quote:
Ben vorig jaar naar een show van haar geweestquote:Op woensdag 6 april 2011 02:04 schreef humorduck28 het volgende:
Hierna nog een duo.. ook een vrouw en een man, maar dan op een compleet ander niveau ...
Vind brigitte kaandorp niet zo.quote:Op woensdag 6 april 2011 02:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ben vorig jaar naar een show van haar geweestkaarten van finkers zijn altijd te snel uitverkocht
Ik vond het wel leuk, en finkers is gewoon beyond baasquote:Op woensdag 6 april 2011 02:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind brigitte kaandorp niet zo.
Herman Finkers is wel een baas
STAMPE!quote:Op woensdag 6 april 2011 02:08 schreef Stokstaart het volgende:
Tijd voor wat hardcore weerwat kut dit en die Finkers hoor je ook al niks meer van.
Alleen als het gaat over Vliegveld twente dat er niet moet komen /care
DENK OM JE OREN OP DE GRONDquote:
laats nog op tv geweest klaphark.. hij was/is ook ziekquote:Op woensdag 6 april 2011 02:08 schreef Stokstaart het volgende:
Tijd voor wat hardcore weerwat kut dit en die Finkers hoor je ook al niks meer van.
Alleen als het gaat over Vliegveld twente dat er niet moet komen /care
gelukkig, voel me ineens sterk.quote:Op woensdag 6 april 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb deze 1 keer aangevraagd.. toen vond niemand hem leuk.. gelukkig zijn er mensen met smaak bij gekomen
KLAPHARK??quote:Op woensdag 6 april 2011 02:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
laats nog op tv geweest klaphark.. hij was/is ook ziek
yepquote:Op woensdag 6 april 2011 02:10 schreef Stokstaart het volgende:
Past Draakje zichzelf nu automatisch aan het aantal aanvragers?
doe niet gifjes doenquote:
linksboven op je toetsenbord: ESCquote:Op woensdag 6 april 2011 02:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doe niet gifjes doenlaptop raakt in de stress
Lieverdquote:Op woensdag 6 april 2011 02:16 schreef Zokunen het volgende:
Hallon ballon, nog een verzoekje voor ik ga slapen.
Tot morgen!
LIEFquote:Op woensdag 6 april 2011 02:17 schreef Carooltje79 het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Carooltje79
Bericht:
Stokkkieee
Stokkie
ooh die had hij mij nog niet laten horenquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 02:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
LIEFNu ga ik ook iets liefs voor jou uitzoeken
Trusten popjequote:Op woensdag 6 april 2011 02:19 schreef Popje-popje het volgende:
Ik ga jullie vast weltruste zeggen
Slaap lekker allen![]()
![]()
veel plezier in dromenlandquote:Op woensdag 6 april 2011 02:19 schreef Popje-popje het volgende:
Slaap lekker allen![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 6 april 2011 02:19 schreef Popje-popje het volgende:
Slaap lekker allen![]()
![]()
Jij altijdquote:Op woensdag 6 april 2011 02:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
carooltje mag ik dan ook meedoen?
Slaap lekker Popjequote:Op woensdag 6 april 2011 02:19 schreef Popje-popje het volgende:
Slaap lekker allen![]()
![]()
Wat dan?quote:
quote:
Wie heb je in de brank gestoken?!quote:
Iets aangevraagd waar de doodstraf op staat hierquote:
Ergerquote:
Brandend zand?quote:Op woensdag 6 april 2011 02:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Iets aangevraagd waar de doodstraf op staat hier
Uhhh wat dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 02:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
METALLICA?quote:Op woensdag 6 april 2011 02:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oeh dan zou ik maar snel je laatste wens doenquote:Op woensdag 6 april 2011 02:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee man fucking veel erger, er zitten niet eens gitaren in geloof ikquote:
prikje?quote:Op woensdag 6 april 2011 02:24 schreef Stokstaart het volgende:
Geen K3 maar wel Nederlandstalig, begint met een R
Ik heb hem aangevraagdquote:Op woensdag 6 april 2011 02:24 schreef Zokunen het volgende:
Brandend zand vind ik stiekem wel leuk
Maar dat heeft met twisted herinneringen te maken
Toch niet iets van de Sing off? komen helemaal geen instrumenten in voor ?quote:
Heel FOK! kent het maar verder zal je moeten afwachtenquote:Op woensdag 6 april 2011 02:25 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Toch niet iets van de Sing off? komen helemaal geen instrumenten in voor ?
quote:
okequote:Op woensdag 6 april 2011 02:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heel FOK! kent het maar verder zal je moeten afwachten
quote:
Britse humor, moet je van houden.quote:Op woensdag 6 april 2011 02:26 schreef Redskillz het volgende:
Is deze film de moeite waard?
It's All Gone Pete Tong (2004)
quote:Op woensdag 6 april 2011 02:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heel FOK! kent het maar verder zal je moeten afwachten
waarom wist ik het meteenquote:
Lijkt mij wel interessant toe, maar nog niet gezien.quote:Op woensdag 6 april 2011 02:26 schreef Redskillz het volgende:
Is deze film de moeite waard?
It's All Gone Pete Tong (2004)
Nja 90% zal hem kennen hier. In real life als ze zegt Zanger Raymond kijken ze je aan van : Wie?quote:Op woensdag 6 april 2011 02:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[..]
waarom wist ik het meteen
veel plezier in dromenlandquote:
Slaap lekkerquote:
Trustequote:
Trusten, en mocht ie niet boven staan, loop nog een trap verder.. dan staat ie er wel..quote:Op woensdag 6 april 2011 02:29 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga eens kijken of mijn bedje nog boven staat.... oogjes vallen dicht![]()
Truste![]()
fijne nacht nog verder
Weltrustequote:Op woensdag 6 april 2011 02:29 schreef Carooltje79 het volgende:
Truste![]()
fijne nacht nog verder
slaap lekker meisquote:Op woensdag 6 april 2011 02:29 schreef Carooltje79 het volgende:
Truste![]()
fijne nacht nog verder
Zoiezo alles van guy richie.quote:Op woensdag 6 april 2011 02:29 schreef Zokunen het volgende:
Sowieso britse producties.
Films als Snatch, Crank (1&2), lock stock and 2 smoking barrels.
Series als Sherlock, Top Gear en Luther
Grmbl net een plaatje voor je gevonden.quote:Op woensdag 6 april 2011 02:29 schreef Carooltje79 het volgende:
Truste![]()
fijne nacht nog verder
Snatch noem ik niet echt een Britse productie.quote:Op woensdag 6 april 2011 02:29 schreef Zokunen het volgende:
Sowieso britse producties.
Films als Snatch, Crank (1&2), lock stock and 2 smoking barrels.
Series als Sherlock, Top Gear en Luther
Goessow dan vraag ik hem voor jou aanquote:
me 2quote:Op woensdag 6 april 2011 02:33 schreef humorduck28 het volgende:
Dit is dan wel weer (tegenwoordige) muziek wat ik waardeer
wasn't mequote:Op woensdag 6 april 2011 02:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
me 2![]()
maar ik zie ook al weer een terror corps staan..
De Britse invloeden zijn voor mij genoegquote:Op woensdag 6 april 2011 02:33 schreef Stokstaart het volgende:
Crank is trouwens ook gewoon een Amerikaanse productie
Zou dat dan toch een generatiekloof zijn?quote:Op woensdag 6 april 2011 02:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
me 2![]()
maar ik zie ook al weer een terror corps staan..
zit er zoveel jaren aan verschil tussen dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 02:35 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Zou dat dan toch een generatiekloof zijn?
sowieso is dat baasquote:
nee dat niet, maar ik ben dan van de minder snellere variant van muziek. Als u begrijpt wat ik bedoelquote:Op woensdag 6 april 2011 02:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zit er zoveel jaren aan verschil tussen dan?
GMTAquote:Op woensdag 6 april 2011 02:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Deze wou ik aanvragen maar dat kon niet meer
![]()
ik begrijp wat u bedoeltquote:Op woensdag 6 april 2011 02:37 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
nee dat niet, maar ik ben dan van de minder snellere variant van muziek. Als u begrijpt wat ik bedoel
Mijn verzoekje is heel rustigquote:Op woensdag 6 april 2011 02:37 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
nee dat niet, maar ik ben dan van de minder snellere variant van muziek. Als u begrijpt wat ik bedoel
Hebben we wel vaker last van geloof ikquote:
Ja net nog, jij was me voor met Sean Paulquote:Op woensdag 6 april 2011 02:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hebben we wel vaker last van geloof ik
Een generatie als "hakkers" bestond volgens mij nog niet eens 4 jaar... maar tussen echte generaties kunnen heel wat jaren bestaan..correctie mij mocht er anders worden aangekeken..quote:Op woensdag 6 april 2011 02:37 schreef Zokunen het volgende:
Een generatie duurt geloof ik 18 jaar, maar hoe bepaal je dan de generaties
Zo'n onzin vind ik dat.
Komt door onze goede smaakquote:Op woensdag 6 april 2011 02:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja net nog, jij was me voor met Sean Paul
Dat red je bij mij niet vaak denk ikquote:Op woensdag 6 april 2011 02:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Bij sommige users hoef ik het liedje maar te horen of ik weet al wie hem aangevraagd heeft
klopt, maar bij stok, ragboer,bhzakje,carool,red,royco al welquote:Op woensdag 6 april 2011 02:40 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat red je bij mij niet vaak denk ik
Omdat ik echt 100 miljoen miljard dingen waardeer
'Hakkers' (quote:Op woensdag 6 april 2011 02:40 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Een generatie als "hakkers" bestond volgens mij nog niet eens 4 jaar... maar tussen echte generaties kunnen heel wat jaren bestaan..correctie mij mocht er anders worden aangekeken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
De echte gangsta rappers hoor je weinig van hoor.quote:Op woensdag 6 april 2011 02:43 schreef Zokunen het volgende:
Alleen gangsta rap houdt het wel te lang vol
quote:Op woensdag 6 april 2011 02:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Straks hoogstaande kwaliteit van hollandse bodem.. de tekst is zo goed.. de zang is gewoonweg episch... en de melodie orgasmisch![]()
![]()
![]()
Ik heb het natuurlijk over:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind je dat al orgasmisch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee maar zij was wel schenkbaarquote:Op woensdag 6 april 2011 02:45 schreef Stokstaart het volgende:
Wie weet nog van welke film deze was?
iedereen komt klaar van raymond... wite chocola jwtzquote:
Ik haat het niet echt, maar het is aan mij meer voorbij gegaan. En excuse me voor mijn taalgebruik...quote:Op woensdag 6 april 2011 02:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
'Hakkers' () bestaan nog steeds hoor.... Hardcore-scene is echt niet dood al roepen sommige haters dat.
Vanaf 1990 tot nu dus meer dan 20 jaar
quote:
Dus je gaat zo dadelijk weer soppenquote:Op woensdag 6 april 2011 02:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
iedereen komt klaar van raymond... wite chocola jwtz
Die kaartjes voor feesten als Decibel, Defqon en MOH, HC4Life zijn zo uitverkochtquote:Op woensdag 6 april 2011 02:46 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik haat het niet echt, maar het is aan mij meer voorbij gegaan. En excuse me voor mijn taalgebruik...
quote:Op woensdag 6 april 2011 02:50 schreef Royco1 het volgende:
Nee kan niet zeggen dat het orgasme opwekkend is
moet dat echtquote:Op woensdag 6 april 2011 02:51 schreef Stokstaart het volgende:
Wat een baas deze ga ik vaker aanvragen
Zo slecht dat het grappig is die vent is gek johquote:Op woensdag 6 april 2011 02:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moet dat echt![]()
tevens:
mooi liedje![]()
Begrafenissenquote:Op woensdag 6 april 2011 02:52 schreef humorduck28 het volgende:
Dit vind ik bazenmuziek, vooral tijdens bruiloften cq scheidingen
Hij past bij mijn opleiding.. je mag wel aanvragen maar dan moet je wisselen, ene nacht cola andere nacht witte chocoladequote:Op woensdag 6 april 2011 02:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo slecht dat het grappig is die vent is gek joh
Oke zal het proberen te onthoudenquote:Op woensdag 6 april 2011 02:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hij past bij mijn opleiding.. je mag wel aanvragen maar dan moet je wisselen, ene nacht cola andere nacht witte chocolade
Wat voor foute herinneringen, sex met je bejaarde buuf ?quote:Op woensdag 6 april 2011 02:54 schreef Zokunen het volgende:
En deze is baas omdat foute herinneringen
ke trusten en dromenland en plezier en zulksquote:Op woensdag 6 april 2011 02:56 schreef Zokunen het volgende:
Na deze ga ik op mijn linker of rechter oor liggen, ben er nog niet over uit
Als ik dat heb, ga ik meestal op mijn neus liggen, mocht ik in slaap vallen ,dan merk ik smorgens wel op welke kant ik lig of wakker wordt.quote:Op woensdag 6 april 2011 02:56 schreef Zokunen het volgende:
Na deze ga ik op mijn linker of rechter oor liggen, ben er nog niet over uit
Nee meer in de trend van dit nummer standaard aanvragen met de vriendengroep en dan genieten van al die balende mensen terwijl we zelf dus grote pret haddenquote:Op woensdag 6 april 2011 02:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat voor foute herinneringen, sex met je bejaarde buuf ?
Weet niet of je dat wel moet doen hoorquote:
dat wordt soloquote:Op woensdag 6 april 2011 02:59 schreef Stokstaart het volgende:
Carooltje toch, ons opgeilen en dan zelf gaan slapen
Kan net zo lekker zijnquote:
Je doet gewoon alsof het 3 uur in de middag is en je gaat lunchen?quote:Op woensdag 6 april 2011 03:01 schreef Zokunen het volgende:
Ik wou al drie uur slapen ofzo, nu pak ik eerst nog ff een bammetje.
Ik wil een normaal dag en nacht ritme
Oneensquote:
Niet als je 4 uur lang fapt en steeds net niet over het randje heengaatquote:Op woensdag 6 april 2011 03:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oneens![]()
Lekkerder als de ander als je met zijn 2en bent faalt
minder lekker als de ander als je met zijn 2en bent niet faalt
Mij welquote:Op woensdag 6 april 2011 03:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niet als je 4 uur lang fapt en steeds net niet over het randje heengaat. Dat lukt jou niet met een partner hoor
Neuh, tenzij je partner een robot isquote:
Hoezo? als je het goed aanpakt dan wil dat welquote:Op woensdag 6 april 2011 03:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Neuh, tenzij je partner een robot is
Verschil tussen wel/niet komen is soms maar 1 beweging als je op dat randje zit. Dus dat wil niet nee.quote:Op woensdag 6 april 2011 03:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hoezo? als je het goed aanpakt dan wil dat wel
tevens lekker nummer
als je elkaar goed kent.. dan kun je de ander helemaal gek makenquote:Op woensdag 6 april 2011 03:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Verschil tussen wel/niet komen is soms maar 1 beweging als je op dat randje zit. Dus dat wil niet nee.
Wel een beetje als je elkaar goed kent en het duidelijk aangeeft. Maar een ander zal jouw lichaam nooit zo goed kennen als jij zelf
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:Op woensdag 6 april 2011 03:09 schreef Royco1 het volgende:
Tijd om te gaan slapen.
Weltruste allemaal
Hoop dat het dromen worden en geen nachtmerries.quote:Op woensdag 6 april 2011 03:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekker, veel plezier in dromenland
Ik stuur allemaal plezante gedachtes naar je.. dus het worden dromenquote:Op woensdag 6 april 2011 03:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoop dat het dromen worden en geen nachtmerries.
jij ook veel plezier in dromenland
Met een meisje?quote:Op woensdag 6 april 2011 03:14 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben dronken en loop naar huis. Ik heb geneukt. Gr gr
okequote:Op woensdag 6 april 2011 03:14 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben dronken en loop naar huis. Ik heb geneukt. Gr gr
Gefeliciteerd manquote:
is dat zo?quote:Op woensdag 6 april 2011 03:25 schreef Stokstaart het volgende:
Onze verzoekjes zitten nu beter op een lijn
Weet niet of die hierna komt maar mijn volgende verzoekje is en ook R&B en komt zelfs uit hetzelfde jaar als dezequote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 03:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Weet niet of die hierna komt maar mijn volgende verzoekje is en ook R&B en komt zelfs uit hetzelfde jaar als deze
Zwijmelt meequote:Op woensdag 6 april 2011 03:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum droomt weg![]()
iddquote:Op woensdag 6 april 2011 03:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zwijmelt mee![]()
Jammer dat de meeste van die artiesten tegenwoordig geen mooie muziek meer maken
quote:Op woensdag 6 april 2011 03:37 schreef Stokstaart het volgende:
Had nog wat goed te maken voor de klereherrie van eerder vannacht he
Goede verzoekjes enzulksquote:
Klopt een vliegtuigongeluk toch? Als je maar niet weer gaat dansen en op je bek gaat straks moet ik een dokter bellenquote:Op woensdag 6 april 2011 03:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Veeeelste vroeg dood![]()
Hier heb ik zoveel spierpijn op behaald
die ga ik blijven horen ofniequote:Op woensdag 6 april 2011 03:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt een vliegtuigongeluk toch? Als je maar niet weer gaat dansen en op je bek gaat straks moet ik een dokter bellen
Was ook wel een meesterlijke faalquote:Op woensdag 6 april 2011 03:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die ga ik blijven horen ofnie
Nee katsbezopenquote:Op woensdag 6 april 2011 03:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ben je in een romantische bui stokkie?![]()
bezopen en dan vraag je dit soort aan??quote:Op woensdag 6 april 2011 03:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee katsbezopenDit is wel lekker om te spacen met een goed wietje er bij.
Zeg toch heb geen agressieve dronkquote:Op woensdag 6 april 2011 03:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bezopen en dan vraag je dit soort aan??wanneer gaan we samen zuipen?
_________quote:Op woensdag 6 april 2011 04:01 schreef Stokstaart het volgende:
Wat draai jij dan als je lam bentCaro en Mooi Wark
Haha jij draait zelf ook R&B dusquote:Op woensdag 6 april 2011 04:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
_________![]()
![]()
meatloaf, mj, r&b
ja maar had het van jou niet verwachtquote:
Nobelprijs der liefde uit de handen van Knetter. Meer kan een man niet wensenquote:Op woensdag 6 april 2011 04:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar had het van jou niet verwacht![]()
let bij de volgende nummers even op het bericht
quote:Op woensdag 6 april 2011 04:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nobelprijs der liefde uit de handen van Knetter. Meer kan een man niet wensen
haha heb ik met Hazes wel alleen jij kan ongetwijfeld een stuk mooier zingenquote:Op woensdag 6 april 2011 04:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Clouseau draai ik ook trouwens als ik lam ben.. en dan heul hard meebleren![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 04:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
haha heb ik met Hazes wel alleen jij kan ongetwijfeld een stuk mooier zingen![]()
Lekker wijf : checkquote:Op woensdag 6 april 2011 04:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
je bent toch ook gewoon liev en zulks:P
al kan ik nog wel een paar dingen bedenken die een man kan wensen
whahaquote:Op woensdag 6 april 2011 04:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lekker wijf : check
Hazes : Check
Drank : Check
van de radio wel.. van de verzoekmachine nietquote:Op woensdag 6 april 2011 04:10 schreef Stokstaart het volgende:
mag je de link van ONZ radio eigenlijk ook posten buiten ONZ
Oke slaap lekkerquote:Op woensdag 6 april 2011 04:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga slapen.. met 4 uur gaat de wekker weer
slaap lekker als je gaat slapenik ga slapen met de radio aan
Ok np danquote:Op woensdag 6 april 2011 04:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
van de radio wel.. van de verzoekmachine niet
5 seconden geledenquote:
Kun je ONZ luisteren tijdens je werk?quote:Op woensdag 6 april 2011 04:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ben bezig joh, maar ik moet werken
Ben bang van niet, of de mediaplayer op m'n telefoon moet URL's accepteren..quote:Op woensdag 6 april 2011 04:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kun je ONZ luisteren tijdens je werk?
Om dezelfde reden dat ik aan jou moest denken bij het zien van de TTquote:Op woensdag 6 april 2011 06:42 schreef Samzz het volgende:
Waarom moet ik bij deze TT aan mezelf denken
Whahahaquote:Op woensdag 6 april 2011 06:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat ik aan jou moest denken bij het zien van de TT
Jawel johquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |