Digital Mystikz of gtfoquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:34 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Vallen volgens mij wel zo'n beetje in 'tzelfde straatje, op tomba na misschien.
Dan zou ik zeggen kijk eens naar Blackmill, Eskmo, voor rustiger werk Phaeleh (kwaliteit) en voor wat viezer/harder werk Excision en Downlink... zal vast wel iets tussen zitten wat je leuk vindt, je kunt altijd nog uitwijken naar Rusko of Skream
. Denk dat Blackmill/Eskmo 't meeste aansluit bij je smaak
ja wat badman vocals van daddy freddy zijn atlijd vet.. hij doet ook lekker mee op het oude werk van The Bug (geen dubstep)quote:
The Bugquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:24 schreef Yorrit het volgende:
[..]
ja wat badman vocals van daddy freddy zijn atlijd vet.. hij doet ook lekker mee op het oude werk van The Bug (geen dubstep)
Mja, noemde blackmill omdat hij vooral naar kauwgomballendubstep luisterde, en blackmill is dan een van de meest toegankelijke dubstep. wist ik veel dat hij ook skrillex luisterdequote:Op dinsdag 12 april 2011 22:23 schreef Yorrit het volgende:
snap niet waarom je blackmill/eskmo zegt... eskmo is best oke.. blackmill is echt superkut
quote:
Dat album van Blackmill vind ik het beste album wat ik ooit gehoord heb! Alle tracks die daarop staan vind ik echt fantastisch! Ook al is het misschien niet echt Dubstepquote:
Blackmill is ook lekker naar mijn mening, maar het neigt erg naar trance en heeft niet dat 'zware, underground-achtige' gevoel dat Yorrit volgens mij zo relaxt vindt aan dubstepquote:Op woensdag 13 april 2011 13:45 schreef T-Force het volgende:
[..]
Dat album van Blackmill vind ik het beste album wat ik ooit gehoord heb! Alle tracks die daarop staan vind ik echt fantastisch! Ook al is het misschien niet echt Dubstep
als iemand kaugomballenstep luisterd moet je m juist degoeie richting in duwenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:36 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Mja, noemde blackmill omdat hij vooral naar kauwgomballendubstep luisterde, en blackmill is dan een van de meest toegankelijke dubstep. wist ik veel dat hij ook skrillex luisterde![]()
Die Streetfighter-kreet id Introquote:Op woensdag 13 april 2011 18:26 schreef MYM het volgende:
even een dikke podcast van plastician. Veel beter wordt het niet.
Clubroot is heer en meester, ja.quote:
GLKquote:Op donderdag 14 april 2011 18:16 schreef Koepert het volgende:
Wat ik nog even kwijt wilde...
Wat is dit een (zeer positieve) volslagen idioot
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:38 schreef TripleP het volgende:
Zaturdag dub infusions @ tivoli
Line-up:
Youngsta (uk // Tempa | Osiris Music)
Distance (uk // Chestplate | Planet Mu)
Cyrus (uk // Deep Medi | Tectonic)
Tmsv (nl // Box Clever | Tube 10)
Toast (uk // Rinse.Fm)
Hoe veel vetter kan een line-up voor zo'n feest gaan
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:36 schreef krioro het volgende:
[..]
GLK. Zijn gig eind 2009 samen met Nosaj Thing was een van de tofste shows die ik ooit meegemaakt heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Welke track(s) zijn dat naast die van Doctor P?quote:Op donderdag 14 april 2011 18:16 schreef Koepert het volgende:
Wat ik nog even kwijt wilde...
Wat is dit een (zeer positieve) volslagen idioot
Heb hem hier ook opstaan, heerlijk plaatjequote:Op woensdag 6 april 2011 12:56 schreef TripleP het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga zo hard op deze mix. De buren moeten me wel haten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |