smakelijkquote:Op woensdag 6 april 2011 12:10 schreef Reksie1981 het volgende:
Zo, ik ga lunchen.
Veel plezier met Stef!
Hij gaat het wel met alex delen want hij wil dat Alex nog ff drukt vandaag als het kanquote:Op woensdag 6 april 2011 12:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat idee heb ik namelijk ook bij Gerard, want hij vroeg Maik ook of hij het met anderen mocht delen.
Die gunt hij misschien meer de kluis van Maik.
bij mij staat de stream ook stilquote:Op woensdag 6 april 2011 12:12 schreef superkokje het volgende:
heb goffer 3 zwarte gaten
[ afbeelding ]
ja onderste 2doen t niet inddquote:Op woensdag 6 april 2011 12:12 schreef superkokje het volgende:
heb goffer 3 zwarte gaten
[ afbeelding ]
Hoezo, onze held is officieel nog niet genomineerd!quote:Op woensdag 6 april 2011 12:06 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ik kon net nog niet op hem stemmen, dus ik denk dat hij 0 stemmen heeft
Staat toch dat dat vanavond tijdens de reguliere bekend wordt gemaakt?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:05 schreef Lauzer het volgende:
Staat Alex nou ook in de nominatie? staat toch nog niet op de site, maar wel vanwege die missie-faal van Lau?
Maar gisteravond hadden ze het er al openlijk over dat Alex ook is genomineerd.quote:Missie mislukt
5 april om 21.40
Laura’s falen heeft grote gevolgen voor Alex.
De Stem roept de bewoners bijeen. Hij is niet tevreden over Laura. Zij kreeg eerder deze week een missie. Laura moest Alex jaloers maken door intiem te worden met Karim. Een missie moet altijd geheim blijven, maar Laura maakte al snel duidelijk wat haar missie was aan sommige van haar medebewoners. De Stem was hier niet van gediend en waarschuwde Laura. Zij ging echter niet met haar missie door. Dit heeft grote gevolgen voor Alex maakt De Stem bekend.
Kijk morgenavond naar Secret Story op Net5 om te zien welke gevolgen er aan het falen van deze missie vast zitten.
haiquote:
Ik denk dat ze het doen als bij Guido en Stervio. Soort van Battle royal eerst Flip tegen Karim.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Staat toch dat dat vanavond tijdens de reguliere bekend wordt gemaakt?
[..]
Maar gisteravond hadden ze het er al openlijk over dat Alex ook is genomineerd.
wat moet zij nou in die uitzending..quote:Op woensdag 6 april 2011 12:16 schreef afca_oc het volgende:
Vanavond is de zus van Maik voor de tweede keer te gast in de uitzending. Zij heeft een belangrijke mededeling over de relatie van Maik en Monique. Uiteraard kun je ook weer vragen stellen, wie weet worden deze beantwoord! @ Secret Story NL
Hopelijk wordt niet zo tenenkrommend slecht als de vorige keer dat ze er was
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:16 schreef Stability het volgende:
kan iemand mij vertellen dat dit niet klopt aub?
komt van de sst site:
Poll
Wie is jouw favoriete SST man?
Alex 7%
Gerard 28%
Karim 21%
Maik 3%
Philip 41%
Klopt niet... Genialex staat veel te laag!quote:Op woensdag 6 april 2011 12:16 schreef Stability het volgende:
komt van de sst site:
Poll
Alex 7%
Gerard 28%
Karim 21%
Maik 3%
Philip 41%
Heb het ook gezien inddquote:Op woensdag 6 april 2011 12:16 schreef Stability het volgende:
komt van de sst site:
Poll
Alex 7%
Gerard 28%
Karim 21%
Maik 3%
Philip 41%
daar ging me hart weerquote:Op woensdag 6 april 2011 12:17 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Klopt niet... Genialex staat veel te laag!
die kan nog veel lagerquote:Op woensdag 6 april 2011 12:17 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Klopt niet... Genialex staat veel te laag!
herr flip komt dus gewoon vrolijk fluitend het huis weer in met een mega dosis zelfvertrouwen en kapsones omdat ie zogenaamd hoog in het percentage staat, gruwelllllllllllllllquote:
Dat zijn natuurlijk zijn kroegklanten. Maar die hebben toch geen geld om voor hem te bellen als het er op aankomtquote:Op woensdag 6 april 2011 12:16 schreef Stability het volgende:
komt van de sst site:
Poll
Alex 7%
Gerard 28%
Karim 21%
Maik 3%
Philip 41%
of juist geld over omdat hij niet achter de bar staatquote:Op woensdag 6 april 2011 12:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zijn natuurlijk zijn kroegklanten. Maar die hebben toch geen geld om voor hem te bellen als het er op aankomt
er zijn gewoon teveel van die bakvissen die alleen de uitzending kijken en niet streamen.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:19 schreef Stability het volgende:
[..]
herr flip komt dus gewoon vrolijk fluitend het huis weer in met een mega dosis zelfvertrouwen en kapsones omdat ie zogenaamd hoog in het percentage staat, gruwelllllllllllllll
Alleen bij anderen. Bij haar staat het sexyquote:Op woensdag 6 april 2011 12:19 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
de string boven de broek was toch hoerig volgens jo
verschrikkelijk he? wat een krijsstem heeft dat mens...en dat werkt op kantoor! je zou er toch stapelgek van worden als je met haar werkt 5 dagen per week van 8 tot 5?quote:
Nja Nja Njaquote:Op woensdag 6 april 2011 12:21 schreef Stability het volgende:
[..]
verschrikkelijk he? wat een krijsstem heeft dat mens...en dat werkt op kantoor! je zou er toch stapelgek van worden als je met haar werkt 5 dagen per week van 8 tot 5?
ze heeft een eigen kantoor (met geluidsdichten muren en deurenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:21 schreef Stability het volgende:
[..]
verschrikkelijk he? wat een krijsstem heeft dat mens...en dat werkt op kantoor! je zou er toch stapelgek van worden als je met haar werkt 5 dagen per week van 8 tot 5?
pzies ! zo zit het echt jaquote:Op woensdag 6 april 2011 12:20 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
er zijn gewoon teveel van die bakvissen die alleen de uitzending kijken en niet streamen.
Vinden jo sneu, en willen hem als nieuwe vriendje voor haar
Klopt !quote:Op woensdag 6 april 2011 12:21 schreef Stability het volgende:
[..]
en meyt die stem dan ook niog een poging wagen om te zingenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:21 schreef Stability het volgende:
[..]
ik kan me er iets bij voorstellen inddquote:Op woensdag 6 april 2011 12:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
ze heeft een eigen kantoor (met geluidsdichten muren en deuren)
ja daar heb je geen last van. hoewel...die lelijke kop zou ik ook niet elke dag willen zien hoor, word je bang van !quote:Op woensdag 6 april 2011 12:22 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Klopt !
Dan kan je beter samenwerken met Maik. Lekker rustig
Laptop met laptopstandaard blokkeert dat prima hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 12:23 schreef Stability het volgende:
[..]
ja daar heb je geen last van. hoewel...die lelijke kop zou ik ook niet elke dag willen zien hoor, word je bang van !
wat deed ie nou ook alweer, pensioenen ofzo??quote:Op woensdag 6 april 2011 12:23 schreef Stability het volgende:
[..]
ja daar heb je geen last van. hoewel...die lelijke kop zou ik ook niet elke dag willen zien hoor, word je bang van !
hij verkoopt pensioen verzekeringen ofzoiets...zal wel gewoon call center zijn aan zijn intelligentie te oordelenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:24 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
wat deed ie nou ook alweer, pensioenen ofzo??
Die gozer laat je toch niet meer binnen na die program??
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:24 schreef MargrietV het volgende:
Gaat over winden... ja ja. Mijn nieuwste windentruc is er een laten als Straatmadelief weer eens ongevraagd op schoot is gesprongen. Laat een reeksje knetters, zij gaat met neus richting staart en ik zeg... wat doe je het nu al weer en ze springt meteen van schoot haar mand in en gaat uitgebreid onder haar staart inspecteren. Ik deed dus echt niks!
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:24 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
Henry is wel een meeloper
quote:
Ze staat goffer de goffer bijna de hele dag voor die spiegel, half in haar blote tieten en reet.quote:
en haar kleding bestaat alleen uit smakeloze hobbezakken. Moet dat de zomermode worden? Dan ruk ik wel mijn kleding van 10 jaar geleden uit de kast.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze staat goffer de goffer bijna de hele dag voor die spiegel, half in haar blote tieten en reet.
ik stel een nieuwe missie voor : joanna, haal alle spiegels uit het huis weg en zet ze neer in het labyrinth...ook de vastgeschroefde spiegels !quote:Op woensdag 6 april 2011 12:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze staat goffer de goffer bijna de hele dag voor die spiegel, half in haar blote tieten en reet.
Ik vind er ook niks aan, ik sla Tofs wel over. En nu weer spiegels schoonmaken met die nep bos hout. Wat zullen ze genieten zeg, achter het glas.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:28 schreef MargrietV het volgende:
en haar kleding bestaat alleen uit smakeloze hobbezakkenl. Moet dat de zomermode worden? Dan ruk ik wel mijn kleding van 10 jaar geleden uit de kast.
Graag.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:28 schreef Stability het volgende:
ik stel een nieuwe missie voor : joanna, haal alle spiegels uit het huis weg en zet ze neer in het labyrinth...ook de vastgeschroefde spiegels !
ja en tussendoor wauwelen ze wat, maar snap er geen fuck van wat ze zeggenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:30 schreef Stability het volgende:
goffer, is het geklef en gesmak van lau en faal weg, hebben we weer twee smak en klef streams
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:30 schreef Stability het volgende:
goffer, is het geklef en gesmak van lau en faal weg, hebben we weer twee smak en klef streams
Ze wil gewoon Guido terug.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:21 schreef syllys het volgende:
Mo zit te wachten dat er mannen in het huis komen hahahaha
Nah je denkt toch niet dat Mo zich daar echt druk om maakt?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:33 schreef Blackprinces het volgende:
wanneer gaan ze daar nou eens echte beelden laten zien.
Wippende Mo en Maik, neuspeuterende bewoners.
Het echte roddelen en bekstekken.
Dan lullen ze wel even anders hoe ze op tv overkomen.....
Jij wil dus échte mensen zien.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:33 schreef Blackprinces het volgende:
wanneer gaan ze daar nou eens echte beelden laten zien.
Wippende Mo en Maik, neuspeuterende bewoners.
Het echte roddelen en bekstekken.
Dan lullen ze wel even anders hoe ze op tv overkomen.....
Misschien wil ze een baantje bij Cemsto, voor een zakcentje om Budha's voer uit de VS te kunnen importeren.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:33 schreef hypos het volgende:
[..]
Daar maakt ze dan ook veel gebruik van.
Nou die softy vraag aan de telefoon vond ze anders niet leuk hoor, ging gelijk steun zoeken bij Maik.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:33 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Nah je denkt toch niet dat Mo zich daar echt druk om maakt?
Dat hele mijn ouders/nederland is gewoon een spelletje van die voor een ton een vreemde in het huis neukende hoer alleen om stemmetjes te winnen...
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:34 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik ben vanmorgen wat drukjes geweest, maar heb wel gelezen dat Faalex waarschijnlijk manueel is afgewerkt door Lauwra.....
Belangrijker: Heb ik nog mooie Streamlocks gemist?
Een baan als actrice lijkt me wel wat voor haar,ze is best goed.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:34 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Misschien wil ze een baantje bij Cemsto, voor een zakcentje om Budha's voer uit de VS te kunnen importeren.
Nee ik kwam ook vol verwachting binnen rennen in de hoop nog wat van de sl mee te krijgen, maar niks hoor........quote:Op woensdag 6 april 2011 12:34 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik ben vanmorgen wat drukjes geweest, maar heb wel gelezen dat Faalex waarschijnlijk manueel is afgewerkt door Lauwra.....
Belangrijker: Heb ik nog mooie Streamlocks gemist?
Niet te geloven hè? Ze krijgt gewoon echt alles voor elkaar, dat kudtwijf. Bedankt Hummie.quote:
Moet ze dan niet uitdrukking op haar gezicht kunnen tonen, buiten dan de standaard botoxsmoel?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:36 schreef hypos het volgende:
[..]
Een baan als actrice lijkt me wel wat voor haar,ze is best goed.
Smakelijkquote:Op woensdag 6 april 2011 12:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee ik kwam ook vol verwachting binnen rennen in de hoop nog wat van de sl mee te krijgen, maar niks hoor........
Ga effe happie eten maken tussendoor
Ze mag een ouder persoon spelen,die lijken met die botexsmoelen allemaal opelkaarquote:Op woensdag 6 april 2011 12:37 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Moet ze dan niet uitdrukking op haar gezicht kunnen tonen, buiten dan de standaard botoxsmoel?
Deze kan ik niet helemaal volgen...quote:Op woensdag 6 april 2011 12:37 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Straatmadelief heeft in eigen tijd moeten drukken, Mini-bolus,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |