Ik was er de hele dag gewoon hoor, dat jij nou aan het werk wasquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Als ik morgen niet kom, trakteer je mij dan ook op sauna MZ?
Wat heb je er dan mee gedaan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn pen is overleden bij handvaardigheid
nee, dan ben ik eerst aan de beurtquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Jij hebt er eentje in je hotel, jij hebt dat niet nodigquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
trusten Toekquote:
14 jarige naieve vmbo schaapjesquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, ik riep al vanaf het begin, die zijn gewoon lekker op avontuur uitgegaan zonder na te denken over eventuele consequenties![]()
Die hosselt daar elke griet!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij hebt er eentje in je hotel, jij hebt dat niet nodig![]()
Badpakkendag, dan ga ik meequote:
Die is ehm..ingepiktquote:
niet doorvragenquote:
Minimaal 4 keer per dagquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die is ehm..ingepikt![]()
Ooooh, mooi wit poesje met roze rokje![]()
mwah, gewoon lekker televelisie gekekenquote:
Sletten zijn het, allemaal!quote:
Net of ik dat kan helpen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik was er de hele dag gewoon hoor, dat jij nou aan het werk was
Toch maar die sauna-meet dus?quote:
Een sauna in je eentje is als een kat in een hemelbedquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij hebt er eentje in je hotel, jij hebt dat niet nodig![]()
Oh, dat kunnen we niet hebben, snel, neem mijquote:
Ja, kerels, ze kunnen alleen met hun dingie denkenquote:
als je 3 dagen door parijs gaat zwerven ben je niet goed bij je hoofd. Gelijk opsluitenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, ik riep al vanaf het begin, die zijn gewoon lekker op avontuur uitgegaan zonder na te denken over eventuele consequenties![]()
ik hoorde ze op de radio, ik zal maar niks zeggen over hun accentquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |