quote:Op woensdag 6 april 2011 11:17 schreef sharr het volgende:
Jongens ik word van de zomer dus bejaardenverzorger, zijn er mensen die zich aangesproken voelen met bejaarde?
Lekker billen wassen jijquote:Op woensdag 6 april 2011 11:17 schreef sharr het volgende:
Jongens ik word van de zomer dus bejaardenverzorger, zijn er mensen die zich aangesproken voelen met bejaarde?
Ja ikquote:Op woensdag 6 april 2011 11:17 schreef sharr het volgende:
Verzorg mijquote:Op woensdag 6 april 2011 11:17 schreef sharr het volgende:
Dat doen ze alleen bij knetterquote:Op woensdag 6 april 2011 11:20 schreef sharr het volgende:
Ik zit me net te bedenken he, stel dat zo'n bejaarde me ineens slaat
Terug meppenquote:Op woensdag 6 april 2011 11:20 schreef sharr het volgende:
Ik zit me net te bedenken he, stel dat zo'n bejaarde me ineens slaat
Mijn zoon had weer een geweldige opmerking gisteren:quote:Op woensdag 6 april 2011 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je pikt mijn grapje
ik ben ook bejaard
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon had weer een geweldige opmerking gisteren:
Ja oma's zijn grappig, ik ga jou ook maar oma maken. Althans je bent al oud dus doe maar oma zijn zonder kleinkind.
Kijk je er al naar uit om hem te ontmoeten de 16de?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:20 schreef sharr het volgende:
Verdomme, wat is Mono toch een ongelooflijk smerig ventje
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja oma's zijn grappig, ik ga jou ook maar oma maken. Althans je bent al oud dus doe maar oma zijn zonder kleinkind.
Wat een krengquote:Op woensdag 6 april 2011 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van wie zou die dat nou hebbenquote:
Je wilt hem behouden voor vuige Mono uitspraken over jou?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Snappen jullie nu waarom ik net zei dat ik mijn kind ook het liefst in een kamer wilde opsluiten
Die was alles behalve adrem en scherpquote:
Je weet dat mono een keer een foto van zn poep had gemaakt en die naar Ezechielk had gestuurd? Ez stuurde die toen naar mij en inmiddels heb ik 2 foto's van mono zn poep en 1 van Ezechielk zn poep (ik voel me speciaalquote:Op woensdag 6 april 2011 11:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je wilt hem behouden voor vuige Mono uitspraken over jou?
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat mono een keer een foto van zn poep had gemaakt en die naar Ezechielk had gestuurd? Ez stuurde die toen naar mij en inmiddels heb ik 2 foto's van mono zn poep en 1 van Ezechielk zn poep (ik voel me speciaal)
Ons wc licht was kapot dus ik ging dat gisteren maken.
Goed zo mama dan kunnen we morgen een foto van mijn poep maken voor mono en Bart
Dat is niet helemaal goed neequote:Op woensdag 6 april 2011 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat mono een keer een foto van zn poep had gemaakt en die naar Ezechielk had gestuurd? Ez stuurde die toen naar mij en inmiddels heb ik 2 foto's van mono zn poep en 1 van Ezechielk zn poep (ik voel me speciaal)
Ons wc licht was kapot dus ik ging dat gisteren maken.
Goed zo mama dan kunnen we morgen een foto van mijn poep maken voor mono en Bart
Hoeft echt niet hoor!!quote:Op woensdag 6 april 2011 11:29 schreef djkoelkast het volgende:
Ik wil whatsapp, ik wil ook poepfoto's doorsturen
Werkt niet op mijn telefoonquote:Op woensdag 6 april 2011 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeft echt niet hoor!!
ECHT NIET!
Ja of iemand mij kan helpen onthouden dat het woensdag is en ik dus om 12:00 uur naar school moet ipv 15:00 uurquote:Op woensdag 6 april 2011 11:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
ls jullie al verzoekjens hebben voor om 12.00 nu ff melden want anders loopt alles in de soep
Ik wil je de foto's wel mailen hoorquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:29 schreef djkoelkast het volgende:
Ik wil whatsapp, ik wil ook poepfoto's doorsturen
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja of iemand mij kan helpen onthouden dat het woensdag is en ik dus om 12:00 uur naar school moet ipv 15:00 uur
Je wil niet weten wat er voor staatquote:Op woensdag 6 april 2011 11:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
Die jingle
Wat gebruikt Mono allemaal?
Het is vast verboden om huppeltjes met epische lach te vermoordenquote:Op woensdag 6 april 2011 11:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee we hebben het weer gehad voor vandaagIk was je vergeten op te hangen.
eh?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is vast verboden om huppeltjes met epische lach te vermoorden
tjoektjoekquote:Op woensdag 6 april 2011 11:34 schreef djkoelkast het volgende:
Ik post hem nog een keer, hij staat op deze plaat:
[ afbeelding ]
Een bossche bol _is_ niet lekker.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:33 schreef Samzz het volgende:
Die bossche bol was vet lekker, nu ben ik misselijk
Dat is niet waarquote:Op woensdag 6 april 2011 11:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een bossche bol _is_ niet lekker.
Ik vind van welquote:Op woensdag 6 april 2011 11:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een bossche bol _is_ niet lekker.
Nu draait koelkastquote:Op woensdag 6 april 2011 11:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Draakje is overleden?![]()
Ik wilde een nummer zoeken
Soms wel, maar gezien het tot 16u ofzo vol staat laat ik hem niet 6 uur voor jan lul aan staanquote:Op woensdag 6 april 2011 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu draait koelkast![]()
Dan kan je idd niet zoeken in draak
Teijequote:
Succes in ziekenhuisquote:Op woensdag 6 april 2011 11:42 schreef sharr het volgende:
CANDY Y U NO GOOD FOR ME
Jongens, ik ga er vandoor, ziekenhuis alles, tot vanmiddag en fijne dag.
Speeeeees succes met draaien meid
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
bam
dj spees in je speakers over 18 minuten
Wel levend terugkomen hequote:Op woensdag 6 april 2011 11:42 schreef sharr het volgende:
CANDY Y U NO GOOD FOR ME
Jongens, ik ga er vandoor, ziekenhuis alles, tot vanmiddag en fijne dag.
Speeeeees succes met draaien meid
speeskees!quote:Op woensdag 6 april 2011 11:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
bam
dj spees in je speakers over 18 minuten
SNUFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFquote:
OMG IK MISTE JOU OOK WEL HOOR (of is mistte met dubbel t?)quote:Op woensdag 6 april 2011 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SNUFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
K MIS JOUUUUUUUUUUUUU
HOE GAAT HET MET JE TENTAMENS?
Nee is met 1.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:46 schreef Snuf. het volgende:
[..]
OMG IK MISTE JOU OOK WEL HOOR (of is mistte met dubbel t?)
Maar ik ben klaar met tentamens nuGisteren laatste gehad
Alleen ben een beetje ziek
quote:Black Butterflies >
Gooische Vrouwen >
Sucker Punch >
Black Swan >
The King's Speech >
Sonny Boy >
Ik heb zelfs mijn eindlijst al want gisteren was herkansing en dat cijfer is terug. Ik zal hem even zoekenquote:Op woensdag 6 april 2011 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee is met 1.
KOM HIER OP DE BANK LIGGEN DAN MAG JE LEKKER FILMPJE KIJKEN EN ALLES BEPALEN ENZ WANT DAT MAG ALS JE ZIEK BENT!!!
Mooi alles gehaald denk je?
Gooische blackboysquote:Op woensdag 6 april 2011 11:48 schreef Snuf. het volgende:
In godsnaam naar welke van deze retarded kut films moet ik een chick meenemen
[..]
Gooische Vrouwen.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:48 schreef Snuf. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gooische Vrouwen.
Anders Black Swan..
GVquote:Op woensdag 6 april 2011 11:48 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dan moet je hem even dmenquote:Op woensdag 6 april 2011 11:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Koelkastje, kan mijn verzoekje nog ajb?![]()
Zodra jij klaar bent moet ik ook weer pleite, en kan nogsteeds geen Onzin radio op mobiel luisteren..
past niet in het genrequote:Op woensdag 6 april 2011 11:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Koelkastje, kan mijn verzoekje nog ajb?![]()
Zodra jij klaar bent moet ik ook weer pleite, en kan nogsteeds geen Onzin radio op mobiel luisteren..
Sucker Punch of the Kings Speech.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:48 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mijn zoon is naar Sucker Punch geweestquote:
Dus een van diequote:Just go with it
Black Butterflies
Gooische Vrouwen
Sonny Boy
Rango NL
Ga gewoon neuken, doe niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:52 schreef Snuf. het volgende:
Ze wil eigenlijk op zondag en dan draaien:
[..]
Dus een van die
Maar dat kost geldquote:Op woensdag 6 april 2011 11:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ga gewoon neuken, doe niet zo moeilijk.
Van jou?quote:
Rango. Maar de NL versie is waarschijnlijk bagger...Black Butterflies en Sonny Boy ken ik niet. Met Just go with it zit je ook wel goed.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dus een van die
Gooische danquote:Op woensdag 6 april 2011 11:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dus een van die
Ik denk dat het Just Go with it wordt, draait op een prima tijd + romantische comedie moet kunnenquote:Op woensdag 6 april 2011 11:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rango. Maar de NL versie is waarschijnlijk bagger...Black Butterflies en Sonny Boy ken ik niet. Met Just go with it zit je ook wel goed.
Nee van jouquote:
Mwa, actie/sciencefiction. Je moet wel van vechten houden. Ik heb geen idee waar 't verhaal over gaat. Maar het zijn wel allemaal wijven in de hoofdrol geloof ik.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wat is Sucker punch eigenlijk voor film
Volgens mij is ze geen Gooische Vrouwen meisje
Ik heb echt een tyfus hekel aan Jennifer Aniston, dus mij maak je met die film niet blij. Maar de gemiddelde meid zal 'm wel leuk vinden.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik denk dat het Just Go with it wordt, draait op een prima tijd + romantische comedie moet kunnen
In ieder geval van het albun hold your colourquote:Op woensdag 6 april 2011 11:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Pendulum!
Ik kan alleen even niet plaatsen welke..
Jou neem ik wel mee naar Expendables 2 ofzoquote:Op woensdag 6 april 2011 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, actie/sciencefiction. Je moet wel van vechten houden. Ik heb geen idee waar 't verhaal over gaat. Maar het zijn wel allemaal wijven in de hoofdrol geloof ik.
[..]
Ik heb echt een tyfus hekel aan Jennifer Aniston, dus mij maak je met die film niet blij. Maar de gemiddelde meid zal 'm wel leuk vinden.
Je kan haar anders ook gewoon vragen (!!) wat ze wil zien
Ik heb het laatste Album van ze, geen idee welk dat is..quote:Op woensdag 6 april 2011 11:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In ieder geval van het albun hold your colour
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jou neem ik wel mee naar Expendables 2 ofzo
Eggsquote:Op woensdag 6 april 2011 11:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb het laatste Album van ze, geen idee welk dat is..
Ja volgens mij wel.quote:
Ik heb alleen hyc geloof ik, zou ik aan Ez moeten vragenquote:Op woensdag 6 april 2011 11:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb het laatste Album van ze, geen idee welk dat is..
quotefaalquote:
Gedaan ze zei dat het niet uitmaaktequote:Op woensdag 6 april 2011 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, actie/sciencefiction. Je moet wel van vechten houden. Ik heb geen idee waar 't verhaal over gaat. Maar het zijn wel allemaal wijven in de hoofdrol geloof ik.
[..]
Ik heb echt een tyfus hekel aan Jennifer Aniston, dus mij maak je met die film niet blij. Maar de gemiddelde meid zal 'm wel leuk vinden.
Je kan haar anders ook gewoon vragen (!!) wat ze wil zien
quote:
Werk smakelijkquote:Op woensdag 6 april 2011 12:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, ik pak m'n biezen en weer naar 't werk toe..
Pfff, dan kies je de film die je zelf het liefst wilt zienquote:
Ik doe gewoon die just go with itquote:Op woensdag 6 april 2011 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pfff, dan kies je de film die je zelf het liefst wilt zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik doe gewoon die just go with it
Sowieso maakt het niet uit want ik heb 2 keer met haar gezoend volgens mij zit het wel snor
TofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Te druk met school, tentamens/examens.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zozo, ook weer eens hier?
[..]
Wanneer ga jij weer eens uitzenden?
ik houd niet van pizzaquote:Op woensdag 6 april 2011 12:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
NAATJENNNNN VRIJDAG NAAR GOUDA GAAN WE EERST PIZZA ETEN OMG JE GAAT TOCH MEE OF NEIT.
Zonde manquote:Op woensdag 6 april 2011 12:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Te druk met school, tentamens/examens.
Jawel, dan welquote:Op woensdag 6 april 2011 12:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zonde man
Maar als dat voorbij is toch wel weer
Nee dat is engels en we moeten de engelse taal uit de Nederlandse verdrijven. Geen Youtube meer, Jijbuis FTWquote:
ik kan erin praten, ik zit er een stukkie vanafquote:Op woensdag 6 april 2011 12:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Denk niet dat het veel harder kan via je laptopmic
Als ik plaats, tijd weet, wel.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dan kijk je toeJe gaat toch wel mee of niet
en plaats dus ook nietquote:Op woensdag 6 april 2011 12:07 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Gouda, vrijdag avond met je boy en lama en goudenfish en tijd nog niet helemaal bekend.
Plaats is wel bekend Goudaquote:Op woensdag 6 april 2011 12:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en plaats dus ook nietmaar stuur maar een mailtje ofzo.
In de Marokkanen buurt en dan gaan we ze lekker uitschelden en dan rennen. Maar jij moet filmenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
In de Marokkanen buurt en dan gaan we ze lekker uitschelden en dan rennen. Maar jij moet filmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijgen we ook een zakje chips mee?![]()
Nee wel een lollie en een zakje spekkiesquote:Op woensdag 6 april 2011 12:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Krijgen we ook een zakje chips mee?
IK BEN ALLERGISCH VOOR SPEKKIESquote:Op woensdag 6 april 2011 12:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee wel een lollie en een zakje spekkies
Net niet goed gehoord omdat er hier werd gevraagd of ik soep wilde.quote:
nurdquote:Op woensdag 6 april 2011 12:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik keihard m'n geluid aanzetten om d'r te horen komt bonkers ineens
Sterk verhaalquote:Op woensdag 6 april 2011 12:21 schreef Snuf. het volgende:
Sperzieboontoon en Naatje zaten in een boom te kussen maar toen kwam mijn hont met zijn lange neus en koelkast want die mocht hem een keertje uit laten want ik was ziek. Koelkast zag de 2 jongens homo erotisch in een boom zitten en zij zagen hem ook. in al hun geilheid gingen ze achter koelkast aan die moest rennen voor zijn leven maar gelukkig was daar mijn hont en die at sperzieboontoon op en naatje moest kotsen van de darmen die op de grond lagen want mijn hont lust namelijk geen darmen daarom eindgoed al goed
Bazenverhaalquote:Op woensdag 6 april 2011 12:21 schreef Snuf. het volgende:
Sperzieboontoon en Naatje zaten in een boom te kussen maar toen kwam mijn hont met zijn lange neus en koelkast want die mocht hem een keertje uit laten want ik was ziek. Koelkast zag de 2 jongens homo erotisch in een boom zitten en zij zagen hem ook. in al hun geilheid gingen ze achter koelkast aan die moest rennen voor zijn leven maar gelukkig was daar mijn hont en die at sperzieboontoon op en naatje moest kotsen van de darmen die op de grond lagen want mijn hont lust namelijk geen darmen daarom eindgoed al goed
Nee, dat zijn The Cocks alquote:Op woensdag 6 april 2011 12:21 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Is dat weer zo'n nieuwe hippe hipster band?
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Anders jij wel. Om half tien 's middags.
Ennieweejquote:Op woensdag 6 april 2011 12:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Anders jij wel. Om half tien 's middags.
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:25 schreef Snuf. het volgende:
IK BEN 2 KEER BIJ CONCERT GEWEEST AANBID MIJ
hoiiiiquote:Op woensdag 6 april 2011 12:27 schreef Patje1987 het volgende:
Zo ben ik weer, de helft gemistnu de andere helft luisteren
de machine was ook wel goed... Parels voor de zwijnen daarentegen...quote:Op woensdag 6 april 2011 12:27 schreef teijezigterman het volgende:
De lachende Derde is een geniaal album
hoiquote:Op woensdag 6 april 2011 12:27 schreef Patje1987 het volgende:
Zo ben ik weer, de helft gemistnu de andere helft luisteren
Zeker zeker, maarrrrrrrr parels voor de zwijnen had ook goede nummertjes hoorrrrrquote:Op woensdag 6 april 2011 12:28 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
de machine was ook wel goed... Parels voor de zwijnen daarentegen...![]()
Watte?quote:
Krijg je met Applequote:Op woensdag 6 april 2011 12:30 schreef Snuf. het volgende:
Safari is in 10 minuten 4 keer gecrashed wat is dit
MAAR IK WILDE ZEGGEN:
10 mei komt U-niq met een nieuw album
quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:31 schreef djkoelkast het volgende:
oeioeioeioeioei
willen we geen ziektes over de radio gooien, dank u
dit jaquote:Op woensdag 6 april 2011 12:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
Tevens blijf ik m'n geluid weer harder en zachter zetten
quote:Vloeken (gvd en consorten) op de radio is een enorme afknapper, doe dit niet
Dit geldt ook voor het schelden met ziektes, het is niet nodig
Alleen ik mag godnondeju zeggenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:31 schreef djkoelkast het volgende:
http://www.onzinradio.nl/wiki/doku.php/regels
[..]
uhu.. dat moet je gewoon niet op de radio zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |