quote:
Een blauwe kamer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:38 schreef PuntMutss het volgende:
oke wauw .... bedankt voor de felicitaties xD maar ik denk wel dat ik voor de Boem-dikkie reactie ga sowieso !
ow ik leer genoeg hoor daarom heb ik nu ook zo,n hekel aan me zelfquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus... leren ze die guppen dan echt he-le-maal niets meer tegenwoordig?
waar gaat dat heen met de jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:39 schreef PuntMutss het volgende:
[..]
te jong om aan een kind te denken o.0
En nu je leeftijd?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:39 schreef PuntMutss het volgende:
[..]
te jong om aan een kind te denken o.0
ja ik weet het ik ben echt dom gewoon =.= k had mezelf gezworen zolang mogelijk maagd te blijven maar heb ontdekt dat alles verandert wanneer je verkering hebt o.0quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:40 schreef gamezz het volgende:
[..]
waar gaat dat heen met de jeugd van tegenwoordig
Dat lijkt me sterk.quote:
hij weet het... en we hebben al naar oplossingen gezocht anoniem abortus plegen enzo ... maar ik hou niet zo van abortus k wil eerst gewoon zeker zijn of ik wel eens zwanger benquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:42 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
En nu je leeftijd?
Verder is het gewoon dom natuurlijk
Zal je vriend blij mee zijn dat je tegen hem liegt hierover
haha .. oke bedankt voor de tip ... maar mijn lieve vriendje heeft tegen me gezegt dat ik condooms moet halen(we hebben af gesproken voorlopig niet nog zo,n stunt uit te halen o.0) hij wil dat ik bepaal wanneer t gebeurtquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk.
Nog een zwangerschapstest doen, hopen dat je de dans ontsprongen bent en de volgende keer tegen je hitsige vriendje zeggen dat hij maar condooms in huis haalt als hij er zo nodig overheen moet, anders je benen bij elkaar houden.
ja daaromquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:45 schreef Maikieman het volgende:
Dat zou vervelend zijn, ga je naar abortuskliniek, blijk je niet Zwanger te zijn.
ja weet ik ... maar ik was al weer 2 weken gestopt met de pil en ik zat nogal in een andere provincie (helaas woont hij ver weg) dus ik kon niet zo even naar huis rijden voor een pilletjequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:46 schreef Civilian het volgende:
Als je 1x de pil vergeet raak je echt niet zwanger als je die dag sex hebt hoor.
't duurt ff voordat die zooi uit je lichaam is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |