DOEL JE NOU OP SCHUT OFZO?quote:Op woensdag 6 april 2011 08:06 schreef Ausputzert het volgende:
In de verdediging zitten in ieder geval al genoeg scheurtjes.
Cornelisse stond zondag ook weer ouderwets als een druiloor te slapen. Ik ben blij dat hij volgend jaar in Enschede op de bank zit.quote:Op woensdag 6 april 2011 08:07 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
DOEL JE NOU OP SCHUT OFZO?
Keller is tha bestquote:Op woensdag 6 april 2011 08:11 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Cornelisse stond zondag ook weer ouderwets als een druiloor te slapen. Ik ben blij dat hij volgend jaar in Enschede op de bank zit.
Wat te denken van mensen die aanstekers gooien ;-)quote:Op woensdag 6 april 2011 08:57 schreef zatoichi het volgende:
Papieren shirts? Ik kan me er weinig bij voorstellen; behalve dan dat het een grote troep geeft als ze de wasmachine in moeten...
quote:Op woensdag 6 april 2011 08:13 schreef gebruikersnaam het volgende:
dat komt omdat ze op papier beter zijn dan op gras
Dit!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:05 schreef Tja..1986 het volgende:
Henk zijn agenda loopt een week achter?
MN MELKquote:Op woensdag 6 april 2011 08:13 schreef gebruikersnaam het volgende:
En dan toch als Feyenoord een pak slaag krijgen zondag.quote:Op woensdag 6 april 2011 08:13 schreef gebruikersnaam het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2011 08:13 schreef gebruikersnaam het volgende:
Dat zullen we komende zondag zien; in de kuip was het in ieder geval geen groot succes...quote:Op woensdag 6 april 2011 18:15 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
En dan toch als Feyenoord een pak slaag krijgen zondag.
Nah, de eerst helft had FCU al gewoon op een 0-2 voorsprong moeten komen. Na de eigen goal van Schut werd Feyenoord idd sterker en werd het nog 3-1, maar zondag kun je rustig een 1 invullen.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:56 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dat zullen we komende zondag zien; in de kuip was het in ieder geval geen groot succes...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |