quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:12 schreef iteejer het volgende:
heeft helaas na een onoplosbaar verschil van inzicht met onmiddellijke ingang de fok-crew verlaten. We danken hem voor zijn bijdrage aan onze site.
NEE, ik zal hem missen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:18 schreef smegmanus het volgende:
Als dit een bashtopic gaat worden, laat het dan even weten. Dan flikker ik hem vast op slot OK?
Doe maar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:18 schreef smegmanus het volgende:
Als dit een bashtopic gaat worden, laat het dan even weten. Dan flikker ik hem vast op slot OK?
En ik was nog wel zo hard op zoek naar een stuk taart als bijdrage.quote:
Dat is niet mijn bedoeling. Hij verdient wel dit topic omdat hij toch een beetje een cultstatus had verworven.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:18 schreef smegmanus het volgende:
Haha ninja edit. Ik zag je typo wel. Verder spreek je de waarheid.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is niet mijn bedoeling. Hij verdient wel dit topic omdat hij toch een beetje een cultstatus had verworven.
Dan maar een afscheids taartquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:19 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
En ik was nog wel zo hard op zoek naar een stuk taart als bijdrage.
Ik was hem altijd al aan het bashen voor iemand wist hoe hij er uit zag, gewoon omdat ik hem irritant vond/vind.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:18 schreef smegmanus het volgende:
Hier mijn bijdrage.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan maar een afscheids taart
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |