Was te verwachten natuurlijk. De volkswoede moet geuit worden. Logisch. Bericht komt van nu.nlquote:GRONINGEN - De ouderlijke woning van het 12-jarige Groningse meisje dat onlangs is bevallen van een dochter, is dinsdagnacht vernield.
Er zijn ruiten ingegooid en de gevel van de woning is beklad. Dat maakte de politie woensdag bekend.
Op de gevel was het woord 'pedo' gekalkt. Inmiddels is de gevel gereinigd en zijn de gebroken ramen dichtgetimmerd. De politie heeft verscherpt toezicht bij de woning ingesteld.
Het meisje beviel dinsdag 22 maart van een dochter tijdens een schoolexcursie. Afgelopen dinsdag liet het het Openbaar Ministerie weten dat op basis van DNA-onderzoek de kans groot is dat de vader van het meisje ook de vader van de baby is. De man wordt vrijdag aan de rechter-commissaris voorgeleid.
En net zo bezopen als het vergrijpen aan een kind. Wat een primitief gedoe weer, kunnen we het niet aan de autoriteit overlaten?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Was te verwachten natuurlijk. De volkswoede moet geuit worden. Logisch.
Het is zeker primitief gedoe, maar net zo bezopen zou ik het niet willen noemen.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En net zo bezopen als het vergrijpen aan een kind. Wat een primitief gedoe weer, kunnen we het niet aan de autoriteit overlaten?
Dat krijg je als het 'volk' vindt dat de straffen van de autoriteiten te laag zijn.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En net zo bezopen als het vergrijpen aan een kind. Wat een primitief gedoe weer, kunnen we het niet aan de autoriteit overlaten?
Nee foutje, niks deel.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:12 schreef o.us het volgende:
Is ze jarig geweest?
edit: deel 13 dus.
Al met al wagelijk dit.
Denk dat ze anders omgaan in Groningen dan in Amsterdam met dergelijk geweld. Kijk maar naar die groepsverkrachting wat nu in het nieuws is. Dader krijgt 12 maanden een warm bed, tv, fitnessruimte en eventueel halal eten.quote:Was te verwachten natuurlijk. De volkswoede moet geuit worden. Logisch. Bericht komt van nu.nl
Dat heet tegenwoordig "samenleving".quote:Op woensdag 6 april 2011 12:20 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Denk dat ze anders omgaan in Groningen dan in Amsterdam met dergelijk geweld. Kijk maar naar die groepsverkrachting wat nu in het nieuws is. Dader krijgt 12 maanden een warm bed, tv, fitnessruimte en eventueel halal eten.
Vader is nog steeds verdachte, geen dader.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:24 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
hadden we dit eigenlijk niet al een beetje zien aankomen... ik bedoel,.. dit soort shit hoor je de laatste tijd moeilijk veel in het nieuws dus dit was wel een inkoppertje natuurlijk.
neemt niet weg dat het fucked up is.
Maar 'vader' lijkt wel veel op 'dader', dus er is zoiezo 80% kans dat hij het gedaan heeft.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vader is nog steeds verdachte, geen dader.
Eerst zien, dan verder.
Ok.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:27 schreef darpios het volgende:
[..]
Maar 'vader' lijkt wel veel op 'dader', dus er is zoiezo 80% kans dat hij het gedaan heeft.
De eerste 5 letters van 'verdachte' is een anagram van 'vader', dat is een 100% match.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:27 schreef darpios het volgende:
[..]
Maar 'vader' lijkt wel veel op 'dader', dus er is zoiezo 80% kans dat hij het gedaan heeft.
Zoiets dacht ik eerst ook. Maar je krijgt meer gelijke genen bij papa dan bij oom want ook al ben je broers je krijgt toch andere genenparen van je ouders mee.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:11 schreef Nielsch het volgende:
Ik weet eigenlijk vrij weinig van DNA af, maar bestaat er ook een kans dat het een ander familielid is geweest (een oom ofzo)?
Dat is dan vrij naief te noemen. Incest is niets nieuws.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Overigens knaagt dit weer een stuk af van mijn vertrouwen in de mensheid.
Ah, en al die oorlog die de mensheid al sinds het begin van de mensheid voert was je onopgemerkt gebleven?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Overigens knaagt dit weer een stuk af van mijn vertrouwen in de mensheid.
Denken dat ik het over die incest hebquote:Op woensdag 6 april 2011 13:53 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat is dan vrij naief te noemen. Incest is niets nieuws.
Tuurlijk niet, alleen langzamerhand noemen we onszelf beschaafd.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ah, en al die oorlog die de mensheid al sinds het begin van de mensheid voert was je onopgemerkt gebleven?
Ja want de enkeling die hier mensen verkracht is ook echt te vergelijken met complete dorpen die systematisch mensen verhangen.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Denken dat ik het over die incest heb!
Neuh, meer dat mensen eigenlijk gewoon apen zijn en blijven.
[..]
Tuurlijk niet, alleen langzamerhand noemen we onszelf beschaafd.
En maar janken om Pakistaanse dorpen die mensen ophangen omdat ze een relatie hebben
Ach we zijn goed op weg hoor. Eeuwenlang is incest een veel meer voorkomend iets geweest, laat staan verkrachtingen of seksueel misbruik.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Denken dat ik het over die incest heb!
Neuh, meer dat mensen eigenlijk gewoon apen zijn en blijven.
[..]
Tuurlijk niet, alleen langzamerhand noemen we onszelf beschaafd.
En maar janken om Pakistaanse dorpen die mensen ophangen omdat ze een relatie hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |