Opgelost slotje.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:12 schreef CantFazeMe het volgende:
Nee. Het merendeel is toch echt van buitenlandse komaf.
Dat is gelul en de feiten worden verdraaid.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:12 schreef CantFazeMe het volgende:
Omdat bagger.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:11 schreef skattebaut het volgende:
Steeds krijgen allochtonen de schuld van alle ellende in dit land.
Nederlanders moeten de hand gewoon eens in eigen boezem steken.
Zij zijn het nl. die werkelijk de ellende veroorzaken.
Verder wil ik wel een klacht indienen over het feit dat zogenaamde mods steeds mijn topics dicht knallen zonder enig onderbouwing!
Ze motten iemand niet en hup topic zonder rede dicht.
Geweldige moderatie.
Goede onderbouwing.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:13 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Dat is gelul en de feiten worden verdraaid.
Waarom dat gebeurt is me een raadsel.
Hier mag niet over gesproken worden en dit topic kan beter meteen op slot!quote:
Dat bepaal jij?quote:
Staat het je niet aan?quote:
Het probleem is dat je niet praat, maar gewoon maar iets roept.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:14 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Hier mag niet over gesproken worden en dit topic kan beter meteen op slot!
Mogen Belgen ook aan hun eigen tieten zitten indien gewenst?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:11 schreef skattebaut het volgende:
Nederlanders moeten de hand gewoon eens in eigen boezem steken.
Bronnen helaas niet bij de hand maar meende mij te herinneren dat toch echt het merendeel van buitenlandse komaf was.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:13 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Dat is gelul en de feiten worden verdraaid.
Waarom dat gebeurt is me een raadsel.
Nee, integendeel. Van mij mag dit topic zelfs ook op slot.quote:
Ik denk dat TS gewoon het niet kan begrijpen dat het inderdaad vaak allochtonen zijn in Opsporing verzocht.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:15 schreef Sisiorange94 het volgende:
Waar maak je je druk om, TS?
Ben jij soms een allochtone crimineel die bang is gepakt te worden?
Ik ben bijna allochtoon n dit land en ik voel me in een hoek geduwd!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:15 schreef Sisiorange94 het volgende:
Waar maak je je druk om, TS?
Ben jij soms een allochtone crimineel die bang is gepakt te worden?
Toch echt de schuld van jouw broeders.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:17 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik ben bijna allochtoon n dit land en ik voel me in een hoek geduwd!
Dat allemaal door dit programma...
Ga dan lekker naar België, tss domme ts.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:17 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik ben bijna allochtoon n dit land en ik voel me in een hoek geduwd!
Dat allemaal door dit programma...
Niet relevant als je in een geweldadige omgeving opgroeit. Dan kan het gewoon aangeleerd gedrag zijn, wat een kind niet valt te verwijten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:12 schreef CantFazeMe het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |