Zit hij toch ook nietquote:Op woensdag 6 april 2011 11:52 schreef LostFormat het volgende:
Je hebt bewust geen kinderen omdat je niet aan een vakantieperiode vast wil zitten?
Omdat je gewoon had kunnen zeggen: "nee, sorry, ik heb al plannen" oid. Om het haar kwalijk te nemen dat ze kinderen heeft vind ik nogal raar.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:55 schreef BeffJeck het volgende:
[..]
hoezo? ik begin al anderhalf uur eerder omdat zij haar kinderen naar school moet brengen!
Zij begint er zelf over! Zij wil op mijn gevoel werken!quote:Op woensdag 6 april 2011 11:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je gewoon had kunnen zeggen: "nee, sorry, ik heb al plannen" oid. Om het haar kwalijk te nemen dat ze kinderen heeft vind ik nogal raar.
Eens!quote:Op woensdag 6 april 2011 12:01 schreef Razilat het volgende:
Ik vind dat je gelijk hebt TS. Ouders gaan mij er net iets te vaak van uit dat ze voorrang krijgen omdat ze kinderen hebben. Vooral die kinderen dan vervolgens gebruiken als excuus, bah.
Als een collega iets uit name van zichzelf zou vragen dan ben ik een stuk coulanter dan wanneer de kinderen als sociaal chantagemiddel worden gebruikt.
Jou.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:05 schreef JostiFrosti het volgende:
Volgens mij kun je onbewust geen vrouw krijgen die van jouw kinderen wilt.
Ook goedquote:
Ja joh... Lachenquote:
Je opmerkingsgave is aan vervanging toequote:Op woensdag 6 april 2011 12:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het valt me op dat jij vaak nogal droevig overkomt.
Kijk, dat is al een stuk vriendelijker.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Je opmerkingsgave is aan vervanging toe
Tsja weet je, ik heb niet zoveel met OUD, maar het is daar geen enge, akelige, koffiedrinkende, niet werkende moederkliek. Het zijn gewoon mensen zoals jij en ik, die toevallig kinderen hebben.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk, dat is al een stuk vriendelijker.
Dat zeg ik ook niet. Je kwam alleen wat beledigd over. Wat kan jou het schelen wat mensen in KLB van OUD vinden.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Tsja weet je, ik heb niet zoveel met OUD, maar het is daar geen enge, akelige, koffiedrinkende, niet werkende moederkliek. Het zijn gewoon mensen zoals jij en ik, die toevallig kinderen hebben.
Ook nog eens, ook goed, schiet niet op met mij.quote:
Er zijn heus enge elementen, ik kom ook niet in elk topic. Maar zo heb je ook enge elementen in F&F bijvoorbeeld:Pquote:Op woensdag 6 april 2011 12:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Je kwam alleen wat beledigd over. Wat kan jou het schelen wat mensen in KLB van OUD vinden.
Ook al is dat 'show hier je dikke buik topic' best eng.
Ja hallo, dan noem je met OUD en F&F ook twee subfora met militante posters op hé.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:14 schreef Sjeen het volgende:
Er zijn heus enge elementen, ik kom ook niet in elk topic. Maar zo heb je ook enge elementen in F&F bijvoorbeeld:P
En hee, ik ben nooit zo tactisch
Ik wist zo snel geen ander voorbeeldquote:Op woensdag 6 april 2011 12:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja hallo, dan noem je met OUD en F&F ook twee subfora met militante posters op hé.
Want? TS heeft zijn vakantie misschien al geregeld. Die vakanties van kinderen staan al jaren vast en had ze het dus ruim op tijd kunnen aangeven.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:16 schreef capricia het volgende:
`Jeetje TS, je zou maar eens rekening met collega's of medemensen moeten houden...wat een ramp!
Ik denk meer dat dat komt omdat ze bleef aandringen en met allerlei suggesties kwam en vervolgens jankend weg ging omdat het antwoord van TS haar niet beviel.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:24 schreef zatoichi het volgende:
Hallo hé over autisme gesproken gezien de reacties hier. Uiteraard hoeft TS er geen rekening mee te houden, maar hier wordt het door sommigen gelijk weergegeven dat het verschikkelijk is als ze het vraagt? Ik snap dat menig fokker sociaal niet al te best is, maar in het echt leven valt een vraag stellen onder geaccepteerde sociale omgangsvormen.
Het is niet dat ze het eist ofzo...
Natuuuurlijk mag ze het vragen.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:24 schreef zatoichi het volgende:
Hallo hé over autisme gesproken gezien de reacties hier. Uiteraard hoeft TS er geen rekening mee te houden, maar hier wordt het door sommigen gelijk weergegeven dat het verschikkelijk is als ze het vraagt? Ik snap dat menig fokker sociaal niet al te best is, maar in het echt leven valt een vraag stellen onder geaccepteerde sociale omgangsvormen.
Het is niet dat ze het eist ofzo...
Ik denk dat TS met 'jankend' nogal overdrijft..quote:Op woensdag 6 april 2011 12:27 schreef TexMurphy het volgende:
[..]
Ik denk meer dat dat komt omdat ze bleef aandringen en met allerlei suggesties kwam en vervolgens jankend weg ging omdat het antwoord van TS haar niet beviel.
Neehoor.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat TS met 'jankend' nogal overdrijft..
Terechte klacht.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:48 schreef BeffJeck het volgende:
Ik heb bewust geen kinderen. Dit omdat ik wil gaan staan en gaan waar ik wil! Nu komt er weer zo moedertje naar mij toe of ik mijn vakantie wil verzetten. Haar kinderen hebben precies in de periode dat ik vakantie heb, ook vakantie. En omdat ik geen kinderen heb, is het voor mij makkelijker om een andere periode vakantie te nemen.
Ik gaf als antwoord dat ik bewust geen kinderen heb omdat ik niet aan een periode gebonden wil zijn maar dat ik nu rekening moeten houden met haar kinderen. Ik heb gezegd dat ik mijn vakantie niet ga omgooien.
Toen ging ze mij uitleggen dat het voor mij alleen maar voordelen had wanneer ik mijn vakantie zou omgooien. Het zou rustiger zijn en goedkoper. Ik heb nogmaals aangegeven dat ik vanwege haar kinderwens mijn vakantie niet zou omgooien en dat zij niet voor mij hoeft te denken. En wanneer zij in die periode vakantie wilde hebben dat zij dit maar met het management moest regelen.
En toen liep zij met tranen in haar ogen weg.
ook part time?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:47 schreef BeffJeck het volgende:
Vanwege de kinderen draait zij ook geen piketdiensten.
Yep, en telkens wanneer zij om 12.00 uur weg gaat moeten er nog een aantal mensen terug gebeld worden. Of ik dat even wil doen want zij moet de kinderen van school halen.quote:
omgekeerde wereld?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:16 schreef capricia het volgende:
`Jeetje TS, je zou maar eens rekening met collega's of medemensen moeten houden...wat een ramp!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |