Primaquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:52 schreef hypos het volgende:
Jo gaat dus niet naar huis,haar zo te horen.
De nominaties zijn bekend, Jojanka veilig, dus den bitch is er nu helemaal.....quote:
Ze heeft het hem net vertelt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:52 schreef Noelle06 het volgende:
Volgens mij weet Karim niet dat Laura hen genomineerd heb, of wel ?
Echt een gemiste kans!quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, ik snap dus ook niet waarom ze dat niet hebben laten zien.
DOM gewoon.
ja ze weten het daar achter maar geen sanctiesquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:53 schreef Nostalgist het volgende:
Joanne bevestigt dat er een afspraak is geweest tussen de vrouwen...
Ik zeg: EXIT !!
Ze heeft het hem net vertelt..quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:54 schreef Mylene het volgende:
Laura zegt dat ze niet schijnheilig kan doen. Bedoel ze nu dat Karim het weet dat ze hem heeft genomineerd?
Helaas zegt mamajo "Neen!"....quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:53 schreef Nostalgist het volgende:
De grootste zeikert is Mo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:54 schreef rita1959 het volgende:
Jo blijft maar zeiken tegen Alex, over ik had jou nominatie niet verwacht, heb jou niet genomineerd en ga zo maar door
er was op verzoek daar een topic over gemaakt om te kunnen noterenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:53 schreef Nostalgist het volgende:
Heb je letterlijk wat ze zei? want er is een topic voor die quotes nml, en die meuk word naar SST gemailed.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:53 schreef Nostalgist het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |