Klik.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:44 schreef Frummpie het volgende:
Wat is een kneus?
Het liefst zo uitgebreid mogelijk uitleggen
Kneusquote:Op woensdag 6 april 2011 10:44 schreef Frummpie het volgende:
Wat is een kneus?
Het liefst zo uitgebreid mogelijk uitleggen
Synoniem: Frummpiequote:Op woensdag 6 april 2011 10:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kneus
de kneus
zelfst.naamw. (m.)
Uitspraak: [knøs]
Verbuigingen: kneuzen (meerv.)
iemand die niets goed kan
Synoniem: sukkel
quote:
Die was zo verwacht dat het gewoon niet grappig is!quote:
Ik moest anders wel keihard lachenquote:Op woensdag 6 april 2011 10:55 schreef Frummpie het volgende:
[..]
[..]
Die was zo verwacht dat het gewoon niet grappig is!
Maar jij lacht overal omquote:Op woensdag 6 april 2011 10:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik moest anders wel keihard lachen [ afbeelding ]
Ook gewoon als het nergens over gaat.. Ik zie jou al op een begrafenis staanquote:Op woensdag 6 april 2011 11:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben tenminste een gezond persoon die veel lacht
Ut kan er maar gezellig zijn,quote:Op woensdag 6 april 2011 11:05 schreef Frummpie het volgende:
[..]
Ook gewoon als het nergens over gaat.. Ik zie jou al op een begrafenis staan
Je moest eens wetenquote:Op woensdag 6 april 2011 11:05 schreef Frummpie het volgende:
[..]
Ook gewoon als het nergens over gaat.. Ik zie jou al op een begrafenis staan
Daar is de grootste kneus.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:23 schreef Sickert het volgende:
ONZ paupers was ook een goede TT geweest.
Wat? Een kijk mij eens rete hip zijn pauper foon?quote:
Wat ben jij toch rebels de laatste tijd!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
Wat? Een kijk mij eens rete hip zijn pauper foon?
Nooit.
Daarbij had ik simpelweg geen zin in om een nieuwe te maken.
Hey, dit is een kneuzentopic, geen boefjestopicquote:Op donderdag 7 april 2011 15:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wat ben jij toch rebels de laatste tijd!
Boefje!
Ging goed en was van IC af vorige week maar is dit weekend weer terug naar de IC vanwege complicaties. Nu gaat het weer minder helaas.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:41 schreef ursel het volgende:
[..]
Hey, dit is een kneuzentopic, geen boefjestopic![]()
Hoest met de kleine
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ging goed en was van IC af vorige week maar is dit weekend weer terug naar de IC vanwege complicaties. Nu gaat het weer minder helaas.
Lekker opstandigquote:Op donderdag 7 april 2011 15:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wat ben jij toch rebels de laatste tijd!
Boefje!
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ging goed en was van IC af vorige week maar is dit weekend weer terug naar de IC vanwege complicaties. Nu gaat het weer minder helaas.
Alsof je met facebook niet bij rete hippe mensen hoortquote:Op donderdag 7 april 2011 21:01 schreef Sickert het volgende:
[..]
Lekker opstandig
Vervelend met de kleineblijf het volgen op Facebook
Sterkte, en hopen dat het gezeur snel over is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |