quote:Op woensdag 6 april 2011 09:07 schreef Pheno het volgende:
Vooruit, ik zag niets bij de vorige, dus dacht dat het niet meer gedaan werd.
Nee, heel druk met patapon 3quote:
Ja of in te sportenquote:Op woensdag 6 april 2011 10:36 schreef tdrone het volgende:
[..]
echt zo'n lekker op de bank lig jasje
Laat mijn 13 jarige dochter het maar niet zien, die is verslaafd aan Adidasquote:
Goedemorgenquote:Op woensdag 6 april 2011 11:02 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Laat mijn 13 jarige dochter het maar niet zien, die is verslaafd aan Adidas![]()
En goedemorgen natuurlijk
c_aquote:Op woensdag 6 april 2011 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goedemorgen
Die jasjes zijn zo leuk van adidas
Je dochterquote:Op woensdag 6 april 2011 11:06 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
c_a![]()
Niet alleen de jasjes, heb laatst voor mezelf trainingsbroek gekocht van Adidas, mag jij raden wie em het meeste aan heeft
Goed geradenquote:Op woensdag 6 april 2011 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je dochter
Pas geleden ook bij sport2000 een compleet trainingspak gekocht... Alleen nog tijdens het afvallen gekocht en nu zit het jasje goed (jasje zat ietwat krap toen) maar me broek is te groot geworden, dus gebruik ik hem alleen in huis
Vorige week teruggegaan naar Sport 2000 maar helaas alle broeken al weg. En nu wil ik een nieuwe
Mogguh Bennyquote:
Ohw, gelukkig maar...quote:Op woensdag 6 april 2011 11:30 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Mogguh Benny![]()
Gaat de goede kant op, de oudste is vandaag weer naar school, die voelde zich wel redelijk, en de jongste krijgt alweer wat meer praatjes maar is nog wel thuis
Als hij de rest van de dag koortsvrij blijft welquote:Op woensdag 6 april 2011 11:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, gelukkig maar...
Die kan dus waarschijnlijk morgen ook weer naar school?
Okequote:Op woensdag 6 april 2011 11:33 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Als hij de rest van de dag koortsvrij blijft wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |