quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:12 schreef iteejer het volgende:
heeft helaas na een onoplosbaar verschil van inzicht met onmiddellijke ingang de fok-crew verlaten. We danken hem voor zijn bijdrage aan onze site.
NEE, ik zal hem missen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:18 schreef smegmanus het volgende:
Als dit een bashtopic gaat worden, laat het dan even weten. Dan flikker ik hem vast op slot OK?
Doe maar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:18 schreef smegmanus het volgende:
Als dit een bashtopic gaat worden, laat het dan even weten. Dan flikker ik hem vast op slot OK?
En ik was nog wel zo hard op zoek naar een stuk taart als bijdrage.quote:
Dat is niet mijn bedoeling. Hij verdient wel dit topic omdat hij toch een beetje een cultstatus had verworven.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:18 schreef smegmanus het volgende:
Haha ninja edit. Ik zag je typo wel. Verder spreek je de waarheid.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is niet mijn bedoeling. Hij verdient wel dit topic omdat hij toch een beetje een cultstatus had verworven.
Dan maar een afscheids taartquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:19 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
En ik was nog wel zo hard op zoek naar een stuk taart als bijdrage.
Ik was hem altijd al aan het bashen voor iemand wist hoe hij er uit zag, gewoon omdat ik hem irritant vond/vind.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:18 schreef smegmanus het volgende:
Hier mijn bijdrage.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan maar een afscheids taart
[ afbeelding ]
Je hebt wel een punt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:24 schreef mc-Piel het volgende:
Maar, we mogen nu dus bashen?
Het is nu geen crewbash meer
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:25 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Eindelijk geoorloofd bashen![]()
![]()
![]()
Toch een mooi einde van deze dag![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:25 schreef smegmanus het volgende:
Je slaat de plank mis. Dik / dun / lang / klein, het maakt geen reet uit, bashen doen we gewoon niet. Sommige mensen weten daarin altijd door te slaan en hierin niet te kunnen stoppen.
Grapje grapjequote:Op dinsdag 5 april 2011 22:25 schreef smegmanus het volgende:
Je slaat de plank mis. Dik / dun / lang / klein, het maakt geen reet uit, bashen doen we gewoon niet. Sommige mensen weten daarin altijd door te slaan en hierin niet te kunnen stoppen.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:25 schreef TWP het volgende:
Voordeel is wel dat de servers minder zwaar belast zullen zijn.
Toch mocht ik altijd zeggen over hem hoe irritant en dom ik hem vond, en niemand had daar problemen mee.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:25 schreef smegmanus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Dat vond ik wel tof en vooral die blik van Joop vs JHquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:27 schreef Beach het volgende:
Zoals hoe hij Joop van Tellingen trotseerde
Waar kan ik dat terugvinden?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:27 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat vond ik wel tof en vooral die blik van Joop vs JH
Ik geef m 3 minutenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:27 schreef HappyBob het volgende:
Hier nog wat afscheidstaarten [ afbeelding ] Als ze op zijn hoor ik het wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Word je daar niet heel dik van?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:27 schreef HappyBob het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bestel maar vast nieuwe.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:27 schreef HappyBob het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |