Ik was er de hele dag gewoon hoor, dat jij nou aan het werk wasquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Als ik morgen niet kom, trakteer je mij dan ook op sauna MZ?
Wat heb je er dan mee gedaan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn pen is overleden bij handvaardigheid
nee, dan ben ik eerst aan de beurtquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Jij hebt er eentje in je hotel, jij hebt dat niet nodigquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
trusten Toekquote:
14 jarige naieve vmbo schaapjesquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, ik riep al vanaf het begin, die zijn gewoon lekker op avontuur uitgegaan zonder na te denken over eventuele consequenties![]()
Die hosselt daar elke griet!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij hebt er eentje in je hotel, jij hebt dat niet nodig![]()
Badpakkendag, dan ga ik meequote:
Die is ehm..ingepiktquote:
niet doorvragenquote:
Minimaal 4 keer per dagquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die is ehm..ingepikt![]()
Ooooh, mooi wit poesje met roze rokje![]()
mwah, gewoon lekker televelisie gekekenquote:
Sletten zijn het, allemaal!quote:
Net of ik dat kan helpen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik was er de hele dag gewoon hoor, dat jij nou aan het werk was
Toch maar die sauna-meet dus?quote:
Een sauna in je eentje is als een kat in een hemelbedquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij hebt er eentje in je hotel, jij hebt dat niet nodig![]()
Oh, dat kunnen we niet hebben, snel, neem mijquote:
Ja, kerels, ze kunnen alleen met hun dingie denkenquote:
als je 3 dagen door parijs gaat zwerven ben je niet goed bij je hoofd. Gelijk opsluitenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, ik riep al vanaf het begin, die zijn gewoon lekker op avontuur uitgegaan zonder na te denken over eventuele consequenties![]()
ik hoorde ze op de radio, ik zal maar niks zeggen over hun accentquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fok is geen verplichting immers he, gelukkigquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mwah, gewoon lekker televelisie gekeken
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Net of ik dat kan helpen!wel een productieve dag, heb mn eerste officiele waarschuwing binnen en die telt gelijk voor twee
[..]
Toch maar die sauna-meet dus?
[..]
Een sauna in je eentje is als een kat in een hemelbedgewoon zonde..
De grote boze directeur vond jou toch iets minder speciaal dan dat je zelf vond?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Net of ik dat kan helpen!wel een productieve dag, heb mn eerste officiele waarschuwing binnen en die telt gelijk voor twee
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dat kunnen we niet hebben, snel, neem mij![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, kerels, ze kunnen alleen met hun dingie denken
das bijna mijn PC in NLquote:
Gewoon dom, absoluut niet nadenken over de consequenties. Als je 14 ben kun je immers alles al prima zelf.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hoorde ze op de radio, ik zal maar niks zeggen over hun accent
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:40 schreef littledrummergirl het volgende:
iemand van jullie die internetbankiert met de rabo?
ik krijg bij twee verschillende browsers te zien dat de website niet veilig is, en nu durf ik niet meeriemand die weet hoe of wat?
Ik geloof niet dat het kwartje valtquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:41 schreef Trevland het volgende:
Sym kan je het nummer nog even met +1 doen?
VMBO en jong, heb jij nooit domme dingen gedaan vroeger?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:40 schreef crv het volgende:
[..]
als je 3 dagen door parijs gaat zwerven ben je niet goed bij je hoofd. Gelijk opsluiten
Nee, doe maar nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hoorde ze op de radio, ik zal maar niks zeggen over hun accent
Nee, sorryquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:40 schreef littledrummergirl het volgende:
ik krijg bij twee verschillende browsers te zien dat de website niet veilig is, en nu durf ik niet meeriemand die weet hoe of wat?
Ik heb af en toe een beetje moeite met proceduresquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Waarvoor heb je een waarschuwing gehad dan?
Dat dus niet, 1 directielid stemde voor ontslag, de rest tegenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De grote boze directeur vond jou toch iets minder speciaal dan dat je zelf vond?
ja en?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, kerels, ze kunnen alleen met hun dingie denken
Vond ik wel toen ik 14 wasquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon dom, absoluut niet nadenken over de consequenties. Als je 14 ben kun je immers alles al prima zelf.
TT nummer klopt nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het kwartje valt
Ik zal ff kijken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:40 schreef littledrummergirl het volgende:
Wat is het probleem?quote:
Vergeet de bagage nietquote:
Oeh... maar gelukkig is het dan met een sisser afgelopen...quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb af en toe een beetje moeite met proceduresMaar dat was bekend.
[..]
Dat dus niet, 1 directielid stemde voor ontslag, de rest tegenDat voelt wel prettig
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:42 schreef crv het volgende:
[..]
ja en?![]()
Wij kunnen tenminste nog ergens mee denken
zat, maar drie dagen tegenwoordig door Parijs zwerven en dan met zo'n verhaal aankomen is totaal niet geloofwaardigquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
VMBO en jong, heb jij nooit domme dingen gedaan vroeger?Ik wel hoor
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |