Je komt uit Eindhoven dus dat wil ie toch niet meerquote:Op woensdag 6 april 2011 09:37 schreef Ang3l het volgende:
Yay, colbert is gemaakt
Nou dus niet meer met Tomasso stoeien
Hij zei op facebook al "Ken je meerdere", maar ik vertelde hem maar even dat mijn meerdere natuurlijk nooit uit Rotterdam kan komenquote:Op woensdag 6 april 2011 09:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je komt uit Eindhoven dus dat wil ie toch niet meer
Daar zitten best leuke tussenquote:Op woensdag 6 april 2011 09:59 schreef Yurithemaster het volgende:
Een homo aanrijden
ik moest glimlachen
Lalalala.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij zei op facebook al "Ken je meerdere", maar ik vertelde hem maar even dat mijn meerdere natuurlijk nooit uit Rotterdam kan komen
na 3x lezen snapte ik hem pasquote:Op woensdag 6 april 2011 10:21 schreef TheVulture het volgende:
Een NSB'er met kliklaminaat is nooit grappig
Ga jij nou maar 40 hoog wonen zodat je van de grond af kan kijken of je tv nog aanstaatquote:
Jaloezie. Wat schattig. Ik zal dit wederom posten als ik in m'n zwembad zit op 41 hoogquote:Op woensdag 6 april 2011 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga jij nou maar 40 hoog wonen zodat je van de grond af kan kijken of je tv nog aanstaat
Ik ken het probleemquote:Op woensdag 6 april 2011 10:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik kijk altijd een beetje mongolisch tijdens dagdromen, dus ik probeer te minderen
Ik heb hoogtevrees, dus ik geloof niet dat ik heel erg jaloers ga worden op iemand die 40 verdiepingen hoog woontquote:Op woensdag 6 april 2011 10:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jaloezie. Wat schattig. Ik zal dit wederom posten als ik in m'n zwembad zit op 41 hoog.
Ik vergeet ook altijd dat ik nog een gezicht heb danquote:Op woensdag 6 april 2011 10:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik kijk altijd een beetje mongolisch tijdens dagdromen, dus ik probeer te minderen
Taalkundig is er een verschil tussen "Ik heb geen gezicht" of "Ik ben geen gezicht"quote:
Ik kijk van nature ook al heel boos dus dat helpt ook niet meequote:Op woensdag 6 april 2011 10:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vergeet ook altijd dat ik nog een gezicht heb dan.
Dratquote:
Voor de beeldvorming...Tomasso in een panty.quote:
Nee, een echte homo zou het album gewoon fysiek kopen. Ik denk dat je een lichte biseksuele neiging hebtquote:Op woensdag 6 april 2011 12:54 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb afgelopen weekend het album van Katy Perry gedownload, ben ik nu homo?
Ik heb het niet gedownload, noch gekocht.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nee, een echte homo zou het album gewoon fysiek kopen. Ik denk dat je een lichte biseksuele neiging hebt
Nee a-seksueelquote:Op woensdag 6 april 2011 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het niet gedownload, noch gekocht.
Ben ik nu hetero?
Ja dat ben ik inderdaad bij uitstekquote:
Ik gokte op Xiance eigenlijkquote:Op woensdag 6 april 2011 13:02 schreef Tomasso het volgende:
Volgens mij is Vlarp de allergrootste (hihi) homo hier.
Er zijn geen hakjes in mijn maatquote:
xiance is kleiner dan tomassoquote:Op woensdag 6 april 2011 13:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat Tomasso de grootste homo hier is.
Tuurlijk wel, op dit blog staat een lijstje met winkels die hakken in mannenmaten verkopen.quote:
Ik vind het best verontrustend dat jij dat weet Erikquote:Op woensdag 6 april 2011 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, op dit blog staat een lijstje met winkels die hakken in mannenmaten verkopen.
http://highheelspassion.blogspot.com/
Wedden van wel? Er zijn speciale dragqueen-stores hoor, met grote matenquote:
Oh het was eigenlijk een verkapte: Let me Google that for you-linkjequote:Op woensdag 6 april 2011 13:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Eerste hit met "Male heels" op Google. Het is niet moeilijk te vinden.
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ik wilde gewoon behulpzaam zijn. Zo ben ik
.
Lekker laten branden. Wellicht wat kwartjes naartoe gooien als straatartiest of zo.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
Filmpje gezien van de man die zich net in brand stak op de Dam. Wauw, dat mensen zoiets bij zichzelf doen..
Waarom dat? Mensen steken zichzelf doorgaans niet zonder reden aan. Als iemand bereid is zichzelf in brand te zetten, dan moet het wel erg belangrijk zijn voor deze persoon.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lekker laten branden. Wellicht wat kwartjes naartoe gooien als straatartiest of zo.
Juist ja. Daarom. Dat zal ie dus wel met goede reden gedaan hebben. gaan wij hem een beetje staan blussen/reddenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:40 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Waarom dat? Mensen steken zichzelf doorgaans niet zonder reden aan. Als iemand bereid is zichzelf in brand te zetten, dan moet het wel erg belangrijk zijn voor deze persoon.
Op die manier.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Juist ja. Daarom. Dat zal ie dus wel met goede reden gedaan hebben. gaan wij hem een beetje staan blussen/reddenZal ie blij mee zijn.
Als je echt zelfmoord wil plegen ga je niet jezelf midden op de Dam in de fik zetten. Schreeuw om aandacht.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:11 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Op die manier.![]()
Ik dacht eerst dat hij een statement wilde maken, maar het schijnt (volgens de krant) een zelfmoordpoging te zijn.
En ook niet engquote:Op woensdag 6 april 2011 17:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Yikes, verbranden doet zo'n pijn. Zelfmoord voor mij zou pijnloos moeten gaan
. Daarom leef ik nog
.
Er zijn makkelijkere manieren om te schreeuwen om aandacht, op het moment van de vervranding voel je niets, maar als het je echt om de aandacht te doen is en het dus wilt overleven kies je niet voor een verminking waar je maanden, jaren lang last van zult blijven houdenquote:Op woensdag 6 april 2011 17:32 schreef Steve het volgende:
[..]
Als je echt zelfmoord wil plegen ga je niet jezelf midden op de Dam in de fik zetten. Schreeuw om aandacht.
Ik denk ook dat het niet een weloverwogen beslissing is geweest van een rationeel denkend mens.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Er zijn makkelijkere manieren om te schreeuwen om aandacht, op het moment van de vervranding voel je niets, maar als het je echt om de aandacht te doen is en het dus wilt overleven kies je niet voor een verminking waar je maanden, jaren lang last van zult blijven houden
Lekkerquote:Op woensdag 6 april 2011 19:00 schreef Great.Expectations het volgende:
Volgens mij eet ik iets oosters met mie, groenten en garnalen, geloof ik.
Zo moeilijk is het toch niet om een alternatief te verzinnen?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik heb het woord "vroeger" 3 keer ge-delete in mn vorige post....
Inderdaad! En het is fijn als je niet zelf hoeft te koken. En een vaatwasser hebt.quote:
vroeger zou de indruk kunnen wekken dat je enorm oud zou (kunnen) zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 19:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet om een alternatief te verzinnen?
Ben ik ook... en jij ook toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
vroeger zou de indruk kunnen wekken dat je enorm oud zou (kunnen) zijn
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:39 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Inderdaad! En het is fijn als je niet zelf hoeft te koken. En een vaatwasser hebt.
Wij zijn super vet!quote:Op woensdag 6 april 2011 19:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
mjah, maar kinderen uit (begin) jaren 80 zijn natuurlijk wel de stoersten
breekt bij deze een lans voor het hand afwassen!quote:
inhakend op de voorafgaande posts zou je dan uit de jaren 70 komenquote:Op woensdag 6 april 2011 19:59 schreef Steve het volgende:
Volgens de weegschaal bij de fitness heb ik ondergewicht..
Volgens mij klopte er iets niet..
Tof!quote:Op woensdag 6 april 2011 17:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Morgen misschien naar Alexi Murdoch. Ang3l, dat is de man van de soundtrack van Away we go.
*check*quote:Op woensdag 6 april 2011 20:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
inhakend op de voorafgaande posts zou je dan uit de jaren 70 komen
Ik koop bijna nooit dreft.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
breekt bij deze een lans voor het hand afwassen!
hand afwassen in voor helden van de dreftfles !
Nja niet alleen de schreeuw om aandacht, maar vind het ook heftig voor de omstanders. met zoiets wil je gewoon niet geconfronteerd worden lijkt mequote:Op woensdag 6 april 2011 17:32 schreef Steve het volgende:
[..]
Als je echt zelfmoord wil plegen ga je niet jezelf midden op de Dam in de fik zetten. Schreeuw om aandacht.
Is dit een songfestival liedje?quote:
18:43? Ja die was er toen al jaquote:
en bij thuiskomst geen ambulamce om buuv met spoed naar eerste hulp te brengen ?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
18:43? Ja die was er toen al ja
En ik heb hem volgepropt met kip in cola
Al hebben we het laatste beetje in een bakje gedaan voor de buurvrouw en dat bij haar voordeur achtergelaten en toen aangebeld en weggerend
Ik weet niet of ze het al op heeftquote:Op woensdag 6 april 2011 22:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en bij thuiskomst geen ambulamce om buuv met spoed naar eerste hulp te brengen ?dan zal rens het vast ook wel overleven
Je kent Hava Nagila Hava toch wel?quote:
Sorry ik werd getriggerdquote:
we want picsquote:Op woensdag 6 april 2011 22:45 schreef Stroekie het volgende:
Er ligt in de bank tegenover me een jongen heel schattig te slapen
Cybart en alles ook idd!quote:
Is je man eigenlijk al klaar en aan het werk..?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:13 schreef Peter het volgende:
Eigenlijk moet ik nog een stuk aan mijn scriptie schrijven, maar ik heb net 2 uur gefietst en ben moe
Mijn vent ligt al op bed, dies klaar met z'n studie en werkt jahquote:Op woensdag 6 april 2011 23:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Is je man eigenlijk al klaar en aan het werk..?
ga eens aan de drank jij...quote:Op woensdag 6 april 2011 23:20 schreef Peter het volgende:
Zelf werk ik trouwens ook al 4 dagen en studeer nog 1 dag
Wie bedoel je? Jij behoort hier toch ook de oude garde?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
zal ik maar weer gaan dan en jullie private time gunnen?
Zijn jullie aartsrivalen?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:37 schreef Kugari-Ken het volgende:Cybart is er.... dan ben ik splijthuizen
wat een heerlijk warm gevoel dat ik daar toch ook toe gerekend wordtquote:Op woensdag 6 april 2011 23:33 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Wie bedoel je? Jij behoort hier toch ook de oude garde?
Ja. Dat is management. Die horen er nooit echt bij. Daar doe je aardig tegen omdat ze de baas zijn, maar je vrienden worden het nooit echtquote:
Kan beter, kan slechter. Operatie gepland voor over zes wekenquote:
En dan is Gellarboy de oprichter van het bedrijf die er door het nieuwe MT het bedrijf is uitgewerkt, na de vijandige overname?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Dat is management. Die horen er nooit echt bij. Daar doe je aardig tegen omdat ze de baas zijn, maar je vrienden worden het nooit echt
ik vind je wel lief hoor Erikquote:
Dan gaan ze er af, plat gezegd?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kan beter, kan slechter. Operatie gepland voor over zes weken
Ah, dat is liefquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:53 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dan gaan ze er af, plat gezegd?
Gewoon tsjakka! Twee keer met een zwaard erlangs.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:53 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dan gaan ze er af, plat gezegd?
Ik heb nou een beetje de associatie van het uitdrukken van twee grote puisten. Of alsof je naar het wrattenspreekuur gaat. Even aanstippen met stikstof, en weg ermee.quote:
Hm, gastwatdefok een snuffelstagiair. Angel de koffiejuf. Waxx de bedrijfsjournalist en ik de hoofdredacteur van het bedrijfsbladquote:Op woensdag 6 april 2011 23:55 schreef Great.Expectations het volgende:
Hmmz... Grappig idee, stel dat [homo] een bedrijf zou zijn, want is dan de functie van iedereen.
Was het maar waar, operatie duurt drie tot vier uurquote:Op woensdag 6 april 2011 23:57 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik heb nou een beetje de associatie van het uitdrukken van twee grote puisten. Of alsof je naar het wrattenspreekuur gaat. Even aanstippen met stikstof, en weg ermee.
Ang3l haalt nieuwe klanten binnen natuurlijk.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm, gastwatdefok een snuffelstagiair. Angel de koffiejuf. Waxx de bedrijfsjournalist en ik de hoofdredacteur van het bedrijfsbladEh...jij zit in het board of directors... en verder weet ik het niet.
Ik ben die chagrijnige achter de receptie welquote:Op woensdag 6 april 2011 23:55 schreef Great.Expectations het volgende:
Hmmz... Grappig idee, stel dat [homo] een bedrijf zou zijn, want is dan de functie van iedereen.
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:55 schreef Great.Expectations het volgende:
Stroek is de ouwe mummelende zemelaar van het archiefquote:Op woensdag 6 april 2011 23:55 schreef Great.Expectations het volgende:
Ok, dan ben ik geen baas.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:58 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Iemand die zelf zegt dat-ie de baas is, is dat nooit.
De koffiejuf?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm, gastwatdefok een snuffelstagiair. Angel de koffiejuf. Waxx de bedrijfsjournalist en ik de hoofdredacteur van het bedrijfsbladEh...jij zit in het board of directors... en verder weet ik het niet.
Voorzitter van de RvB, ja, dat lijkt mij wel wat.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dealer gebruikt meestal geen drugs ookquote:Op woensdag 6 april 2011 23:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De koffiejuf?
Ik drink niet eens koffie
Assistant (to the) regional managerquote:Op donderdag 7 april 2011 00:02 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Maar wel Iemand met uitvoerende macht, praktische macht.
Corporate communications, de flamboyante medewerker die ook hoofd is van de personeelsvereniging.quote:
Of de baas van de kantine, lekker etenquote:Op donderdag 7 april 2011 00:09 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Corporate communications, de flamboyante medewerker die ook hoofd is van de personeelsvereniging.
Wat zijn de cijfers van Q1 dan? 69?quote:Op donderdag 7 april 2011 00:10 schreef Great.Expectations het volgende:
Overigens zien de cijfers over Q1 er zeer slecht uit. Als we zo door gaan, dan kunnen we de tent net zo goed sluiten.
Doet ie dat samen met jou?quote:Op donderdag 7 april 2011 00:05 schreef Great.Expectations het volgende:
Ang3l is hoofd finance & control, want die heeft altijd wel ergens een kritische detailzeikopmerking over.
Hoofd facilitaire dienst?quote:Op donderdag 7 april 2011 00:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of de baas van de kantine, lekker eten
Ik ken al die termen nietquote:Op donderdag 7 april 2011 00:14 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Hoofd facilitaire dienst?
En dan Waxxer op communicatie? Dat lijkt mij een goed voorstel.
Catering, technische dienst, ICT, wagenparkbeheer, schoonmaken, etc.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ken al die termen nietDus als jij het zegt.
Facilitaire dienst is toch schoonmaker?
a pissing contest ?quote:Op donderdag 7 april 2011 00:16 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik zeik over de grote lijnen.
Kun je nagaan wat het eventuele publiek voor gevoel heeft als dat in het echt gebeurd.quote:Op donderdag 7 april 2011 01:14 schreef creno het volgende:
pff, vanavond was het weer repeteren voor het cabaret, ik vergat gewoon tekst, dat geeft een kutgevoel...
Ze willen je.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:52 schreef Ang3l het volgende:
Berichtje: " 's Ochtends zonder shirt de vaatwasser inruimen met de gordijnen open... Die spieren... Maak me gek"
Buren
Het is een meisje van 25quote:
En die willen niks?quote:
Sociale controle @Brabantquote:Op donderdag 7 april 2011 09:52 schreef Ang3l het volgende:
Berichtje: " 's Ochtends zonder shirt de vaatwasser inruimen met de gordijnen open... Die spieren... Maak me gek"
Buren
Neuh dat is meer omaquote:Op donderdag 7 april 2011 10:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Sociale controle @Brabant
Dat zou Pluk NOOIT doenquote:Op donderdag 7 april 2011 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh dat is meer omaDie kan echt vragen "Je auto stond al een week op dezelfde plaats..... was je op vakantie of zo?"
![]()
Bemoei je met je eigen zaken!!!
Dit was omdat de buurvrouw toevallig voorbij liep en het zag
Maar echte sociale controle die grenst aan bemoeienis vind ik ook vreselijk. Daraom ben ik weggegana uit een dorp!Een beetje sociale controle en dat je daarna hoi kan zeggen tegen je buren, kan vragen of je de parkeerkaart mag lenen of dat je niet dood ligt te rotten in de keuken terwijl de kat ana je tenen knaagt..... dat vind ik niet zo erg
Ik kom eraan.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
Mogguh! Wie geeft mij vandaag een rugmassage?
Lion king!quote:Op donderdag 7 april 2011 09:46 schreef Tomasso het volgende:
Ik wilde gisteravond The Lion King 1 en 2 kijken. Is er niet van gekomen.
Ik ga denk ik mezelf maar in brand steken op de Bram ofzo.
Kom je de volgende keer meekijken? Dan hoef ik niet alleen te kijken.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Lion King. Disney
.
De musical was ook mooi. Twee keer gezien
.
Ik in Scheveningen.quote:
Oké!quote:Op donderdag 7 april 2011 12:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kom je de volgende keer meekijken? Dan hoef ik niet alleen te kijken.
Ik vind je echt steeds meer als een kinderlokker klinkenquote:Op donderdag 7 april 2011 12:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kom je de volgende keer meekijken? Dan hoef ik niet alleen te kijken.
Ik keek de disneys ook nooit voor de liedjes eigenlik, al kende ik ze bijna wel allemaal van buiten. Maar voor mij hoort Disney gewoonweg niet op toneel. Ik vind de gemiddelde musical ook al te zoet. Vreemd dat ik dat niet met disney's op tekenfilm heb eigenlijkquote:Op donderdag 7 april 2011 12:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond bij de musical van the Lion King de (samen)zang gewoon erg mooi en de decors en kostuums.
En 20 gradenquote:
Dat dusquote:Op donderdag 7 april 2011 12:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond bij de musical van the Lion King de (samen)zang gewoon erg mooi en de decors en kostuums.
Neem een hondquote:
Praat jij altijd tegen wolken?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:57 schreef Breezerslet17 het volgende:
Hier in Amsterdam gewoon al de hele tijd wolken waar je U tegen zegt
Alleen op werkdagenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Praat jij altijd tegen wolken?
quote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 7 april 2011 14:29 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
![]()
Ik ging minderen met koffie drinken, maar heb nu toch weer gezet.![]()
Klopt, maar mijn breezerverslavingquote:Op donderdag 7 april 2011 14:32 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Wat! Ik dacht dat jij geen koffie dronk.
Hehe.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn breezerverslaving
Als slet denk ik welquote:
Ik dacht, ik ga eerst even de dingen doen die ik moet doen, en daarna fijn op het balkon van de zon genieten.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:23 schreef Ang3l het volgende:
Hier begint het nu pas. Ik denk dat jullie onze zon krijgen
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:28 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik dacht, ik ga eerst even de dingen doen die ik moet doen, en daarna fijn op het balkon van de zon genieten.
Dus ik ga in mijn korte broek en zonnebril in de zon zitten, komen er meteen 46 wolken aangevlogen.
Iedereen haat mij, zelfs God.
God = liefde!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:28 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik dacht, ik ga eerst even de dingen doen die ik moet doen, en daarna fijn op het balkon van de zon genieten.
Dus ik ga in mijn korte broek en zonnebril in de zon zitten, komen er meteen 46 wolken aangevlogen.
Iedereen haat mij, zelfs God.
God wel. Want die heeft ons geschapen in Zijn evenbeeld.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:29 schreef Tha_Erik het volgende:
En dat terwijl God meestal zo liefdevol en accepterend is tegen de sodomistische medemens!
Hart voor de zaak!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:32 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik was net bij de Rabobank, om een verzekering af te sluiten. Miepje achter de balie:
"Bent u al klant bij ons?"
Nee.
"Dan weet ik niet of dat kan. Bij welke bank zit u?"
ABN Amro.
"Kunt u dan bij hen geen verzekering afsluiten? Waarom bij ons?"
Jullie dekking is veel beter.
"Ohh.... ehm.. dan moet ik even navragen of dat wel kan."
(even later)
"Ja, het kan, maar (op dreigende toon) u kunt dan helemaal geen dingen inzien of veranderen via internet, hoor!"
Maar jullie sturen neem ik aan gewoon wel de polis per post?
"Ehm.. ja."
En het eerste jaar kan ik wettelijk toch niets veranderen, en daarna kan ik het per maand opzeggen.
"Ehmm... klopt."
En misschien wil ik wel klant bij jullie worden!
"Ja, maar dat kan ook niet zo maar hoor! Dan moet u weer langskomen bij ons kantoor!"
Domme muts.
Klopt, God is geschapen naar mijn evenbeeld, vandaar dat het zo'n lieve man is.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
God wel. Want die heeft ons geschapen in Zijn evenbeeld.
Op een gegeven moment had ik bijna de neiging om heel hard te roepen "MUTS! IK WIL KLANT WORDEN, SNAP JE DAT DAN NIET!"quote:
Da's een goede voor de klantenservice en -werving zegquote:Op donderdag 7 april 2011 15:32 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik was net bij de Rabobank, om een verzekering af te sluiten. Miepje achter de balie:
"Bent u al klant bij ons?"
Nee.
"Dan weet ik niet of dat kan. Bij welke bank zit u?"
ABN Amro.
"Kunt u dan bij hen geen verzekering afsluiten? Waarom bij ons?"
Jullie dekking is veel beter.
"Ohh.... ehm.. dan moet ik even navragen of dat wel kan."
(even later)
"Ja, het kan, maar (op dreigende toon) u kunt dan helemaal geen dingen inzien of veranderen via internet, hoor!"
Maar jullie sturen neem ik aan gewoon wel de polis per post?
"Ehm.. ja."
En het eerste jaar kan ik wettelijk toch niets veranderen, en daarna kan ik het per maand opzeggen.
"Ehmm... klopt."
En misschien wil ik wel klant bij jullie worden!
"Ja, maar dat kan ook niet zo maar hoor! Dan moet u weer langskomen bij ons kantoor!"
Domme muts.
Dat zou wel de zure regen verklarenquote:Op donderdag 7 april 2011 15:34 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Klopt, God is geschapen naar mijn evenbeeld, vandaar dat het zo'n lieve man is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |