Ik ga jouw doritos pikken!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:38 schreef Patje1987 het volgende:
Ik drink Hertog Jan
Ik eet Doritos naturel met salsa dippas
Slaap lekkerquote:
Jawel. Ik heb hele morbide fascinaties. Dus doe maar.quote:
Waarom moet je mij nou altijd pestenquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:39 schreef djkoelkast het volgende:
Ik geloof dat ik me sharr niet kan herinneren, kan dat nog een keer?
Dat vindt ik leukquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waarom moet je mij nou altijd pesten
Wil wel delen hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:39 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Dat vindt ik leuk![]()
(en jij vindt het niet erg)
Trustequote:Op dinsdag 5 april 2011 22:40 schreef sharr het volgende:
Jongens ik hoor net van mn huisgeest dat het kinderbedtijd is omdat ik bijna 15 ben
Welterusten liefde alles
Jij gaat slapen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:40 schreef sharr het volgende:
Jongens ik hoor net van mn huisgeest dat het kinderbedtijd is omdat ik bijna 15 ben
Welterusten liefde alles
Trussels!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:40 schreef sharr het volgende:
Welterusten liefde alles
Welterustenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:40 schreef sharr het volgende:
Welterusten liefde alles
Sloap lekkerquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:40 schreef sharr het volgende:
Welterusten liefde alles
Auf wieder sehenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:43 schreef Samzz het volgende:
Ik ben er ook weg van. Morgen weer vroeg dag.
Tschuss
Ik heb net nog een pils geopend.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:49 schreef ToT het volgende:
Jezus wat is dat vandaag zeg? Iedereen gaat al slapen!
Weltrustequote:Op dinsdag 5 april 2011 22:48 schreef quaas het volgende:
[..]
Ja en daarom ga ik nu weg
Trusten popjen en de rest
Natuurlijk niet. Zolang er goede muziek isquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:49 schreef ToT het volgende:
Jezus wat is dat vandaag zeg? Iedereen gaat al slapen!
Divers.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:50 schreef amvrosios het volgende:
Welk ganre word er momenteel gedraaid ongeveer ?
dat was voor mij weer een tijd geledenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:49 schreef ToT het volgende:
HEERLIJK nummer, die draai ik ook regelmatig.
aan het mixen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:52 schreef Patje1987 het volgende:
Sorry Symph ben ff afgehaakt want anders komt mijn eigen track ook niet af
Nee gewoon producerenquote:
ik heb helaas maar 1 nummer van ze, dat wil ik straks best draaienquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:54 schreef amvrosios het volgende:
Meneer de DJ, wil je Erasure - A Little Respect draaien ? thx!
Wellicht ruimte en dataverkeer?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom is er geen mogelijkheid om pics te uppen via fok?
oke!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb helaas maar 1 nummer van ze, dat wil ik straks best draaien
Kelly Family 1.0quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
dit
tokio hotel is er niks bij
"I love you, I want you, I wanna talk to you".quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
i'm in love with an aaalieeeen
Dat meen je nietquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:59 schreef ToT het volgende:
[..]
"I love you, I want you, I wanna talk to you".
Alleen PRATEN!Niet eens: "I love you, I want you, I wanna fuck your brains out".
ik heb gewoon een hele brede smaak, van klassiek tot goede hardrockquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
dit
tokio hotel is er niks bij
Haha moest alweer lachenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:59 schreef ToT het volgende:
[..]
"I love you, I want you, I wanna talk to you".
Alleen PRATEN!Niet eens: "I love you, I want you, I wanna fuck your brains out".
toch meen ik het welquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat meen je niet
Kelly fam is echt ZO enorm fout. Vooral dat alien-liedje idd
ja vooral diequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:01 schreef ValHallen het volgende:
Kelly Family is best heldig trouwens.
David's song
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:01 schreef ValHallen het volgende:
Kelly Family is best heldig trouwens.
David's song
ik draai hem zo wel evenquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:03 schreef ValHallen het volgende:
Nu heb ik zin om keihard te rennen met een eenhoorn
Met die robot-eenhoorn tochquote:
Robot Unicorn Attackquote:
Yvonne is mijn facebook mattie ja tog xDquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:04 schreef -Datdus- het volgende:
Lol yvonne van fok! staat bij mijn linkedin "people you may know"![]()
http://games.adultswim.co(...)chy-online-game.htmlquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:06 schreef ValHallen het volgende:
Best een leuk spel trouwens. En verslavend
Ff pissen
Welke? die net gedraaid werd ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:06 schreef ToT het volgende:
Ik ben dat nummer van Erasure nu aan het downloaden!
isohunt FTW!quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:08 schreef amvrosios het volgende:
uhhhh.... oke ?
heeft iemand het achtergrond muziekje van dat spel eigenlijk los ? vind het wel lekker deuntje
webhawk een dj die veel faaldequote:
LOL kthxbye!quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
webhawk een dj die veel faalde
Ah valt toch wel meequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Deze quote is goud waard.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
En om ff compleet te zijn: op Isohunt zoeken op Erasure - Alwaysquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:08 schreef amvrosios het volgende:
uhhhh.... oke ?
heeft iemand het achtergrond muziekje van dat spel eigenlijk los ? vind het wel lekker deuntje
Ik ben ook al mijn keel aan het schrapenquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:10 schreef Symphonic het volgende:
Er staat een familie te trappelen om te gaan zingen
Viel ook wel mee, maar daar komt het vandaan toch?quote:
Ik gooi niet snel met doodsverwensingen, maar......quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:10 schreef Symphonic het volgende:
Er staat een familie te trappelen om te gaan zingen
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik gooi niet snel met doodsverwensingen, maar......
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Viel ook wel mee, maar daar komt het vandaan toch?
en wat vindt Bea daar wel niet van?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik krijg ineens de onweerstaanbare drang om Beatrix anaal te vernederen. Als dat niet door subliminale berichten in dit nummer komt, weet ik het ook niet!
Kelly Family is voor mij pure cult en daar kan wmb niet genoeg van zijn. Een beetje lachen met muziek is best lekker af en toe, al vind ik het nummer serieus leuk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik krijg ineens de onweerstaanbare drang om Beatrix anaal te vernederen. Als dat niet door subliminale berichten in dit nummer komt, weet ik het ook niet!
Geen idee, ik weet niet of zij ook naar deze muziek luistert of niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en wat vindt Bea daar wel niet van?
als ze luistert, dan wil ze jou vast anaal vernederenquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet of zij ook naar deze muziek luistert of niet.
Na David's song kan ik alles aanquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:17 schreef Symphonic het volgende:
Het volgende verzoekje is van mijn moeder, dus geen gezeik dat het niet mooi is
Genoeg te vinden op isohunt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:18 schreef amvrosios het volgende:
Ik bedoelde Erasure - Always maar nu nog de goede remix vinden >,<
Avond meneerquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als ze luistert, dan wil ze jou vast anaal vernederen
Dag mevrouwquote:
* Knetterkrankjorum doet dansje met carooltjequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:19 schreef Carooltje79 het volgende:
Knetter lekker ding![]()
![]()
Ik wil een dansje met je doen
Goed hoor zit lekker te genieten van de nummertjes van Sympquote:
Greppeldel!quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum doet dansje met carooltje![]()
ik wil wel meer met jou doen![]()
Jeej dansen met Knetterquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ook genieten hequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Goed hoor zit lekker te genieten van de nummertjes van Symp![]()
En hoe is het met jou?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jeej dansen met Knetter![]()
* Carooltje79 ook met jou![]()
Done!quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gooi ff op de PM draai ik hem donderdag
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ook genieten heIk was blij toen ik zag dat Symphonic draaide.
mja, voort maar eens naar bed. morgen werken en gister was 't ook iets aan de late kant
is die weer bazig bezigquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:23 schreef ValHallen het volgende:
Symph, dit is toch wel echt een magistrale show tot nu toe.
jajaquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jaja
joah, zometeenSymphonic draait verslavend
Slaap lekker Patjequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:25 schreef Patje1987 het volgende:
Het lijkt me verstandig dat ik vertrek. Fijne avond nog mensen
zo gaat het elke avondquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind het serieus fantastisch. Echt waar
doeggquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:25 schreef Patje1987 het volgende:
Het lijkt me verstandig dat ik vertrek. Fijne avond nog mensen
Mag ik deze dans van uquote:
Schuifelenquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mag ik deze dans van uMoet je eigenlijk heel rustig op dansen mja
![]()
Onedayflyquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:25 schreef ToT het volgende:
Procol Harum, nooit van gehoord, terwijl dit nummer echt fakking beroemd is. Ik dacht echt dat het door een veel bekendere artiest gezongen werd.
Even 2 weken weggebleven, was het effetjes zat. Maar nu back in businessquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:26 schreef mr-green het volgende:
[..]
zo gaat het elke avond
Maar waar was jij de afgelopen tijd? Mis de nachtelijke rock
Oeh romantischquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mag ik deze dans van uMoet je eigenlijk heel rustig op dansen mja
![]()
Dat hoorde ik alquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
Meatloaf
* Knetterkrankjorum Doet keihard meezingen![]()
trusten aaaaaaaaaaaaaaaaah datdusquote:
Slaap lekkerquote:
De Dijk is altijd welkomquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:29 schreef Symphonic het volgende:
Nederlandstalig vandaag ja of nee?
Het is vandaag Huub van de Lubbe
En toch zegt die naam me wel iets, en dan verwar ik het niet met die schilder!quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zeker
The Rembrandts enige hit is trouwens de themesong van Friends. Ken je ook vast wel
quote:
Ook goed. Sowieso Nederlands beste zangerquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:32 schreef Symphonic het volgende:
Het is niet de Dijk maar Huub met Concordia, na Freddie
Had je een slechte bui?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
chaggie bui begint weg te trekken mede dankzij symp
![]()
![]()
whatsapp?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
chaggie bui begint weg te trekken mede dankzij symp
![]()
![]()
een koelkast, niet die van mijquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:35 schreef ToT het volgende:
Popje, alles goed met je vriendje?
Koelkast ontploft in woning Spijkenisse
Daarom is ie zo stilquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:35 schreef ToT het volgende:
Popje, alles goed met je vriendje?
ja omdat laptop dood enzo en nu een mijn heule heule oude laptop waardoor posten lastig is enzo.. maar er zijn goede vooruitzichtenquote:
Ja, maar mijn vriendje heet djkoelkast.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja niet volgens de titel he. Die zegt gewoon dat Koelkast ontploft is!
Ohhhh.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:38 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja, maar mijn vriendje heet djkoelkast.
Ow, dat is niet leukquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja omdat laptop dood enzo en nu een mijn heule heule oude laptop waardoor posten lastig is enzo.. maar er zijn goede vooruitzichten
Dan weet je zeker dat het kut is.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:39 schreef ToT het volgende:
Donder een pak Jozo hun kant op en laat hen hun bek houden!
Ik jou ook heel lievvquote:
Ik heb me voorgenomen om vanavond geen nieuwe fles aan te breken, dus ben ik maar op de goedkope Jägermeister-kloon overgestapt!quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:41 schreef Stokstaart het volgende:
Symph blijf eens van die whiskey af man
ach zou ook maar saai zijn als we alles aan de ander fantastisch vondenquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik jou ook heel lievv. Beetje jammer alleen van je muzikale voorkeuren.
welnee dan hadden we een droomhuwelijk en kwam karl kraaien ook bij ons draaien met zijn akkoordendionquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ach zou ook maar saai zijn als we alles aan de ander fantastisch vonden
Ik heb nog een aangebroken fles staanquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen om vanavond geen nieuwe fles aan te breken, dus ben ik maar op de goedkope Jägermeister-kloon overgestapt!
Zit er ook 30% + inquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen om vanavond geen nieuwe fles aan te breken, dus ben ik maar op de goedkope Jägermeister-kloon overgestapt!
"Mag ik met mijn lepel in jouw holletje kriebelen?" in Swahili.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:43 schreef mr-green het volgende:
wat zou: Hubba Hubba Zoot Zoot betekenen?
accordionquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
welnee dan hadden we een droomhuwelijk en kwam karl kraaien ook bij ons draaien met zijn akkoordendion
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:43 schreef ToT het volgende:
[..]
"Mag ik met mijn lepel in jouw holletje kriebelen?" in Swahili.
Welke heb je daar staan dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb nog een aangebroken fles staan
Niet de lekkerste whiskey maargoed..
hier had ik inderdaad even zin inquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Geweldig tochGewoon draaien waar je zin in hebt
HEE GOEIE GRAP MAN RAAP ME OPquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:44 schreef Neroje het volgende:
Gooooooedenavond allemaal
En gecondoleerd, het zijn moeilijke tijden voor ONZ-radio
Hou nou eens opquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:44 schreef Neroje het volgende:
Gooooooedenavond allemaal
En gecondoleerd, het zijn moeilijke tijden voor ONZ-radio
Gelul natuurlijk, maar er zijn wel veel dubbelklanken in swahili:quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum doet swingen met carooltje![]()
aangebroken een fles Jim Beamquote:
Als jij de eerste was die die grap maakte, ja.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:46 schreef Neroje het volgende:
[..]
[..]
Ik ben blij dat jullie om er kunnen lachen
Famous Grouse is toch geen whiskey kan. Pislauwe bochtquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
aangebroken een fles Jim Beam
Dat krijg je als je feestjes houdt en je blijkt de enige te zijn die whiskey echt lekker vind
Voortaan koop ik gewoon weer mijn favoriete goedkope whiskey (Famous Grouse) als ik een feest geef.
Jim Beam en Famous Grouse kan ik beiden niet waarderen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
aangebroken een fles Jim Beam
Dat krijg je als je feestjes houdt en je blijkt de enige te zijn die whiskey echt lekker vind
Voortaan koop ik gewoon weer mijn favoriete goedkope whiskey (Famous Grouse) als ik een feest geef.
Van het goedkopere segment vind ik dat de lekkerste anders. Wat drink jij dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Famous Grouse is toch geen whiskey kan. Pislauwe bocht
Ik kom net binnen, hoe moet ik dat nou weten? Het is ook niet dat die grap in dit topic nog gemaakt is...quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:46 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Als jij de eerste was die die grap maakte, ja.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:48 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik kom net binnen, hoe moet ik dat nou weten? Het is ook niet dat die grap in dit topic nog gemaakt is...
Heb nog een smachtende fles Glenfiddich single malt en die gaat vanavond wel open denk ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Van het goedkopere segment vind ik dat de lekkerste anders. Wat drink jij dan?
Jameson vind ik niet zo, McIllwood nog nooit geprobeerd. ga ik binnenkort maar eens doen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Jim Beam en Famous Grouse kan ik beiden niet waarderen.
Toppers: Laphroaig en Tallisker (Islay whiskey's)
Leuk alternatief: Connemara
Fijne goedkope: Jameson, McIllwood
En soms is een Speyside ook wel goed, maar dat is sterk afhankelijk van welke.
En natuurlijk Bushmills enzo, maar das ook weer een tussenklasse.
Schijnt wel een toppertje te zijn, maar ik heb het nog nooit gehad.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb nog een smachtende fles Glenfiddich single malt en die gaat vanavond wel open denk ik
nachtbraker Stokstaartquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb nog een smachtende fles Glenfiddich single malt en die gaat vanavond wel open denk ik
Hoeven jullie morgen niet te werken ofzo?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Glenfiddichquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
haha wou ik net vragenquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:50 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Hoeven jullie morgen niet te werken ofzo?
Is een beetje Dimple-achtig, maar veel milder en ik heb het tot nu toe alleen in de Penny-markt in Moffrika kunnen vinden voor maar 7 euro!quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jameson vind ik niet zo, McIllwood nog nooit geprobeerd. ga ik binnenkort maar eens doen.
Wyborova Wodka is erg zacht en rijk van smaak, om puur te drinken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Schijnt wel een toppertje te zijn, maar ik heb het nog nooit gehad.
Ow, ook lekker: Connemara cask strength!
Oei, whisky...quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:51 schreef ToT het volgende:
Maar Laphroaig is echt de drank van de goden!
Ken ik geen van allen. Ik ben ook niet echt een kenner hoor!quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wyborova Wodka is erg zacht en rijk van smaak, om puur te drinken.
Oban, Bruichladdich, Cardhu, Bowmore, Glen Ord whisky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |