Zit hij toch ook nietquote:Op woensdag 6 april 2011 11:52 schreef LostFormat het volgende:
Je hebt bewust geen kinderen omdat je niet aan een vakantieperiode vast wil zitten?
Omdat je gewoon had kunnen zeggen: "nee, sorry, ik heb al plannen" oid. Om het haar kwalijk te nemen dat ze kinderen heeft vind ik nogal raar.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:55 schreef BeffJeck het volgende:
[..]
hoezo? ik begin al anderhalf uur eerder omdat zij haar kinderen naar school moet brengen!
Zij begint er zelf over! Zij wil op mijn gevoel werken!quote:Op woensdag 6 april 2011 11:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je gewoon had kunnen zeggen: "nee, sorry, ik heb al plannen" oid. Om het haar kwalijk te nemen dat ze kinderen heeft vind ik nogal raar.
Eens!quote:Op woensdag 6 april 2011 12:01 schreef Razilat het volgende:
Ik vind dat je gelijk hebt TS. Ouders gaan mij er net iets te vaak van uit dat ze voorrang krijgen omdat ze kinderen hebben. Vooral die kinderen dan vervolgens gebruiken als excuus, bah.
Als een collega iets uit name van zichzelf zou vragen dan ben ik een stuk coulanter dan wanneer de kinderen als sociaal chantagemiddel worden gebruikt.
Jou.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:05 schreef JostiFrosti het volgende:
Volgens mij kun je onbewust geen vrouw krijgen die van jouw kinderen wilt.
Ook goedquote:
Ja joh... Lachenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |