Ik zit in de badkamerquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:57 schreef Watertornado het volgende:
Jij hebt ook gewoon een échte echo achter je stem gezet in plaats van electronisch.
Oeh soul... lola ik ben fanquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
ik kan ook wel een keertje classic rock gaan doen
zondag eerst soul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zit in de DSPquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:57 schreef Watertornado het volgende:
Jij hebt ook gewoon een échte echo achter je stem gezet in plaats van electronisch.
zondagavond zelfde tijd maar dan soul!quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oeh soul... lola ik en fanvan jou
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:58 schreef djkoelkast het volgende:
Wat een ongelooflijke verkrachting!Even quotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
HOU OP!!!quote:
quote:
Prima hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
Patje na dit nummer kan je erin (ik sluit nog wel even netjes af natuurlijk
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:58 schreef djkoelkast het volgende:
Wat een ongelooflijke verkrachting!Zoiets moet bewaard worden voor het nageslacht heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Maak er niet meer van dan het is he.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoiets moet bewaard worden voor het nageslacht he
I won'tquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maak er niet meer van dan het is he.
Het downplayen is begonnen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maak er niet meer van dan het is he.
Nietquote:
Ja, als het vrij is kan het altijd, maar ik doe niet alles a la minutequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:01 schreef ValHallen het volgende:
Hey maar koelkast, kan ik a.s donderdag nu draaien?
Want dan ga ik effe een lijstje maken
Ik verwacht een machtig mooie lijst van de Rock Godquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:01 schreef ValHallen het volgende:
Hey maar koelkast, kan ik a.s donderdag nu draaien?
Want dan ga ik effe een lijstje maken
sorryquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, als het vrij is kan het altijd, maar ik doe niet alles a la minute
quote:
Kan je nagaan hoe ik me laatst voelde met de hele dag alleen maar elektrische meukquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je deed het weer erg leuk, maar meer dan een uur dat soort rock trek ik ècht niet
Die Rock God trekt weer alle registers open overmorgenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik verwacht een machtig mooie lijst van de Rock God
dank je welquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je deed het weer erg leuk, maar meer dan een uur dat soort rock trek ik ècht niet
Nee joh ik moet morgen weer vroeg op enzoquote:
Dit vinden mijn oren lekkerquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tis toch geen leuke muziek nu, ik ga verder met iets anders dat ik aan het doen was
Toch is dat wat anders.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe ik me laatst voelde met de hele dag alleen maar elektrische meuk
Binnenkort de hele dag gitarenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe ik me laatst voelde met de hele dag alleen maar elektrische meuk
Jij bent ook niet mijn doelgroepquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tis toch geen leuke muziek nu, ik ga verder met iets anders dat ik aan het doen was
Reken maar dat ik ingetuned benquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die Rock God trekt weer alle registers open overmorgen
Door blijven luisteren, goed voor je muzikale immuunsysteemquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh ik hang hier nog wel hoor, ik ga verder spelen met Audacityquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:04 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Dit vinden mijn oren lekker![]()
Doegg Jofu
Dat is echt niet met alle rock muziek zoquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Toch is dat wat anders.
Dat je het niet mooi vindt kan ik nog in komen, maar dit, hoor dit:
het is niet agressief, het is vrolijk, opzwepend
en die rock is wel agressief en depressief en chagrijnig en kill kill dead fuck yeah
Ik vind het helemaal niks.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Toch is dat wat anders.
Dat je het niet mooi vindt kan ik nog in komen, maar dit, hoor dit:
het is niet agressief, het is vrolijk, opzwepend
en die rock is wel agressief en depressief en chagrijnig en kill kill dead fuck yeah
Is het ook niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is echt niet met alle rock muziek zo
hopelijk heb ik dat wel een beetje bewezen
Bij mij is het andersom, maar ik luister wel naar rock als het op onz radio is hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niks.En dat heb ik al heel vaak gezegd. Dan maakt het niet uit wat de ondertoon is van de muziek. Een hele dag bliepjes en zo, dat trek ik niet.
Ik houd van rock. En niet van elektronische muziek.
Ik hoor geen bliepjesquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niks.En dat heb ik al heel vaak gezegd. Dan maakt het niet uit wat de ondertoon is van de muziek. Een hele dag bliepjes en zo, dat trek ik niet.
Nouuuuuuquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is echt niet met alle rock muziek zo
hopelijk heb ik dat wel een beetje bewezen
Als enigequote:
Ik luister ook wel. Maar als het de hele dag dat soort muziek is, dan trek ik dat niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom, maar ik luister wel naar rock als het op onz radio is hoor
Voorbeeld. De hele dag elektronische muziek kan ik gewoon niet aanhoren. Ik dacht dat ik wel duidelijk was.quote:
Wil je met me trouwenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
house enzoquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:08 schreef ValHallen het volgende:
Ik vind Rock EN Dance leuk (maar rock toch leukeren house enzo is kut )
't is toch vrolijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voorbeeld. De hele dag elektronische muziek kan ik gewoon niet aanhoren. Ik dacht dat ik wel duidelijk was.
Nee, ik word er horendol van.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
't is toch vrolijk![]()
Dus word je er vrolijk van
Heb je de stream wel aan staan?quote:
Oke oke.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
house enzo
niet generaliseren, dit is ook een vorm van house
Gitaren en hardcore.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij luistert hardcore, dat gaat hem niet worden met Samzz, vriend.
Kan ik prima mee levenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gitaren en hardcore.
Veelzijdigheid is troef.
Zit aan het bierquote:
Bliepjens verbannen wequote:
Ik drink niet doordeweeksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:15 schreef Stokstaart het volgende:
Zijn er eigenlijk al DJ's die alleen maar keiharde hakke-terror draaien?
Driepinkquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:15 schreef Stokstaart het volgende:
Zijn er eigenlijk al DJ's die alleen maar keiharde hakke-terror draaien?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel maar dat ga ik echt niet draaien
Die gast is zo briljantquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:16 schreef ValHallen het volgende:
Hier zou ik echt hard op staan te raven
Ja hardstyle enzulks. Maar louter hardcore/speedcore/terror.quote:
Nee, hij doet terror hoor!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja hardstyle enzulks. Maar louter hardcore/speedcore/terror.
Nja zal wel niet scoren ook hier tussen al het rockers-volk
Ik dacht dat je metal bedoeldequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja hardstyle enzulks. Maar louter hardcore/speedcore/terror.
Nja zal wel niet scoren ook hier tussen al het rockers-volk
Epic, ik heb zon ding voor DS, heet KORG-10 DSquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die gast is zo briljant![]()
Die maakt dit op gameboys
Dat is wel grappig, heb ik ook, maar het is het toch niet helemaal.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:18 schreef quaas het volgende:
[..]
Epic, ik heb zon ding voor DS, heet KORG-10 DS
Ja is wel leuk jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is wel grappig, heb ik ook, maar het is het toch niet helemaal.
dit dusquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nou als dit oorpolio voor je is
dan is terror je dood binnen 2 seconden
Ah. Nee. Dan hoef ik dat niet te horen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nou als dit oorpolio voor je is
dan is terror je dood binnen 2 seconden
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah. Nee. Dan hoef ik dat niet te horen.
Ik draai graag deephousequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:20 schreef Stokstaart het volgende:
Trance is heus wel fijn als het maar uplifting is. Zoals dit:
Niet die fucking liftmuziek van tegenwoordig.
quote:
Laatst had je daar toch 's avonds/ 's nachts een heel setje van op staan toen je stem dood was?quote:
Neophyte heeft ook Christelijke muziek met bijbelteksten hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:22 schreef ToT het volgende:
Ik lees nu net die opmerkingen over de depressieve en kill kill death teksten van metal, maar er is zelfs Christelijke deathmetal!
WHAAAAAAARGH!!!! IN LUCAS 3 VERS 28 ZEI JEZUS TOT ZIJN APOSTELEN RAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!"
of zoiets!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik draaidoe graag deephousethroaten
Ik draai het vaker, lekker mixbaar ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laatst had je daar toch 's avonds/ 's nachts een heel setje van op staan toen je stem dood was?
Dat was wel echt heel tof ja
Ja, ik heb het ook al zo'n 5 keer gevraagt, nooit antwoord. Van sharr danquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij groeten, maar ik heb geen antwoord op die vraag gehad toen ik hem stelde!
Ik zat zelfs aan Ernie z'n lach te denken! Gr gr gr, HOEI!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:23 schreef quaas het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ook al zo'n 5 keer gevraagt, nooit antwoord. Van sharr dan
In Ernies lach zit geen Rquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat zelfs aan Ernie z'n lach te denken! Gr gr gr, HOEI!
Heldinquote:
Lolquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat zelfs aan Ernie z'n lach te denken! Gr gr gr, HOEI!
Ok ok gr grquote:
ik niet meer hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb zin in een ouderwetse houseparty
Meid ik ben er ook te oud voor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik niet meer hoorik ben echt te oud voor dat
Dancevalley wil ik nog wel heen of een sensation ofzo maar nee voor mij hoeft het allemaal niet meer zo
Dan ga je richting speedcore:quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat krijgt de naam terror? Ik zat te denken aan heel zware muziek, nog zwaarder dan wat ik op 't aardschokpodium voorgeschoteld krijg. Deceptie
Whahaha ja iddquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meid ik ben er ook te oud voor.
Toen met die meet in Utrecht liep ik als enige te janken dat ik naar huis wilde![]()
Ik heb ook een paar keer de kreet: I'm getting too old for this shit geroepen
Volgens mij hebben veel users dat overgenomen van dandybleu of Marcel Roubos ofzo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:23 schreef quaas het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ook al zo'n 5 keer gevraagt, nooit antwoord. Van sharr dan
Oké oké groetjes groetjesquote:
GMTAquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:27 schreef sharr het volgende:
ok ok gr gr = oke oke groetjes groetjes
het is mijn stopwoord, ik zeg het tegen alles en iedereen
Dit is de echte polio:quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan ga je richting speedcore:
En zo door tot 5000 BPM, dat is wel voor de hardcore junkies
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meid ik ben er ook te oud voor.
Toen met die meet in Utrecht liep ik als enige te janken dat ik naar huis wilde![]()
Ik heb ook een paar keer de kreet: I'm getting too old for this shit geroepen
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]Je bent fucking net 30 joh geen 75
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |