Net alsof dat erg is. In zn brief krijg ik vaker geld retour dan ik moet betalenquote:
Nee hoor, daar hebben ze niks door. Die blijven wel bonnen versturen in de hoop dat je ze toch betaalt. Geld binnen harken, jeweets.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:28 schreef wikwakka2 het volgende:
Vandaag opnieuw een boete van dezelfde datum als de vorige boetes ontvangen, alleen anderhalve week later verstuurd.
Ik vraag me af of ik deze nu ook weer op moet sturen, of dat de OvJ doorheeft dat al die boetes op die dag onterecht zijn?
Heeft het CJIB geen antwoordnummer? In dat geval kost het je alleen papier, inkt en enveloppen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
En een vermogen aan postzegels betalen.
Inderdaad. Nooit ervan uit gaan dat het in dat soort kantoren goed geregeld is.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:59 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee hoor, daar hebben ze niks door. Die blijven wel bonnen versturen in de hoop dat je ze toch betaalt. Geld binnen harken, jeweets.
Ja dus. Dat scheelt dan al weer iets.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:02 schreef classpc het volgende:
[..]
Heeft het CJIB geen antwoordnummer? In dat geval kost het je alleen papier, inkt en enveloppen.
Oh, handig, op de boete zelf staat namelijk géén antwoordnummer vermeld, alleen een postbus in Utrecht.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja dus. Dat scheelt dan al weer iets.
Da's waar. Wel even opletten waar het naar toe moet. Een paar andere antwoordnummertjes dan maar.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, handig, op de boete zelf staat namelijk géén antwoordnummer vermeld, alleen een postbus in Utrecht.
De brief naar Leeuwarden sturen lijkt mij dus niet zo'n goed idee.
CVOM Unit Mulder Antwoordnummer 53043 3503 VB Utrechtquote:Op donderdag 14 april 2011 12:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's waar. Wel even opletten waar het naar toe moet. Een paar andere antwoordnummertjes dan maar.
Ik heb zelf een brief geschreven, of eigenlijk twee: een paar boetes kwamen pas anderhalve week na mijn eerste brief aan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:54 schreef nero7 het volgende:
En gebruik geen standaard formulieren van flitsservice, dat is inmiddels achterhaald.
Ik weet dat 195 reacties veel zijn, maar kom op.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:06 schreef tjoptjop het volgende:
Vergeet ook niet adminstratiekosten a E6 te claimen
Ik bedoel voor hem zelf. Wat CJIB kan, kan hij ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:07 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik weet dat 195 reacties veel zijn, maar kom op.
Alsof dat het CJIB ook maar iets boeit. 20 automatisch gegenereerde middelvingers per post kan ik krijgen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:10 schreef nero7 het volgende:
Hij is wel vrije tijd kwijt, aan het herstellen van andermans fouten, waar hij de dupe van is.
Dus hij zou in principe een vergoeding moeten krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |