Nee reeks stats. Eerst hadden we de topics [Onz Radio] #nummer nu is het opeens [ONZ Radio #nummer] geen idee of de stats dan nog kloppenquote:
Godin, verbeterde versie van een Godquote:Op woensdag 6 april 2011 07:01 schreef Samzz het volgende:
Nieuw topic
En Huppel, ik kan geen God zijn, ik ben een vrouwtje
Us women, we are devinequote:Op woensdag 6 april 2011 07:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Godin, verbeterde versie van een God
Symph heeft dat gedaan. Is ook al wat van gezegd. Moet idd zijn zoals jij het zegt.quote:Op woensdag 6 april 2011 07:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee reeks stats. Eerst hadden we de topics [Onz Radio] #nummer nu is het opeens [ONZ Radio #nummer] geen idee of de stats dan nog kloppen
Oh okquote:Op woensdag 6 april 2011 07:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Symph heeft dat gedaan. Is ook al wat van gezegd. Moet idd zijn zoals jij het zegt.
Popje reageerde nadat die grap voor de 2e keer gemaakt werd in het topic al metquote:Op woensdag 6 april 2011 07:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast is niet meer![]()
Koelkast ontploft in woning Spijkenisse
als ze gewoon netjes het bericht leest weten ze gewoon dat het om een gewone koelkast gaat waar je dingen in kunt stoppenquote:Op woensdag 6 april 2011 07:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Popje reageerde nadat die grap voor de 2e keer gemaakt werd in het topic al met
quote:Op woensdag 6 april 2011 07:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
als ze gewoon netjes het bericht leest weten ze gewoon dat het om een gewone koelkast gaat waar je dingen in kunt stoppen
Captain obviousquote:Op woensdag 6 april 2011 07:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
als ze gewoon netjes het bericht leest weten ze gewoon dat het om een gewone koelkast gaat waar je dingen in kunt stoppen
quote:Op woensdag 6 april 2011 07:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast is niet meer![]()
Koelkast ontploft in woning Spijkenisse
Rechtermuisknop, en weer uitvinken.quote:Op woensdag 6 april 2011 08:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
godver nu heb ik een wazige toolbar in mn firefox door en of ander poepprogramma wat ik moest nemen van koelkast
Dat kon niet bij dat poepding, moest in firefox zelf doenquote:Op woensdag 6 april 2011 08:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Rechtermuisknop, en weer uitvinken.
Dat bedoelde ik lieve schat.quote:Op woensdag 6 april 2011 08:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat kon niet bij dat poepding, moest in firefox zelf doen
Succesquote:Op woensdag 6 april 2011 08:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga even toets maken, tot straks doei![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 08:40 schreef Samzz het volgende:
Damn, komt net een dronken vrouw op me aflopen en schreeuwt knetter hard door de stationshal: 'Zo! Jij bent een lekker wijf en wat een FAN-TAS-TISCHE schoenen!'
Ik schaamde me dood
FC Utrecht gaat in papieren shirts spelenquote:Op woensdag 6 april 2011 08:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Sta ik bij school, radio veronica aan en ik hoor opeens: Ja ik heb een mail van Paul in the Dark dat ze op het FOK! forum al flink aan het discussiëren zijn hierover.
Ging over papieren voetbalshirts
Logisch welquote:
Volgens mij heb ik nog nooit zo'n rode kop gehadquote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Voor Ezje, omdat ie gewoon sexy is (denk badjas, sokken, sloffen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 april 2011 09:23 schreef Berenklem het volgende:
wie heeft dees aangevraagtIs een goede plaat jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op woensdag 6 april 2011 09:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ooh god, nu sloot ik op afstand het programma op mijn Mac en nu kan ik er niet meer bij
Jij bent bondt?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ooh god, nu sloot ik op afstand het programma op mijn Mac en nu kan ik er niet meer bij
Jij ook?quote:
Donkerblondquote:
Yepzquote:Op woensdag 6 april 2011 09:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Donkerblond
Maar het is sowieso niet zo handig wat ik deed.
Ik deed het met teamviewer, volgens mij blijft mijn scherm dan gewoon aan staan, en kan iedereen die mijn kamer binnenloopt gewoon zien wat er op het scherm gebeurt
Gebruik LogMeIn bro.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Donkerblond
Ik deed het met teamviewer, volgens mij blijft mijn scherm dan gewoon aan staan, en kan iedereen die mijn kamer binnenloopt gewoon zien wat er op het scherm gebeurt
Ik ben blond, dat is wat andersquote:
Hahahaquote:Op woensdag 6 april 2011 09:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Donkerblond
Je kent het niet hequote:Op woensdag 6 april 2011 09:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En dat VNC werkt uiteraard ook niet
Serieus, een Windows PC kan je overnemen nadat je 2 vinkjes afgevinkt hebt.
Nu moet je allemaal software downloaden en een SSH verbinding tunnelen___
Zo te zien wel: https://secure.logmein.com/products/free/quote:Op woensdag 6 april 2011 09:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gebruik LogMeIn bro.
Ik weet alleen niet of het ook op de Mac werkt trouwens.
Mijn verstand zit in mn tietenquote:Op woensdag 6 april 2011 09:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben blond, dat is wat anders
[..]
Hahaha
quote:Op woensdag 6 april 2011 09:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zo te zien wel: https://secure.logmein.com/products/free/
Maar kost zo'n abonnement geen geld dan ?
Het is gewoon zo omslachtig allemaal, nergens voor nodig.quote:
Dan heb jij wel heel veel verstandquote:
Een abonnement kost in feite per definitie geldquote:
Dat dusquote:Op woensdag 6 april 2011 09:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een abonnement kost in feite per definitie geld
Logmein is handig hoor. Niet dat ik het zelf gebruik maar van wat ik merk bij Bart is het ideaalquote:Op woensdag 6 april 2011 09:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het is gewoon zo omslachtig allemaal, nergens voor nodig.
Windows werkt wat dit soort dingen betreft veel simpeler maar goed
Ik krijg het ook niet voor elkaar op mijn mobiel hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 09:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nou heb ik een streaming player op m'n telefoon, wil hij de url van de Tunein niet accepteren..
quote:
Ja echt lekkerquote:
Neequote:Op woensdag 6 april 2011 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt lekker![]()
Tevens zijn er mensen geïnteresseerd in wat monosexy vannacht heeft gedaan?
Ik ook niet maar toch had hij de behoefte om mij dat om 3 uur 's nachts te whatsappenquote:
Kom hier even langs danquote:Op woensdag 6 april 2011 09:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Net in Utrecht, en moet nu alweer naar Den-Bosch
Wanneer moet je naar Emmen?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Net in Utrecht, en moet nu alweer naar Den-Bosch
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik dacht dat draakje lekker aan het spelen was?
Je kunt zelf aanvragen hèquote:
Patje heeft het aangevraagd en dankzij patje staat het in draakquote:
Oh zo, ik ben er niet helemaal bijquote:Op woensdag 6 april 2011 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Patje heeft het aangevraagd en dankzij patje staat het in draak
Ik krijg het ook niet op mijn foon, kan je er sowieso niet mee helpen ik heb een Android foonquote:Op woensdag 6 april 2011 10:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh zo, ik ben er niet helemaal bij![]()
Maar ik krijg nogsteeds onzin radio niet op m'n telefoon.. Iemand die hier mee kan helpen? Tis geen Iphone of Android, maar WIndows Mobile 6.5
Is wel dichtbij maar ben ook niet thuisquote:Op woensdag 6 april 2011 10:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Is het dichtbij dan ?
Ik moet daarna om 13:00 weer in Utrecht zijn
Tilburg?quote:Op woensdag 6 april 2011 10:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Is wel dichtbij maar ben ook niet thuis, zit nu 10 min van Den Bosch.
Neuhquote:
Echt?quote:Op woensdag 6 april 2011 07:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooral lekker fout, heerlijk om mee te blehren op een vroege ochtendquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vooral lekker fout, heerlijk om mee te blehren op een vroege ochtend
Goedemorgen Popjequote:
Popjequote:
Mooi dat ik je vrolijk kan maken danquote:Op woensdag 6 april 2011 10:15 schreef Carooltje79 het volgende:
dit is ook echt een heerlijk nummer
vrolijkheid
In mediaplayer ctrl + u en dan deze link plakken: http://94.23.19.48:8000/quote:Op woensdag 6 april 2011 10:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bah, mediaplayert kan het pls bestand niet afspelen..
straming ding kan ook al niets, via IEM kan het ook al niet.. Ik wil verdomme ONzinradio op m'n mobiel..!
Heb je mijn kooktips weer nodig?quote:Op woensdag 6 april 2011 10:16 schreef sharr het volgende:
Jongens pannekoeken bakken met sojamelk is moeilijk
Dat is heel dichtbij jonge!!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Emmen hebben we geen locatie, maar binnenkort wel weer naar Assen
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mooi dat ik je vrolijk kan maken dan![]()
Klopt een mix. Ik vind hem wel goed terwijl ik meestal remixen van U2 verafschuwquote:Op woensdag 6 april 2011 10:03 schreef Samzz het volgende:
Ik hoor U2.. Maar volgens mij niet de U2 dat ik hoopte
Dat probeerde ik dus ook op m'n mobiel, maar die zegt dat of 't bestand stuk is, of de player het bestand niet ondersteunt..quote:Op woensdag 6 april 2011 10:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
In mediaplayer ctrl + u en dan deze link plakken: http://94.23.19.48:8000/
Tja windows mobile...quote:Op woensdag 6 april 2011 10:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat probeerde ik dus ook op m'n mobiel, maar die zegt dat of 't bestand stuk is, of de player het bestand niet ondersteunt..
Mjah Ezechielk moet de 16de echt pannenkoeken bakken.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:16 schreef sharr het volgende:
Jongens pannekoeken bakken met sojamelk is moeilijk
Hij was inderdaad niet heel erg om aan te horenquote:Op woensdag 6 april 2011 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt een mix. Ik vind hem wel goed terwijl ik meestal remixen van U2 verafschuw
Jiskefetquote:
Goedemorgen meisquote:
Dat kan kloppen want:quote:
quote:
Die gaat het niet halen.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:26 schreef sharr het volgende:
Dan ga ik tijdens clouseau even roken, perfect.
Mooiquote:
Zeer goedquote:Op woensdag 6 april 2011 10:29 schreef sharr het volgende:
Wat is dit nou? Nou kan ik tot 12 uur niet roken
Nou, zo ziet het er niet uitquote:
Niet erg tochquote:Op woensdag 6 april 2011 10:29 schreef sharr het volgende:
gewoon tijdens de muziekjens gaan rokenquote:Op woensdag 6 april 2011 10:29 schreef sharr het volgende:
Oh, echt? Dat is mooi, want ik heb een heel tof jurkje aanquote:
Die zijn tè goed.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gewoon tijdens de muziekjens gaan roken
Samzzjequote:
niet altijd mijn smaak dus ik kan met een gerust hard rokenquote:
hardquote:Op woensdag 6 april 2011 10:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet altijd mijn smaak dus ik kan met een gerust hard roken
Ik heb dat een aantal maanden ook gehad, telkens half ziek enzo ik heb dat wel eens gezegd hier denk ik. Daarna echt een paar dagen koorts gehad en toen was het zo goed als over.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:32 schreef sharr het volgende:
Soms ben ik het zo zat altijd halfziek te zijnIs mijn buik net een beetje over, begint mijn oor wéér kut te doen
Wacht effe, ik las buik en dan kutquote:Op woensdag 6 april 2011 10:32 schreef sharr het volgende:
Soms ben ik het zo zat altijd halfziek te zijnIs mijn buik net een beetje over, begint mijn oor wéér kut te doen
Hier wordt het in de middag pas beter.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, zo ziet het er niet uit![]()
Wel sleeveless aan onder m'n vest just in case
Pompiedom hoiquote:
Iets met foto'squote:Op woensdag 6 april 2011 10:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, echt? Dat is mooi, want ik heb een heel tof jurkje aan
Ja klopt inderdaad, zei je wel eens. Ik hoop dat het bij mij ook snel overgaat, het is bloedirritant. Voelt weer als oorontsteking ofzo, wordt je zo duizelig vanquote:Op woensdag 6 april 2011 10:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb dat een aantal maanden ook gehad, telkens half ziek enzo ik heb dat wel eens gezegd hier denk ik. Daarna echt een paar dagen koorts gehad en toen was het zo goed als over.
Nou ik wens je koorts toe danquote:Op woensdag 6 april 2011 10:34 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja klopt inderdaad, zei je wel eens. Ik hoop dat het bij mij ook snel overgaat, het is bloedirritant. Voelt weer als oorontsteking ofzo, wordt je zo duizelig van
quote:
je bent net wakker hequote:
Met mijn HTC kan ik ook niet luisteren hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 10:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Moet ik vanmiddag gewoon bijna 7 uur zonder Onzinradio doen..Had ik nu maar een Andriod telefoon
Wat doe je eng. Waar heb je koelkast gelatenquote:Op woensdag 6 april 2011 10:36 schreef djkoelkast het volgende:
Zijn de gitaarmensen wakker? Hierna een gitaarplaat
Die maken het goedquote:Op woensdag 6 april 2011 10:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gitaar? Hm.. de bliepjes verpesten het![]()
Ik beloof dat ik pas opneem als jij terug bentquote:Op woensdag 6 april 2011 10:39 schreef sharr het volgende:
Even roken dan. Niet leuke verhalen op gaan hangen als ik er niet ben
Echt jij ging weg en koelkast zei: Oh sharr gaat roken dus dan ga ik nu huppel bellenquote:Op woensdag 6 april 2011 10:41 schreef sharr het volgende:
Huppel! Je kunt opnemen, ik zit met mijn laptop op het bankje buiten
Mooien liedjenquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt jij ging weg en koelkast zei: Oh sharr gaat roken dus dan ga ik nu huppel bellen
Ja, maar zo flauw ben ik niet want ik hou van sharrquote:Op woensdag 6 april 2011 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt jij ging weg en koelkast zei: Oh sharr gaat roken dus dan ga ik nu huppel bellen
Ik had dan echt niet opgenomen hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 10:44 schreef sharr het volgende:
[..]Ik hoorde als zoiets, sharr en huppel bellen, dus ik nam het zekere voor het onzekere en nu zit ik best verslaafd buiten met een laptop
Redelijk lekker weer tochquote:Vandaag en morgen: Geleidelijk meer zon
Op veel plaatsen komt eerst nevel en lage bewolking voor. In het noorden valt de eerste uren mogelijk af en toe buiige regen. Komende uren klaart het van het zuidwesten uit op en komt de zon tevoorschijn. De maximumtemperatuur loopt uiteen van 12 graden in het Waddengebied tot rond 21 graden in het zuiden. De wind komt uit het zuidwesten en is matig, langs de kust (vrij) krachtig, 5 of 6 Bft.
Stttquote:Op woensdag 6 april 2011 10:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
wat moet er ook weer in een draakje jingle? toch?!?!??!
Wil je die link even verwijderen aubquote:Op woensdag 6 april 2011 10:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
wat moet er ook weer in een draakje jingle? toch?!?!??!
Dan gaan mensen die niet luisteren aanvragen.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja done, maar dat was wel goed toch?![]()
waarom mag dat niet
het spijt mijquote:Op woensdag 6 april 2011 10:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan gaan mensen die niet luisteren aanvragen.
als geluid aan staat dan hoor je dat tochquote:Op woensdag 6 april 2011 10:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je kan toch twee dingen tegelijk doen?
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
als geluid aan staat dan hoor je dat toch
quote:
RIPquote:
Maar hij kon de draken ding niet vinden.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:54 schreef sharr het volgende:
Graseter doet de middeleeuwen sims en noemt al zijn Sims 'thom puiman'
Die heeft ie zes uur gezocht ofzoquote:Op woensdag 6 april 2011 10:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar hij kon de draken ding niet vinden.
Als ik bier kom proeven zorg ik wel dat jij niet thuis bent, anders kom ik niet meer thuisquote:
Nou zeg, je hoeft niet bang voor mij te zijn hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 10:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als ik bier kom proeven zorg ik wel dat jij niet thuis bent, anders kom ik niet meer thuis
RIPquote:Op woensdag 6 april 2011 10:59 schreef sharr het volgende:
Jongens, ik ben overleden aan die pannenkoek. Ik luister nog wel mee, maar ben verder helemaal dood.
Lig je in coma?quote:Op woensdag 6 april 2011 10:59 schreef sharr het volgende:
Jongens, ik ben overleden aan die pannenkoek. Ik luister nog wel mee, maar ben verder helemaal dood.
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:59 schreef sharr het volgende:
quote:
Ik vind hem lekker klinkenquote:Op woensdag 6 april 2011 11:05 schreef Patje1987 het volgende:
Dit is echt veruit de beste versie van Major Tom
Goeie mengeling wel.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:06 schreef Watertornado het volgende:
Samzz, druipt het ook een beetje uit de linkermondhoek ja?
Neequote:Op woensdag 6 april 2011 11:06 schreef Watertornado het volgende:
Samzz, druipt het ook een beetje uit de linkermondhoek ja?
Ja!quote:Op woensdag 6 april 2011 11:07 schreef sharr het volgende:
Overigens, qua TT, moet er in het volgende topic weer niet gewoon [ONZ radio] #nummer staan?
Ik vond hem lekker klinken en heb hem gewoon nog een keer aangevraagdquote:
http://www.megaupload.com/?d=ETI17GH2quote:Op woensdag 6 april 2011 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind hem lekker klinken![]()
Ik wil meer van adam k hebben. Geef mij aub
Ohquote:Op woensdag 6 april 2011 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond hem lekker klinken en heb hem gewoon nog een keer aangevraagd
Ik zeg ook altijd expres negertquote:
JE HEBT TOCH GEEN LEVEN MEERquote:Op woensdag 6 april 2011 11:11 schreef sharr het volgende:
Ik ga een shirt maken met de site van radio onzin erop en dan de hele dag op R'dam centraal zingen.
Heb ik nu besloten. Ik moet toch wat met mijn tijd.
Dan ga ik mee.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:11 schreef sharr het volgende:
Ik ga een shirt maken met de site van radio onzin erop en dan de hele dag op R'dam centraal zingen.
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:11 schreef sharr het volgende:
Zal ik de Zafira bestickeren met ONZ radio, gaan we tourenquote:Op woensdag 6 april 2011 11:11 schreef sharr het volgende:
ONZ Radio komt naar je toe deze zomer!quote:Op woensdag 6 april 2011 11:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal ik de Zafira bestickeren met ONZ radio, gaan we touren
Is goedquote:Op woensdag 6 april 2011 11:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan ga ik mee.
Maar dan wel utrecht want r'dam is te ver
Jaquote:Op woensdag 6 april 2011 11:12 schreef sharr het volgende:
[..]
Is goedMoet je ook wel zo'n shirt aan doen. En meezingen.
En dan voor de mooi een hele grote schotel op het dak zettenquote:Op woensdag 6 april 2011 11:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ONZ Radio komt naar je toe deze zomer!
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal ik de Zafira bestickeren met ONZ radio, gaan we touren
Ja datquote:Op woensdag 6 april 2011 11:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ONZ Radio komt naar je toe deze zomer!
En monstercockenergydrink uitdelen.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En dan voor de mooi een hele grote schotel op het dak zetten
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En linialen met monopiemelaanduiding
En boeken met vieze verhalen en illustraties van monoquote:Op woensdag 6 april 2011 11:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
OH HELP!!quote:Op woensdag 6 april 2011 11:14 schreef sharr het volgende:
[..]
En boeken met vieze verhalen en illustraties van mono
Nee we hebben het weer gehad voor vandaagquote:Op woensdag 6 april 2011 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Gingen we nog verder skypen koelkast? Nee toch? Skype stond nog aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |