet meer in beeld genomen.
Ik zie Karim wel steeds op stream 2....quote:Op woensdag 6 april 2011 12:49 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Zit godverdomme nog een patroon in ook!
Geer en Jo! Oftewel een helse finale! Joepieeeeee!quote:Op woensdag 6 april 2011 12:50 schreef sjaakspark het volgende:
Dus dan is ook meteen duidelijk wie er wel het langst in blijven. Wie zijn er ook alweer zo vaak in beeld.
dat is haar Dirndljurk..... Jodelt zo lekker in zo een jurkjequote:Op woensdag 6 april 2011 12:50 schreef meneertje1972 het volgende:
Hoi hoi ik kom er net in. Weet een van de dames wat Joanna voor iets zwarts om haar badpak heeft of hoort dat bij haar badpak en is dat hip?
Ach, 1 'gemene' opmerking van Gerard en het is weer huilenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:49 schreef Capt1caveman het volgende:
Geen spoor van liefdesverdriet meer......
Jojanka is volop aan het genieten zie ik...
een rouwband omdat ze gedumpt is??quote:Op woensdag 6 april 2011 12:50 schreef meneertje1972 het volgende:
Hoi hoi ik kom er net in. Weet een van de dames wat Joanna voor iets zwarts om haar badpak heeft of hoort dat bij haar badpak en is dat hip?
Ze heeft zichzelf vanochtend beloofd niet meer te huilen. Gisteravond vroeg ze nog haar 24 uur aan. Tsja, het kan verkeren als je de Stem, eh baas, eh mamajo hebt mogen spreken.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:49 schreef Capt1caveman het volgende:
Geen spoor van liefdesverdriet meer......
Jojanka is volop aan het genieten zie ik...
Vraag het haar via de rode telefoon........quote:Op woensdag 6 april 2011 12:50 schreef meneertje1972 het volgende:
Als je maar een klein beetje terugleest, kun je zien dat Jojanka met jurkje en al het water in is getrokken door Faalex.....quote:Op woensdag 6 april 2011 12:50 schreef meneertje1972 het volgende:
Je bedoelt de held Genialex!quote:Op woensdag 6 april 2011 12:51 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Als je maar een klein beetje terugleest, kun je zien dat Jojanka met jurkje en al het water in is getrokken door Faalex.....
omdat ze geen badpak aanheeft maar een jurkjequote:Op woensdag 6 april 2011 12:50 schreef meneertje1972 het volgende:
Volgens mij heb ik het door.......quote:Op woensdag 6 april 2011 12:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft zichzelf vanochtend beloofd niet meer te huilen. Gisteravond vroeg eze nog haar 24 uur aan. Tsja, het kan verkeren als je de Stem, eh baas, eh mamajo hebt mogen spreken.
Jij wil echt dat ik straks flauw val he??quote:Op woensdag 6 april 2011 12:52 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Je bedoelt de held Genialex!
Door die jongen die uit het spel moet terwijl het de schuld van Laura is terwijl Maik eruit was gestemd en die mocht gewoon weer terugkomen in het spel?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:52 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Je bedoelt Voldemort, Het,Loser,Faalex.Alnixquote:Op woensdag 6 april 2011 12:52 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Dan zal ze die wel weer uit Gerard moeten trekken, net als de laatste gisteren....quote:Op woensdag 6 april 2011 12:51 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ach, 1 'gemene' opmerking van Gerard en het is weer huilen
Balex, zweetex en niet te vergeten gewoon lulloquote:Op woensdag 6 april 2011 12:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
Je bedoelt Voldemort, Het,Loser,Faalex.Alnix
Hij heeft een heel mooie zonnebril.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:52 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:53 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik had toen ik 8 was ook zo'n zwembroek als Sharon.
Waarom doet zij niet gewoon lekker een string setje aan voor de kijkcijfers!
Kan niet ze heeft eelt op billen van Reiner.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:53 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik had toen ik 8 was ook zo'n zwembroek als Sharon.
Waarom doet zij niet gewoon lekker een string setje aan voor de kijkcijfers!
Vanwaar al die namen en hoe kom je er op! Ik kom niet verder dan Genialex, de enige naam die het tactisch/psychologisch wonder eer aan doet!quote:Op woensdag 6 april 2011 12:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Balex, zweetex en niet te vergeten gewoon lullo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt goed schatje
dat dusquote:Op woensdag 6 april 2011 12:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Balex, zweetex en niet te vergeten gewoon lullo
Die lillikert ja.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:52 schreef danilel het volgende:
Volgens mij heb ik het door.......
Ze gebruiken Boodha voor het genot vd Stem.
Het hondje kan zo lekker kwijlen........
Is haar middagjapon!quote:Op woensdag 6 april 2011 12:54 schreef hypos het volgende:
[..]
Waarom zit Jo daar in haar nachtjapon?
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:55 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Vanwaar al die namen en hoe kom je er op! Ik kom niet verder dan Genialex, de enige naam die het tactisch/psychologisch wonder eer aan doet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat een meesterlijke chille player is het ook hequote:Op woensdag 6 april 2011 12:54 schreef bollokus het volgende:
vollop op de mond Faalex en Jo het nieuwe stelletje
nu kan Lau met een gerust hart op karimjo springen
[ link | afbeelding ]
Genialex heeft de shizzlequote:Op woensdag 6 april 2011 12:55 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Wat een meesterlijke chille player is het ook he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nee ik vind haar niet dik, vond dit wel leuk grapje
Als je last hebt van mijn posts, dan neem je maar een pimp account en zet je me op ignore.
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:56 schreef Reksie1981 het volgende:
Zo effe mooie Cap gemaakt van Sjerron.. helaas wel spoilerwaardigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nee ik vind haar niet dik, vond dit wel leuk grapje
Komt goed schatje
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:56 schreef Reksie1981 het volgende:
Zo effe mooie Cap gemaakt van Sjerron.. helaas wel spoilerwaardigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nee ik vind haar niet dik, vond dit wel leuk grapje![]()
![]()
quote:
Geloof je dat nou echt? Ben je echt zo dom dat je denkt dat de moeder van Joanna de baas is en de bedenker van dit alles? Je zag toch wel duidelijk dat ze bijna niks van het programma heeft meegekregen? Hoe ze ook naar die schermen zat te kijken naast Bart, ofdat ze het nog nooit had gezien. Nee als je denkt dat zij de grote baas is enz ben je het spoor echt bijster..quote:Op woensdag 6 april 2011 12:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft zichzelf vanochtend beloofd niet meer te huilen. Gisteravond vroeg ze nog haar 24 uur aan. Tsja, het kan verkeren als je de Stem, eh baas, eh mamajo hebt mogen spreken.
het valt me alweer mee , dat ze niet elke dag ff een handwasje tussendoor doet , en het dan op hangt in de tuinquote:Op woensdag 6 april 2011 12:57 schreef syllys het volgende:
Het is eigenlijk een topje, ze heeft veel kleding mee maar alles zit in de was
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee wat ik hiervoor getypt heb......quote:
Je bedoelt die blauwe speedo/waterpolobroek? Lekker toch, trek ik vanavond ook weer aanquote:Op woensdag 6 april 2011 12:57 schreef NenaLois het volgende:
Sorry hoor maar dat broekje van Flip vind ik toch ook echt helemaal nix
sowieso strakke broekjes bij mannen knappen zoooooo af !quote:Op woensdag 6 april 2011 12:57 schreef NenaLois het volgende:
Sorry hoor maar dat broekje van Flip vind ik toch ook echt helemaal nix
hahahahaa, jij bent grappig .quote:Op woensdag 6 april 2011 12:57 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Geloof je dat nou echt? Ben je echt zo dom dat je denkt dat de moeder van Joanna de baas is en de bedenker van dit alles? Je zag toch wel duidelijk dat ze bijna niks van het programma heeft meegekregen? Hoe ze ook naar die schermen zat te kijken naast Bart, ofdat ze het nog nooit had gezien. Nee als je denkt dat zij de grote baas is enz ben je het spoor echt bijster..
Als je maar niet de verkeerde Henk op de ignore zetquote:Op woensdag 6 april 2011 12:58 schreef Capt1caveman het volgende:
* Capt1caveman schakelt zijn ignore weer eens in...
Dan moeten ze vlak achter de waslijn een spiegel hangen anders never nooit nie dat zij was ophangtquote:Op woensdag 6 april 2011 12:57 schreef Stability het volgende:
[..]
het valt me alweer mee , dat ze niet elke dag ff een handwasje tussendoor doet , en het dan op hangt in de tuin
Welnee, ik kijk wel waar ik op klikquote:Op woensdag 6 april 2011 12:59 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Als je maar niet de verkeerde Henk op de ignore zet
Zomg, doe ff in een spoiler, zit op me werk lolquote:Op woensdag 6 april 2011 12:59 schreef Reksie1981 het volgende:
Speedo's zijn de bomb!
[ afbeelding ]
Alexfanclubdag vorige week zaterdag!
ja dat kloptquote:Op woensdag 6 april 2011 12:59 schreef NenaLois het volgende:
Hummie (die van BB) is toch de baas hiervan? En dat is een vriendin van de moeder van Joanna.
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:59 schreef Reksie1981 het volgende:
Speedo's zijn de bomb!
[ afbeelding ]
Daarnaast vind ik het totaal niet bij Flip passen. De enige man die het kon handelen was David Beckham.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:58 schreef Stability het volgende:
[..]
sowieso strakke broekjes bij mannen knappen zoooooo af !
Vooral als ze er leeg uitzien.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:58 schreef Stability het volgende:
[..]
sowieso strakke broekjes bij mannen knappen zoooooo af !
in een bepaald wereldje ja. maar niet in de mijnequote:Op woensdag 6 april 2011 12:59 schreef Reksie1981 het volgende:
Speedo's zijn de bomb!
[ afbeelding ]
Ik kruip ook elke week 3x aan tegen mannen in lekkere kleine speedos!quote:Op woensdag 6 april 2011 13:00 schreef Stability het volgende:
[..]
in een bepaald wereldje ja. maar niet in de mijne
quote:[img]http://i.fokzin[img]http://img8.tvblik.nl/afbeelding/dossier/hummie-van-der-tonnekreek.jpg[/img]![]()
![]()
![]()
e.net/templates/forum2009/i/p/18s.gif[/img] Op woensdag 6 april 2011 13:00 schreef bixs het volgende:
[..]
ja dat klopt
Met het grote trekavontuur van vanacht, is er ineens weer wat mogelijk met Faalex en Lauwra, kan de regie denken.....quote:Op woensdag 6 april 2011 12:58 schreef angeljacky het volgende:
Maik en karim hebben het erover wie er uit zou kunnen gaan. Geer had net al in een gesprek met maik dat het Love-duo Lau en Alex wel een beetje uitgemolken is en dat karim zijn geheim er nog inzit en dat het nog spannend kan zijn hoe de ontwikkeling tussen Flip en Jo verder gaat.
Dus vandaar dat er wel aan gedacht wordt dat Alex wel een de dupe daarvan kan gaan worden.
nee, zelfs die nietquote:Op woensdag 6 april 2011 13:00 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Daarnaast vind ik het totaal niet bij Flip passen. De enige man die het kon handelen was David Beckham. [ afbeelding ]
Ze is niet de grote baas natuurlijk, maar ze staat in direct contact met Hummie. En als Alphons haar medewekster van de redaktie noemt weet ik genoeg. Mamajo heeft heel veel in de melk te brokkelen.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:57 schreef henkbarte het volgende:
Geloof je dat nou echt? Ben je echt zo dom dat je denkt dat de moeder van Joanna de baas is en de bedenker van dit alles? Je zag toch wel duidelijk dat ze bijna niks van het programma heeft meegekregen? Hoe ze ook naar die schermen zat te kijken naast Bart, ofdat ze het nog nooit had gezien. Nee als je denkt dat zij de grote baas is enz ben je het spoor echt bijster..
Dus de winnaar is bekend.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:59 schreef NenaLois het volgende:
Hummie (die van BB) is toch de baas hiervan? En dat is een vriendin van de moeder van Joanna.
Alleen niet door eenieder gewenst, maar het lijkt me wel erg sterk dat ze Jojanka niet laten winnen iddquote:
Nee voor je t weet zit ze eerst in haar oog en daarna aan je huid.quote:
neeeeeeeeeeeeeee ho stop !!quote:
Aghja.. in direct contact mbt haar ex-vriendje. Dat hadden ze iedereen laten weten. Ze houdt gewoon van aandacht en wil vaker dan de gemiddelde een gesprekje hebben daar. Maar dat zou iedereen mogen. Wat heeft Endemol (lees: miljoenen (ofmeer?) bedrijf) aan ''Mamajo'' of Joanna zelf? Gratis botox? Nee hoor..quote:Op woensdag 6 april 2011 13:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is niet de grote baas natuurlijk, maar ze staat in direct contact met Hummie. En als Alphons haar medewekster van de redaktie noemt weet ik genoeg. Mamajo heeft heel veel in de melk te brokkelen.
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:03 schreef syllys het volgende:
Goffer en dat luie kreng ligt weer op bed![]()
He jah, een piercing van aafke.....quote:
STEM: "LAURA. OPSTAAN."quote:
maar zo te zien is die afgeschreven daar op zijn zijquote:Op woensdag 6 april 2011 13:00 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Daarnaast vind ik het totaal niet bij Flip passen. De enige man die het kon handelen was David Beckham. [ afbeelding ]
Nieuwe Reality soap rond een plastisch chirurgie bedrijf met Mama en Jo in de hoofdrolquote:Op woensdag 6 april 2011 13:03 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Aghja.. in direct contact mbt haar ex-vriendje. Dat hadden ze iedereen laten weten. Ze houdt gewoon van aandacht en wil vaker dan de gemiddelde een gesprekje hebben daar. Maar dat zou iedereen mogen. Wat heeft Endemol (lees: miljoenen (ofmeer?) bedrijf) aan ''Mamajo'' of Joanna zelf? Gratis botox? Nee hoor..
Zou goed kunnen hoor, ik schreef alleen wat ik hoorde zeggen.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:01 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Met het grote trekavontuur van vanacht, is er ineens weer wat mogelijk met Faalex en Lauwra, kan de regie denken.....
Maar dat was dan ook Gerardquote:Op woensdag 6 april 2011 13:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
STEM: "LAURA. OPSTAAN."
Deed hij bij Gerard ook toen hij 1 keer even op bed ging liggen.
Dream on en nu weer op ignore.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:03 schreef henkbarte het volgende:
Aghja.. in direct contact mbt haar ex-vriendje. Dat hadden ze iedereen laten weten. Ze houdt gewoon van aandacht en wil vaker dan de gemiddelde een gesprekje hebben daar. Maar dat zou iedereen mogen. Wat heeft Endemol (lees: miljoenen (ofmeer?) bedrijf) aan ''Mamajo'' of Joanna zelf? Gratis botox? Nee hoor..
Dat kan toch niet echt zijn.quote:
sterfhuisconstructie-aandelen?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:03 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Ziet er niet verkeerd uit, voorall dhoorghaanquote:Op woensdag 6 april 2011 13:05 schreef Annelies-G het volgende:
even testen hoorMijn eerste filmpje gemaakt
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:06 schreef syllys het volgende:
[..]
Danke danilel. Ik erger me de pleuris aan dat stuk nageboorte
Doet hetquote:Op woensdag 6 april 2011 13:05 schreef Annelies-G het volgende:
Valt toch wel zo.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:04 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
He jah, een piercing van aafke.....
Wel eerst kijken of ze wel haar handen ontsmet en handschoentjes draagt....
Goed gelukt.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:05 schreef Annelies-G het volgende:
Ja omdat? Je zelf inziet dat het gewoon totale bullshit is? Beantwoord mijn vraag dan: Wat heeft Endemol aan Joanna of haar moeder? Serieus..quote:
Idd net zo schoon als de gemiddelde voet in het huisquote:
Kijkers. Joanna acteert wat actie in het spel.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:08 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Ja omdat? Je zelf inziet dat het gewoon totale bullshit is? Beantwoord mijn vraag dan: Wat heeft Endemol aan Joanna of haar moeder? Serieus..
Masterplayer is chill!quote:Op woensdag 6 april 2011 13:08 schreef angeljacky het volgende:
Alex probeert ineens stemmen te winnen, trekt Jo het zwembad in, gaat samen met de dames onder de douche, laat zich inzepen door die dames, terwijl hij normaal alleen maar onder het dekbed met lau ligt te fluisteren en klef doen.
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:10 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
He is my hero..........en nu bijt ik me vingers eraf nadat ik dit getikt heb...
Nu met je neus verder typen?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:10 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
He is my hero..........en nu bijt ik me vingers eraf nadat ik dit getikt heb...
Het is mooi om te zien dat onze bekeeractie aanslaat Reksie!quote:Op woensdag 6 april 2011 13:11 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik kan mezelf nooit meer in de spiegel aankijken
Je had zendeling moeten worden...of schoenenverkoperquote:Op woensdag 6 april 2011 13:12 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Het is mooi om te zien dat onze bekeeractie aanslaat Reksie!
Misschien ben ik wel beiden!quote:Op woensdag 6 april 2011 13:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Je had zendeling moeten worden...of schoenenverkoper
en haar irri stem.....quote:Op woensdag 6 april 2011 13:16 schreef Mokum020 het volgende:
Sharon lijkt wel een Engels wijf uit de achterstandswijk van Liverpool,
die zijn ook zo wit als ze een zonvakantie hebben
Alleen zijn die na een half dagje in de zuidelijke zon voor een dag of wat garnaalroodquote:Op woensdag 6 april 2011 13:16 schreef Mokum020 het volgende:
Sharon lijkt wel een Engels wijf uit de achterstandswijk van Liverpool,
die zijn ook zo wit als ze een zonvakantie hebben
Knuffelen met flip onder de douchequote:Op woensdag 6 april 2011 13:17 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik kan zo pas naar huis en de stream aanslingeren, wat doet ze ?
ze zwaaide naar jouquote:Op woensdag 6 april 2011 13:17 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik kan zo pas naar huis en de stream aanslingeren, wat doet ze ?
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zag ut ook, let op de Speedo van Flip
En iedereen die je bekeerd is verplicht jouw schoenen te dragen?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:16 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel beiden!
Ik wilde ook meedoen, mijn geheim was ook ik ben zendeling!
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
neus van pinokkio als die liegt is er niks bijquote:Op woensdag 6 april 2011 13:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Toch heeft ze wel een lekker figuurquote:Op woensdag 6 april 2011 13:21 schreef Blackprinces het volgende:
joanna met haar uitgelopen make-up smoelwerk
Met dank aan mamajo's kliniek.....quote:Op woensdag 6 april 2011 13:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Toch heeft ze wel een lekker figuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |