smakelijkquote:Op woensdag 6 april 2011 12:10 schreef Reksie1981 het volgende:
Zo, ik ga lunchen.
Veel plezier met Stef!
Hij gaat het wel met alex delen want hij wil dat Alex nog ff drukt vandaag als het kanquote:Op woensdag 6 april 2011 12:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat idee heb ik namelijk ook bij Gerard, want hij vroeg Maik ook of hij het met anderen mocht delen.
Die gunt hij misschien meer de kluis van Maik.
bij mij staat de stream ook stilquote:Op woensdag 6 april 2011 12:12 schreef superkokje het volgende:
heb goffer 3 zwarte gaten
[ afbeelding ]
ja onderste 2doen t niet inddquote:Op woensdag 6 april 2011 12:12 schreef superkokje het volgende:
heb goffer 3 zwarte gaten
[ afbeelding ]
Hoezo, onze held is officieel nog niet genomineerd!quote:Op woensdag 6 april 2011 12:06 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ik kon net nog niet op hem stemmen, dus ik denk dat hij 0 stemmen heeft
Staat toch dat dat vanavond tijdens de reguliere bekend wordt gemaakt?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:05 schreef Lauzer het volgende:
Staat Alex nou ook in de nominatie? staat toch nog niet op de site, maar wel vanwege die missie-faal van Lau?
Maar gisteravond hadden ze het er al openlijk over dat Alex ook is genomineerd.quote:Missie mislukt
5 april om 21.40
Laura’s falen heeft grote gevolgen voor Alex.
De Stem roept de bewoners bijeen. Hij is niet tevreden over Laura. Zij kreeg eerder deze week een missie. Laura moest Alex jaloers maken door intiem te worden met Karim. Een missie moet altijd geheim blijven, maar Laura maakte al snel duidelijk wat haar missie was aan sommige van haar medebewoners. De Stem was hier niet van gediend en waarschuwde Laura. Zij ging echter niet met haar missie door. Dit heeft grote gevolgen voor Alex maakt De Stem bekend.
Kijk morgenavond naar Secret Story op Net5 om te zien welke gevolgen er aan het falen van deze missie vast zitten.
haiquote:
Ik denk dat ze het doen als bij Guido en Stervio. Soort van Battle royal eerst Flip tegen Karim.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Staat toch dat dat vanavond tijdens de reguliere bekend wordt gemaakt?
[..]
Maar gisteravond hadden ze het er al openlijk over dat Alex ook is genomineerd.
wat moet zij nou in die uitzending..quote:Op woensdag 6 april 2011 12:16 schreef afca_oc het volgende:
Vanavond is de zus van Maik voor de tweede keer te gast in de uitzending. Zij heeft een belangrijke mededeling over de relatie van Maik en Monique. Uiteraard kun je ook weer vragen stellen, wie weet worden deze beantwoord! @ Secret Story NL
Hopelijk wordt niet zo tenenkrommend slecht als de vorige keer dat ze er was
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:16 schreef Stability het volgende:
kan iemand mij vertellen dat dit niet klopt aub?
komt van de sst site:
Poll
Wie is jouw favoriete SST man?
Alex 7%
Gerard 28%
Karim 21%
Maik 3%
Philip 41%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |