quote:Op woensdag 6 april 2011 09:07 schreef Pheno het volgende:
Vooruit, ik zag niets bij de vorige, dus dacht dat het niet meer gedaan werd.
Nee, heel druk met patapon 3quote:
Ja of in te sportenquote:Op woensdag 6 april 2011 10:36 schreef tdrone het volgende:
[..]
echt zo'n lekker op de bank lig jasje
Laat mijn 13 jarige dochter het maar niet zien, die is verslaafd aan Adidasquote:
Goedemorgenquote:Op woensdag 6 april 2011 11:02 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Laat mijn 13 jarige dochter het maar niet zien, die is verslaafd aan Adidas![]()
En goedemorgen natuurlijk
c_aquote:Op woensdag 6 april 2011 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goedemorgen
Die jasjes zijn zo leuk van adidas
Je dochterquote:Op woensdag 6 april 2011 11:06 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
c_a![]()
Niet alleen de jasjes, heb laatst voor mezelf trainingsbroek gekocht van Adidas, mag jij raden wie em het meeste aan heeft
Goed geradenquote:Op woensdag 6 april 2011 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je dochter
Pas geleden ook bij sport2000 een compleet trainingspak gekocht... Alleen nog tijdens het afvallen gekocht en nu zit het jasje goed (jasje zat ietwat krap toen) maar me broek is te groot geworden, dus gebruik ik hem alleen in huis
Vorige week teruggegaan naar Sport 2000 maar helaas alle broeken al weg. En nu wil ik een nieuwe
Mogguh Bennyquote:
Ohw, gelukkig maar...quote:Op woensdag 6 april 2011 11:30 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Mogguh Benny![]()
Gaat de goede kant op, de oudste is vandaag weer naar school, die voelde zich wel redelijk, en de jongste krijgt alweer wat meer praatjes maar is nog wel thuis
Als hij de rest van de dag koortsvrij blijft welquote:Op woensdag 6 april 2011 11:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, gelukkig maar...
Die kan dus waarschijnlijk morgen ook weer naar school?
Okequote:Op woensdag 6 april 2011 11:33 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Als hij de rest van de dag koortsvrij blijft wel
Tot zover gaat het goed, dus ik zie het positief inquote:
Dat is mij gelukkig nooit overkomenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond het altijd stom dat als je in de loop van de dag opknapte en je goed genoeg voelde om mee te gaan boodschappen doen, een van je docenten tegenkwam. En dan zo'n gezicht van: zo hee jij bent ziek!
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb meerdere van die ervaringen. Ziek zijn = huisarrest.
Hier is het bewolkt en 13 gradenquote:
Yup, komt me bekend voorquote:Op woensdag 6 april 2011 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond het altijd stom dat als je in de loop van de dag opknapte en je goed genoeg voelde om mee te gaan boodschappen doen, een van je docenten tegenkwam. En dan zo'n gezicht van: zo hee jij bent ziek!
quote:
Ik had een keer een klein ongelukje gehad met de fiets. Gevallen en wenkbrauw open op weg naar school. Dus vandaar uit mijn moeder gebeld, kwam me ophalen om naar de huisarts te gaan. Adjunct-directrice zei, je mag best voor de rest van de dag thuisblijven. Dat liet ik me geen tweede keer zeggen.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
20 graden?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:13 schreef tdrone het volgende:
[..]hier is het heerlijk weer (iPod zegt 20 graden)
Maar ben weer weg, bus komt eraan
Daar kan ik je geen ongelijk in gevenquote:Op woensdag 6 april 2011 13:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had een keer een klein ongelukje gehad met de fiets. Gevallen en wenkbrauw open op weg naar school. Dus vandaar uit mijn moeder gebeld, kwam me ophalen om naar de huisarts te gaan. Adjunct-directrice zei, je mag best voor de rest van de dag thuisblijven. Dat liet ik me geen tweede keer zeggen.
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:21 schreef charmed_angel het volgende:
Mr. & Miss. Fok! verkiezing.2011
Ik heb gestemd op iBenny en Kally
Je bent zelf nu ook genoemdquote:Op woensdag 6 april 2011 13:21 schreef charmed_angel het volgende:
Mr. & Miss. Fok! verkiezing.2011
Ik heb gestemd op iBenny en Kally
quote:Beste Benny,
Wij hebben vastgesteld dat je enkele opmerkingen had omtrent de Listerine Mondspoeling. Vanuit wettelijk standpunt is Johnson en Johnson Consumer nv/sa verplicht om elke vorm van negatief commentaar met betrekking tot het merk Listerine te registreren en op te volgen.
Om een beter beeld te krijgen van je ervaringen vragen wij je om je medewerking. Zou je zo vriendelijk willen zijn om direct met Johnson en Johnson Consumer nv/sa contact op te nemen zodat je dossier verder behandeld kan worden?
Je kunt hen steeds bereiken op het nummer 0800 49 847 (gratis, enkel via vast toestel) voor België en op het nummer 0900 040 11 01 (¤0,09 p.m.) voor Nederland of via volgend e-mailadres Consumer-Belgium@its.jnj.com voor België of Consumer-NL@its.jnj.com voor Nederland. Zij zullen je dan verder helpen.
Graag in je communicatie steeds je nickname vermelden.
Uiteraard wordt alle informatie vertrouwelijk behandeld en niet overgedragen aan derden.
Hartelijk bedankt voor je medewerking.
Wtf, wat was je klacht dan?quote:
Ontploffende hamsterwangen zoals in de reclame?quote:
Ik zei: 'Listerine geeft me het gevoel alsof ik zwavelzuur in mijn mond neem, waarbij alles, als je het te lang in je mond houdt, weg brandt'quote:
Maar hoe komen ze aan je mail-adres of was dit via PM gegaan?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zei: 'Listerine geeft me het gevoel alsof ik zwavelzuur in mijn mond neem, waarbij alles, als je het te lang in je mond houdt, weg brandt'
Dit was via mail.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar hoe komen ze aan je mail-adres of was dit via PM gegaan?
Blijkbaar niet... en al helemaal niet bij een onderzoekquote:Op woensdag 6 april 2011 13:50 schreef Bos81 het volgende:
En dan nog, je mag toch wel je mening over een product verkondigen of niet?
Okeequote:Op woensdag 6 april 2011 13:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit was via mail.
Ik deed mee aan een onderzoek, waarbij ik 30 kleine flesjes Listerine kreeg om te 'buzzen' en uit te delen. Geprobeerd en er commentaar op gegeven
Ja, maar pas op voor je het weet heb je een oproep van politie in de brievenbus/quote:Op woensdag 6 april 2011 13:58 schreef iBenny het volgende:
Ik neig ernaar om een topic te openen in REV om Listerine nog meer de grond in te trappen
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zei: 'Listerine geeft me het gevoel alsof ik zwavelzuur in mijn mond neem, waarbij alles, als je het te lang in je mond houdt, weg brandt'
ssssssst, straks krijg je ineens mail van ze!quote:Op woensdag 6 april 2011 14:01 schreef Bellatrix het volgende:
Echt onzin gewoon. Ze vragen je om je mening, dan kan die mening nu eenmaal ook slecht uitvallen, dan doen meningen soms.
Dictatuurtje daar!
ik werd gisteren door die mensen gebeld of ik mee wou doen aan die internet monitorquote:Op woensdag 6 april 2011 14:30 schreef iBenny het volgende:
Ze wist niet hoe ze ermee om moest gaan...
Leuk dat je ook echt belt, zo'n mail is op dit moment maar suf en dan kunnen ze er over na gaan denken.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:30 schreef iBenny het volgende:
Ze wist niet hoe ze ermee om moest gaan...
Eerst wist ze niet waar ik het over had(over dat onderzoeksbureau), ging ze het navragen en toen wist ze niet precies wat ze ermee moest... omdat ze normaal gesproken 'alleen maar mensen aan de lijn krijgt die vol lof zijn over de producten van hun' en ik had het idee dat ze neit helemaal begreep waarom ik beldequote:Op woensdag 6 april 2011 14:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik werd gisteren door die mensen gebeld of ik mee wou doen aan die internet monitor
maar wat zei ze dan allemaal aan de telefoon?
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eerst wist ze niet waar ik het over had(over dat onderzoeksbureau), ging ze het navragen en toen wist ze niet precies wat ze ermee moest... omdat ze normaal gesproken 'alleen maar mensen aan de lijn krijgt die vol lof zijn over de producten van hun' en ik had het idee dat ze neit helemaal begreep waarom ik belde
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eerst wist ze niet waar ik het over had(over dat onderzoeksbureau), ging ze het navragen en toen wist ze niet precies wat ze ermee moest... omdat ze normaal gesproken 'alleen maar mensen aan de lijn krijgt die vol lof zijn over de producten van hun' en ik had het idee dat ze neit helemaal begreep waarom ik belde
Ze staan er misschien open voor, maar het nog nooit in de praktijk meegemaakt.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:37 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee dan ben je goed bezig als bedrijf als je niet eens open staat voor kritiek
Golden Days ken je toch wel?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:43 schreef iBenny het volgende:
Waar komt Krystl opeens vandaan?Ze is tof
Uit de 3fm stallen.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:43 schreef iBenny het volgende:
Die ken ik ook idd... maar waar komt ze zo opeens vandaan?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Golden Days ken je toch wel?
Wel even liken trouwens.
Even geluisterd, mooie stem jaquote:Op woensdag 6 april 2011 14:43 schreef iBenny het volgende:
ze was 3fm serious talentquote:Op woensdag 6 april 2011 14:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die ken ik ook idd... maar waar komt ze zo opeens vandaan?
Tuurlijk... +1, ff delen, liken. Gewoon alles
Echt jou UI he... soms word ik er zenuwachtig vanquote:
Nee de user Kornquote:Op woensdag 6 april 2011 15:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kin het wel een beetje. Ik vind het vreselijk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 april 2011 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ohw, Kore.. geen KornSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die wordt nogal belachelijk gemaakt om dr uiterlijk
owjaquote:Op woensdag 6 april 2011 15:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, Kore.. geen Korn
Ja, die wordt nogal belachelijk gemaakt om dr uiterlijk
Je weet het antwoord al.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wilde net vragen, vinden jullie haar knap
Van Benny welquote:
Das simpel op te lossen... leggen je voeten in een warme chocolademelkbadquote:Op woensdag 6 april 2011 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ok weer over iets anders
Ik heb warme chocolademelk gedronken en ik ben eindelijk op temperatuur
Behalve mijn voeten
ja maar dan moet me broek uitquote:Op woensdag 6 april 2011 15:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das simpel op te lossen... leggen je voeten in een warme chocolademelkbad
quote:Op woensdag 6 april 2011 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Huuuuuu!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is nice?quote:Op woensdag 6 april 2011 15:48 schreef iBenny het volgende:
http://techfrom10.com/2011/04/the-android-test-market/
Nice!![]()
![]()
Google Music komt er binnenkort aanquote:
Ok dan juich ik met je meequote:Op woensdag 6 april 2011 15:50 schreef iBenny het volgende:
Later Hans!
[..]
Google Music komt er binnenkort aan
Dat vond ik een van de weinige voordelen van een iPhone...
Sterktequote:Op woensdag 6 april 2011 16:02 schreef DeZwabber het volgende:
zo presentatie voor twee leraren, ben doodzenuwachtig grrrrrrr
Zijn er maar 2, geen 4, scheelt alweer!quote:Op woensdag 6 april 2011 16:02 schreef DeZwabber het volgende:
zo presentatie voor twee leraren, ben doodzenuwachtig grrrrrrr
Genie!quote:Op woensdag 6 april 2011 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
klaar, ze waren lyrisch, ik had een presentatie van 5 minuten, ze hadden nog 2 vragen, de rest bleek uit mijn presentatie.
ze bleven maar dingen zeggen als "briljant" en "ik snap niet waarom dit er nog niet is"
Nee, ik ga zo een boterham maken. Ik vind het wel prima.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ga je weer eten halen Hans, of kan ik het uit je hoofd praten?
moest een product herontwerpen, ik kreeg een plaatje van een fietspomp en de instructie "maak em beter"quote:
ow dat wist ik nietquote:Op woensdag 6 april 2011 19:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik werk ja... Je zou het haast niet zeggen, maar het is toch zo
Af en toe naar de wc lopen is niet werken Benny.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik werk ja... Je zou het haast niet zeggen, maar het is toch zo
Ohw...quote:Op woensdag 6 april 2011 19:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Af en toe naar de wc lopen is niet werken Benny.
Dat is correct... doordat Laura blijf doorseinen dat het een missie was.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
Benny
Wat hoor ik nu
Alex genomineerd
kut lauraquote:Op woensdag 6 april 2011 19:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is correct... doordat Laura blijf doorseinen dat het een missie was.
Zij verkloot de missie, hij krijgt de sanctie
He, dis mijn vrouw nietquote:
die heb ik intakt gelaten, en daar waren ze het mee eensquote:Op woensdag 6 april 2011 18:52 schreef iBenny het volgende:
Ik ben er weer
@Zwab, geniaal![]()
Maar wat Hans al zegt... er mist een slang.
oh en ik bedoelde natuurlijk de boot va 18:00quote:Op woensdag 6 april 2011 17:43 schreef DeZwabber het volgende:
oh, even de boot van 17:00 pakken, tot zo
Ah zo...quote:Op woensdag 6 april 2011 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die heb ik intakt gelaten, en daar waren ze het mee eens
daarom is hij niet onderdeel van het nieuwe ontwerp
Volgens mij doet FOK! dat..quote:Op woensdag 6 april 2011 20:34 schreef DeZwabber het volgende:
noes, kutphotobucket resized em, wacht even, hij kan groter
nee, dan zie je stippellijntjes, photobucket resized ook als de afbeelding een bepaalde resolutie overschrijdtquote:
nee, die zet je in elkaar door de koppeling te verhitten zodat hij uitzet, dan past die buis er precies in.quote:
En dat is goedkoper?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, die zet je in elkaar door de koppeling te verhitten zodat hij uitzet, dan past die buis er precies in.
als de boel afkoelt, krimpt hij weer, en zit hij zo superstrak om die buis heen dat je die buis kapot trekt als je em los wilt halen
ja, als dat aluminium koppelstuk uit de gieterij komt is het nog iets van 400 graden ofzo, prak je meteen die buis er in, hoef je em niet eens extra te verhittenquote:
Op die fiets...!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, als dat aluminium koppelstuk uit de gieterij komt is het nog iets van 400 graden ofzo, prak je meteen die buis er in, hoef je em niet eens extra te verhitten
ow ik ga gelijk even kijkenquote:Op woensdag 6 april 2011 21:24 schreef iBenny het volgende:
Er zit een bug in Cityville... ipv 252 per buur krijg ik nu 3262 per buur
Als je bij een buur bent geweest moet je cityville verlaten(naar je prikbord gaan) en de volgende buur doen (en dat dan herhalen)quote:
ik heb het nietquote:Op woensdag 6 april 2011 21:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je bij een buur bent geweest moet je cityville verlaten(naar je prikbord gaan) en de volgende buur doen (en dat dan herhalen)
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:20 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben begonnen met Cityville maar ik krijg er hoofdpijn van.Heb al wel een koffiebar die Negerbonen heet en m'n dorp heet Boomshaka!
mailtjes? Ik heb geen idee. Volgens mij kan dat niet, omdat-ie dat van Facebook zelf haalt.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe zet ik eigenlijk mailtjes uit van Cityville?
Ik kan nergens instellingen vinden... heb zelf nergens last vanquote:Op woensdag 6 april 2011 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
Godver, krijg nu namelijk de hele tijd mailtjes over dat ik iets cadeau heb gekregen ofzo.
je UI is weer terugquote:Op woensdag 6 april 2011 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
dat lees ik morgen wel
Ik ga nu slapie doen
Naar account en dan naar notifications, en helemaal onder staan alle apps!quote:
ah, top... dankjewelquote:Op woensdag 6 april 2011 22:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Naar account en dan naar notifications, en helemaal onder staan alle apps!
Het is geen hologram. Ik wacht echt op Metal Gear Solid, dat was echt het tofst om te spelen met 3D. Dat je het jammer vind dat je de cartridge weer moet inleveren zeg maarquote:Op woensdag 6 april 2011 23:23 schreef Bellatrix het volgende:
Mooie cadeautjes! Vraag me alleen af hoe dat 3d eruit ziet, kan me er niets bij voorstellen zonder bril.
Wat doet ie oegh dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 08:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga eerst maar eens in de winkel spelen ofzo... 250 euro is veel geld
En ik heb een nieuwe xbox nodig.... de mijne is een beetje oegh
Het is de oude versie, dus hij rammelt een beetje, laatst liep Sherlock Holmes steeds vast.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat doet ie oegh dan?
Ik moet nog een plekje zoeken voor die tweede PS3, erg irritant dat die niet online kan, anders had ik een vervanging en gaf ik die ander wel even aan mijn broer of zo.
Ik vind xbox de bestequote:Op donderdag 7 april 2011 08:22 schreef Pheno het volgende:
Ik zitte twijfelen over een xbox, kinect haz no gamez.
Ja, tot op heden gimmick-leuk, net als Move btwquote:Op donderdag 7 april 2011 08:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind xbox de beste
En kinect is echt wel leuk, je moet alleen zorgen voor genoeg ruimte om je heen
Ow dat valt wel mee hoor.... Ik heb 3 xboxen in huis en binnenkort 4quote:Op donderdag 7 april 2011 08:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, tot op heden gimmick-leuk, net als Move btw
Geen fanboy van wat dan ook, nou ja Blizzard Entertainment als ik dan toch iets moet aanwijzen. Maar qua consoles: care. Ik heb nu alleen twee ps3's, dus als iemand binnenkomt kijkt ie me raar aan
Een gamingroom ook gewoon?quote:Op donderdag 7 april 2011 08:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat valt wel mee hoor.... Ik heb 3 xboxen in huis en binnenkort 4
1 Gamingroom
1 Woonkamer
1 Slaapkamer
1 PC kamer (die kapotte, doet simpele spellen nog wel)
Jaquote:
Ja een gamingroom (alleen consoles hequote:Op donderdag 7 april 2011 09:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Een gamingroom ook gewoon?
Wanner ben je in Cribs?
Ik wil ook daar ruimte voor hebben.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ja een gamingroom (alleen consoles he) Ik zoek nog wel photoplay
Volgend jaar gaan we de kamer uitbreiden
Die verkochten ze op mijn stagequote:Op donderdag 7 april 2011 09:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil ook daar ruimte voor hebben.
[ afbeelding ]
En dan dit + een bigscreen erin.
Ow en een snookertafel.
Ik laat dat plaatje maar niet aan mijn man zienquote:Op donderdag 7 april 2011 09:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil ook daar ruimte voor hebben.
[ afbeelding ]
En dan dit + een bigscreen erin.
Ow en een snookertafel.
Dan wel ik hem wel zelf bouwen.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die verkochten ze op mijn stage
Heb heel wat van die dingen in elkaar moeten zetten.
Nah, dit model is nog wel te doen. Je hebt een ander en daar ben je gewoon een uur mee bezig om in elkaar te zettenquote:Op donderdag 7 april 2011 09:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan wel ik hem wel zelf bouwen.
Goeie Sparco stoel, Mooi framepje lassen/schroeven. Logitech G25 eraan hangen.
5 euro voor een oude rotfilmquote:Op donderdag 7 april 2011 09:16 schreef iBenny het volgende:
Vrijwel alle Nederlandse films en series binnenkort online
1 euroquote:Op donderdag 7 april 2011 09:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
5 euro voor een oude rotfilm
quote:Het downloaden van oudere films en afleveringen van series gaat 1 euro kosten. Voor nieuwe films betalen kijkers bijna 5 euro, evenveel als in videotheken.
Kabeltje eraan hangen en kijken met die hapquote:Op donderdag 7 april 2011 09:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow
Dan huur ik hem lieverIs zo lastig kijken op de pc
Een Sparco stoel kost je ook zomaar 300,-quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt
http://playseat.nl/shop/wrc-monsterpakket-v10/46/254/280/
Zit wél een G25/G27 op zie ik.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt
http://playseat.nl/shop/wrc-monsterpakket-v10/46/254/280/
omfg!quote:Op donderdag 7 april 2011 09:26 schreef iBenny het volgende:
Of met een 40" 3D scherm
http://playseat.nl/shop/monster-vip-seat-3d-extreme/46/254/265/
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:26 schreef iBenny het volgende:
Of met een 40" 3D scherm
http://playseat.nl/shop/monster-vip-seat-3d-extreme/46/254/265/
Why? Kijk, ik heb er twee omdat een ps3 een speciale is, van 1500 euroquote:
Wat de teringfuck?quote:Op donderdag 7 april 2011 08:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat valt wel mee hoor.... Ik heb 3 xboxen in huis en binnenkort 4
1 Gamingroom
1 Woonkamer
1 Slaapkamer
1 PC kamer (die kapotte, doet simpele spellen nog wel)
Waarom, omdat ik geen zin heb om die 2 oude te verkopen, omdat ze het nog redelijk doen.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Why? Kijk, ik heb er twee omdat een ps3 een speciale is, van 1500 euro
Daar kun je 5 (vijf!) reguliere voor kopen. Wat is er zo uniek aan dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Why? Kijk, ik heb er twee omdat een ps3 een speciale is, van 1500 euro
Devmachine.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar kun je 5 (vijf!) reguliere voor kopen. Wat is er zo uniek aan dan?
En hoeveel playstations?quote:Op donderdag 7 april 2011 09:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja sorry
Gameverslaafden
@Pheno.... WTFOK! 1500 euro
PS3 maar 1quote:
Die enkele keer dat ik op een Xbox 360 gespeeld heb viel mij gelijk op hoe groot en zwaar ik die controllers vond. De controller die ik bij mijn ps3 kreeg had geen DualShock3 en was best wel licht, heb er gelijk een andere mét DS3 bijgekocht. Precies zwaar genoegquote:Op donderdag 7 april 2011 09:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
PS3 maar 1
Maar dat komt omdat ik de PS3 niet leuk vind, ik doe alleen singstar, en alleen als Rob niet thuis is. Dus dan kan ik zijn PS3 gebruikenDie controller sucks, veel te licht en te klein, ik moet wat in me handen hebben
Maar wel de PS2 en PS1
Eigenlijk heb ik gewoon alle gameconsoles
En zoek nog wat oudere consoles
Ik heb op de controller van mijn xbox zelfs nog zo'n toetsenbord gezet (dus nog zwaarderquote:Op donderdag 7 april 2011 09:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Die enkele keer dat ik op een Xbox 360 gespeeld heb viel mij gelijk op hoe groot en zwaar ik die controllers vond. De controller die ik bij mijn ps3 kreeg had geen DualShock3 en was best wel licht, heb er gelijk een andere mét DS3 bijgekocht. Precies zwaar genoeg
Goedemorgen chicaquote:
Dan zou ik kramp in mijn handen van krijgen denk ik.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb op de controller van mijn xbox zelfs nog zo'n toetsenbord gezet (dus nog zwaarder)
[..]
Goedemorgen chica
ik volg het niet meer....quote:Op donderdag 7 april 2011 10:07 schreef iBenny het volgende:
American Idol: jongen met verlamde vriendin
Dat is al van de auditie vorig jaar?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:07 schreef iBenny het volgende:
American Idol: jongen met verlamde vriendin
Dat valt wel mee... Maar ik game raarquote:Op donderdag 7 april 2011 10:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan zou ik kramp in mijn handen van krijgen denk ik.
Ik heb geen idee.. zie het net pasquote:Op donderdag 7 april 2011 10:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is al van de auditie vorig jaar?
Oh nee, begin dit jaar, keek het in NZ, zo begin januari.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is al van de auditie vorig jaar?
Nope, de jongste vond het grappig om vannacht zijn maaginhoud een aantal keer te legen in zijn bedquote:
Ohw, lekkerquote:Op donderdag 7 april 2011 10:17 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Nope, de jongste vond het grappig om vannacht zijn maaginhoud een aantal keer te legen in zijn bed
Gaat het weer een beetje beter met je?quote:
Ik zit altijd mijn mijn ellebogen op mijn knieen en de controller ligt losjes in mijn handen.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat valt wel mee... Maar ik game raar
Mijn handen leg ik alijd ergens op... schoot/kussen....
mwah het kwakkeltquote:Op donderdag 7 april 2011 10:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gaat het weer een beetje beter met je?
Okee, succes en sterkte de komende dagenquote:Op donderdag 7 april 2011 10:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mwah het kwakkelt
Pas als we de uitslag hebben (volgende week donderdag), dan weet ik hoe het verder gaat (en met mij)
thxquote:Op donderdag 7 april 2011 10:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, succes en sterkte de komende dagen
Mijn definitie van lekker is toch anders hoorquote:
Waar?? Wie???quote:Op donderdag 7 april 2011 10:41 schreef iBenny het volgende:
c_a, waarom komen al die TAL-deelnemers opeens met nieuwe singles?
John de Mol had opeens geld over!quote:Op donderdag 7 april 2011 10:41 schreef iBenny het volgende:
c_a, waarom komen al die TAL-deelnemers opeens met nieuwe singles?
Rev 'n Ros, BadBoyz, Shary-An, Jaap, Jim, Sarina, (binnenkort) Jennifer, Tim, die ene van R3D, Wesley en ik vergeet er vast nog wel een paar....quote:
Ik herken er gewoon geeneen naam van.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Rev 'n Ros, BadBoyz, Shary-An, Jaap, Jim, Sarina, (binnenkort) Jennifer, Tim, die ene van R3D, Wesley en ik vergeet er vast nog wel een paar....
en dat allemaal in (minder dan) 2 maanden tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |