Wanneer zei jij voor het laatst hoi als teken van blijdschapquote:Op woensdag 6 april 2011 00:57 schreef djkoelkast het volgende:
Hoi (uitroep), een uitroep als groet of voor vreugde
'Hoi' als groet kan worden gebruikt als twee mensen elkaar tegenkomen, maar ook bij afscheid.
Ik weet het wel. Maar ik vind het nog steeds raar klinken.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:57 schreef djkoelkast het volgende:
Hoi (uitroep), een uitroep als groet of voor vreugde
'Hoi' als groet kan worden gebruikt als twee mensen elkaar tegenkomen, maar ook bij afscheid.
hoi hoi hoi hoi hieperdepiep staat op de stiep!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wanneer zei jij voor het laatst hoi als teken van blijdschap
Leuke fipo wel. Maar nee, ik had het over het liedje.quote:
Hmm oke..quote:
quote:
Vraag epische muziek aan, nu mag ALLESquote:Op woensdag 6 april 2011 01:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik ben een beetje melancholisch van de bazenanime die ik net heb afgezien
wauzers!! okequote:Op woensdag 6 april 2011 01:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vraag epische muziek aan, nu mag ALLES
quote:Op woensdag 6 april 2011 01:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb er heel wat leuks in
Masonna niet, though
quote:Track already in queue to be played.
Heb tot nu toe mijn oordopjes ingelatenquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stokstaart
Bericht:
The horror voor Knetter
Brabandersquote:Op woensdag 6 april 2011 01:04 schreef ValHallen het volgende:
Echte mensen zeggen trouwens houdoe als ze weggaan.
Zulk soort hardcore
Jij komt toch ook uit Brabant kutquote:
ik heb iets gevonden wat wel snel gaat jaquote:Op woensdag 6 april 2011 01:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan heeft iemand hem al aangevraagd en komt 'ie zo al
Dus andere plaat zoeken
Whutquote:Op woensdag 6 april 2011 01:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij komt toch ook uit Brabant kut
gelukkig niet zegquote:Op woensdag 6 april 2011 01:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik heb iets gevonden wat wel snel gaat ja
en er is bijna geen grindcore/extreme black metal te vinden
eckte twentenaren zeggen oet moan dat zag ik laatst op sbs 6quote:Op woensdag 6 april 2011 01:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik zeg gewoon tjow, doei, kallem an, of tot later als ik wegga
Nee, ik zeg altijd ajuuus... (ras twenthenaar)quote:Op woensdag 6 april 2011 01:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
eckte twentenaren zeggen oet moan dat zag ik laatst op sbs 6
dat is fries en ik woon niet in twentequote:Op woensdag 6 april 2011 01:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ten eerste komt knetter niet twente en ten tweede oant moarn is Fries..quote:Op woensdag 6 april 2011 01:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij de enige 2 die "normale" muziek aanvragen. (als in: geen hardcore/hardstyle oid)quote:
Alleen op ONZ-radioquote:
Seal is van mijquote:
En bedanktquote:Op woensdag 6 april 2011 01:09 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij de enige 2 die "normale" muziek aanvragen. (als in: geen hardcore/hardstyle oid)
Dit valt niet onder mijn noemer normale muziek hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 01:09 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij de enige 2 die "normale" muziek aanvragen. (als in: geen hardcore/hardstyle oid)
Jij doet ook harstyle enzo aanvragenquote:
Valhallen ok en heb carooltje ook gevraagd om wat te gaan verzoekenquote:Op woensdag 6 april 2011 01:09 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Beter als dat gerambam..quote:Op woensdag 6 april 2011 01:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit valt niet onder mijn noemer normale muziek hoorPure gehoorsAids
JA DAG! hardstylequote:Op woensdag 6 april 2011 01:09 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Jij doet ook harstyle enzo aanvragen
Oke, gelukkig, ik zal ook gewoon muziek aanvragen, heb een ***hekel aan bam bam bam muziekquote:Op woensdag 6 april 2011 01:09 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Gelukkigquote:Op woensdag 6 april 2011 01:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Valhallen ok en heb carooltje ook gevraagd om wat te gaan verzoeken
Nou ja, rambambam muziek dan..quote:Op woensdag 6 april 2011 01:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
JA DAG! hardstylekleutergemaakte fruityloops bagger vraag ik niet aan hoor.
fripSide heb ik aangevraagd, en eens een ander nummer dan de standaard.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:10 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Nou ja, rambambam muziek dan..
quote:Op woensdag 6 april 2011 01:10 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Oke, gelukkig, ik zal ook gewoon muziek aanvragen, heb een ***hekel aan bam bam bam muziek
Okequote:Op woensdag 6 april 2011 01:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
fripSide heb ik aangevraagd, en eens een ander nummer dan de standaard.
En gedaanquote:Op woensdag 6 april 2011 01:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Valhallen ok en heb carooltje ook gevraagd om wat te gaan verzoeken
Dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 6 april 2011 01:12 schreef Stokstaart het volgende:
wedden dat Knetter dr oordopjes nu uit heeft
Hoeveel wou je erop zetten?quote:Op woensdag 6 april 2011 01:12 schreef Stokstaart het volgende:
wedden dat Knetter dr oordopjes nu uit heeft
20 platen van dit achter elkaar lolquote:Op woensdag 6 april 2011 01:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hoeveel wou je erop zetten?
als er genoeg tegenover staat dan ga ik zelfs dat aanhorenquote:Op woensdag 6 april 2011 01:13 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
20 platen van dit achter elkaar lol
quote:Op woensdag 6 april 2011 01:13 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
20 platen van dit achter elkaar lol
Jah dat klopt... Jah.. dat klopt.... Jah dat klopt.....Jah dat klopt... Jah.. dat klopt.... Jah dat klopt.....quote:
Omdat is dat rondjes de rondjes je loopt door.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:15 schreef Boterhamzakje het volgende:
Waar komt dat ik loop rondjes vandaan?
quote:Op woensdag 6 april 2011 01:15 schreef Boterhamzakje het volgende:
Waar komt dat ik loop rondjes vandaan?
ik zat feestreview te lezen op partyflock, zegt er zo'n gast tegen hem "ga jij nou maar rondjes lopen"quote:
maar hij heeft wel een mooie vrouwquote:
Pics?quote:
Dat is Ragboerquote:
Ik moest lachenquote:
Nee, ragboer draagt overhemden met een spencer erover en heeft zijn donkere langere haar achterover gekamd.quote:
Is ze aangevraagdquote:Op woensdag 6 april 2011 01:20 schreef ValHallen het volgende:
Wie heeft Alizee aangevraagd?
Ik was vroeger zo verliefd op haar
Zet de teller dan op 0, en begin op nieuw.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
crap ik heb mijn 25.000ste post ook al gemist
Ik ben net voorbij de 14000quote:Op woensdag 6 april 2011 01:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Morgen sta je op 30 joh maak je niet drukquote:Op woensdag 6 april 2011 01:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Zij is zo verschrikkelijk mooi, lief en geil tegelijkertijdquote:Op woensdag 6 april 2011 01:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is ze aangevraagd
Ben nog steeds verliefd op haar
20.000 had ik ook al gemistquote:
Ik let er eigenlijk niet eens opquote:Op woensdag 6 april 2011 01:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
20.000 had ik ook al gemist
quote:Op woensdag 6 april 2011 01:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zij is zo verschrikkelijk mooi, lief en geil tegelijkertijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Waar kun je dat zien, ik weet dat niet eens waar ik mijn aantal kan checken..quote:
Op je naam klikken in het topicquote:Op woensdag 6 april 2011 01:23 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Waar kun je dat zien, ik weet dat niet eens waar ik mijn aantal kan checken..
ik ook niet meer.. maar 25.000 en 20.000 wou ik wel bij stilstaanquote:Op woensdag 6 april 2011 01:22 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik let er eigenlijk niet eens op
Bij 100.000 trakteer je hequote:Op woensdag 6 april 2011 01:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ook niet meer.. maar 25.000 en 20.000 wou ik wel bij stilstaan
1 keer, XTC. Op mijn eerste en enige hardcorefeestquote:Op woensdag 6 april 2011 01:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hebben jullie allen wel eens harddrugs gebruikt?
Jij. Bij de 100.000 willen we tompoucesquote:
Nee, heb alleen nog maar wiet en hasj gebruikt.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hebben jullie allen wel eens harddrugs gebruikt?
en dat heb je niet bij die ene keer hardcore gehoudenquote:Op woensdag 6 april 2011 01:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
1 keer, XTC. Op mijn eerste en enige hardcorefeest
Voorderest softdrugs als Wiet, Hasj en paddo's
quote:Op woensdag 6 april 2011 01:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet ik 'm weer posten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik was toen heel ff 'van de kaart' filmpjes kijken op youtubequote:Op woensdag 6 april 2011 01:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb ik aangevraagd.
Soort van hardcore bitpop
Nee, hij komt nogquote:Op woensdag 6 april 2011 01:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik was toen heel ff 'van de kaart' filmpjes kijken op youtube
ik voel me rot erdoor nu
ik was het hele bestaan vergetenquote:Op woensdag 6 april 2011 01:26 schreef humorduck28 het volgende:
Lang geleden dat ik deze lied gehoord heb
Die van 2005quote:
En terecht dat ze dat vonden..quote:Op woensdag 6 april 2011 01:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik was het hele bestaan vergeten
deze vond ik leuk toen zeg, en mijn vriendjes vonden me gay daarom
photoshopquote:Op woensdag 6 april 2011 01:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die van 2005?
Doe maardan post ik die van 2011
oh, okee danquote:
en ik heel nederland door treinen om ze uit te delen zekerquote:Op woensdag 6 april 2011 01:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij. Bij de 100.000 willen we tompouces
XTC bedoel je?quote:Op woensdag 6 april 2011 01:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
en dat heb je niet bij die ene keer hardcore gehouden?
Als je stuiterbal wil: Aphex Twin - Bucaphulus bouncing ballquote:Op woensdag 6 april 2011 01:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oh, okee dan, zometeen ook een verassing die niet zulke debiele hardcore is als net maar wat meer stuiterbal
Ach, het is leuk om naar te luisteren, maar ik kan helemaal geen italiaansquote:Op woensdag 6 april 2011 01:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik was het hele bestaan vergeten
deze vond ik leuk toen zeg, en mijn vriendjes vonden me gay daarom
kutnummerquote:Op woensdag 6 april 2011 01:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je stuiterbal wil: Aphex Twin - Bucaphulus bouncing ball
Was ff vergeten dat we op internet zaten en niet in de studio sorry meisquote:Op woensdag 6 april 2011 01:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en ik heel nederland door treinen om ze uit te delen zeker![]()
Tevens:
Red is er ook weer
dit italiaansquote:Op woensdag 6 april 2011 01:28 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ach, het is leuk om naar te luisteren, maar ik kan helemaal geen italiaansdus wist ook niet waarover het ging..
Het is Frans toch?quote:
sonic coaster pop is ultieme stuiterballenquote:
Het is in het Frans en gaat over minderjarige sletjes die je niet mag neuken maar stiekem wel wil neukenquote:Op woensdag 6 april 2011 01:28 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ach, het is leuk om naar te luisteren, maar ik kan helemaal geen italiaansdus wist ook niet waarover het ging..
Zure mattenquote:Op woensdag 6 april 2011 01:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
sonic coaster pop is ultieme stuiterballen![]()
die shit draaide ik altijd met mijn maten terwijl we marioparty 5 speelden met zure matten en bier
quote:
n bierquote:Op woensdag 6 april 2011 01:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja ik hoor geen pizza of tortellini ofzo
wil dan wel een tompouce naarje toe brengen hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 01:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was ff vergeten dat we op internet zaten en niet in de studio sorry meis
Mario Partyquote:Op woensdag 6 april 2011 01:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
sonic coaster pop is ultieme stuiterballen![]()
die shit draaide ik altijd met mijn maten terwijl we marioparty 5 speelden met zure matten en bier
quote:Op woensdag 6 april 2011 01:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja ik hoor geen pizza of tortellini ofzo
Voor mij niet hoor, ik blijf ze leuk vindenquote:Op woensdag 6 april 2011 01:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
lage replaywaarde helaas
1 en 2 waren pas
Kom ik van de zomer wel een keer halen bij je als het nog mag na al die pokkeherriequote:Op woensdag 6 april 2011 01:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wil dan wel een tompouce naarje toe brengen hoor
ik was laatst in een retro game winkelquote:Op woensdag 6 april 2011 01:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Voor mij niet hoor, ik blijf ze leuk vinden
quote:Op woensdag 6 april 2011 01:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik was laatst in een retro game winkel
proberen ze mario party 2 voor 80 euro te verkopen
retro game winkel prijzen
mag wel hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 01:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kom ik van de zomer wel een keer halen bij je als het nog mag na al die pokkeherrie
Heb laatst een Snes met Allstars NMIB gekocht voor 5 tientjes. Die spellen zoals Mario Kart zijn boxed wel al snel 50 euro iddquote:Op woensdag 6 april 2011 01:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik was laatst in een retro game winkel
proberen ze mario party 2 voor 80 euro te verkopen
retro game winkel prijzen
jouw forumquote:Op woensdag 6 april 2011 01:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]sowieso retrowinkels
psst www.retroforum.nl wat voor jouwe zoeken leden
reclame makenquote:Op woensdag 6 april 2011 01:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]sowieso retrowinkels
psst www.retroforum.nl wat voor jouwe zoeken leden
lol das nog duurquote:Op woensdag 6 april 2011 01:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb laatst een Snes met Allstars NMIB gekocht voor 5 tientjes. Die spellen zoals Mario Kart zijn boxed wel al snel 50 euro idd
Hehehe HAPHAPquote:Op woensdag 6 april 2011 01:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat mag ik. Het is niet commeciëel.
spam voor machtuitbreidingquote:Op woensdag 6 april 2011 01:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat mag ik. Het is niet commeciëel.
Ik koop alleen dingen als ze te goedkoop zijnquote:
Mint is in ongeopende verpakking.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik koop alleen dingen als ze te goedkoop zijn
Ik heb een boxed Atari Jaguar, mint, + 3 spellen voor 35 euro gekocht
KWIJLquote:Op woensdag 6 april 2011 01:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik koop alleen dingen als ze te goedkoop zijn
Ik heb een boxed Atari Jaguar, mint, + 3 spellen voor 35 euro gekocht
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:
Peuk zuh.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:33 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik ga even een peukje roken, tot zo!
Slaap lekkerquote:
Ik heb nog een werkende thuisquote:Op woensdag 6 april 2011 01:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb laatst een Snes met Allstars NMIB gekocht voor 5 tientjes. Die spellen zoals Mario Kart zijn boxed wel al snel 50 euro idd
De Jaguar zelf is mint, de doos niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mint is in ongeopende verpakking.
Ik heb een achterlijk grote collectiequote:Op woensdag 6 april 2011 01:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
KWIJL
ik kom steeds niet toe aan retro gaming hobby, meestal aan gebrek aan geld. ik ga regelmatig met mijn vriendin rommelmarkten af in de buurt, zij elke keer pissed als ik een retrogame stal tegenkom of manga. maarja zelfgemaakte sierraden is het andersom hetzelfde
en dat met je uitkering?quote:Op woensdag 6 april 2011 01:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb een achterlijk grote collectie
We hebben best wat leden, maar het is qua nieuwe posts wat rustig momenteel, daar proberen we wat aan te doenquote:Op woensdag 6 april 2011 01:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb je forum al regelmatig gecontroleerd trouwens koelkast
Daarom ook alleen alles goedkoopquote:Op woensdag 6 april 2011 01:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
en dat met je uitkering?
ja precies, dikke prijzen betalen voor oude meukquote:
Ik heb nog 500+ Matchbox autootjes staanquote:Op woensdag 6 april 2011 01:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De Jaguar zelf is mint, de doos niet.
Ik wil zo veel mogelijk verschillende werkende hardware. De spellen trek ik wel ergens vandaan of desnoods via mijn emu-pc.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik geil vooral op bootleg gameboy/nes diskettes. bijvoorbeeld met neppe spellen, dingen die niet werken, 300 spellen op 1 diskette enzo. Jij koelkast?
We zijn begonnen als hèt B&A forumquote:Op woensdag 6 april 2011 01:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
BASSIE EN ADRIAAN ARCHIEF?
Alles retro is welkomquote:Op woensdag 6 april 2011 01:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb nog 500+ Matchbox autootjes staan![]()
Dit soort:
[ afbeelding ]
Wil best een keer een topic maken op je forum als daar animo voor is
check je ook angry video game nerd? die reviewt altijd de meest obscure troep.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wil zo veel mogelijk verschillende werkende hardware. De spellen trek ik wel ergens vandaan of desnoods via mijn emu-pc.
Hoe aparter de console hoe beter. Ik heb vorige maand nog de Gizmondo gekocht
* Knetterkrankjorum schuurt/schuifelt met carooltjequote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Carooltje79
Bericht:
Speciaal voor Knettertje
Metal Slugquote:Op woensdag 6 april 2011 01:40 schreef Stokstaart het volgende:
Heb ook een NeoGeo met Metal Slug en Last Blade 1 & 2.
En een Megadrive voor de fun
Die spellen zijn ook pleurisduur.quote:
maar mijn oren zijn wel bijgekomenquote:Op woensdag 6 april 2011 01:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
daarna weer dj skinhead
duurt iets van 3 kwartier vgoor die komtquote:Op woensdag 6 april 2011 01:43 schreef humorduck28 het volgende:
ik had ook een verzoekje gedaan.. (komt ie nog ?)
Oke, we hebben geduldquote:Op woensdag 6 april 2011 01:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
duurt iets van 3 kwartier vgoor die komt
Mooi manquote:Op woensdag 6 april 2011 01:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik was laatst op die tentoonstelling met alle retro consoles, kon ook op alle troep spelen, zoals die ultravox hierboven
Ook ddr en een hele reeks arcadekasten
zeg dat wel, volgens mij ging je vorige week onder de douche toen ik je voor het laatst zag hier..quote:
Slapen in de douchequote:
Die zoek ik nog steedsquote:Op woensdag 6 april 2011 01:41 schreef humorduck28 het volgende:
heb nog zo'n op zolder staan:
[ afbeelding ]
geen echte foto, maar lijkt me toch antiek... ?
mannenhobbiesquote:Op woensdag 6 april 2011 01:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mooi man
Ik zou nog wel eens een oude C128 willen hebben met 1000 van die oude 5,25 inch floppies erbij. Lekker vogelen op een regenachtige zondag
EcHt MaRiJoo k3N jE dA nOgquote:Op woensdag 6 april 2011 01:46 schreef Stokstaart het volgende:
Dit is wel lekker rag ondanks bliepjens
Niet zo heel boeiend, lig er liever bijquote:
Zal morgen hem wel opzoeken, staat ergens achter, hij werkt nog steeds, je hoort meer van mijquote:
Retro computerspulquote:Op woensdag 6 april 2011 01:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb een Amiga 4000 op mijn bureau
tofquote:Op woensdag 6 april 2011 01:48 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Zal morgen hem wel opzoeken, staat ergens achter, hij werkt nog steeds, je hoort meer van mij
Je moet deze man zien optredenquote:Op woensdag 6 april 2011 01:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Galaxy smasher
wat een bazentitel
Avondquote:
soberso, ik ben er en dan kwam hij toch nietquote:Op woensdag 6 april 2011 01:48 schreef Stokstaart het volgende:
Fanta zien we voorlopig ook niet meer terug
Heb hem vanavond Minecraft gestuurd
Klopt hij heeft een tyfushekel aan je god knows whyquote:Op woensdag 6 april 2011 01:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
soberso, ik ben er en dan kwam hij toch niet
wist niet dat ik zo'n invloed hadquote:Op woensdag 6 april 2011 01:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gelukkig wel, anders raak ik helemaal in de war.
iedereen weet toch waaromquote:Op woensdag 6 april 2011 01:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt hij heeft een tyfushekel aan je god knows why
moet ik eerst de plaat halenquote:Op woensdag 6 april 2011 01:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bij je volgende show even wat draaien hiervan
Niet zo overdrijven jijquote:Op woensdag 6 april 2011 01:45 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
zeg dat wel, volgens mij ging je vorige week onder de douche toen ik je voor het laatst zag hier..
Is dit op vinyl denk je? HEBBEN!quote:Op woensdag 6 april 2011 01:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
moet ik eerst de plaat halen
op discogs kun je echt alles vindenquote:Op woensdag 6 april 2011 01:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is dit op vinyl denk je? HEBBEN!
Ik heb een zooi platen van Electrixx in bestelling staan, maar denk te gewoontjes voor jou
Blijkbaar.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wist niet dat ik zo'n invloed had
Nou iig ff van stuiterenquote:Op woensdag 6 april 2011 01:52 schreef Stokstaart het volgende:
Denk dat de dames zo ook rondjes gaan lopen van dit
Ik heb een leuk cd'tje in bestelling staan. Nooit op plaat uitgegvenquote:Op woensdag 6 april 2011 01:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
op discogs kun je echt alles vinden
Jaquote:
Het is dus toch geluktquote:Op woensdag 6 april 2011 01:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hierbij gaan mijn oordopjes even uit
cd'squote:Op woensdag 6 april 2011 01:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb een leuk cd'tje in bestelling staan. Nooit op plaat uitgegven
de nacht van woensdag op donderdag en donderdag op vrijdag niet... dan weet je dat vastquote:Op woensdag 6 april 2011 01:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Blijkbaar.
1 van de vastigheden in mijn leven, als ik 's nachts thuiskom dat jij nog hier aan het posten bent.
tja, maar een cd voelt echt zo waardeloos wmb, kuthoesje wat snel kapot gaat en alleen een lame boekje erbijquote:Op woensdag 6 april 2011 01:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tja, ik wil toch het album en het is niet te vinden
Ben best trots op mezelf dat ik het zolang heb volgehoudenquote:
ok, kan ik me er vast op instellenquote:Op woensdag 6 april 2011 01:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de nacht van woensdag op donderdag en donderdag op vrijdag niet... dan weet je dat vast
gohquote:Op woensdag 6 april 2011 01:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alleen MP3![]()
http://www.discogs.com/artist/IAYD
Ik heb een behoorlijke vinylcollectie. Ook klassiekertjes als Smack my bitch up en Windowlicker zitten er tussenquote:Op woensdag 6 april 2011 01:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
tja, maar een cd voelt echt zo waardeloos wmb, kuthoesje wat snel kapot gaat en alleen een lame boekje erbij
Youtube dingetje gezien?quote:Op woensdag 6 april 2011 01:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
gohsupernieuwe artiest dus
schuldig aan nr 2quote:Op woensdag 6 april 2011 01:57 schreef ValHallen het volgende:
Wie heeft de volgende 2 nummers aangevraagd?![]()
Jullie maken me zometeen heel erg blij met 2 van mijn favoriete artiesten
Ik was hem kwijt..quote:Op woensdag 6 april 2011 01:57 schreef ValHallen het volgende:
Wie heeft de volgende 2 nummers aangevraagd?![]()
Jullie maken me zometeen heel erg blij met 2 van mijn favoriete artiesten
Heb ik in zo'n korte tijd al een reputatie opgebouwd?quote:
TMIquote:Op woensdag 6 april 2011 02:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heb ik in zo'n korte tijd al een reputatie opgebouwd?
I WANNA BE YOUR DOG![]()
![]()
![]()
![]()
ValHallen zit in klaarkommodus.
Zal zo wel bekend worden..quote:Op woensdag 6 april 2011 01:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wie heeft finkers aangevraagd?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |