Dat zeg ik, een beetje jammer... Ze gedroeg zich als een hork en heeft behoorlijk bot gedaan om helemaal niets....quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de reden van die hele discussie en dip van d'r snap ik nog steeds niet
ST komt ff niet meerquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat zij mij pmdeEn toen ben ik gaan teruglezen en tot de conclusie gekomen dat het een beetje jammer was...
Geen idee, ik kan me geen goede reden bedenkenquote:
*in agenda schrijftquote:
Nee niet STquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:30 schreef crv het volgende:
[..]
ST komt ff niet meerMaar vanmorgen was ze er nog
owquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee niet STST komt nog gewoon, alleen vanavond niet
foutquote:
Maar kennelijk zat het haar wel hoog, jammer maar helaasquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zeg ik, een beetje jammer... Ze gedroeg zich als een hork en heeft behoorlijk bot gedaan om helemaal niets....
kindertjesbedtijdquote:
Over 3 uur zo ongeveerquote:
owja was met Myraela inderdaadquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zeg ik, een beetje jammer... Ze gedroeg zich als een hork en heeft behoorlijk bot gedaan om helemaal niets....
Zie je wel, helemaal niet met mijquote:
Wellesquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee niet STST komt nog gewoon, alleen vanavond niet
quote:
Ah, daar is ze welquote:
Maar toch, een dag zonder suiker is een dag..quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, daar is ze wel![]()
He meisje, wij gaan binnenkort een keertje naar de sauna, ik betaal
Lekker slapenquote:
En een hello kitty ballerinaquote:
ik vind het een erg raar verhaal, als je binnen 2 uur je groep niet vindt ga je toch om hulp vragen of zie ik dat verkeerdquote:
TMIquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn pen is overleden bij handvaardigheid
minder dikquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Maar toch, een dag zonder suiker is een dag..
quote:
Ach, ik riep al vanaf het begin, die zijn gewoon lekker op avontuur uitgegaan zonder na te denken over eventuele consequentiesquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:37 schreef crv het volgende:
[..]
ik vind het een erg raar verhaal, als je binnen 2 uur je groep niet vindt ga je toch om hulp vragen of zie ik dat verkeerd
Maar ik ben al iets afgevallenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |