De Dom ziet er raar uit.quote:Op woensdag 6 april 2011 06:46 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Godt wint in het buitenland, ik in het binnenland
huh? is het al weer dag?wat doe ik op kantoor? *gaaaaaaaap*quote:
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:14 schreef stbabylon het volgende:
Altijd weer dat gezeik over die arme oudjes, die arme oudjes met een afbetaald huis van 3,5 ton euro waar ze ooit een halve ton guldens voor hebben betaald. Laat ze zelf maar lappen voor extra zorg, ze hebben zat
De oudjes hebben echt niks te klagen. Als je gewerkt hebt, krijg je een riant pensioen. En dat soeperen ze allemaal op, die fucking babyboomers.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:14 schreef stbabylon het volgende:
Altijd weer dat gezeik over die arme oudjes, die arme oudjes met een afbetaald huis van 3,5 ton euro waar ze ooit een halve ton guldens voor hebben betaald. Laat ze zelf maar lappen voor extra zorg, ze hebben zat
In tig berichten op de FP zie je voorbij komen dat er geld naar x gaat, wat zonde is (x is meestal allochtonen of asielzoekers gerelateerd), dat kan dan beter naar de ouderen die dit land hebben opgebouwd. Of die hele 50+ partij die niet wil dat er aan hun geld gekomen wordt, die willen dat de AOW zelfs omhoog gaat.quote:
Ik las je reactie op FP, idd.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In tig berichten op de FP zie je voorbij komen dat er geld naar x gaat, wat zonde is (x is meestal allochtonen of asielzoekers gerelateerd), dat kan dan beter naar de ouderen die dit land hebben opgebouwd. Of die hele 50+ partij die niet wil dat er aan hun geld gekomen wordt, die willen dat de AOW zelfs omhoog gaat.
Dat terwijl die lui op een enorme berg geld zitten.
Wel jammer dat ze geen arm-impressie heeft achtergelaten.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Niet grappig, wel leuk gevonden.
Als je ergens in '40 of '50 bent geboren en je hebt nu geen berg geld, heb je iets bijhoorlijk fout gedaan.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik las je reactie op FP, idd.
Ik vraag me af of het echt zo is. Overigens.
lekker generaliserend ook weer.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In tig berichten op de FP zie je voorbij komen dat er geld naar x gaat, wat zonde is (x is meestal allochtonen of asielzoekers gerelateerd), dat kan dan beter naar de ouderen die dit land hebben opgebouwd. Of die hele 50+ partij die niet wil dat er aan hun geld gekomen wordt, die willen dat de AOW zelfs omhoog gaat.
Dat terwijl die lui op een enorme berg geld zitten.
Kom op, Babs. Dit slaat nergens op. Gezondheidszorg in Nederland is voor niemand te betalen.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je ergens in '40 of '50 bent geboren en je hebt nu geen berg geld, heb je iets bijhoorlijk fout gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |