gelukkig, het staat je mooiquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik begin er nu zelf ook een beetje aan te wennen.
Ook goddelijk spul inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wat een goeien muziekjens toch weer
Hier ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wat een goeien muziekjens toch weer
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:55 schreef Stokstaart het volgende:
Het topic-nummer staat nu ook in het grijze balkje, of is dat altijd
start draakje automagisch?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:55 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Denk alleen niet dat wij hezelfde hebben opstaan
Ik doe ook weer eens gezellig met je mee, lekker aan Het Kanon en straks aan de whiskeyquote:
Hoef jij niet te werken???quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik doe ook weer eens gezellig met je mee, lekker aan Het Kanon en straks aan de whiskey![]()
kanonquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik doe ook weer eens gezellig met je mee, lekker aan Het Kanon en straks aan de whiskey![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Red label is saai, maar wel weg te tikken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:56 schreef ValHallen het volgende:
Oban is ook erg lekker inderdaad
Heeft er iemand hier weleens blue label op? (ik niet)
Het lijkt me dat je voor dat geld een goeie whiskey krijgt maar de red label is echt niet te zuipen zo smerig..
JW Blue is zwaar overrated. Voor de helft van dat geld koop je echt veel beter spul.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:56 schreef ValHallen het volgende:
Het lijkt me dat je voor dat geld een goeie whiskey krijgt maar de red label is echt niet te zuipen zo smerig..
Nee morgen weer vroeg opquote:
Blue label is goed te genietenquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:56 schreef ValHallen het volgende:
Had er zomaar ff zin inquote:
Daar vreesde ik al voor ja.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
JW Blue is zwaar overrated. Voor de helft van dat geld koop je echt veel beter spul.
Dat heb ik helaas niet meegemaakt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Had er zomaar ff zin in
Zat vroeger toch gewoon in beugels ofnie dan?
Oude mannen borrelpraat hequote:
Samen vervelen?quote:
Nja halve liters is ook wel te doen alleen je wordt er wel snel teut vanquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat heb ik helaas niet meegemaakt.Ik ben het pas later gaan drinken.
Oke, en nu?quote:
Goddomme ja, die blikken!quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nja halve liters is ook wel te doen alleen je wordt er wel snel teut van
Ja, das een goeiequote:
Schotse hebben meer karakter, Ierse zijn makkelijker weg te tikken.quote:
Het was weer heerlijkquote:
Dan is het whiskey met een e ertussenquote:
Maar ik verveel me nog steedsquote:
Ga vingerenquote:Op woensdag 6 april 2011 00:01 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Maar ik verveel me nog steeds
Ga cammen met Popjenquote:Op woensdag 6 april 2011 00:01 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Maar ik verveel me nog steeds
Maar ik heb mijn lenzen niet inquote:
Bril op, die gaat toch voor het neucken afquote:Op woensdag 6 april 2011 00:02 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Maar ik heb mijn lenzen niet in
jup, maar dat was volgens mij alleen toen de beugel 100 jaar bestondquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Had er zomaar ff zin in
Zat vroeger toch gewoon in beugels ofnie dan?
Maar ik kan nu niet neuken voor de cam.. Dus dan heb ik mijn bril opquote:Op woensdag 6 april 2011 00:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bril op, die gaat toch voor het neucken af
Nou en?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:03 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Maar ik kan nu niet neuken voor de cam.. Dus dan heb ik mijn bril op
Ik mij met bril niet zo mooiquote:
sorry schatje, mijn laptop wou eerst niet reagerenquote:
quote:
quote:
quote:
Hai allemaalquote:Op woensdag 6 april 2011 00:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sorry schatje, mijn laptop wou eerst niet reageren
zag je wel degelijk hoor
Nu moet ik het bewijzen zekerquote:
Goed geradenquote:Op woensdag 6 april 2011 00:05 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Nu moet ik het bewijzen zeker
Noem me nooit zo. Noem me ook geen donaldo. Please.quote:
Quatsch.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:06 schreef Stokstaart het volgende:
Duits is niet sexy. Er kwam ooit een Duits meisje naar me toe op vakantie in Spanje, ik was toen een jaar of 15. Ze vroeg "Wollen sie bumsen???"
Toen dacht ik te begrijpen dat ze wilde vechten
Dolandaquote:Op woensdag 6 april 2011 00:06 schreef Dalando het volgende:
[..]
Noem me nooit zo. Noem me ook geen donaldo. Please.
NEE! GEWOON DALANDO!quote:
Het was een Spaans meisje die dacht dat ik Duitser was.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Quatsch.
Wollen klopt niet
en een meisje gaat geen Sie tegen je zeggen
Ik ben daar waar we gister ook zatenquote:
Ik kom eraanquote:Op woensdag 6 april 2011 00:08 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik ben daar waar we gister ook zaten
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het was een Spaans meisje die dacht dat ik Duitser was.
Nee hoorquote:
Als roepnaam misschienquote:
Leuk verhaal, maar een geloofwaardigheidsniveau van 0,1%.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het was een Spaans meisje die dacht dat ik Duitser was.
Nee, het is te laat voor draaienquote:
Daar was ik al bang voorquote:Op woensdag 6 april 2011 00:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar een geloofwaardigheidsniveau van 0,1%.
Oja.quote:
Jonko draaien toch jeweetzquote:
quote:
Daar had ik al ooit een topic over geopent.quote:
Niet zoerenquote:Op woensdag 6 april 2011 00:14 schreef Stokstaart het volgende:
Koelkast pleurt altijd eerst zn eigen muziek in Draakje en wij maar wachten
Moet er altijd 3 klaar zetten.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:14 schreef Stokstaart het volgende:
Koelkast pleurt altijd eerst zn eigen muziek in Draakje en wij maar wachten
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:14 schreef Dalando het volgende:
Koelkast, mijn nieuwe subtitel al gezien?
Sorry Huppelquote:
Ja leuk topic!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:16 schreef ValHallen het volgende:
Bijna onacceptabele moppen: Hard, Grof, Ranzig, etc. #3
De meeste grappen ken ik al maar ze blijven grappig
Is goed te doen hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 00:16 schreef Crimyclown het volgende:
De hele nacht doortrekken op ONZ radio, redbull en koffie. Moet nog wat projecten afmaken. Succes met radio maken.
Helaas heb ik morgen een reïntegratiegesprek, anders klonk het als een goed idee!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:16 schreef Crimyclown het volgende:
De hele nacht doortrekken op ONZ radio, redbull en koffie. Moet nog wat projecten afmaken. Succes met radio maken.
zoooo niet grappigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zoooo niet grappig
KusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet huilen
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Die over op vakantie gaan naar Polenquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zoooo niet grappig
Moet je maar lief doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]heb ik die nou gewoon gemist?!?!
quote:
Doe ik, en een remix en zie berichtquote:
Beter dit dan kan Knetter die andere voorlopig niet aanvragenquote:
Dit is zo veel beter danquote:Op woensdag 6 april 2011 00:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beter dit dan kan Knetter die andere voorlopig niet aanvragen
Sorry sorry sorryquote:
Daarom staat ze ook 1 én 2 in de top 40 @ the same time.quote:
Ik moet er nog 2 doen, er staan er nu 3 in.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Heb je die andere 2 ook bewerkt koelkast?
Rondjes lopenquote:
Sorry ik zit te etenquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Dalando
Bericht:
Kom nom nom
RONDJES FTW!!!quote:
hele vinyl staat er op hequote:
Ik ben er ook niet zo van.. Maar deze vind ik nog wel gaan.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
hele vinyl staat er op he
1 D-Saster - Deathline 5:40
2 Day-Mar - No Prada 4:46
3 Noisekick - Hij Loopt Rondjes 4:20
4 Tomcat and Rudeboy - Soul of A Warrior 5:52
Mijn vrijkaart om aan te vragen wat ik wil zonder rekening met jou te houdenquote:Op woensdag 6 april 2011 00:23 schreef Stokstaart het volgende:
Neophyte staat ook al kaltsorry Knetter
Ben je bezetenquote:
Dan zoek je toch even?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:25 schreef Crimyclown het volgende:
Staat Headhunterz - The Sacrifice er ook tussen?
Weet je zeker dat je dit wilt?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Mijn vrijkaart om aan te vragen wat ik wil zonder rekening met jou te houden
hmzz niet echt.. maar als jij dat mag aanvragen dan mag ik ook een nr aanvragen wat jij shit vindquote:
Oja.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze gaan nooit achter elkaar, er zitten andere mensen tussen ook
Overdag moet je rekening houden en normaal aanvragen dus de nacht is er voor hardcoreplaatjes en andere foute liedjes is mij verteldquote:Op woensdag 6 april 2011 00:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmzz niet echt.. maar als jij dat mag aanvragen dan mag ik ook een nr aanvragen wat jij shit vind
Ook een ragplaatquote:Op woensdag 6 april 2011 00:30 schreef Dalando het volgende:
Ja, niet deze, maar mijn andere staat in de wachtrij.
klopt, maar ik hield wel altijd een klein beetje rekening met jouquote:Op woensdag 6 april 2011 00:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Overdag moet je rekening houden en normaal aanvragen dus de nacht is er voor hardcoreplaatjes en andere foute liedjes is mij verteld
Het zijn wildstylez en isaac maar.quote:
DJ Isaac is wel vet jaquote:
Ik word net wakker gemaakt omdat iemand iets heeft geflikt op mijn pcquote:
quote:
hallo damesquote:
* Carooltje79 is leuk en houd van hardcorequote:Op woensdag 6 april 2011 00:32 schreef Stokstaart het volgende:
Mag wel een keer een leuk meidje in het topic komen die ook van hardcore houdt in de muzikale zin.
wattisjepunt?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:32 schreef Dalando het volgende:
Knetter het valt me nu pas op dat je een abbo hebt.
Serieusquote:Op woensdag 6 april 2011 00:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
* Carooltje79 is leuk en houd van hardcore
en ja de muziek
Tnx! voor de waarschuwing haha ik let op nuquote:Op woensdag 6 april 2011 00:35 schreef djkoelkast het volgende:
Hou hem aan, hierna weer een nieuwe jingle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:36 schreef ValHallen het volgende:
Wat is een Joods dilemma?Verkeerde topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
halloquote:
Hoi hoiquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:37 schreef humorduck28 het volgende:
Lekker muziek om te worden verwelkomt
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:38 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Jah, moest gelijk mn muil houwuhhh![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jofu heeft zo'n droogkloot stem![]()
@ humorduck: hoi eendje![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:42 schreef Dalando het volgende:
BAM BAM BAM BAM BAM BAM BOTS BOTS BOTS BOTS BOTS BOTS BENG BENG BENG BENG BENG BENG !!
Niet haten. Hatersquote:Op woensdag 6 april 2011 00:42 schreef ValHallen het volgende:
Dat hardstyle is nou echt net niks he.
Godver ik moet echt geld bij elkaar gaan zamelen voor Decibelquote:
en ik moet vrienden gaan zoeken die mee willenquote:Op woensdag 6 april 2011 00:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
Godver ik moet echt geld bij elkaar gaan zamelen voor Decibel
Ja da's ook zo kut hé. Geen enkele collega op t' werk gaat mee. Ze vinden het te harde muziek.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
en ik moet vrienden gaan zoeken die mee willen
Dan vraag je andere muziek aan?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:44 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik ben dit gerampetamp nu wel een beetje zat..
I knowquote:Op woensdag 6 april 2011 00:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja da's ook zo kut hé. Geen enkele collega op t' werk gaat mee. Ze vinden het te harde muziek.____
Ik wil best met je meegaan hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 00:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
en ik moet vrienden gaan zoeken die mee willen
Ja maar dan is er 1 leuk nummer in het uurquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik wil best met je meegaan hoorKaartjes voor Defqon zijn ook al binnen
Rond dit tijdstip wel jahquote:Op woensdag 6 april 2011 00:46 schreef Dalando het volgende:
Dit nummer doet me denken aan een snelweg. Best wel lekker nummer om op de snelweg te rijden.
hmm dan wil ik toch iets met meer tempoquote:Op woensdag 6 april 2011 00:46 schreef Dalando het volgende:
Dit nummer doet me denken aan een snelweg. Best wel lekker nummer om op de snelweg te rijden.
Decibel FOK! meetquote:
ik zeg JAquote:
Jij bent toch niet de enige die muziek aanvraagt, er zijn anderen met jouw smaakquote:Op woensdag 6 april 2011 00:46 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja maar dan is er 1 leuk nummer in het uur
DOENquote:
Niet met autoquote:Op woensdag 6 april 2011 00:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm dan wil ik toch iets met meer tempo
kheb geen van beiden en op de fiets op de snelweg wil ik alleen het liedje opzij opzij opzijquote:
Haha, v'navond niet meer, maar binnenkort toch even een topique in MUZ daarover openen.quote:
Op de fiets op de snelweg...quote:Op woensdag 6 april 2011 00:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kheb geen van beiden en op de fiets op de snelweg wil ik alleen het liedje opzij opzij opzij
hou me maar op de hoogte dan als je wiltquote:Op woensdag 6 april 2011 00:49 schreef Dalando het volgende:
[..]
Haha, v'navond niet meer, maar binnenkort toch even een topique in MUZ daarover openen.
wel eens gedaan na het stappenquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kheb geen van beiden en op de fiets op de snelweg wil ik alleen het liedje opzij opzij opzij
Oke, dan is het gelukkig wel goed afgelopenquote:Op woensdag 6 april 2011 00:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wel eens gedaan na het stappenkreeg een waarschuwing
Zo had ik het niet bekeken.. dat kan dus wel met de fiets op de snelweg, en ook nog geoorloofd ook.quote:
Ja maar dat was lastig, daar kan je geen plaatjes van vindenquote:Op woensdag 6 april 2011 00:51 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Zo had ik het niet bekeken.. dat kan dus wel met de fiets op de snelweg, en ook nog geoorloofd ook.
Uhu :p kreeg de waarschuwing overigens omdat ik geen voorlicht had.. toen ik doorfietste werd ik weer aangehouden van : oh en jongedame.. je mag hier niet fietsen hequote:Op woensdag 6 april 2011 00:51 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Oke, dan is het gelukkig wel goed afgelopen
Hooooiiiquote:Op woensdag 6 april 2011 00:53 schreef Dalando het volgende:
Ik ga zometeen afsluiten. Ik moet er morgen om 7:00 uit. Doei dagdag allemaal
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Uhu :p kreeg de waarschuwing overigens omdat ik geen voorlicht had.. toen ik doorfietste werd ik weer aangehouden van : oh en jongedame.. je mag hier niet fietsen he
slaap lekker schat, veel plezier in dromenlandquote:Op woensdag 6 april 2011 00:53 schreef Dalando het volgende:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 6 april 2011 00:53 schreef Dalando het volgende:
Dankje. Misschien kom ik jou daar wel tegenquote:Op woensdag 6 april 2011 00:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekker schat, veel plezier in dromenland![]()
Ja dat snap ik ook nooit he..quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Uhu :p kreeg de waarschuwing overigens omdat ik geen voorlicht had.. toen ik doorfietste werd ik weer aangehouden van : oh en jongedame.. je mag hier niet fietsen he
Nee ik snap dat niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:55 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook nooit he..
Mijn lief zegt ook altijd hoi als hij afscheid neemt van mensen
In Brabant zeggen ze houdoeeeeeeequote:Op woensdag 6 april 2011 00:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je gaat toch weg? Dan zeg je: hooooiiiii!!!!
Ik ook niet niet. Zeg gewoon doei.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |