ritalinnetje hebben van me?quote:Op woensdag 6 april 2011 01:35 schreef Vultarian het volgende:
duurde lang bommie, zit ik maar te wachten en te wachten
quote:Op woensdag 6 april 2011 01:35 schreef Vultarian het volgende:
recept voor ouderen? zijn die niet een beetje taai?quote:
Ik kreeg m'n rollator niet opgestart.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:35 schreef Vultarian het volgende:
Trustequote:Op woensdag 6 april 2011 01:36 schreef henkvandetillaart het volgende:
Trusten allemaal!
![]()
Hopelijk is het nu klaar tussen Genialex en laura!
Bye bye Henkielief!quote:Op woensdag 6 april 2011 01:36 schreef henkvandetillaart het volgende:
Trusten allemaal!
![]()
Hopelijk is het nu klaar tussen Genialex en laura!
Inderdaad wat een wanhoop.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 01:36 schreef Vultarian het volgende:
[..]
recept voor ouderen? zijn die niet een beetje taai?
En coos is gert het hele zooitje nog een beetje aan het redden?quote:
Kolere.. tegen 2 en daar is die eend weerquote:Op woensdag 6 april 2011 01:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
En coos is gert het hele zooitje nog een beetje aan het redden?
ja zie je ,nu weer die hand zit echt onder de dekensquote:Op woensdag 6 april 2011 01:37 schreef BobHarris het volgende:
flip is even de vijver aan t vol laten lopen..
kijk die arm!!
Meh, dit kan niet meer gered worden.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik ben vroeg dit keerquote:Op woensdag 6 april 2011 01:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kolere.. tegen 2 en daar is die eend weer
volgens mij liggen ze hand in handquote:Op woensdag 6 april 2011 01:39 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja zie je ,nu weer die hand zit echt onder de dekens
Altijd dezelfden.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kolere.. tegen 2 en daar is die eend weer
Dan werkt hij inderdaad al,... ander had ze wel geroepen:quote:Op woensdag 6 april 2011 01:37 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna met 06 stem; die slaappil is echt top, ik voel me echt lekker.
Sprinkhanen!quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 01:39 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Meh, dit kan niet meer gered worden.
Zegt de reintegratiecoach:')
haha ik zei toch nergens dat er meer dan dat gebeurdequote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 01:40 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Dan werkt hij inderdaad al,... ander had ze wel geroepen:
"Die pil is FAKKING TOP! Denniks kan de TYFUS krijgen met z'n flugelsletjes."
stef is de sprinkhaan en edje is was een tor maar die is ge-elimineerd en begravenquote:
nee boven de dekens, je ziet van iemand de vingers omhoog staanquote:Op woensdag 6 april 2011 01:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
haha ik zei toch nergens dat er meer dan dat gebeurdemaar hand in hand onder de dekens in iedergeval
Bartje!quote:
Zit je in nood?quote:Op woensdag 6 april 2011 01:41 schreef Stranger1977 het volgende:
Hey! Waar is de Psych trouwens heen?
Ik heb hem alleen in de daily hier gezien. En Pietje gaat natuurlijk trouw om tien uur naar bed.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
op z'n sofa in slaap gesukkeltquote:Op woensdag 6 april 2011 01:41 schreef Stranger1977 het volgende:
Hey! Waar is de Psych trouwens heen?
nnope vergroot het beeld maar toch echt onder de dekensquote:Op woensdag 6 april 2011 01:41 schreef Capaja het volgende:
[..]
nee boven de dekens, je ziet van iemand de vingers omhoog staan
Nee, ik heb honger,... trek in een broodje schaap. Gister is ie ook al niet op de brommert gestapt. Luie flikkerquote:
Ik vrees dat je gelijk had en dat ze echt druk doende waren...quote:Op woensdag 6 april 2011 01:42 schreef henkvandetillaart het volgende:
Nu zijn Alex en Laura weer half boven de dekens en kan ik echt aan slapen
quote:Op woensdag 6 april 2011 01:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nnope vergroot het beeld maar toch echt onder de dekens
Ik sprak laatst een van die redacteuren van DGK (oei, verboden woord!quote:
Nou sinds hij zich ermee bemoeit zijn de cijfers toch gelijk met 100K omhoog gegaanquote:Op woensdag 6 april 2011 01:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen in de daily hiwer gezien. En Pietje gaat natuurlijk trouw om tien uur naar bed.
We hebben dus alle ruimte!![]()
Geef jij maar een voorzetje.
echt heel druk zijn ze niet geweest hoor, veel te weinig beweging, vooral druk met zoenen zoals altijdquote:Op woensdag 6 april 2011 01:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vrees dat je gelijk had en dat ze echt druk doende waren...
2008 belde net, ze wil haar 1980 big brotherende oubollige streamer terug :pquote:Op woensdag 6 april 2011 01:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik sprak laatst een van die redacteuren van DGK (oei, verboden woord!). Die had er, op z'n zachtst gezegd, ook een hard hoofd in.
![]()
Vooralsnog hebben ze de kijkcijfers helemaal naar de 3 ton weten te 'krikken'
Als analex een klein pikkie heeft beweeg je automatisch niet met slagen van 30cmquote:Op woensdag 6 april 2011 01:44 schreef Vultarian het volgende:
[..]
echt heel druk zijn ze niet geweest hoor, veel te weinig beweging, vooral druk met zoenen zoals altijd
Ik begrijp nu je roep om de psychquote:Op woensdag 6 april 2011 01:43 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Nee, ik heb honger,... trek in een broodje schaap. Gister is ie ook al niet op de brommert gestapt. Luie flikker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |