Je bent welkom in huize puinzooi.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:34 schreef z80 het volgende:
Je bent welkom in huize puinzooi.
ik ben alleen bang dat mijn kook kunsten niet van een al te hoog nivo zijn.
Jij mag altijd langs komen maar dat doe je niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach er lurken er al een hoopquote:Op woensdag 6 april 2011 10:36 schreef Anthraxx het volgende:
Die andere TT zorgde ook niet voor een stormloop van nieuwe gebruikers.
Meer dan 50 views op 6 reactiesquote:
quote:
Jajaquote:[..]
ik sliep
quote:
Het een leidt tot het anderquote:Op woensdag 6 april 2011 11:00 schreef Lienekien het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmm, seks. Eh, aardbeien met slagroom.
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:00 schreef Lienekien het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmm, seks. Eh, aardbeien met slagroom.
deze even onthouden.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Lieve Isa, heb je zin om zaterdag 4 juni langs te komen? En dan ga ik maar gek doen: de rest van de SC mag ook langs komen. Ik waarschuw alleen: ik ga niet koken voor iedereen! Je moet dus zelf voedsel meenemen. De drank regel ik welen een beperkt aantal slaapplekken zijn er ook wel
Prima, gezelligquote:Op woensdag 6 april 2011 11:02 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Lieve Isa, heb je zin om zaterdag 4 juni langs te komen? En dan ga ik maar gek doen: de rest van de SC mag ook langs komen. Ik waarschuw alleen: ik ga niet koken voor iedereen! Je moet dus zelf voedsel meenemen. De drank regel ik welen een beperkt aantal slaapplekken zijn er ook wel
quote:
Afhankelijk van het aantal deelnemers aan de meet kan dat alsnog gebeurenquote:en ik maar hopen op een echt P-Diné
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Prima, gezellig![]()
en ik maar hopen op een echt P-Diné
Jij moet niet miepenquote:
Ow?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij moet niet miepenVolgens mij heb je dat al een keer gehad, toch
Nietquote:Op woensdag 6 april 2011 11:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow?
Ik weet dat ik een slecht geheugen heb maar volgens mij echt niet
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Jij mag altijd langs komen maar dat doe je niet.gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NietIk dacht dat we dat allang gedaan hadden
Nou ja, kom maar een keer langs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |