Je komt uit Eindhoven dus dat wil ie toch niet meerquote:Op woensdag 6 april 2011 09:37 schreef Ang3l het volgende:
Yay, colbert is gemaakt
Nou dus niet meer met Tomasso stoeien
Hij zei op facebook al "Ken je meerdere", maar ik vertelde hem maar even dat mijn meerdere natuurlijk nooit uit Rotterdam kan komenquote:Op woensdag 6 april 2011 09:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je komt uit Eindhoven dus dat wil ie toch niet meer
Daar zitten best leuke tussenquote:Op woensdag 6 april 2011 09:59 schreef Yurithemaster het volgende:
Een homo aanrijden
ik moest glimlachen
Lalalala.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij zei op facebook al "Ken je meerdere", maar ik vertelde hem maar even dat mijn meerdere natuurlijk nooit uit Rotterdam kan komen
na 3x lezen snapte ik hem pasquote:Op woensdag 6 april 2011 10:21 schreef TheVulture het volgende:
Een NSB'er met kliklaminaat is nooit grappig
Ga jij nou maar 40 hoog wonen zodat je van de grond af kan kijken of je tv nog aanstaatquote:
Jaloezie. Wat schattig. Ik zal dit wederom posten als ik in m'n zwembad zit op 41 hoogquote:Op woensdag 6 april 2011 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga jij nou maar 40 hoog wonen zodat je van de grond af kan kijken of je tv nog aanstaat
Ik ken het probleemquote:Op woensdag 6 april 2011 10:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik kijk altijd een beetje mongolisch tijdens dagdromen, dus ik probeer te minderen
Ik heb hoogtevrees, dus ik geloof niet dat ik heel erg jaloers ga worden op iemand die 40 verdiepingen hoog woontquote:Op woensdag 6 april 2011 10:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jaloezie. Wat schattig. Ik zal dit wederom posten als ik in m'n zwembad zit op 41 hoog.
Ik vergeet ook altijd dat ik nog een gezicht heb danquote:Op woensdag 6 april 2011 10:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik kijk altijd een beetje mongolisch tijdens dagdromen, dus ik probeer te minderen
Taalkundig is er een verschil tussen "Ik heb geen gezicht" of "Ik ben geen gezicht"quote:
Ik kijk van nature ook al heel boos dus dat helpt ook niet meequote:Op woensdag 6 april 2011 10:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vergeet ook altijd dat ik nog een gezicht heb dan.
Dratquote:
Voor de beeldvorming...Tomasso in een panty.quote:
Nee, een echte homo zou het album gewoon fysiek kopen. Ik denk dat je een lichte biseksuele neiging hebtquote:Op woensdag 6 april 2011 12:54 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb afgelopen weekend het album van Katy Perry gedownload, ben ik nu homo?
Ik heb het niet gedownload, noch gekocht.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nee, een echte homo zou het album gewoon fysiek kopen. Ik denk dat je een lichte biseksuele neiging hebt
Nee a-seksueelquote:Op woensdag 6 april 2011 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het niet gedownload, noch gekocht.
Ben ik nu hetero?
Ja dat ben ik inderdaad bij uitstekquote:
Ik gokte op Xiance eigenlijkquote:Op woensdag 6 april 2011 13:02 schreef Tomasso het volgende:
Volgens mij is Vlarp de allergrootste (hihi) homo hier.
Er zijn geen hakjes in mijn maatquote:
xiance is kleiner dan tomassoquote:Op woensdag 6 april 2011 13:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat Tomasso de grootste homo hier is.
Tuurlijk wel, op dit blog staat een lijstje met winkels die hakken in mannenmaten verkopen.quote:
Ik vind het best verontrustend dat jij dat weet Erikquote:Op woensdag 6 april 2011 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, op dit blog staat een lijstje met winkels die hakken in mannenmaten verkopen.
http://highheelspassion.blogspot.com/
Wedden van wel? Er zijn speciale dragqueen-stores hoor, met grote matenquote:
Oh het was eigenlijk een verkapte: Let me Google that for you-linkjequote:Op woensdag 6 april 2011 13:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Eerste hit met "Male heels" op Google. Het is niet moeilijk te vinden.
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ik wilde gewoon behulpzaam zijn. Zo ben ik
.
Lekker laten branden. Wellicht wat kwartjes naartoe gooien als straatartiest of zo.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
Filmpje gezien van de man die zich net in brand stak op de Dam. Wauw, dat mensen zoiets bij zichzelf doen..
Waarom dat? Mensen steken zichzelf doorgaans niet zonder reden aan. Als iemand bereid is zichzelf in brand te zetten, dan moet het wel erg belangrijk zijn voor deze persoon.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lekker laten branden. Wellicht wat kwartjes naartoe gooien als straatartiest of zo.
Juist ja. Daarom. Dat zal ie dus wel met goede reden gedaan hebben. gaan wij hem een beetje staan blussen/reddenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:40 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Waarom dat? Mensen steken zichzelf doorgaans niet zonder reden aan. Als iemand bereid is zichzelf in brand te zetten, dan moet het wel erg belangrijk zijn voor deze persoon.
Op die manier.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Juist ja. Daarom. Dat zal ie dus wel met goede reden gedaan hebben. gaan wij hem een beetje staan blussen/reddenZal ie blij mee zijn.
Als je echt zelfmoord wil plegen ga je niet jezelf midden op de Dam in de fik zetten. Schreeuw om aandacht.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:11 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Op die manier.![]()
Ik dacht eerst dat hij een statement wilde maken, maar het schijnt (volgens de krant) een zelfmoordpoging te zijn.
En ook niet engquote:Op woensdag 6 april 2011 17:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Yikes, verbranden doet zo'n pijn. Zelfmoord voor mij zou pijnloos moeten gaan
. Daarom leef ik nog
.
Er zijn makkelijkere manieren om te schreeuwen om aandacht, op het moment van de vervranding voel je niets, maar als het je echt om de aandacht te doen is en het dus wilt overleven kies je niet voor een verminking waar je maanden, jaren lang last van zult blijven houdenquote:Op woensdag 6 april 2011 17:32 schreef Steve het volgende:
[..]
Als je echt zelfmoord wil plegen ga je niet jezelf midden op de Dam in de fik zetten. Schreeuw om aandacht.
Ik denk ook dat het niet een weloverwogen beslissing is geweest van een rationeel denkend mens.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Er zijn makkelijkere manieren om te schreeuwen om aandacht, op het moment van de vervranding voel je niets, maar als het je echt om de aandacht te doen is en het dus wilt overleven kies je niet voor een verminking waar je maanden, jaren lang last van zult blijven houden
Lekkerquote:Op woensdag 6 april 2011 19:00 schreef Great.Expectations het volgende:
Volgens mij eet ik iets oosters met mie, groenten en garnalen, geloof ik.
Zo moeilijk is het toch niet om een alternatief te verzinnen?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik heb het woord "vroeger" 3 keer ge-delete in mn vorige post....
Inderdaad! En het is fijn als je niet zelf hoeft te koken. En een vaatwasser hebt.quote:
vroeger zou de indruk kunnen wekken dat je enorm oud zou (kunnen) zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 19:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet om een alternatief te verzinnen?
Ben ik ook... en jij ook toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
vroeger zou de indruk kunnen wekken dat je enorm oud zou (kunnen) zijn
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:39 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Inderdaad! En het is fijn als je niet zelf hoeft te koken. En een vaatwasser hebt.
Wij zijn super vet!quote:Op woensdag 6 april 2011 19:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
mjah, maar kinderen uit (begin) jaren 80 zijn natuurlijk wel de stoersten
breekt bij deze een lans voor het hand afwassen!quote:
inhakend op de voorafgaande posts zou je dan uit de jaren 70 komenquote:Op woensdag 6 april 2011 19:59 schreef Steve het volgende:
Volgens de weegschaal bij de fitness heb ik ondergewicht..
Volgens mij klopte er iets niet..
Tof!quote:Op woensdag 6 april 2011 17:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Morgen misschien naar Alexi Murdoch. Ang3l, dat is de man van de soundtrack van Away we go.
*check*quote:Op woensdag 6 april 2011 20:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
inhakend op de voorafgaande posts zou je dan uit de jaren 70 komen
Ik koop bijna nooit dreft.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
breekt bij deze een lans voor het hand afwassen!
hand afwassen in voor helden van de dreftfles !
Nja niet alleen de schreeuw om aandacht, maar vind het ook heftig voor de omstanders. met zoiets wil je gewoon niet geconfronteerd worden lijkt mequote:Op woensdag 6 april 2011 17:32 schreef Steve het volgende:
[..]
Als je echt zelfmoord wil plegen ga je niet jezelf midden op de Dam in de fik zetten. Schreeuw om aandacht.
Is dit een songfestival liedje?quote:
18:43? Ja die was er toen al jaquote:
en bij thuiskomst geen ambulamce om buuv met spoed naar eerste hulp te brengen ?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
18:43? Ja die was er toen al ja
En ik heb hem volgepropt met kip in cola
Al hebben we het laatste beetje in een bakje gedaan voor de buurvrouw en dat bij haar voordeur achtergelaten en toen aangebeld en weggerend
Ik weet niet of ze het al op heeftquote:Op woensdag 6 april 2011 22:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en bij thuiskomst geen ambulamce om buuv met spoed naar eerste hulp te brengen ?dan zal rens het vast ook wel overleven
Je kent Hava Nagila Hava toch wel?quote:
Sorry ik werd getriggerdquote:
we want picsquote:Op woensdag 6 april 2011 22:45 schreef Stroekie het volgende:
Er ligt in de bank tegenover me een jongen heel schattig te slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |